Oral-B Genius 9000N Rosegold Elektrische Tandenborstel Powered by Braun Roségoud - Expert review

Type tandenborstel
roterend-oscillerend
Geschikt voor
volwassene
Poetsstand
sensitive, standaard/clean, polijsten, gum care, whitening

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 29 reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Genius 9000N Rosegold Elektrische Tandenborstel Powered by Braun Roségoud op Kieskeurig.nl.

BesteProduct.nl 10-07-2018

Oral-B Genius 9000N: Best wel geniaal

Zoals de naam al doet vermoeden, moet deze elektrische tandenborstel van Oral-B nogal een Genius zijn. En ik moet zeggen, een elektrische tandenborstel die jou middels je front camera door je gebit navigeert. Adviseert waar je het best nog even kunt poetsen en welke gebieden je niet mag overslaan… is best wel geniaal. Ik ben dan ook meer dan tevreden over de mogelijkheden, de functies en tevens ook het poetsresultaat dat je met deze borstel hebt. Wat een heerlijk schoon en fris gevoel. Alsof je net van de tandarts komt. 130 euro is natuurlijk wel even een ander bedrag. Zeker als je nog niet eens gewend bent om elektrisch te poesten. Maar ik kan je verzekeren, het is de investering zeker waard. Het zijn toch je tanden he. Vandaar, van mij een dikke kooptip!

Lees verder op BesteProduct.nl