Philips Airfloss HX8462 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Airfloss HX8462 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Anoniem 13-12-2019

Niet van een Philips app. verwacht

Geschreven voor: Philips Airfloss HX8462 wit

Ik heb er 2 gehad. De eerste ging al na 6 weken stuk en de 2de na 8 maanden. De eerste wou geen water transporteren, ondanks uitvoerig schoonmaken vlgs voorschrift en bij de 2 de werkte de coördinatie tussen batterij en de drukknop opeens niet meer. Er kwam alleen een hoog piepend geluid, terwijl ook deze altijd vlgs de voorschriften is gereinigd.
Het vertrouwen in dit Philips product is totaal weg en schaf ik geen Philips meer aan.
Ga op zoek naar ander merk.
Heel erg jammer van z’n product.

Pluspunten

• Goede straal
  • Krachtig genoeg

Minpunten

• Snel kapot
  • Ondegelijk materiaal .

Patric38 08-02-2019

De tandenstoker vervanger

Geschreven voor: Philips Airfloss HX8462 wit

Ik heb dit product nu een tijdje en ben er erg Content mee. Ik gebruikte eerst flosstokjes en daar ben ik volledig mee gestopt, nadat ik merkte dat dit apparaat dezelfde werking heeft en prettiger voelt. Het plaatsen van het apparaat op de lader gaat nog wel een verkeerd en daar had misschien wat beter over nagedacht kunnen worden. Bijvoorbeeld een oplossing, waarbij je hem op beide manieren er op kan zetten. Verder hou ik er iig een frisse mond en gezond tandvlees aan over.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Opzetstukjes

Minpunten

• Plaatsing in het apparaat

jeroen 23-01-2019

Flossen is ineens leuk

Geschreven voor: Philips Airfloss HX8462 wit

Wanneer je de Philips Sonicare AirFloss Ultra uit de doos haalt en installeert is dat een peulenschil. Voor het gemak is er een gebruiksaanwijzing bijgevoegde , maar die heb je eigenlijk niet nodig. Grappig genoeg vult de AirFloss zichzelf elke keer na gebruik vanuit het reservoir op het basisstation. Hierop wordt de houder ook opgeladen. Erg handig. De AirFloss Ultra past precies in ons kastje in de badkamer. De AirFloss Ultra wordt geleverd met 2 mondstukken. Er is echter geen houder voor deze extra mondstukken op de AirFloss Ultra. Geen geneuzel met borsteltjes en flosdraad meer, wat een uitkomst. En wat weet die AirFloss Ultra nog tussen je tanden uit te AirFlossen.
Op de verpakking staat dat de Airfloss Ultra van Philips helpt tegen bloedend tandvlees. Nou dat doet het zeker. Ik had eerst regelmatig last van bloedend tandvlees en dat is nu zo goed als verholpen. De AirFloss Ultra is wat mij betreft een echte aanrader. Het flossen met water wat door druk tussen je tanden geblazen wordt is makkelijk, handig en is in een minuut of twee gedaan. Klasse Philips.

Pluspunten

• Strak design
  • makkelijk te gebruiken
  • vult automatisch waterreservoir

Minpunten

• geen houder extra mondstuk

Lot 32 21-01-2019

Mooi apparaat

Geschreven voor: Philips Airfloss HX8462 wit

Mooi design, vind de handleiding niet heel duidelijk. Na het poetsen een fris gevoel in de mond, ben dus tevreden.

Pluspunten

• mooi design

Minpunten

• Ingewikkelde handleiding

Revdl 19-01-2019

Een prima airfloss

Geschreven voor: Philips Airfloss HX8462 wit

De airfloss is prima in gebruik. Het bijladen van het mondspoelwater werkt niet altijd. Laatste tijd wel.En het ontwerp is een beetje robuust, waardoor je het niet makkelijk in de badkamer kwijt kan.

Pluspunten

• Doet zn werk

Minpunten

• Robuust ontwerp

Sandravl 18-01-2019

Snel schoon en fris

Geschreven voor: Philips Airfloss HX8462 wit

Apparaat nu 3 weken in bezit en begint een fijne gewenning te worden. Elke keer na een maaltijd even snel een schone frisse mond omdat ik het apparaat in de keuken heb staan.
In het begin even wennen hoe je deze het makkelijkste kan gebruiken, hij kan namelijk op twee manieren in de houder en op de verkeerde manier kan hij niet gevuld worden.
Ook het in de hand houden is even aanpassen, niet je vinger op de vulopening houden. Lippen gesloten houden scheelt ook een hoop gespetter.
Je gebruikt nooit meer te veel mondwater omdat je het zelf goed kan doseren.
Nadeel is dat er geen ruimte is voor de extra spuitmondjes, van de andere gebruikers slingeren nu rond.
Snoer is beetje aan de korte kant en er zit geen accu indicator op.

