Philips Sonicare HX8431 - Reviews

Poetsstand
standaard/clean, grondige reiniging, gum care
Laadstation
Elektrische flosser

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 27 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare HX8431 op Kieskeurig.nl.

marianne57 23-04-2018

JAMMER DAT HIJ ZO SNEL KAPOT GAAT

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8431

Het is een prima product als hij het doet maar is bij dagelijks gebruik snel kapot..dit is mijn derde alweer.

Roelant 31-05-2018

Dit nieuwere model heeft een mindere goede sproeikop

Een prima product.
Helaas is mijn oude model stuk gegaan en daarom heb ik voor het nieuwe model gekozen, de Ultra. Het opzetstuk heeft minder goede positionerings mogelijkheid tussen de kiezen. Het vorige model had een uitstekend kopje, waarmee je gemakkelijk de positie kon bepalen van sproeien. Natuurlijk zijn de opzetstukken weer niet compatibel gemaakt...
Misschien even wennen, anders maak ik gebruik van de ‘30 dagen niet 100% tevreden, geld terug’.

Reindervdv 06-02-2019

Flossen zonder irritatie.

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8431

Eindelijk flossen zonder irritatie en zonder bloed. Flossen gaat sneller en is effecties. Een aanrader voor iedereen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Reinderv 30-01-2019

Flossen zonder irritatie

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8431

Een product die ik dagelijks gebruik voor het flossen. Eindelijk geen irritatie meer na het flossen. Ik raad iedereen deze product aan, het is gemakkelijk in gebruik en het is doel gericht flossen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Slenerrobert 22-01-2019

prima toevoeging mondgezondheid

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8431

als tandarts met pensioen vind ik deze airfloss uitstekend geschikt met name voor mensen, die slecht uit de voeten kunnen met tandenstokers en jagers.Mijn echtgenote met lichte mobiliteisproblemen heeft veel baat bij het gebruik ermee.Het bloeden van tandvlees is beduidend verminderd.Ik vind het apparaat minder geschikt voor personen met grotere interdentalen ruimtes. Daar voldoen jagers beter.

RonaldS 21-01-2019

Prachtig water flos apparaat

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8431

Ideaal flossen zonder draadjes of stokjes
Met dit apparaat Kun je met sterke water straaltjes flossen
3 standen, voor iedereen in de familie een goede stand
1 keer opladen en de eerste weken Kun je flossen
Goede aankoop

Pluspunten

• Variatie in standen
  • Geen draad of stokjes
  • Accu duur

matthijs van keulen 21-01-2019

Top product

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8431

Top product werkt heel eeg goed.
Geen ragers/stokers etx meer voor mij.
Met mondwater extra fris!!!!!

Ricky67 20-01-2019

Makkelijk apparaat

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8431

Prima apparaat, na 1e keer vol geladen te zijn kun je lang mee werken.
Reservoir voor water zou iets groter mogen zijn.
Tijdens het gebruik merk je ook dat het wel degelijk reinigend effect heeft.

Pluspunten

• licht in gewicht

Minpunten

• opzetstukken relatief duur

Ngmr90 20-01-2019

Niet flossen is verleden tijd

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8431

Flossen met flosdraad of borsteltje was nooit helemaal voor mij weggelegd. Vond dit altijd teveel moeite.
De philips sonicare airfloss ultra is dan echt een uitkomst. Het bespaart je tijd en je komt makkelijker tussen alle tanden en kiezen.

Doormiddel van water en luchtdruk komt er iedere knopdruk een straaltje water uit. Er zijn 3 standen. Je hebt de keus uit 1 straal, 2 stralen en 3 stralen per keer.
Bij een eerste gebruik is het even wennen. Start liever ook even met de 1 straal functie ipv met gelijk 3 stralen. Als je het niet gewend bent kan dit best pijnlijk aanvoelen. Naarmate je meer gewend bent aan het gevoel kun je hem of op 2 stralen of 3 stralen per keer zetten.

Het apparaatje is vergelijkbaar qua grote met een elektrische tandenborstel. Dit neemt dus weinig ruimte in beslag.
Er zit een waterreservoir in waar je ongeveer 2x alles mee kunt airflossen. Deze is makkelijk aan te vullen met water onder de kraan of met mondwater.

