Philips Sonicare HX8431 - Reviews

Poetsstand
standaard/clean, grondige reiniging, gum care
Laadstation
Elektrische flosser

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 34 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

marianne57 23-04-2018

JAMMER DAT HIJ ZO SNEL KAPOT GAAT

Het is een prima product als hij het doet maar is bij dagelijks gebruik snel kapot..dit is mijn derde alweer.

Roelant 31-05-2018

Dit nieuwere model heeft een mindere goede sproeikop

Een prima product.
Helaas is mijn oude model stuk gegaan en daarom heb ik voor het nieuwe model gekozen, de Ultra. Het opzetstuk heeft minder goede positionerings mogelijkheid tussen de kiezen. Het vorige model had een uitstekend kopje, waarmee je gemakkelijk de positie kon bepalen van sproeien. Natuurlijk zijn de opzetstukken weer niet compatibel gemaakt...
Misschien even wennen, anders maak ik gebruik van de ‘30 dagen niet 100% tevreden, geld terug’.

mickey03 27-08-2018

Prima apparaat

Makkelijk als je niet kan opbrengen om te flossen. Jammer dat het handvat niet nat mag worden zoals bij de tandenborstel. Het resultaat moet nog blijken of dat goed is. Heb het maar kort in gebruik.
Al met al ben ik wel tevreden omdat ik toch niet floss en nu met deze air floss doe ik het in ieder geval dagelijks.

Chanel05 06-08-2018

Doet wat het beloofd

Super fijne tandenreiniger. Na het reinigen voelt je gebit heerlijk fris aan. Het verwijdert geen bestaande tandplak maar voorkomen doet het zeker. Het reservoir is voldoende voor 1 reinigingsbeurt en hoeft voor mij niet groter.

Laysa 17-07-2018

Goed en praktisch

Omdat je zelf kan bijvullen, is het in mijn optiek handiger en zelfs veel prettiger, dan wanneer het automatisch gaat.

MaggieGee 07-06-2018

Doet wat ik ervan verwacht

Het werkt heel anders dan mijn oude WaterPik, en dat was even wennen. Het apparaat is veel kleiner en handzamer en dat is fijn.
Het uiteindelijke oordeel zal moeten komen van de tandarts - kijken of ik inderdaad minder tandsteen heb na een paar maanden gebruik van de Sonicare.

IenB 29-05-2018

Goede aanvulling op een gezonde mondverzorging

De AirFloss Ultra ligt goed in de hand, reservoir is eenvoudig te vullen en sluit goed. Afhankelijk van de instelling; 1, 2 of 3 "pufjes" kan je met een gevuld reservoir 2 dagen vooruit.
Maakt de AirFloss geluid? Ja, maar deze is zeker niet hinderlijk/storend. Algehele gebruiksgemak is zeer goed.
De AirFloss Ultra is een zeer goede aanvulling voor een gezonde mondverzorging. Gebruik de AirFloss nu ongeveer 3 weken en heb nog geen moment spijt. Kwaliteit is goed (zoals je mag verwachten van Philips).

Tweety47 27-05-2018

Uitstekend product

De sonicare airfloss bevalt mij uitstekend. Ik gebruik het met mondwater en het geeft een heerlijk schoon gevoel.

duckfiles 22-05-2018

makkelijk in gebruik

Zeer handig apparaat.
Lastig schoonmaken
Binnen 6 maanden al stuk.
Dit is echter zeer netjes door Philips opgelost.

Polar46 26-04-2018

Prima apparaat

Mijn vorige water flos was kapot gegaan. Ook een Philips. Dus wilde ik graag weer een airfloss. Na eventjes zoeken heb ik de airfloss ultra gekocht.
Prima apparaat, fantastisch eigenlijk.
Je moet wel eventjes wennen aan de verschillende instellingen. Maar na even uitvogelen is het erg duidelijk. Fantastisch apparaat om kort te zeggen. Philips maakt goede kwaliteit, ik kan het goed vasthouden, het apparaat.
Nadelen zijn er niet, alleen voordelen.