Pluspunten

• Altijd klaar voor gebruik
  • Direct frisse mond
  • Geen bloedend tandvlees meer

Minpunten

• Geen accu indicator
  • Kort snoer

Wolly98 15-01-2019

Top product!

Geschreven voor: Philips Airfloss HX8462 wit

Enorm schoon en fris gevoel van tanden en tandvlees. De eerste 2/3 keer even wennen maar daarna enorm gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• snel
  • fris en schoon gevoel

Minpunten

• groot reservoir

cbdkl 14-01-2019

lucht en water! Top combi.

Geschreven voor: Philips Airfloss HX8462 wit

De Airfloss is een zeer fijn apparaat, waardoor ik routine heb gekregen in het reinigen van de tanden. Naast poetsen werd er maar heel af en toe met een ragger of flossdraad tussen de spleetjes schoon gemaakt. Met dit apparaat is er om de dag een stapje aan toegevoegd die een schoner gevoel in de mond geeft.
De Airfloss is gemakkelijk in gebruik; 1 knop voor de standen en 1 knop om de Airfloss (mond)water te laten spuiten. Het vullen van het waterreservoir en het laden van de Airfloss gebeurt door het laadstation. Deze vult na elke gebruik het reservoir in de Airfloss weer bij.
Nadeel is dat het laadstation groot is en bij ons niet op de wastafel past en het laadstation moet altijd een stroompunt hebben anders vult het reservoir niet.
Ben zeer tevreden met de Airfloss en heb ook het idee dat mijn mondhygiëne er al beter van wordt na een paar weken gebruik.

Pluspunten

• Schoon en fris gevoel
  • Geen bloedend tandvlees
  • Tandplak verdwijnt

Minpunten

• Formaat laadstation
  • Klein reservoir in het handvat
  • soms spetters

Elin 23-02-2018

Echt verschrikkelijk

Geschreven voor: Philips Airfloss HX8462 wit

Los van het onvoldoende apparaat, zéér slechte ervaring met de Philipsrefund-actie (van maar € 20). De website is ontoegankelijk, je moet van alles fotograferen en meesturen, refund vervolgens afgekeurd, bellen (lange wachtrij), alsnog goedkeuring en (schriftelijke) toezegging overboeking binnen 4 weken (is al een lange tijd, maar ja), na 6 weken nog niets ontvangen, weer bellen (lange wachtrij), men kan helaas geen belofte doen (Janssen doet de refund voor Philips): of ik volgende week weer kan terugbellen! Inmiddels al meer dan € 20 extra uitgegeven en nog niets ontvangen. Als ik mijn tijd hiervoor bij elkaar tel, kom ik zeker op 4 uur werk. Kun je beter folders gaan rondbrengen. Zéér slechte ervaring.

Minpunten

• prijs
  • werking

Wietske073 27-05-2017

Perfect product

Geschreven voor: Philips Airfloss HX8462 wit

Werkt perfect erg fijn om te gebruiken en weldegelijk minder tandsteen in 2 weken.
Ik beveel het product zeker aan.

Iesie 26-05-2017

Ideaal! Je wilt niet meer anders!

Geschreven voor: Philips Airfloss HX8462 wit

Ik zal eerlijk zijn, had het 1x geprobeerd en dacht, jeetje wat ingewikkeld, wat raar. Paar dagen in de kast gezet en toen dacht ik, als ik nou eens goed de gebruiksaanwijzing lees! En ja, dat helpt! Ze hebben een hele uitgebreide gebruiksaanwijzing maar ook een korte met een paar stappen. Ideaal! Je moet wel echt goed het houdertje doordrukken, dat er geen lucht tussen de houder en het handvat zit...

+het werkt echt! Zelfs als je iets tussen je tanden hebt 'blaast' die het er uit!

+ heb sinds kort ook een nieuwe elektrische tandenborstel, de Philips Sonicare, i.c.m. met de AirFloss ben ik echt goed bezig! Alsof ik net van de tandarts vandaan kom!

+ Ik heb heeeeel snel last van tandvleesontstekingen, sinds het gebruik van dit product niet meer! Toeval, of die echt zo goed?

