Philips Sonicare DiamondClean HX9363 roze

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare DiamondClean HX9363 roze op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marietje31 10-04-2017

Mooi design, veel mogelijkheden én snel resultaat!

Afgelopen twee week heb ik de Philips Sonicare DiamondClean mogen testen. Toen de tandenborstel werd bezorgd was ik gelijk verrast door het mooie design (mooi meegenomen!).

De Sonicare DiomondClean is eenvoudig in gebruik, heeft verschillende poetsstanden én geeft gelijk resultaat (én dit is echt zo!). De verschillende poetsstanden (5) zijn allemaal voorgeprogrammeerd, tijdens de poetsbuurten is er een piepje te horen, die aangeeft dat je naar het ‘volgende’ gebied kan gaan, zodat de hele mond goed en grondig wordt gereinigd (vind ik persoonlijk erg handig, zodat je in ieder geval twee keer per dag 2 minuten tandenpoetst en niks overslaat).

Naast dat deze elektrische tandenborstel een mooi design heeft, goed en grondig je tanden/ tandvlees schoonmaakt, heeft het ook nog een goede accu (lang in gebruik). Daarnaast kan je de tandenborstel makkelijk meenemen op reis door de bij de bijgeleverde usb kabel en reisetui.

Pluspunten

• Snel resultaat
  • Verschillende poetsstanden
  • Eenvoudig in gebruik
  • Mooi Design

Dyl199 10-04-2017

Dit heeft mijn kijk op tandenborstels helemaal veranderd

Dit is een zeer mooie,krachtige en gewoon goede tandenborstel. 5 standen waaruit je kan kiezen dit allemaal via 1knop te bedienen, dus vrij eenvoudig in gebruik ook. De batterij houd het ook wel een tijdje mee en moest deze toch plat zijn, kan je de sonicare makkelijk opladen al dan niet draadloos via het bij geleverde design glas.

Pluspunten

• accuduur
  • makkelijk in gebruik
  • mooi ontwerp

Minpunten

• soms te hevig

Jeffrey6k 10-04-2017

Top product, goede accu, krachtige poets-standen

De Philips Sonicare DiamondClean heeft krachtige poets-standen en het geeft een fris en schoon gevoel. Ik zou het iedereen aanraden, het is een dure tandenborstel maar het is zeker het geld waard.
Het verwijderd vele malen meer tandplak dan de vorige tandenborstel die ik had van Oral B.
Daarnaast vind ik het fijn dat het een langwerpige borstel heeft ipv van een ronde borstel.

Pluspunten

• Goede Accu
  • Krachtige poetsstanden
  • Langwerpige borstel

Minpunten

• Lang opladen

stevie77 10-04-2017

Beste elektrische tandenborstel

Ik gebruik al heel lang een elektrische tandenborstel, maar van deze ben ik echt overtuigd dat het ook echt iets doet met je tanden. Een hele fijne en degelijke elektrische tandenborstel. Ook zijn de meegeleverde accecoires modern en leuk.

Pluspunten

• Degelijk
  • Fraai design

Minpunten

• Kort oplaadsnoer

RonaldS 09-04-2017

Top tandenborstel, voor beter voelbare tanden

En geweldige elektrische tandenborstel, de diverse standen voelen goed aan.
Kies de stand die het beste bij jou tanden past.
Het opladen is uniek, niet meer je tandenborstel in een oplaadstation, maar plaats je borstel in het bijgeleverde glas en het laden gebeurt in het glas.

Allemaal net even beter dan de andere borstels ;-)

Pluspunten

• De unieke borstelkop
  • Verschillende poetsstanden
  • Contactloos opladen

Ercoke 07-04-2017

Geweldige tandenborstel!!!

