Oral-B Pro 2 2000n zwart, blauw

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 51 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Pro 2 2000n zwart, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

De Oral-B Pro 2 2000N geeft je de zekerheid van een langdurig fris mondgevoel. Je poetst met de twee minuten timer namelijk als een pro. De timer begeleidt je stap voor stap, zodat je precies weetwaar je moet poetsen en hoe lang je dat moet doen. Op die manier kun je tot wel 100 procent meer tandplak verwijderen dan met een gewone handtandenborstel. Daarnaast beschermt de Oral-B Pro 2 2000N je tandvlees met een poetsdruksensor. Deze meet of je te veel druk uitoefent op je tandvlees. Ook fijn: deze elektrische tandenborstel kent een lange batterijduur van wel twee weken.

Aalders 28-11-2020

Oral-B Pro 2 - 2000 - fijne Elektrische tandenborstel

Voelt degelijk aan, heeft 2 standen qua intensiteit. Heeft een handig lampje die aangaat als je te veel druk op je tanden zet, erg handig. Heeft ook aan wanneer je naar ee Manders deel van je gebit over kan.
Voelt heel prettig, niet pijnlijk ofzo ,voelt als een massage. Enige is dat ik er een beetje van ga kwijlen..
Maar na afloopt voelen mijn tanden en kiezen erg fris en Glad. Lekker gevoel!
Aanrader, zeker voor deze prijs.

Pluspunten

• Meerder intensie standen
  • Druk sensor
  • MakkeLijk in de hand
  • Prijs-kwaliteit verhouding

Minpunten

• Maakt wat lawaai
  • Ga er van kwijlen

Yvonne 01-09-2020

Fijne tandenborstel.

Fijne tandenborstel. In het begin even wennen aan de snelheid. Vergeleken met mijn oude elektrische tandenborstel staat deze op standje turbo. Het fijne is dat hij 2 standen heeft waardoor je op gevoelige plekken de lagere snelheid kan gebruiken. Hij geeft met een rood lampje aan als je te hard op de borstel drukt. Verder geeft hij een seintje als je naar de volgende rij tanden/kiezen kan gaan en een iets langer seintje als de totale tijd verstreken. Niet belangrijk, wel makkelijk.

Pluspunten

• 2 snelheidstanden
  • lampje als je te hard drukt

LLaarmans 05-06-2020

Tandenborstel heeft prettige snelheid.

Tandenborstel ligt goed in de hand en heeft prettige snelheid.
In het pakket zit 1 borstel Cross Action maar daarnaast ontvangt u een handige bijsluiter
met nog 13 soorten borstels ter informatie. Ook heel handig de lichtgevende rode sensor die
bij te hard drukken gaat branden. Daarbij heeft mijn vorige Oral B zijn degelijkheid in jaren bewezen.

Yvet 28-10-2019

Goede accuduur

Onlangs de Oral B pro 2 2000n gekocht. Werkt prima. De krachtige stand is geweldig en het tandenoppervlak lijkt merkbaar gladder. Te hard drukken zie je meteen dmv het rode lampje dat oplicht. Opvallend is dat hij minder geluid maakt dan de lagere versies. Ik ben er dik tevreden mee. Ligt fijn in de hand. De batterijduur (en type accu) is waarom ik voor deze versie heb gekozen. De hogere versies zijn niet nodig (smart). De prijs is goed in verhouding met het product. Enige: Ik kom er niet achter wat het verschil is met de pro 2 2000s.

Pluspunten

• gebruiksduur accu
  • krachtiger waardoor gladder resultaat

Piet Boom 26-09-2019

Poetst fijn en maakt goed schoon

Deze elektrische tandenborstel poetst fijn en je kunt de poetssnelheid instellen. Ook maakt de tandenborstel het gebit goed schoon. Ik geef geen cijfer 10 omdat ik hem pas een paar dagen heb. Hij kan nl nog stuk gaan.

