Oral-B SmartSeries Smart 4 4000N Elektrische Tandenborstel Powered By Braun wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B SmartSeries Smart 4 4000N Elektrische Tandenborstel Powered By Braun wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Basc 29-04-2019

Mooie tandenborstel met 3 verschillende poetssnelheden

Dit is een goede tandenborstel met 3 verschillende snelheden. Hij doet wat hij behoort te doen, de timer functie is erg handig. Deze geeft een signaal om de 30sec en na 2min als je genoeg gepoetst hebt. Het plastic bakje waar je je borstels in doet is naar mijn idee overbodig, aangezien ik hem niet gebruik. Je kan je tandenborstel via bluetooth aan je mobiel verbinden. Bij mij is het al twee keer gebeurd dat hij tijdens het poetsen zo maar wegvalt, wat je poetssessie op je mobiel stopt. Ondanks dat vind ik deze functie overbodig, het houd bij hoelang je poetst en je kan zelf aangeven of je mondwater gebruikt of zelfs ook nog flost. Kortom dus een prima tandenborstel, welke ik gratis mocht testen.

Pluspunten

• 3 poets snelheden
  • Elegant design
  • timer functie

Minpunten

• onnodig tandenborstel bakje
  • bluetooth functie valt soms weg

NigelvanA 28-04-2019

Goede maar prijzige tandenborstel

Zelf gebruikt ik de Smart 4000N nu voor ongeveer 3 weken en ik ben zeer tevreden met het product. Er zitten verschillende standen op wat zeer zijn is voor gevoelig tandvlees. Verder zit er ook een extra houder bij voor 4 borsteltjes. Zo kan je enkel een borstel kopen voor het hele gezin.
Het enige nadeel vind ik dat hij vrij prijzig is in verhouding met andere tandenborstels. Ik heb dit product gratis mogen testen.

Pluspunten

• Verschillende standen
  • Bluetooth

Minpunten

• prijzig

Jits 24-04-2019
  • Product gekregen

Goede, makkelijke maar dure tandenborstel

Deze tandenborstel bevalt na een week nog steeds goed! Het koppelen met de bluetooth ging heel erg simpel, geen gedoe met moeilijke codes o.i.d. Maar er werd direct een koppeling met de app gemaakt. De app valt verder een beetje tegen. De timer slaat goed aan zodra je begint met poetsen. Maar naast dat je goed wordt gestimuleerd om exact 2 minuten te poetsen, komen er vrij weinig extra’s bij kijken. Maar veel meer is ook niet te verwachten van een tandenborstel. De verschillende standen om hard en zachter te poetsen voelen erg fijn. Ook het borsteltje voelt erg prettig aan in de mond. De waarschuwing voor het teveel druk uitoefenen op de tanden heb ik nog niet meegemaakt (althans niet zonder opzet). Die toegevoegde waarde heb ik nog niet gemerkt, maar het is fijn dat het er eventueel op zit. Kortom, een prima tandenborstel! De prijs is wel wat hoog, nu heb ik deze gratis ontvangen, maar hopelijk verdient deze prijs zich wel terug door een lange levensduur. Anders weet ik niet zeker of ik het er voor over zou hebben.

Pluspunten

• Zacht
  • Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken
  • Veel poetsstanden

Minpunten

• Duur

SaphyraPrill 18-04-2019
  • Product gekregen

Deze elektrische tandenborstel is een erg fijn alternatief voor de gewone tandenborstel. De tandenborstel en zijn componenten zaten goed ingepakt en ze waren niet beschadigd. De tandenborstel is erg krachtig en na het poetsen heb je een schoon en fris gevoel. Ik vind de tandenborstel erg fijn in de hand liggen en hij is niet te zwaar. Het neerzetten op de oplader gaat makkelijk en het neemt niet teveel ruimte in beslag omdat je hem bij het opdergdoosje kan inlikken. Je moet de tandenborstel verbinden via Bkuetooth met de Oral-B app. Dat gaat erg snel en makkelijk. Je hebt dan een timer om te zien hoelang je nog moet poetsen en om te zien of je niet hard tegen je tandvlees aandrukt. Er zit ook een 'fun zone' op met leuke geluidjes, dat is vooral leuk voor kinderen. Hij gaat ook lang mee als hij goed opgeladen is. En hij is erg gebruiksvriendelijk. Ik heb dit product gratis gekregen, maar zou het zeker aan mensen aanraden die hem willen aanschaffen. Het is ook erg handig voor kinderen die nog niet goed hun tanden kunnen poetsen met de gewone tandenborstel.