Een geweldige tandenborstel. Ik dacht dat ik altijd goed poetste, maar sinds ik deze tandenborstel gebruik zijn mijn tanden veel schoner en witter. Ze voelen zelfs super schoon. In het begin is het even wennen aan het geluid en de harde trillingen, maar na een aantal dagen ben je daaraan gewend. Heel prettig is dat de tandenborstel na 30 seconden heel even stopt, zodat je weet dat je kan overgaan naar het volgende kwadrant. Niet tegen je tanden stoten met de tandenborstel tijdens het poetsen, want dit voelt niet prettig door de hoge trillingen. Tandenborstel heeft een mooi design en staat mooi in de badkamer. Handig reisetui meegeleverd. Nadeel is het korte snoertje van de oplader.

Pluspunten

• Poetst heel goed
  • Tanden zijn witter
  • Quadpacer (timer) aanwezig

Minpunten

• Snoertje van de oplader is erg kort

Tohin75 06-04-2017

Philips Sonicare DiamondClean Sonische, el tandenborstel Top

het gebruik van Philips Sonicare DiamondClean Sonische, elektrische tandenborstel is voor mij een geweldige ervaring! Van een gewone tandenborstel naar deze. Na de eerste keer poetsen voel je direct verschil. Je tanden voelen veel gladder (schoner) aan. In het begin is de borstel ook nog een zo geprogrammeerd dat je rustig aan de trillingen gaat wennen.

En mijn tandvlees wordt ook beter onderhouden en daardor een stuk gezonder. Door verschillende standen te kunnen kiezen kun je precies doen wat je wil of dat je fijn vindt. Het design spreekt me ook erg aan en ligt makkelijk in de hand. Het design glas is direct de oplader hoewel je je de tandeborstel niet vaak op hoeft te laden. En wanneer dit wel nodig is geeft deze dat op tijd aan zodat je je poetsbeurt altijd kunt afmaken. De reisetui is er fijn en makkeijk en zelfs via usb op te laten. Al met al kan ik dit product alleen maar aanraden. Ik weet nu dat ik dit jaren eerder had moeten doen en dat het de investering meer dan waard is.

Pluspunten

• Degelijk
  • meerdere standen eenvoudig in te stellen
  • seintje om volgend gedeelte van gebit te poetsen
  • meerdere borstel mogelijk
  • Reisetui op t eladen via USB

Minpunten

• kom er nu achter dat ik dit eerder had moeten doen

Iris 06-04-2017

Echt een schoon gevoel

In het begin kietelde het n beetje maar het is echt super fijn! Het is alsof je tanden bij de tandarts zijn gepolijst! Voelt echt heel erg schoon. Met name de wat harde standen zijn prettig!

Pluspunten

• Meerdere standen
  • Schoon gevoel want werkt erg goed
  • Makkelijk op te laden

Minpunten

• Kan niet onder water of douche gebruikt worden

jelle1234 06-04-2017

Design maar functionele elektrische tandenborstel

Mooie design elektrische tandenborstel die er goede prestaties op na houdt. Tandenbrostel heeft veel verschillende modes, te denken aan sensitive(voor na het wakker worden) en deepclean(voor na een stevige maaltijd of een dag snoepen). Hiermee handig voor elke situatie. Ook meegeleverde borsteltjes zijn van hoge kwaliteit. Goede vorm die precies op je gebit past.
Ook de manier van opladen is fancy, via een glas wat op een oplaadmodule staat krijgt de tandenborstel stroom. De batterij gaat lang mee. Ik zou hem aanbevelen als u houdt van afwisseling en gewoon een mooie doch functionele elektrische tandenborstel wilt hebben die u ondersteunt in het schoon houden van uw gebit.

Pluspunten

• Batterij
  • Borstelkopje poetst fijn

Minpunten

• Geluid
  • Led indicator moeilijk leesbaar tijdens poetsen

JCL1113 06-04-2017

Super fijne tandenborstel met mooi design

Deze tandenborstel is veel fijner dan mijn vorige tandenborstel met zijn verschillende standen. Er blijft geen viezigheid aan hangen en door het oplaadglas valt hij ook niet om (en ziet er mooier uit). Soms maakt hij opeens een naar geluid die je dan niet uit kan zetten, maar dat is eigenlijk het enige nadeel.

