Philips HX8432/03 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HX8432/03 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Kim 09-01-2018

werkt makkelijk

Geschreven voor: Philips HX8432/03 zwart

Ik wilde al jaren een Airfloss, maar mijn tandarts raadde dit af. Omdat ik een hekel heb aan flossen en stoken, heb ik er nu toch een gekocht. Voor het tandenpoetsen gebruik ik eerst de airfloss met mondwater. Hierdoor krijg je al een schoon mondgevoel. Vervolgens poets ik mijn tanden. Eenmaal per week stook ik ook nog wel. Ik ben nog niet voor controle naar de mondhygiëniste geweest, dus weet nog niet of ik het gewenste resultaat heb bereikt, maar ik houd de ruimte tussen mijn tanden nu in ieder geval beter schoon dan voorheen. Ik heb de airfloss nu ruim een maand in gebruik en heb hem nog niet op hoeven laden.
Een nadeel is wel dat het reservoir snel leeg is en dat het nogal kan spetteren als je je mond niet goed dicht houdt.

Pluspunten

• snel
  • makkelijk
  • goede accu

Minpunten

• klein reservoir
  • spettert

Kuipert 18-05-2017

Tandarts schoon gevoel

Geschreven voor: Philips HX8432/03 zwart

De Philips Airfloss zorgt voor een tandarts schoon gevoel en is zeer makkelijk in gebruik.

Het water wordt met een kracht tussen de tanden geblazen. Het is even wennen maar al snel leer je hoe je het product in gebruik kan nemen.

De vormgeving is iets aan de grote kant, maar ligt even goed makkelijk in de hand.
Het water reservoir is binnen 2 keer gebruik leeg, maar is gemakkelijk bij te vullen.

Een voordeel is dat het apparaat opgeladen kan worden op de oplader van de elektrische tandenborstel van Philips.
De batterij gaat lang mee, inmiddels 10 keer gebruikt en de batterij is nog niet leeg.