Pluspunten

• Poetst fijn
  • Snelheid instelbaar op 2 standen
  • Maakt gebit goed schoon

Liske H 30-04-2019

Een goede betaalbare tandenborstel voor het hele gezin

Ik ben erg tevreden over deze tandenborstel. Ik reis veel en de accuduur van de borstel gaat meer dan een week mee wat erg fijn is. De borstel heeft twee verschillende standen waardoor de gevoelige plekjes in de mond ook goed worden schoongemaakt. Door de druksensor weet je precies wanneer je te hard drukt waardoor je je tanden beter reinigt en de borstelkop langer meegaat.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Gebruiksmodi

Minpunten

• Prijs

RamonH 30-04-2019

Helemaal prima!

Ik vind de OralB Pro2 een hele fijne elektrische tandenborstel, hij is erg krachtig en hiermee kan je in alle kleine hoekjes komen. Ik kan bij plekjes waar ik eerst eigenlijk niet kon komen. Hij trilt na elke 30 seconden en licht rood op als je te hard poetst. Ook ligt de tandenborstel goed en stevig in de hand. De batterij gaat lekker lang mee. Ik heb deze tandenborstel gratis gekregen om hier vervolgens een review over te schrijven.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Veel geluid
  • Hoge prijs

Alyssa S 30-04-2019

Heerlijke tandenborstel!

Inmiddels gebruik ik deze tandenborstel al 2 weken. Hij is heerlijk. Hij heeft 2 standen, waardoor je ook op de iets pijnlijkere plekjes rustig kan poetsen.
Hij geeft doormiddel van een trilling na 2 minuten aan dat je klaar bent, tenzij je natuurlijk langer wilt doorpoetsen!
De accu gaat een aantal dagen mee, waardoor je makkelijk even een weekendje weg kan.
Ik heb hem gratis mogen ontvangen en ben er erg blij mee! Ga er zeker mee doorpoetsen.

Pluspunten

• Timer
  • 2 standen

Minpunten

• Geen opbergmateriaal

Siem K. 30-04-2019

Top product voor zijn prijs!

Wat een fijne tandenborstel is dit! Door deze tandenborstel ben ik erachter gekomen dat ik soms toch net iets te veel druk op mijn tanden zet dan goed is. Mijn gevoel zegt dat de tandenborstel ook meer rotaties maakt en sterker is dan ik gewend ben van mijn borstels. Ook al heb ik deze tandenborstel gratis ontvangen om uit te testen vind ik wel dat er een klein minpuntje aan zit. Doordat de bostel twee standen heeft die met dezelfde knop worden bestuurd, moet je altijd twee keer op de knop drukken om hem uit te zetten. Bij mijn vorige tandenborstel was dit niet het geval, en ik ben er eerlijk gezegd nog steeds niet helemaal aan gewend. Ook krijg ik nu na vaak gebruik het idee dat de rotaties afnemen. Mijn conclusie is dan ook dat dit zeker een goede tandenborstel is die erg sterk is en veel rotaties maakt. Houd wel rekening mee dat het kan zijn dat je aan de besturing van de tandenborstel moet wennen, en de borstel naar mate van tijd kan verslechteren in prestatie.

Pluspunten

• Mooie Prijs
  • Sterke borstel

Minpunten

• Bediening
  • Afnemende prestatie

Jan Pieter Kramer 30-04-2019

Goede tandenborstel!

Zoals ik al zei is dit een goede tandenborstel! Hij ligt lekker in de hand, heeft een lange accuduur en een poetsdruk controle wat ik heel handig vind! Een minpuntje is dat hij geen klok heeft, zo zie je niet hoelang je nog moet poetsen. Voor de rest is het een prima tandenborstel! Een aanrader voor iedereen!

Pluspunten

• Lekkere ligging
  • Goede prijs/kwaliteit
  • Lange accuduur

Minpunten

• Geen tijd

Laura Scheper 29-04-2019

Fijne duurzame tandenborstel

Deze tandenborstel is voor iedereen een aanrader. Door de timer (4 keer 30s) weet je precies of je overal lang genoeg hebt gepoetst. Toen ik dit product kreeg was ik sceptisch over het lampje dat aangeeft wanneer je te hard drukt, maar het werkt super! Vooral bij de achterste kiezen druk ik over het algemeen wat harder, omdat het zo lastig te bereiken is. Met het rode lampje ben ik daar veel meer op gaan letten.
Ook de accuduur is top, je doet tot wel 2 weken met 1 keer opladen. Ideaal voor op vakantie dus.
Het design is simpel, maar het ziet er alsnog kwalitatief goed uit. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Prijs-kwaliteit verhouding
  • Timer
  • Druksensor
  • Accuduur