Oke, eerlijk is eerlijk.. Je flost nu zelfs bijna met plezier, het gaat zo makkelijk!!! Dat vind ik het grote voordeel!
- het zal aan mij liggen, air floss? Vond de naam verwarrend want je hebt ook (mond)water nodig.

- Er zitten 2 opzetstukken bij... Dus ik dacht, handig kan je hem (zeker gezien de nieuwprijs) delen met je partner. Maar de opzetstukjes hebben geen uniek kleurtje/figuurtje/randje o.i.d.
Philips, idee om dit toe te voegen?

- Het apparaat moet in de stroom zitten om zichzelf weer bij te vullen (de vloeistof). Dat vind ik best onhandig. Of weet iemand hier een oplossing voor?

- Hihi klein 'praktisch' probleempje. Omdat hij op de oplader moet staan, past hij niet in de schapjes van mijn badkamer! Haha maar gezien de voordelen neem ik dit wel voor lief :)

Pluspunten

• Snel en makkelijk!
  • Maakt flossen zelfs leuk!

Minpunten

• Erg groot
  • Altijd in stroom

Miranneke 26-05-2017

Krachtig, makkelijk in gebruik, ideaal

Geschreven voor: Philips Airfloss HX8462 wit

In het begin is het even wennen. Maar al snel werd dit apparaatje eigen en ben ik nu heel blij mee. In het begin bloedde mijn tandvlees, maar dit waren de eerste paar dagen. Je kan het instellen of 1-2-of 3 x sproeien. Ligt makkelijk in de hand. Keuze uit flossen met water of met mondwater (dit geeft een heel fris gevoel!).

Dit apparaat zorgt ervoor dat je makkelijk elke keer kan flossen zonder problemen!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Snel opgeladen / bijgevuld

killerds 23-05-2017

Krachtig klein mannetje

Geschreven voor: Philips Airfloss HX8462 wit

Dit kleine mannetje heeft mij bijzonder verrast!

Het gebruik is zo makkelijk dat een kind het kan. Heel erg fijn als dingen niet moeilijk zijn en vooral niet te veel gedoe.

Ik gebruik hem nu 2 weken en ik heb gelijk resultaat gezien!
Mijn tandvlees is niet meer ontstoken en is blij. Het ziet er ook een stuk gezonder uit. Ik poets met een elektrische tandenborstel en daarna ga ik al mijn tanden langs met gummies (stokjes voor tussen de tanden) om de laatste restjes eruit te halen. Daarna gebruik ik de AirFloss icm mondwater en wanneer ik mijn mond uitspoel zie ik dat er tóch nog hele kleine stukjes voedsel uit komen met het water. Zelfs alleen flossen is dus niet genoeg! Dit mannetje spoelt het gedeelte tussen de tanden door waardoor er minder tandplak en bacteriën tussen de tanden komen. Ik merk echt een enorme vooruitgang en ben ontzettend blij met de AirFlos!

Nog even iets leuks; wanneer je je product online registreert kun je 2 nieuwe opzet stukjes met korting kopen! Scheelt toch weer in de portemonnee.

Pluspunten

• Maakt mond goed schoon
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Hoge prijs

Dimitri87 22-05-2017

Beter dan verwacht

Geschreven voor: Philips Airfloss HX8462 wit

Ik had mijn twijfels voor het eerste gebruik van de Airfloss, maar het heeft mij zeker verrast. Het werkt simpel, snel en efficiënt. Ik heb het gevoel dat mijn tandvlees gezonder is en het bloed nu ook niet meer. Het geeft ook een fris gevoel door het mondwater.

Pluspunten

• efficient
  • snel
  • beter dan verwacht

Minpunten

• klein mondwater reservoir

Mark 22-05-2017

Gebruiksvriendelijke Reus

Geschreven voor: Philips Airfloss HX8462 wit

De Airfloss is een zeer fijn apparaat wat de routine van het reinigen van de tanden verbeterd. Naast het standaard poetsen en met een raggertje tussen de spleetjes schoon maken is er met dit apparaat een extra stapje aan toegevoegd die een nog schoner gevoel in de mond geeft.
De Airfloss is gemakkelijk in gebruik; 1 knop voor de 4 standen en 1 knop om de Airfloss zijn werk te laten doen. Tevens is het vullen van het waterreservoir en het laden van de Airfloss overgenomen door het laadstation. Deze moet eens in de twee weken gevuld worden met (mond)water en vult dan na elke gebruik het reservoirtje in de Airfloss weer bij.
Er is een groot nadeel aan dit alles, en dat is dat het laadstation een behoorlijk gevaarte op je wastafel.
Maar al met al ben ik zeer tevreden met de Airfloss en heb ik ook het idee dat mijn mondhygiëne er alleen maar beter van wordt.