Pluspunten

• Fijn in gebruik
  • Krachtig
  • Kindvriendelik

Minpunten

• Weinig opzetborstels

Ferry Los 19-10-2018

Volledig over op elektrisch poetsen!

Deze Oral-B elektrische tandenborstel is met recht smart! Je kunt hem via Bluetooth verbinden met de speciaal ontwikkelde Oral-B app. Hierdoor kun je de borstel en je manier van poetsen naar je eigen voorkeur aanpassen. Denk aan advies van de tandarts (welke gebieden in de mond hebben extra aandacht nodig), instellen van poetstijd (anders dan 2 minuten) waardoor de borstel je assisteert en via trillingen aangeeft wanneer je naar de volgende zone van je gebit moet gaan (de app illustreert deze zelfs) en om de volgorde van de poetsstanden aan te passen naar je eigen voorkeur (gevoelig, dagelijks en wittere tanden). Tevens zit er een handig laadstation met opbergcassette voor 4 borsteltjes (waarvan 2 meegeleverd) bij. Ik heb deze gratis mogen ontvangen om te testen en ben volledig om. Ik poets voortaan elektrisch!

Luuk van Merwijk 15-10-2018

Oral b tandenborstel

Heel blij met het nieuwe product van Oral B. Ik poets al jaren elektrisch en wil nooit meer anders. Dit product is makkelijk te gebruiken en laat erg goed en snel op. Ik heb dit product nu een aantal weken om te testen en ik ben helemaal overtuigd van de werking van de tandenborstel.

Frits 15-10-2018

Handige slimme tandenborstel

Na de Oral-B 4 4000N white gratis te hebben ontvangen, heb ik deze een maand lang uitgeprobeerd. Ik ben zeer tevreden over deze elektrische tandenborstel, zeker als ik deze vergelijk met mijn handtandenborstel. Het is ideaal dat er een poetsdruksensor op zit en dat de poetstijd erg handig bijgehouden wordt. De app heb ik ook getest. Bluetooth verbinden was even een gedoe, maar na het opnieuw opstarten van mijn telefoon werkte het wel. Handig is dat je kan bijhouden hoelang en wanneer je gepoetst hebt. Tandarts afspraken kan je ook in de app bijhouden, maar ik kan de tandartsen bij mij in de buurt er niet in vinden, dus dat heb ik maar gelaten. Al met al een goede slimme elektrische borstel, maar de toegevoegde waarde van de app zie ik nog niet zo.

Pluspunten

• Slimme borstel
  • Bijhouden van poetstijd
  • Druksensor

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing
  • App

Richard.P 14-10-2018

Goed product, een aanrader!

Deze elektrische tandenborstel is echt een top product. De Sensor zorgt ervoor dat je niet te hard poetst (hij is wel een tikkeltje fel). Ik ben erg te spreken over de batterijduur van deze elektrische tandenborstel. Ik heb dit product gratis ontvangen om deze te testen en na een aantal weken testen heb ik de tandenborstel slechts enkele keren hoeven opladen. Ik blijf dit product zeker gebruiken hoewel ik de Bluetooth en app niet heel nuttig vind.

Pluspunten

• Sensor
  • Batterijduur

Daniël K 05-10-2018

Helaas voldoet het product niet helemaal aan mijn verwachtingen. Ik heb een gedeeltelijke gebitsprothese en het reinigen hiervan is lastiger als met een standaard tandenborstel, met name door de kleine borstel welke niet op alle vlakken een schoon resultaat geeft.