Ik ben heel blij met het apparaatje. Het kost me iets meer tijd, omdat ik nu wel floss en voorheen niet. Maar het is zo gedaan en het geeft een heel fris gevoel.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Snel

Minpunten

• Pijnlijk in het begin

RonaldS 18-01-2019

Geweldig flos apparaat

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8431

Je tandenflossen zonder stokjes of touwtjes
Ideaal je tanden flossen met water
Schoner en beter
Met de 3 standen Kun je je tanden flossen naar eigen wens. De waterstraal flost ideaal [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Wille 18-01-2019

Prima flosapparaat

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8431

De AirFloss werk erg snel en eenvoudig. Hierdoor steeg de motivatie om vaker te ‘flossen’ en gaf het apparaat mij een erg schoon gevoel. Daarnaast gaat de batterij lang mee. Wel moet je echt je mond dicht houden tijden gebruik, anders zit alles onder de spetters. Ook ben ik benieuwd of de tandarts ook resultaat ziet.

Pluspunten

• Eenvoudig
  • Snel
  • Schoon gevoel
  • Lange batterij duur

Minpunten

• Spetters

realkikine 15-01-2019

Gezonde Tandvlees & verminderd Tandplak

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8431

Super tandenreiniger. Na het reinigen voelt je gebit heerlijk fris aan. Ik gebruik hem met mondspoeling. Het verwijdert geen bestaande tandplak maar voorkomen doet het zeker. Het reservoir is voldoende voor 2 reinigingsbeurt en hoeft voor mij niet groter. Aangeraden door mijn tandarts!

Joël 15-01-2019

Goed airfloss. werkt uitstekend

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8431

bedienen Dit apparaat is een welkome versterking in iedere badkamer. Het apparaat is heel makkelijk te. Het spreekt voor zich. Er zitten 3 standen op . Persoonlijk vind ik stand 3 het fijnst. 3 korte luchtstootjes tussen je tanden. Het tandvlees word zichtbaar gezonder. Je kan er water of mondwater in doen, wat zorgt voor een frisse smaak. Het opzetstukje komt overal in je gebit, en past goed tussen de kiertjes. Wat ook fijn is , dat je het apparaat maar 1 keer in de 2 a 3 week op te laden. Hij is gemakkelijk schoon te maken. je houd hem gewoon onder de kraan. Het opzetstukje van dit apparaat verkoopt Philps niet zelf op hun site De omschrijving ontbrak dat je een ander opzet stukje van een ander type er ook op kan doen. Dat had wel even vermeld mogen worden. Had een hoop gezoek gescheeld.

Pluspunten

• makkelijk schoon te maken
  • mooi design
  • sterk materiaal
  • gezond tandvlees
  • langwerkende accu

Joël11 15-01-2019

Goed airfloss. werkt uitstekend

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8431

Dit apparaat is een welkome versterking in iedere badkamer. Het apparaat is heel makkelijk te bedienen. Het spreekt voor zich. Er zitten 3 standen op . Persoonlijk vind ik stand 3 het fijnst. 3 korte luchtstootjes tussen je tanden. Het tandvlees word zichtbaar gezonder. Je kan er water of mondwater in doen, wat zorgt voor een frisse smaak. Het opzetstukje komt overal in je gebit, en past goed tussen de kiertjes. Wat ook fijn is , dat je het apparaat maar 1 keer in de 2 a 3 week op te laden. Hij is gemakkelijk schoon te maken. je houd hem gewoon onder de kraan. Het opzetstukje van dit apparaat verkopen jullie zelf niet op jullie site. De omschrijving ontbrak dat je een ander opzet stukje van een ander type er ook op kan doen. Dat hadden jullie wel even moeten vermelden. Had een hoop gezoek gescheeld. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sjaco90 14-01-2019

Snel en efficiënt een schoon gebit

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8431

Het product is makkelijk in gebruik. Je zet m aan en kunt m gelijk gebruiken. In een halve minuut tijd heb je je mondhygiëne aanzienlijk verbeterd. Om je gebit 100% schoon te krijgen is 1x in de 2/3 dagen een rager nodig. Voor mij een aanzienlijke verbetering, omdat flossen veel tijd kost en je moeilijk tussen strakke kiezen door komt. Erg positief over, een aanrader!