Pluspunten

• Gemakkelijk
  • Snel
  • Verschillende standen
  • mooi uiterlijk

Minpunten

• Groot laadstation
  • constant 1 stroompunt nodig

TJHX 20-05-2017

Aanrader, complete mondhygiëne.

Geschreven voor: Philips Airfloss HX8462 wit

Mijn eerste indruk is heel goed. Philips heeft wederom een keurig pakketje geleverd.
Wat een super duidelijke handleiding (wel gelezen en handleidingen lezen doe ik vrijwel nooit) heel fijn. Er staat dat het afgeraden wordt om het resevoir met water te vullen i.p.v. met mondwater. Nou ik gebruik echt geen mondwater want dat is vergif. En een cliënt van mij gebruikt dit apparaat met water dat gaat goed. Het apparaat werkt verslavend... ik blijf flossen. En het gevoel na de tijd is een zeer schoon en glad gebit. Aanrader voor degene die waarde hecht aan complete mondhygiëne!

Pluspunten

• Snel
  • Grondig

Minpunten

• Een beetje lomp apparaat

Roussia 18-05-2017

Routine dankzij AirFloss Ultra

Geschreven voor: Philips Airfloss HX8462 wit

Dankzij de Philips AirFloss Ultra heb ik nu een dagelijkse routine voor het reinigen tussen mijn tanden. De AirFloss maakt het flossen met een draadje overbodig; hij reinigt goed tussen de tanden. Het reinigen gaat snel en gemakkelijk, zonder gedoe. Na 2 weken gebruik heb ik echt zichtbaar gezonder tandvlees gekregen. Een groot pluspunt vind ik de instelbare straal. Ik ben begonnen met een enkele straal en heb het opgebouwd naar een drievoudige straal.
Het vul- en oplaadstation is erg handig en vergroot het gemak. Handig dat de oplader eruit te halen is, zodat je op vakantie niet het hele station mee hoeft te nemen.
Fijn dat er twee opzetstukjes bij geleverd worden; een voor mij en een voor mijn partner.
Voor mij nooit meer een flossdraad, maar vanaf nu altijd de Philips AirFloss Ultra!

Pluspunten

• gemakkelijk
  • snel
  • instelbare straal

Minpunten

• wat spetters

Annelies30 18-05-2017

Wat een verfrissend apparaat

Geschreven voor: Philips Airfloss HX8462 wit

Wat een geweldig apparaat! Deze airfloss heeft mij echt verrast!
Het gebruik is echt heel erg makkelijk. Flosdraadjes of stokjes houd ik helaas niet zo lang vol. Sinds ik het apparaat in huis heb, gebruik ik het iedere dag 2x! Het is gewoon lekker snel gedaan met gelijk een fris resultaat.

Enige nadeel is dat het vrij veel plek inneemt en dat je het vrij snel moet bijvullen(voordeel hier dan weer van is dat het wel lekker "vers" is)

Pluspunten

• Snel resultaat
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Groot

Basjuh 18-05-2017

Voelt allemaal een stuk schoner aan

Geschreven voor: Philips Airfloss HX8462 wit

sinds drie weken week in huis. Eerste indrukken van het apparaat zijn goed. Wel even 6x moeten lezen in de instructie hoe het apparaat schoon te maken, dit hebben ze niet makkelijk verwoord en is erg verwarrend.

inmiddels een aantal dagen gebruikt met mondwater. eerste keer zit je spiegel geheid onder (mond)water. je lippen c.q. mond moet je echt dicht doen voor je (in mijn geval) 3x burst tussen je tanden. Het voelt in ieder geval goed en schoner dan het was. wel op een aantal plekken kleine bloeding, maar daar is dit apparaat ook voor bedoeld, om je tandvlees sterker te maken. De komende weken zal dit blijken.

Een verbeterpunt welke ik aan Philips wil meegeven is dat het aan en uitschakelen onderaan niet een logische plek is. Liever had ik de aan/uitknop bovenaan gehad of nog beter, dat als ik hem in of uit de houder haal hij dit detecteert en aan/uit gaat.