Anoniem 20-02-2018

Uitstekend schoon vooral wanneer houtje/touwtje niet lukt

Dit apparaat is voor mij een uitkomst aangezien het flossen tussen de tanden bij mij niet goed lukt met het bekende houtje of flosdraadje.
Houtje breekt af evenals het flosdraadje.
Mijn mondhygiëniste is zeer tevreden over het feit dat ik maar heel weinig tandplak heb.

Evert1997 13-11-2017

Geweldig!

Het is hét apparaat dat je nodig hebt wanneer je in de vroege morgen geen zin hebt om de ‘echte’ flosdraden erbij te pakken. Snel, compact en makkelijk in de hand

JB09 29-10-2017

goed uitgevoerd design

Apparaat werkt naar verwachting ook in combinatie met het vul-/oplaad apparaat.
Resultaat zal pas kunnen worden beoordeeld na het volgende bezoek aan de parodontoloog/mondhygieniste.

Rick13 24-10-2017

Werkt echt

Ik heb deze sinds een half jaar en moest vanochtend naar de Mondhygienist. Er was aanzienlijk minder tandsteen. Een duidelijk resultaat dus.
Af en toe is het wel wat knoeien... je moet wel met je gezicht in de wasbak hangen zeg maar.

Suusje 28-05-2017

Een zeer goed flos apparaat!

De eerste keren in gebruik leek het wel een slagveld in me mond maar naar een paar keer had ik al geen bloedend tandvlees meer en voelt me mond een stuk frisser!

AnneTuin 27-05-2017

Flossen wordt een feestje!

Voorheen was ik altijd bang voor het flossen. Dat gepor met stokjes of draad tussen mijn tanden.. die angst is nu verleden tijd. Dit apparaat doeltreffend, snel, pijnloos en mijn tandvlees is er goed van opgeknapt. De stress is nergens meer te bekennen. Even flossen is nu zo gedaan. Heel fijn!

Pluspunten

• Snel
  • Efficient
  • Professioneel
  • Pijnvrij

Minpunten

• Klein resevoir

TuinTuin 27-05-2017

Flossen wordt een feestje!

Ik had voorheen een hekel aan flossen. Dat gepor met van die stokjes of draad tussen je tanden. De eeuwige angst om je gebit kapot te maken. Die angst is nu verleden tijd. Met dit apparaat blaas je letterlijk de viezigheid tussen je tanden vandaan. Het is een eenvoudige klus. Mijn tandvlees is er na weken gebruik ook een stuk beter uit gaan zien. Kortom; minder stress, minder tijd & meer effect: een feestje!

Amica Nova 26-05-2017

Geweldig apparaat, alleen 1 nadeel

Ik ben helemaal weg van het apparaat, er is alleen 1 nadeel. Onder het reservoir zit een scheur, ik verwacht dat dit komt doordat deze de druk niet aankan. De eerdere versie van de Airfloss had dit ook helaas. foto's kan ik helaas niet toevoegen maar van 14 mei heb ik een foto met een klein scheurtje en 24 mei zie je duidelijk dat deze dikker is. Verder een top product als je het mij vraagt. Vandaag bij de tandarts geweest en die gaf aan dat ik een perfect schoon gebit heb.

Pluspunten

• makkelijk
  • snel
  • werkt echt

Minpunten

• apparaat kan de druk niet aan.

cillatje 26-05-2017

Makkelijk in gebruik

Ik ben vanaf dag 1 erg blij met mijn Airfloss. Het is even een uitgave maar ik denk dat hij het geld absoluut waard is. Het is inmiddels helemaal toegevoegd aan mijn dagelijkse routine.

ik blijf ernaast wel mijn tandenstokers gebruiken maar sinds ik de airfloss gebruik voelt het allemaal in ieder geval een stuk gladder en frisser aan.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • schoon
  • frisheid

Minpunten

• eenmalige uitgave

Arno82 26-05-2017

Super apparaat

Wat een geweldig apparaat! Deze airfloss heeft mij echt verrast!
Het gebruik is erg makkelijk. Flosdraadjes of stokjes houd ik niet lang vol. Sinds ik het apparaat in huis heb, gebruik ik het iedere dag 2x! Het is snel gedaan, en je merkt gelijk verfrissing door het mondwater

Pluspunten

• snel gedaan
  • fris resultaat
  • lange batterijduur