Pluspunten

• Geen viezigheid onder de tandenborstel
  • Handig oplaadglas
  • Verschillende standen, ook voor tandvlees reinigen

Minpunten

• kan soms naar geluid maken

margriet 06-04-2017

Goede en grondige elektrische tandenborstel

Ik gebruik deze tandenborstel nu twee weken en ben erg enthousiast! De Sonicare DiamondClean maakt mijn tanden echt heel goed schoon en is zacht voor mijn tandvlees. Hij trilt ipv dat hij roterende bewegingen maakt (zoals mijn oude elektrische tandenborstel). Hierdoor heb ik het gevoel dat mijn tanden nog beter schoon zijn. Ook drukt deze tandenborstel nooit te hard op je tandvlees, maar masseert het zachtjes. De nieuwe Deep-clean stand past de poetsbeweging aan en duurt een minuut langer dan de andere standen (3 minuten). Hierdoor worden je tanden nog beter schoon. De tandenborstel stopt zelf na het gewenste poetsminuten, iets waar ik erg blij mee ben. Vaak ben je in gedachten en weet je niet meer goed hoe lang je al aan het poetsen was. De batterij lijkt erg lang mee te gaan. Ik gebruik 'm nu al twee weken (minimaal twee keer per dag) en heb m nog niet opnieuw hoeven op te laden. Er zit een duidelijke Nederlandse gebruiksaanwijzing bij en een prachtig oplaadglas en handig oplaadreisetui. Het enige dat ik lastig vind, is om tijdens het poetsen te wisselen van poetsstand. De Sonicare DiamondClean is niet goedkoop, maar je hebt dan wel een hele goede elektrische tandenborstel die erg goed reinigt en zorgt voor gezond tandvlees.

Pluspunten

• batterij gaat lang mee
  • Ovale opzetborstel heel handig
  • Tandenborstel stopt zelf na gewenste poetstijd
  • Veel verschillende poetsstanden
  • Prachtig oplaadglas en reisetui

Minpunten

• Soms lastig wisselen poetsstanden

Ikbener 06-04-2017

Goede tandenborstel

Maakt goed schoon. Accu gaat lang mee en ook handig is de USB oplaad mogelijkheid. Ligt ook prettig in de hand.

Pluspunten

• Accu gaat lang mee
  • USB opladen
  • Meerdere poets standen

Minpunten

• Mis timer van 30 seconde

Jotje3284 05-04-2017

Perfecte tandenborstel

Ik ben super blij met de aanschaf van deze tandenborstel. Het design is goed, de tandenborstel is makkelijk te bedienen en de batterij gaat lang mee. Ook de achterste kiezen zijn makkelijk te bereiken. Mijn tanden worden schoner en voelen gedurende de dag ook schoner aan. Het geluid van de tandenborstel is wel even wennen, maar na een paar dagen valt dat niet eens meer op.

Pluspunten

• Super schone tanden
  • Makkelijk mee te nemen
  • Batterij gaat lang mee

Minpunten

• Het geluid is even wennen

Renevz 05-04-2017

Fijne tandenborstel met goede accu

In vergelijking met mijn oude elektrische tandenborstel een stuk fijner. Ik heb een schoner gevoel na het tandenpoetsen, de accu gaat lang mee (nu twee weken aan 't poetsen en nog niet hoeven op te laden) en door de verschillende standen kun je kiezen wat beste bij jouw tanden en tandvlees past.
Heb zelf vaak last van bloedend tandvlees, met name bij nieuwe borstels, maar nu totaal geen last van gehad icm de stand 'gum care' op de tandenborstel.

Zeker een aanrader.
Reisetui is makkelijk, het oplaadglas zal een persoonlijk dingetje zijn, voegt wat mij betreft niet veel toe ten opzichte van een normale standaard, maar zal per persoon verschillen..

Pluspunten

• accu
  • verschillende standen