Lise 29-04-2019

Gebruiksvriendelijk

k heb de PRO 2 2000N nu een week in gebruik en ik ben heel enthousiast. Mijn oude Oral B tandenborstel begon het na vele jaren te begeven. Ik merk een gigantisch verschil met deze nieuwe. De motor heeft veel meer kracht en de timer zorgt voor makkelijk gebruik. Ook vind ik het rode lampje dat gaat branden wanneer je te hart poetst echt ideaal! Na een week gebruik heb ik hem nog niet hoeven opladen, dus dat is positief. Ik heb de tandenborstel gratis ontvangen, maar als ik hem zelf had moeten betalen vind ik hem wel relatief duur. Dat is dan ook het enige minpuntje.

DaniellaB 29-04-2019

Fijne tandenborstel

Heel fijn om mee te poetsen door de twee verschillende poetssnelheden. Mijn gevoelige tandvlees gaat op deze manier niet direct irriteren als ik even iets te hard druk. Super fijn dat ik dit product gratis heb mogen ontvangen.

Vera D 26-04-2019

Lange accuduur!

Hele fijne tandenborstel! Er zitten 2 verschillende standen op waardoor je je tandvlees ook kan poetsen. De tandenborstel geeft ook aan of je te hard poetst. Na het gebruiken merk ik dat mijn tanden veel fijner aanvoelen voor mijn tong. De accuduur is erg lang en snel opgeladen. Ik heb de tandenborstel gratis mogen ontvangen maar ik raad hem zeker aan! Erg fijne tandenborstel!

Pluspunten

• Lange accuduur
  • 2 standen
  • Drukdetector

Hanna3012 25-04-2019
  • Product gekregen

Prima product, fijn in gebruik

Afgelopen week kreeg ik deze tandenborstel thuisgestuurd. Nadat ik deze elektrische tandenborstel een paar keer had gebruikt, merkte ik dat mijn tandvlees en tanden er veel beter uitzagen. Erg positief dus! Ook kan de accu lang mee, waardoor je niet altijd een oplader mee hoeft te nemen als je een weekendje weg gaat. Kortom, prima product die doet wat het beloofd.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit
  • Accu

Rickvz 19-04-2019

Perfect en Makkelijk te gebruiken

Ik heb hem nu al een aantal dagen en ik ben et tot nu toe heel erg blij mee.
Hij is heel makkelijk te gebruiken En hij maakt ook goed schoon. Hij is makkelijk te gebruiken. En op te laden. Hij kan 2 weeken mee met 1 oplaad buurt. Hij poetst goed en schoon

Pluspunten

• Makkelijk bedienen
  • 2 standen
  • Voelt zacht aan

Minpunten

• Hard geluid

HannekeR87 18-01-2019

Fijn en handige tandenborstel

In het begin moest ik erg wennen aan deze elektrische tandenborstel. Hij zag er mooi uit en ik wilde hem graag meteen testen. Hij heeft 2 standen, wat sneller en wat rustiger. De snelle stand gaat erg hard vergeleken met mijn vorige tandenborstel en komt daardoor wat grof en ruw over. De rustigere stand vind ik wat prettiger. Wat een luxe, hij geeft aan wanneer ik moet wisselen van mondgedeelte. Ik merk dat ik veel te snel ga en dat de tandenborstel mij hierin afremt. Hij ligt fijn in de hand en is prettig verder in gebruik al gebruik ik de harde stand dan dus niet zo graag. Al met al een borstel die ik nog graag lang wil gebruiken, ik heb hem gratis mogen testen.

Pluspunten

• Verschillende standen
  • Laadt snel op

Minpunten

• Intensiteit is even wennen, gaat erg hard

Michel P 20-11-2018

Prima ding, alleen niks voor mij

Hallo allemaal.

Graag deel ik met jullie mijn ervaring over de Oral-B Pro2 2000N van Braun.