Gelukkig heb ik dit product een tijdje gratis mogen testen waardoor het mij niks gekost heeft. Voor het normale gebit is dit echter een goed product, reinigt goed en door middel van de app kan je de voortgang en poetstijd bijhouden.

Voor mensen met een normaal gebit dus een geschikte tandenborstel. Mocht je bijvoorbeeld een (gedeeltelijke) gebitsprothese dan is deze minder geschikt.

Pluspunten

• Kwalitatief goed
  • Voortgang volgen via app

Minpunten

• bij gebitsprothese niet het gewenste resultaat

Menno van J 30-09-2018

Fijne tandenborstel met goed poetsresultaat!

Ik heb een lange tijd met een handmatige tandenborstel gepoetst – wat me erg goed beviel. Vier weken geleden heb ik de 4000N White ontvangen, en ik was daarom ook wat sceptisch: ik had eigenlijk geen reden om over te stappen van een handmatige naar een elektrische tandenborstel. Ik ben echter blij dat ik het ben gaan proberen – want ik vind de tandenborstel erg prettig poetsen, met een fijn en schoon poetsresultaat.
Tijdens het gebruik geeft de tandenborstel elke 30 seconden aan dat het tijd is om naar het volgende poetsvlak te gaan, en na twee minuten dat het poetsen compleet is. De tandenborstel kan op drie standen ingesteld worden: normaal, zacht en pulserend. Ook geeft de tandenborstel middels een fel lampje aan wanneer je teveel kracht gebruikt met poetsen; een functie die ik erg prettig vind. In combinatie met de zachte borstelkop kun je daarmee heel voorzichtig maar goed poetsen.
De tandenborstel heeft een optie om via bluetooth verbinding te zoeken met een smartphone met de Oral-B app. Binnen de app kun je een poetsdagboek bijhouden, en de 30-seconden timer aanpassen van de tandenborstel. Ook kun je tijdens het poetsen een klokje zien (en hoofdpunten van het nieuws) op je smartphone. Aangezien ik mijn smartphone niet goed kan neerzetten in de badkamer, gebruik ik de app op dit moment niet. Ook dan is de tandenborstel heel goed te gebruiken.
Ik ben ook blij met de batterijduur van de tandenborstel: nadat ik ‘m vier weken geleden gratis heb ontvangen om te testen heb ik de tandenborstel voor de tweede keer moeten opladen. Al met al een fijne ervaring om elektrisch te poetsen!

Pluspunten

• Poetsresultaat
  • Accuduur
  • Poetsdruksensor

Minpunten

• Smartphone in badkamer (niet noodzakelijk)

Jordy Boeijkens 30-09-2018

Fijne elektrische tandenborstel

Afgelopen maand heb ik de Oral-B Smart 4 4000N white uit mogen testen. Deze elektrische tandenborstel heb ik gratis ontvangen. Ik ben erg tevreden over het poets resultaat en dit voornamelijk in vergelijking met mijn hand tandenborstel. Er gaat een lampje branden als je te hard poetst, ideaal. Een ook de trillingen tussendoor zodat je eenvoudig 2 minuten poetsen kan bijhouden, is erg handig. Daarnaast is de tandenborstel zelfs verbonden met een applicatie die realtime poets feedback geeft!

Pluspunten

• Poetsdruk sensor
  • Goede batterij

Linda 27-09-2018
  • Product gekregen

Minder plak in twee weken.