Pluspunten

• Snel te gebruiken
  • Strak design
  • Goede mondhygiëne

Minpunten

• Geen volledige vervanging van flos/rager

Sjaco 14-01-2019

Snel en efficiënt te gebruiken

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8431

Doordat het apparaat eenvoudig en snel te gebruiken is gebruik je het sneller dan flos en stokers. Voor een optimale hygiëne nog wel 1 keer in de 2/3 dagen een rager gebruiken, maar dit is minimaal!

Erg positieve ervaring, een absolute aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Natascha2808 14-01-2019

Zorgt voor een schoon gebit

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8431

Ik krijg een schoner mondgevoel door de airfloss. Ik ben dan ook zeker benieuwd wat de mondhygiëniste hiervan vindt. Naar mijn idee is mijn tandplak nu minder en is mijn gebit schoner. De airfloss is zeer makkelijk in gebruik en heeft een goede batterij. Een nadeel is dat de watertank moeilijk is om in één keer helemaal vol te vullen. De prijs-kwaliteitverhouding is goed, de airfloss is het wel waard. Het is handiger met flossen dan met stokjes of touwtjes flossen. Nu ik de airfloss heb, heb ik geen gedoe meer met die stokjes of touwtjes en gaat het flossen een stuk sneller en makkelijker.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Goede prijs-kwaliteitverhouding
  • Makkelijker dan handmatig flossen
  • Zorgt voor schoon mondgevoel

Minpunten

• Watertank moeilijk helemaal vol te vullen

NH2808 14-01-2019

Dit product zorgt voor een schoon gebit

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8431

Door de airfloss krijg ik een schoon gevoel. Ik ben benieuwd wat de mondhygiëniste ervan vindt. Ik heb zelf het idee dat het tandplak nu minder is dan voorheen. Makkelijk te gebruiken en het flossen gaat erg snel. Het fijne aan de airfloss is dat ik nu geen gedoe meer heb met stokjes en touwtjes [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

margriet35 14-01-2019

Ideale flosser!

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8431

De Philips AirFloss is een goede vervanging voor het flossen met flosdraad! Hij ligt fijn in de hand en de bediening is super eenvoudig. Je kan uit 3 standen kiezen qua krachtige spray; enkele, dubbele of drievoudige spray-herhaling. Ik gebruik de drievoudige spray. Vul eerst het reservoir met water of mondwater. Ik heb tot nu toe steeds mondwater gebruikt. Dat is en lekker fris en goed voor mijn tanden en tandvlees. Zet de spuitkop dan elke keer op een tussenruimte van je kiezen of tanden, zorg ervoor dat je lip er goed overheen is (anders spuit je de hele spiegel vol) en druk dan eenmaal op de knop bij je wijsvinger. Je voelt de lucht en het mondwater dan tussen je tanden en kiezen gaan. Ik heb zowel boven als onder een spalkje (metalen draadje) achter mijn tanden en dankzij de AirFloss kan ik nu ook hier flossen. Met een flosdraadje is dat onmogelijk. Binnen een minuut en met 1 vol reservoir met mondwater heb ik alles geflost. Na twee weken merk ik al dat mijn tandvlees minder gevoelig en minder pijnlijk is. Voorheen floste ik misschien 1x in de week, nu doe ik het dagelijks. Voor mij een hele verbetering en ik raad het iedereen aan!

Pluspunten

• Snel en eenvoudig
  • Ook flossen als je spalkje hebt
  • Helpt bij gezonder tandvlees
  • Lange batterijduur

tajko 14-01-2019

Doet wat het beloofd

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8431

Doordat mijn tanden strak op elkaar staan is flossen niet gemakkelijk, maar met dit apparaat gaat het uitstekend.
Enig nadeel is dat het nogal spettert.
Ik raad ieder die zijn gebit goed schoon wil houden van plak de Airfloss Ultra aan.