Dit product heb ik gekregen om te testen en in de afgelopen 1,5 maand zijn de volgende punten mij opgevallen:

Een aantal dingen zijn positief opgevallen en en aantal negatief. Hieronder staan ze punt voor punt uitgelegd.

Positief:
• De batterij!!!
De batterij gaat lang mee dankzij de dubbele batterij die erin zit! Tip: leg de tandenborstel alleen in de houderals het apparaat een rood lampje aangeeft dat de batterij leeg is. Veder het apparaat gewoon los in de badkamer leggen voor een langdurig gebruik van de batterij.

•Het geluid
Tuurlijk maakt een elektrische tandenborstel geen heerlijk geluid, maar van deze tandenborstel is het wel acceptabel.

• Het design
Het oog wilt ook wat en deze tandenborstel is mooi ontworpen en de kleuren zijn strak.

En dan nu de nadelen:

• De ronde kop
De ronde kop vind ik persoonlijk een groot nadeel van deze tandenborstel als ik het vergelijk met een elektrische tandenborstel met een traditionele kop (bijvoorbeeld de Somicare van Philips). De kop is te breed waardoor het lastig is om in de hoeken van je mond te komen zonder je lippen enorm uit te rekken en het resultaat vind ik ook minder dan met een traditionele kop.

•Druksensor
Ik heb deze getest op mijn hand en dan werkt ie wel als ik te hard druk, maar in mijn mond werkt het niet... alleen als ik heel hard druk. Beetje raar, maar het is ook niet echt een must-have vind ik.

Alles samen genomen vind ik de Oral-B pro 2 niet de beste elektrische tandenborstel vanwege de poetskop. Heb je hier echter geen problemen mee dan raad ik deze tandenborstel zeker aan!

Pluspunten

• Batterij
  • Geluid

Minpunten

• Ronde kop
  • Druksensor

Beau V. 03-11-2018

Super fijne tandenborstel!

Ik poets sinds 3 jaar elektrische omdat ik beugeldraadjes achter mijn tanden heb. Net toen ik toe was aan nieuwe tandenborstel, mocht ik deze oral-b pro 2 2000N gratis uitproberen. Ik was gelijk enthousiast over hoe schoon mijn tanden voelden toen ik klaar was met poetsen. In het begin vond ik de rotatie wat hard, maar gelukkig heeft hij twee standen. Inmiddels gebruiken ik en mijn vriend de tandenborstel twee maanden en zijn wij er dik tevreden mee. Hij is gemakkelijk schoon te maken en hoeft ongeveer maar 1x per week opgeladen te worden. Het enige wat minder fijn is, is dat het oplaad snoertje vrij kort is en dat de borsteltjes vrij duur zijn.

Pluspunten

• Twee rotatie snelheden
  • Tandarts schoon gevoel
  • lange batterij duur
  • gemakkelijk schoon te maken

Minpunten

• kort oplaad snoer
  • Borsteltjes zijn prijzig

Ghong 22-10-2018

Elektrische tandenborstel

Dit product is zeker aan te raden Er zitten namelijk verschillende standen op hoe hard je de borstels wilt laten draaien. Ook geeft de tandenborstel zelf aan, doormiddel van een rood lampje, of je te hard poetst, zo ja, dan gaat het rode lampje aan. Verder ligt het makkelijk in de hand, ondanks dat ik wat kleinere handen heb. Dit product heb ik gratis ontvangen om te testen en het is zeker een echte aanrader!

Pluspunten

• Ligt makkelijk in de hand
  • Geeft aan wanneer je te hard poetst
  • Verschillende standen hoe hard de borstel draait

Sheila 18-10-2018

Schoner gebit, handige druksensor en goede batterijduur!

