Oral-B Genius 9000S Roségoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Genius 9000S Roségoud op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

pantha 12-05-2018

oral b genius tandenborstel

geweldige tandenborstel,veel mogelijkheden het is wel ff wennen om je tel mee te nemen met tandenpoetsen en het is ook ff uitzoeken hoe en wat je allemaal kunt ermee ,maar als je dat gedaan hebt is het een superfijne tandenborstel die je stimuleert om je gebit goed te verzorgen

Petra 08-05-2018

fantastisch schone tanden

Geweldige borstel met vele mogelijkheden! De speciale app erg fijn om mee te werken en de diverse standen en borstels zorgen voor een heel schoon gebit.

Pluspunten

• Vele mogelijkheden
  • lange batterijduur
  • App

sanny 07-05-2018

Overbodige features

Oral B is en blijft de beste elektrische tandeborstel, maar om je mobiele telefoon met een zuignap aan de badkamerspiegel vast te gaan maken en een app via bluetooth contact te laten maken met de tandenborstel vind ik te ver gezocht.

Pluspunten

• Nog steeds beste tandenborstel

Minpunten

• rest is overbodig

Manuela 07-05-2018

Geweldige tandenborstel!

Een super tandenborstel, fijn in gebruik. Tanden voelen stukken schoner aan. En tandvlees bloed bijna niet meer.

Pluspunten

• Goed poetsresultaat
  • Batterij gaat lang mee
  • Verschillende standen.

Bogtje 02-05-2018

Heerlijke tandenborstel!

Het is een heerlijke tandenborstel en na 2 minuten heb je echt een schoon gevoel in je mond. Ik vind de verschillende standen erg fijn aan dit type en heb echt het idee dat mijn tanden schoner en witter worden. Enige minpuntje vindt ik de grote van de telefoonhouder om de app te gebruiken. Ik vind hem groot en log en niet echt mooi in je badkamer.

Pluspunten

• schone tanden
  • diverse standen om te poetsen

Minpunten

• grote telefoonhouder

Endie 22-04-2018

Even wennen

Ik moest erg wennen aan de verlichting en aan het rode licht als ik te hard drukte met de tandenborstel . Maar de tandenborstel poets erg schoon , fijn dat er verschillende standen op staan . De tong poetsen elektrisch is voor mij wennen . Maar geeft wel een schoon gevoel .

Pluspunten

• Veel verschillende snelheid standen
  • Rode verlichting bij verkeerd poetsen

Minpunten

• Prijs

Goofy152 21-04-2018
  • Product gekregen

Leuke kleuren in stellen

Hij werkt echt fantastisch, leuk met de app en erg leuke kleuren in te stellen. Min puntje, je moet hem snel opladen. Dat komt denk ik door de Bluetooth.

Pluspunten

• Leuke kleuren
  • App werkt goed en makkelijk
  • Wordt geleverd met leuke handige toebehoren
  • Instelbaar meerdere functies

Minpunten

• Batterij snel leeg

Manuela 16-04-2018

Geweldige tandenborstel

Het is een geweldige tandenborstel, fijn in gebruik. Het poetsresultaat is super. De app is een handig hulpmiddel om wat beter te poetsen.

Pluspunten

• Poetst goed
  • handig in gebruik
  • batterij indicatie

Minpunten

• Ik kan de app niet koppelen ivm advies

Esther 28-11-2016

Meerdere programma's

Geschreven voor: Oral-B Genius 9000S zwart

De electrische tandenborstel heeft blue tooth verbinding met je telefoon. Hierdoor kun je met verschillende programma's poetsen. Witte tanden, slecht tandvlees. Tevens houdt hij bij hoe je poets en hoe lang.

Pluspunten

• Goed programma