Oral-B Smart 4 4000N CrossAction - Reviews

sensitive, standaard/clean, whitening
Timer
Laadstation

Edith Burger 14-09-2018

Goede Electrische tandenborstel, makkelijk in gebruik.

Ik heb deze Oral-B Smart elektrische tandenborstel nu een paar weken in gebruik, ik ben zo blij met het resultaat! Al eigenlijk direct merkte ik dat mijn tandplak zeer goed verwijderd wordt. Ook weegt de tandenborstel bijna niks en ligt door zijn slanke formaat goed in de hand.

De Oral-B Smart werkt samen met je smartphone door middel van bluetooth, het tandenpoetsen wordt steeds leuker. Deze applicatie kun je zelf persoonlijker maken en wanneer je de mondverzorgingstips aanzet dan zie je steeds nieuwe tips in je scherm verschijnen. Ik zelf vind het erg motiverend om te poetsen met een timer.

Een aantal dagen geleden was ik bij mijn mondhygiëniste, ik vertelde haar dat ik de Oral B elektrische tandenborstel aan het testen ben. Ik mocht van haar vermelden dat zij erg tevreden is over het resultaat. Mijn tandsteen was veel minder en ik had geen plak meer op mijn tanden en kiezen.

Ik heb dit product gratis ontvangen om te testen. Voorheen poetste ik mijn tanden met een gewone tandenborstel, nu ben ik overtuigd dat Elektrisch poetsen echt een aanrader is. En na de reactie van mijn mondhygiëniste blijkt dat de Oral-B Smart ook een vele malen beter resultaat geeft.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Goede accuduur
  • Handige App met tips!
  • Reinigt het gebit grondig

Luuk van Merwijk 15-10-2018

Oral b tandenborstel

Heel blij met het nieuwe product van Oral B. Ik poets al jaren elektrisch en wil nooit meer anders. Dit product is makkelijk te gebruiken en laat erg goed en snel op. Ik heb dit product nu een aantal weken om te testen en ik ben helemaal overtuigd van de werking van de tandenborstel.

Menno van J 30-09-2018

Fijne tandenborstel met goed poetsresultaat!

Ik heb een lange tijd met een handmatige tandenborstel gepoetst – wat me erg goed beviel. Vier weken geleden heb ik de 4000N White ontvangen, en ik was daarom ook wat sceptisch: ik had eigenlijk geen reden om over te stappen van een handmatige naar een elektrische tandenborstel. Ik ben echter blij dat ik het ben gaan proberen – want ik vind de tandenborstel erg prettig poetsen, met een fijn en schoon poetsresultaat.
Tijdens het gebruik geeft de tandenborstel elke 30 seconden aan dat het tijd is om naar het volgende poetsvlak te gaan, en na twee minuten dat het poetsen compleet is. De tandenborstel kan op drie standen ingesteld worden: normaal, zacht en pulserend. Ook geeft de tandenborstel middels een fel lampje aan wanneer je teveel kracht gebruikt met poetsen; een functie die ik erg prettig vind. In combinatie met de zachte borstelkop kun je daarmee heel voorzichtig maar goed poetsen.
De tandenborstel heeft een optie om via bluetooth verbinding te zoeken met een smartphone met de Oral-B app. Binnen de app kun je een poetsdagboek bijhouden, en de 30-seconden timer aanpassen van de tandenborstel. Ook kun je tijdens het poetsen een klokje zien (en hoofdpunten van het nieuws) op je smartphone. Aangezien ik mijn smartphone niet goed kan neerzetten in de badkamer, gebruik ik de app op dit moment niet. Ook dan is de tandenborstel heel goed te gebruiken.
Ik ben ook blij met de batterijduur van de tandenborstel: nadat ik ‘m vier weken geleden gratis heb ontvangen om te testen heb ik de tandenborstel voor de tweede keer moeten opladen. Al met al een fijne ervaring om elektrisch te poetsen!

Pluspunten

• Poetsresultaat
  • Accuduur
  • Poetsdruksensor

Minpunten

• Smartphone in badkamer (niet noodzakelijk)