Ik heb de Oral-B Pro 2 2000N Cross Action nu een aantal weken in gebruik en ben over het algemeen erg tevreden. Het product heb ik gekregen om te testen, maar mij is wel gevraagd een eerlijke review te schrijven. Wat ik heb gemerkt is dat mijn tanden een stuk beter gereinigd worden dan met een handtandenborstel en blijkbaar poetste ik toch regelmatig te hard. De poetsdruksensor van deze tandenborstel licht namelijk regelmatig rood op. Handig, want je weet meteen dat je zachter moet poetsen, maar op het moment dat de sensor af gaat, gaat de tandenborstel wel langzamer bewegen. Twee kleine puntjes die ik persoonlijk wat minder vind: de tandenborstel maakt vrij veel geluid en het trillen van de timer is vrij hard. De tandenborstel is heel eenvoudig schoon te houden en een volle batterij gaat 1 tot 2 weken mee. Kortom: mijn gebit is mij dankbaar :)

Pluspunten

• Mondhygiëne
  • Poetsdruksensor
  • Batterijduur

Minpunten

• Hard geluid
  • Timer trilt vrij hard

Ria 12-10-2018

Goede tandenborstel, lange accuduur

De tandenborstel heeft een eenvoudige vormgeving (blauw-wit). Ligt gemakkelijk in de hand. Is voor iedereen gemakkelijk te bedienen. Ruim voldoende snoer aan de oplader ( 90 cm.) Heel fijn is de poetsdrukcontrole op het toestel, die door middel van een rood lampje aangeeft als er teveel druk op het tandvlees wordt uitgeoefend. Dit maakt dat de tandenborstel iets meer comfort biedt dan het eenvoudige model.
Ik heb de tandenborstel gekregen om uit te testen, maar gezien de prijs kwaliteit verhouding zou ik hem iedereen aan raden
Een prima tandenborstel voor deze prijs, en hier ga je ongetwijfeld heel veel plezier aan beleven

Pluspunten

• Lange accu duur

Olga 12-10-2018

Prettige tandenborstel

De tandenborstel maakt niet al teveel lawaai, ligt prettig in de hand en is makkelijk te bedienen.
Na het poetsen voelen de tanden aanzienlijk schoner en frisser aan dan na het gebruik van een ouderwetse tandenborstel (heb nooit anders gebruikt dan een ouderwetse tandenborstel).
Enig puntje van kritiek: de tandenborstel staat door zijn vorm vrij onstabiel/wiebelig op de houder (voetje van de houder is mijn inziens iets te klein) waardoor de elektrische tandenborstel al vrij snel omgestoten wordt of sneller omvalt. Met als gevolg dat deze nog voor gebruik ook al viel. De tandenborstel is van degelijk materiaal want er was niets kapot of beschadigd.

Pluspunten

• Tanden voelen fris aan
  • Ligt goed in de hand
  • Maakt niet al te veel geluid

Minpunten

• Staat door vorm niet stevig.

S.Camfferman 11-10-2018

Oral-B PRO 2 2000N Elektrische Tandenborstel

Ik ben erg tevreden over de Oral-B PRO 2 2000N Elektrische Tandenborstel. Ik heb deze tandenborstel nu een aantal weken getest. Het product dat ik gratis heb mogen ontvangen is een gebruiksvriendelijke tandenborstel, die werkt op twee standen (stand 1 is normaal poetsen, stand 2 is voor gevoelige tanden). Wat ik jammer vind is dat er geen plastic case of reisset bijzit.

Deze tandenborstel werkt ook met trillingen, na elke halve minuut geeft die een kleine trilling af en na twee minuten een hardere trilling. Hierdoor weet je zeker dat je lang genoeg poetst. Wanneer je te hard poetst, gaat er een rood lichtje branden.

Ik raad dit product zeker aan!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• geen reisset erbij

Rosa 10-10-2018

Sensitive stand & gladde tanden

Heel blij met deze Oral-B versie. Hiervoor had ik ook een Oral-B maar deze vind ik veel fijner. Wat echt opvalt, al vanaf de allereerste keer, is dat mijn tanden nu glad voelen na het borstelen. Misschien door de nieuwe vorm van de borsteltjes? Cross-action. Maar dat werkt dus echt beter dan de oude die ik had. Deze heeft ook veel meer power. Gelukkig dat er twee standen op zitten, want de eerste dagen had ik bloedend tandvlees door het poetsen …. De rustigere stand werkt voor mij het beste.
Ik heb dit product gratis gekregen om te testen en ik ben er erg blij mee! Echt een vooruitgang.

Pluspunten

• gladde tanden
  • sensitive stand

Minpunten

• rode waarschuwingslichtje van de timer = onrustig