Resultaat na een drietal weken is dat ik geen bloedend tandvlees meer heb. Daarnaast voelt het zeker tussen de tanden schoner. Voor mij geen flosdraad meer maar eenvoudig met deze Airfloss!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • meteen spoeling met mondwater

Minpunten

• aan/uitknop onlogisch

Ntjmv 16-05-2017

Mooi apparaat

Geschreven voor: Philips Airfloss HX8462 wit

Als je niet goed kan flossen met stokjes of raggers is dit een mooie uitkomst. De airfloss komt overal gemakkelijk bij en heeft een krachtige spuit waardoor de etensresten tussen je tanden uit komen. Ik ben er erg tevreden over!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • 3 standen
  • Goede kracht

Minpunten

• Reservoir vullen moet met de stekker erin

Jacqje83 13-05-2017

Schoon en fris

Geschreven voor: Philips Airfloss HX8462 wit

Ik maakte al enige jaren gebruik van de Sonicare elektrische tandenborstel, die ontzettend goed bevalt. Heb sinds die tijd zelfs geen gaatjes meer gehad.
Nu gebruik ik sinds 2 weken de Sonicare AirFloss.
Ik wilde deze graag proberen aangezien ik na een beugel zowel boven als onder een spalkje achter mijn tanden heb gekregen. Hierdoor is het flossen met flosdraad niet meer mogelijk. Flossen met tandenstokers leverde mij frustratie door bloedend tandvlees en gebroken tandenstokers op. Hierdoor maak ik hier geen consequent gebruik van, waardoor ik iedere keer bij de tandarts te horen krijg dat ik tandsteen langs m'n spalkjes heb.
Vandaar nu de AirFloss, die erg makkelijk werkt en goed werkt

De voordelen:
- Schoon en fris gevoel
- Tandplak verdwijnt
- Verwijderd etensrestjes die vast zitten
- Geen bloedend tandvlees
- Door het vul en laad station wordt het handvat snel en makkelijk gevuld met mond spoelwater (geen geknoei dus)
- Hij staat bij de wastafel naast m'n tandenborstel waardoor ik hem eerder gebruik

De nadelen:
- Wanneer je je mond niet goed dicht houdt wil het water nog wel eens een andere kant op gaan.
- Langs een blootliggende wortel is het wel wat gevoelig.

Pluspunten

• Schoon en fris gevoel
  • Tandplak verdwijnt
  • Verwijderd vastzittende etensrestjes
  • Geen bloedend tandvlees
  • Vul en laad station

Minpunten

• Soms gevoelig bij blootliggende wortel
  • Spettert soms op de spiegel

faatjedem 09-05-2017

Airfloss maakt beloftes waar!

Geschreven voor: Philips Airfloss HX8462 wit

De Airfloss is makkelijk in gebruik. Het gebruiken van mondwater is hierdoor ook veel leuker en kost je minder moeite. De Airfloss is gemakkelijk mee te nemen bijvoorbeeld op vakantie. Het enige wat mij tegenvalt is de grootheid van het apparaat. De Airfloss komt gemakkelijk door je tanden heen, waardoor het flossen daarna ook super fijn is!

Daan1985 03-05-2017

Doet echt wat het beloofd.

Geschreven voor: Philips Airfloss HX8462 wit

Ik was wat sceptisch maar ben ondertussen echt helemaal om. Na 24 uur opladen is de airfloss klaar voor gebruik. Je kan dan kiezen uit 1,2 of 3 stoten water. Ik kies voor 3. Ik vul de airflos met gewoon kraanwater de eerste paar dagen en ben gelijk al tevreden. T water komt prima tussen kiezen en tanden door in tegenstelling tot stokers en flosdraad. Voor een extra fris en schoon gevoel wissel ik het gewone water na een paar dagen voor mondwater, ook dit bevalt goed. T apparaat maakt geen overdreven geluid is prima handzaam laad goed op en is fraai vorm gegeven. Klein minpuntje is dat hij wat prijzig is.

Heda 21-06-2017

Hoi, het apparaat komt met 2 opzetstukken dus wij gebruiken hem ook met zijn 2. Losse opzetters zijn ook verkrijgbaar.

brayart 20-06-2017

Hoi, u geeft het apparaat een 10, perfect. Ik zou graag willen weten of je er meerdere mondstukken bij krijgt of zijn ze los verkrijgbaar? Kun je het apparaat met meerdere mensen gebruiken? Bedankt en vriendelijke groet, Mart Willems