Oral-B Pro 2950 Duo zwart, roze / duo pack

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Pro 2950 Duo zwart, roze / duo pack op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Isa 01-01-2022

goede tandenborstel voor een mooie prijs

Via kieskeurig de goedkoopste duo tandenborstel Oral B gekocht, werkt goed, stevig, als je iets minder stevig wilt poetsen kan dit ingesteld worden, blij mee.

Pluspunten

• ziet er mooi uit
  • doet zijn werk goed

Rico 12-06-2021

Prima koop voor 2 uitstekende tandenborstels

Nu een paar maanden in gebruik. Met een gezin is het fijn dat we niet meer op elkaar hoeven te wachten bij tandenpoetsen. En de meiden hebben nu een roze ;-) Zo'n Duo set is goedkoper dan twee lossen.
Poetst net zo uitstekend (met Cross Action borstel) als mijn vorige. Mijn tandarts is ook zeer tevreden. Vol opgeladen kunnen 2 personen er bijna 2 weken mee poetsen. Als hij bijna leeg is, blijft hij werken, maar op langzamere stand. Je kan er gewoon mee poetsen en er zit een massagestand op (die nooit wordt gebruikt). De ene oplader die er bij zit is voldoende. Ze zijn nooit tegelijk leeg.

Pluspunten

• Prijs
  • Accuduur
  • Poetsresultaat
  • Kwaliteit

Minpunten

• Zou ik niet weten

Nelly 22-05-2020

nog steeds dezelfde mening

Ik heb deze tandenborstel nog steeds maar niet meer in gebruik. Heb gelijk een andere gekocht
n.l. de Philips sonicare. Deze is voor mij een stuk beter.

Minpunten

• teveel lawaai
  • keihard in de mond

sjefke 26-03-2020

goede tandenborstel

Twee body's, maar 1 oplader. Geen probleem, daar hebben we er genoeg van. Dacht dat dit 2 pro 2000 body's waren, maar nee... de accu gaat toch een stuk korter mee. Ongeveer een week per body. Desalniettemin toch een goede tandenborstel verder.

Nelly 01-02-2020

valt tegen

Heb de oral B pro 2900 een paar dagen in huis en bevalt me helemaal niet. Het is tijdens het poetsen net of ze met een jekker boor bezig zijn in je mond. Keihard. Ook is de tandenborstel erg luidruchtig. Ik ben blij dat na het poetsen m`n kronen en vullingen er nog inzitten.

Minpunten

• keihard poetsen
  • erg luidruchtig

F.W. 27-11-2017

goede tandenborstel zonder poespas

Doet wat het moet doen.
Is rustig en laat subtiel weten wanneer de 30 sec en de 2 min om zijn.
krachtige tandenborstel met lange accuduur

Pluspunten

• krachtig tandenborstel
  • lange accuduur