De Oral-B Smart 4000N White is een aanrader. Ik heb deze nu 2 weken in gebruik en zie zichtbaar resultaat. De tandenborstel heeft 3 verschillende poetsstanden en kan worden gekoppeld aan een app die je poetsvaardigheden in de gaten houd en waar nodig je verbetert. Indien je te hard poetst waarschuwt hij je met zowel geluid als licht signalen. De batterij gaat lang mee, heb hem 1x opgeladen en poets 2x per dag. Hij is waterdicht en ligt fijn in de hand. Ik rook en drink sloten koffie, ben dan ook dankbaar dat ik ben uitgekozen om de Oral-B Smart 4000N White gratis uit te proberen. Hij bevalt enorm goed en zou deze ook absoluut aanraden.

bk 23-09-2018
  • Product gekregen

Fijne tandeborstel maar app werkt maar half

heb jaren een ander merk elektrische tandenborstel gebruik en de tandenborstel voelt nogal 'groot' aan in mijn mond.. maar dat went met een paar dagen..

toen ik de tandenborstel binnen kreeg heb ik direct de app die bij de tandenborstel hoort geïnstalleerd
en geconnect. maar erg fijn werkt de synchronisatie Niet, de helft van de tijd komt er maar verbinding tot stand en als je de app niet open heb met poetsen haalt de app niet met terugwerkende kracht oude 'poetsbeurten' binnen..

wat wel een goede functie is, is het lampje dat aangeeft of je te hard druk.. hierdoor oefen je precies de goede druk uit, voor een voormalig te hard poetsend persoon een erg fijne toevoeging.

wat ik ook minder vind is dat er maar 1 knop voor de verschillende stand op staat, dus als je de tandenborstel uit wil zetten moet je eerst door de verschillende standen heen voordat ie uit gaat.

ik heb de tandenborstel gratis ontvangen om te testen, maar denk dat als ik m had gekocht voor dat geld ik wel teleurgesteld zou zijn over hoe slecht de tandenborstel zelf synchroniseert met de app.. aangezien dat toch een van de belangrijke functie

Maar ondanks de 'verbeter' punten al met al een erg fijne tandeborstel

Pluspunten

• licht voor te hoge druk op tanden

Minpunten

• de synchronisatie met app werkt maar half
  • geen aparte knop voor standen

Marijkedw 15-09-2018

Een goede tandenborstel

De tandenborstel is een goede, fijne tandenborstel. Het is een goede vervanger voor onze eerdere oral-b tandenborstel. Er zijn 3 standen om mee te poetsen, de batterij gaat lang mee. Het opbergbakje is handig.
De app vind ik geen meerwaarde. Het is prettig dat je precies ziet hoe lang je poetst, maar verder niet. Dit hoeft voor mij dus ook niet. De fun zone is leuk voor kinderen, maar doe ik niks mee.
Ik heb de tandenborstel gekregen om te testen en ik vind het zeker een aanrader. Ik ben heel positief over deze tandenborstel. Simpel te gebruiken, goede kwaliteit.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Opbergbakje

Edith Burger 14-09-2018

Goede Electrische tandenborstel, makkelijk in gebruik.

Ik heb deze Oral-B Smart elektrische tandenborstel nu een paar weken in gebruik, ik ben zo blij met het resultaat! Al eigenlijk direct merkte ik dat mijn tandplak zeer goed verwijderd wordt. Ook weegt de tandenborstel bijna niks en ligt door zijn slanke formaat goed in de hand.

De Oral-B Smart werkt samen met je smartphone door middel van bluetooth, het tandenpoetsen wordt steeds leuker. Deze applicatie kun je zelf persoonlijker maken en wanneer je de mondverzorgingstips aanzet dan zie je steeds nieuwe tips in je scherm verschijnen. Ik zelf vind het erg motiverend om te poetsen met een timer.

Een aantal dagen geleden was ik bij mijn mondhygiëniste, ik vertelde haar dat ik de Oral B elektrische tandenborstel aan het testen ben. Ik mocht van haar vermelden dat zij erg tevreden is over het resultaat. Mijn tandsteen was veel minder en ik had geen plak meer op mijn tanden en kiezen.

Ik heb dit product gratis ontvangen om te testen. Voorheen poetste ik mijn tanden met een gewone tandenborstel, nu ben ik overtuigd dat Elektrisch poetsen echt een aanrader is. En na de reactie van mijn mondhygiëniste blijkt dat de Oral-B Smart ook een vele malen beter resultaat geeft.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Goede accuduur
  • Handige App met tips!
  • Reinigt het gebit grondig