Oral-B Oral-B elektrische Tandenborstel Smart 4 4000N White - Reviews

Poetsstand
sensitive, standaard/clean, whitening
Timer
Laadstation

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Oral-B elektrische Tandenborstel Smart 4 4000N White op Kieskeurig.nl.

8,1

Ferry Los 19-10-2018

Volledig over op elektrisch poetsen!

Geschreven voor: Oral-B Oral-B elektrische Tandenborstel Smart 4 4000N White

Deze Oral-B elektrische tandenborstel is met recht smart! Je kunt hem via Bluetooth verbinden met de speciaal ontwikkelde Oral-B app. Hierdoor kun je de borstel en je manier van poetsen naar je eigen voorkeur aanpassen. Denk aan advies van de tandarts (welke gebieden in de mond hebben extra aandacht nodig), instellen van poetstijd (anders dan 2 minuten) waardoor de borstel je assisteert en via trillingen aangeeft wanneer je naar de volgende zone van je gebit moet gaan (de app illustreert deze zelfs) en om de volgorde van de poetsstanden aan te passen naar je eigen voorkeur (gevoelig, dagelijks en wittere tanden). Tevens zit er een handig laadstation met opbergcassette voor 4 borsteltjes (waarvan 2 meegeleverd) bij. Ik heb deze gratis mogen ontvangen om te testen en ben volledig om. Ik poets voortaan elektrisch!

Richard.P 14-10-2018

Goed product, een aanrader!

Geschreven voor: Oral-B Oral-B elektrische Tandenborstel Smart 4 4000N White

Deze elektrische tandenborstel is echt een top product. De Sensor zorgt ervoor dat je niet te hard poetst (hij is wel een tikkeltje fel). Ik ben erg te spreken over de batterijduur van deze elektrische tandenborstel. Ik heb dit product gratis ontvangen om deze te testen en na een aantal weken testen heb ik de tandenborstel slechts enkele keren hoeven opladen. Ik blijf dit product zeker gebruiken hoewel ik de Bluetooth en app niet heel nuttig vind.

Pluspunten

• Sensor
  • Batterijduur

Daniël K 05-10-2018

Prima voor standaard gebit

Geschreven voor: Oral-B Oral-B elektrische Tandenborstel Smart 4 4000N White

Helaas voldoet het product niet helemaal aan mijn verwachtingen. Ik heb een gedeeltelijke gebitsprothese en het reinigen hiervan is lastiger als met een standaard tandenborstel, met name door de kleine borstel welke niet op alle vlakken een schoon resultaat geeft.

Gelukkig heb ik dit product een tijdje gratis mogen testen waardoor het mij niks gekost heeft. Voor het normale gebit is dit echter een goed product, reinigt goed en door middel van de app kan je de voortgang en poetstijd bijhouden.

Voor mensen met een normaal gebit dus een geschikte tandenborstel. Mocht je bijvoorbeeld een (gedeeltelijke) gebitsprothese dan is deze minder geschikt.

Pluspunten

• Kwalitatief goed
  • Voortgang volgen via app

Minpunten

• bij gebitsprothese niet het gewenste resultaat

Jordy Boeijkens 30-09-2018

Fijne elektrische tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Oral-B elektrische Tandenborstel Smart 4 4000N White

Afgelopen maand heb ik de Oral-B Smart 4 4000N white uit mogen testen. Deze elektrische tandenborstel heb ik gratis ontvangen. Ik ben erg tevreden over het poets resultaat en dit voornamelijk in vergelijking met mijn hand tandenborstel. Er gaat een lampje branden als je te hard poetst, ideaal. Een ook de trillingen tussendoor zodat je eenvoudig 2 minuten poetsen kan bijhouden, is erg handig. Daarnaast is de tandenborstel zelfs verbonden met een applicatie die realtime poets feedback geeft!

Pluspunten

• Poetsdruk sensor
  • Goede batterij

Linda 27-09-2018
  • Product gekregen

Minder plak in twee weken.

Geschreven voor: Oral-B Oral-B elektrische Tandenborstel Smart 4 4000N White

De Oral-B Smart 4000N White is een aanrader. Ik heb deze nu 2 weken in gebruik en zie zichtbaar resultaat. De tandenborstel heeft 3 verschillende poetsstanden en kan worden gekoppeld aan een app die je poetsvaardigheden in de gaten houd en waar nodig je verbetert. Indien je te hard poetst waarschuwt hij je met zowel geluid als licht signalen. De batterij gaat lang mee, heb hem 1x opgeladen en poets 2x per dag. Hij is waterdicht en ligt fijn in de hand. Ik rook en drink sloten koffie, ben dan ook dankbaar dat ik ben uitgekozen om de Oral-B Smart 4000N White gratis uit te proberen. Hij bevalt enorm goed en zou deze ook absoluut aanraden.

bk 23-09-2018
  • Product gekregen

Fijne tandeborstel maar app werkt maar half

Geschreven voor: Oral-B Oral-B elektrische Tandenborstel Smart 4 4000N White

heb jaren een ander merk elektrische tandenborstel gebruik en de tandenborstel voelt nogal 'groot' aan in mijn mond.. maar dat went met een paar dagen..

toen ik de tandenborstel binnen kreeg heb ik direct de app die bij de tandenborstel hoort geïnstalleerd
en geconnect. maar erg fijn werkt de synchronisatie Niet, de helft van de tijd komt er maar verbinding tot stand en als je de app niet open heb met poetsen haalt de app niet met terugwerkende kracht oude 'poetsbeurten' binnen..

wat wel een goede functie is, is het lampje dat aangeeft of je te hard druk.. hierdoor oefen je precies de goede druk uit, voor een voormalig te hard poetsend persoon een erg fijne toevoeging.

wat ik ook minder vind is dat er maar 1 knop voor de verschillende stand op staat, dus als je de tandenborstel uit wil zetten moet je eerst door de verschillende standen heen voordat ie uit gaat.

ik heb de tandenborstel gratis ontvangen om te testen, maar denk dat als ik m had gekocht voor dat geld ik wel teleurgesteld zou zijn over hoe slecht de tandenborstel zelf synchroniseert met de app.. aangezien dat toch een van de belangrijke functie

Maar ondanks de 'verbeter' punten al met al een erg fijne tandeborstel

Pluspunten

• licht voor te hoge druk op tanden

Minpunten

• de synchronisatie met app werkt maar half
  • geen aparte knop voor standen

Marijkedw 15-09-2018

Een goede tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Oral-B elektrische Tandenborstel Smart 4 4000N White

De tandenborstel is een goede, fijne tandenborstel. Het is een goede vervanger voor onze eerdere oral-b tandenborstel. Er zijn 3 standen om mee te poetsen, de batterij gaat lang mee. Het opbergbakje is handig.
De app vind ik geen meerwaarde. Het is prettig dat je precies ziet hoe lang je poetst, maar verder niet. Dit hoeft voor mij dus ook niet. De fun zone is leuk voor kinderen, maar doe ik niks mee.
Ik heb de tandenborstel gekregen om te testen en ik vind het zeker een aanrader. Ik ben heel positief over deze tandenborstel. Simpel te gebruiken, goede kwaliteit.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Opbergbakje