Oral-B Smart 5 5000N CrossAction - Reviews

Timer
Kinderborstel
Kleuren
wit

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Kevin Rey 24-07-2017 Product paar weken in bezit

Een echte allrounder!

Ik was al langere tijd op zoek naar een electrische tandenborstel. Ik heb toen de mogelijkheid gehad om dit model uit te proberen en ik moet zeggen, het is mij absoluut bevallen!
Zodra je de doos opent zie je al meteen aardig wat spulletjes erin zitten. Het deed mij even duizelen maar als je even rustig de tijd neemt om het een en ander in elkaar te zetten dan komt het helemaal goed.
Je hebt verschillende borstels die je als opzetstuk erop kunt zetten. Deze kun je in het meegeleverde doosje bewaren.
Om de tandenborstel wilt opladen dan kun je dit doen door hem op de standaard te zetten. Deze standaard is verwerkt in het doosje voor de opzetstukjes. Voordat je aan de slag kunt nog even de app downloaden. Via deze app kun je precies zien hoelang je aan het poetsen bent en hoelang je nog moet. Ook kun je in deze app onder het poetsen de headlines van het nieuws voorbij zien komen.
Er zit een lampje op de tandenborstel die oplicht als je te hard drukt. Al met al zitten er veel handigheidjes op deze tandenborstel!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Opties
  • Accessoires

Barbara 19-07-2017 Product paar weken in bezit

Fijne tandenborstel!

Omdat ik veel last heb van bloedend tandvlees, heb ik op advies van mijn tandarts dezeelektrische tandenborstel aangeschaft. Nu na een aantal weken gebruiken moet ik zeggen dat mijn tandvlees veel minder bloed, vaak zelfs helemaal niet meer. Via de app is precies bij te houden hoe lang er gepoetst moet worden en dit ervaar ik als zeer prettig. Het is een extra stimulans om goed te poetsen. De tandenborstel geeft ook door middel van een rood lampje aan als er te hard gepoetst wordt. Enige nadeel wat ik kan bedenken, is dat de tandenborstel best veel lawaai maakt.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Gebit zichtbaar gezonder

Minpunten

• Maakt best veel lawaai

Richard 17-07-2017 Product paar weken in bezit

Poetsen met een app

Elke keer als ik bij de tandarts kwam werd mij geadviseerd om een elektrische tandenborstel aan te schaffen. Jarenlang heb ik dit genegeerd, totdat ik deze tegen kwam. Het poetsen wordt bij gehouden via een app, en geeft precies de tijd aan die je nodig hebt. Er zijn verschillende programma's in te stellen zodat je doelgericht resultaat gaat zien. Bij mij was dit wittere tanden. En ik moet zeggen dat dit zeker geholpen heeft. De borstel geeft zelfs aan wanneer je teveel druk zet op je tanden door middel van een rood lampje op het toestel. Dit wordt ook bijgehouden in de app, maar is niet echt noodzakelijk vind ik. Het is een leuke gadget. Het synchroniseren van de borstel met mijn telefoon gaat gemakkelijk door middel van bluetooth. De app houdt bij hoeveel dagen je gepoetst hebt en hoeveel keer per dag. Het advies wat mijn tandarts had gegeven was dus perfect en ben daarom zeer blij met dit toestel. Het is makkelijk in gebruik en je wordt gestimuleerd door de app om elke dag te poetsen. Ik zou dit dan ook graag willen aanraden mocht je nog twijfelen. Ik ben door dit apparaat beter gaan poetsen, en weet zeker dat dit een hoop tandartskosten gaat besparen.

Pluspunten

• App
  • Verschillende poetsinstellingen

Minpunten

• Geen eigen voorkeur app

cicek 11-07-2017 Product paar weken in bezit

Diepe reiniging

Jarenlang gebruikgemaakt van een gewone tandenborstel en gedacht dat dit daadwerkelijk mijn tanden reignigde. Pas na aanschaf van een elektrische tandenborstel ben ik erachter gekomen hoe schoon mijn gebid aanvoelt na het poetsen van mijn tanden. Vergelijkbaar met het gevoel na een afspraak bij de mondhygienist voor een grondige reiniging. Het voelt eerst een beetje raar aan maar went zeer snel. Zeer handig dat deze versie ook sensoren heeft welke aangeven als je te hard op je tanden drukt. Vervelend is wel dat de standaard wel eens neigt om te vallen. geen stabiele oplaadpunt tenzij je genoeg ruimte hebt op je wastafel. Al met al kan ik zeggen dat deze elektrische tandenborstel een verbetering is ten opzichte van een gewone tandenborstel. het geeft een schoner en frisser gevoel en mij is opgevallen dat ik wegens kleinere oppervlakte van de borstel ook minder tandpasta gebruik. De oplaadduur heb ik niet kunnen meten omdat mijn stopcontact aan mijn wastafel grenst ligt de stekker meestal in het stopcontact.

Pluspunten

• Schoon en fris gevoel
  • Reinigt diep

Minpunten

• Oplaadpunt onstabiel