Philips Sonicare DiamondClean HX9363 - Reviews

Best Reviewed apr 2017 Philips Sonicare DiamondClean HX9363
Best Reviewed april 2017
Poetsstand
sensitive, standaard/clean, grondige reiniging, gum care, whitening
Timer
Laadstation

Beoordeling op basis van 30 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

RonaldS 09-04-2017

Top tandenborstel, voor beter voelbare tanden

En geweldige elektrische tandenborstel, de diverse standen voelen goed aan.
Kies de stand die het beste bij jou tanden past.
Het opladen is uniek, niet meer je tandenborstel in een oplaadstation, maar plaats je borstel in het bijgeleverde glas en het laden gebeurt in het glas.

Allemaal net even beter dan de andere borstels ;-)

Pluspunten

• De unieke borstelkop
  • Verschillende poetsstanden
  • Contactloos opladen

frank1709 11-04-2017

makkelijk in gebruik maar wel veel lawaai

werkt super vooral de 5 verschillende poets standen zijn ideaal.

batterij gaat lang mee, zeker een week

reislader en laadstation zien er leuk uit en werken prima [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jeffrey6k 11-04-2017

Top product!!!

De Philips Sonicare DiamondClean heeft krachtige poets-standen en het geeft een fris en schoon gevoel. Ik zou het iedereen aanraden, het is een dure tandenborstel maar het is zeker het geld waard.
Het verwijderd vele malen meer tandplak dan de vorige tandenborstel die ik had.
Daarnaast vind ik het fijn dat het een langwerpige borstel heeft ipv van een ronde borstel. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marietje31 10-04-2017

Mooi design, veel mogelijkheden én snel resultaat!

Afgelopen twee week heb ik de Philips Sonicare DiamondClean mogen testen. Toen de tandenborstel werd bezorgd was ik gelijk verrast door het mooie design (mooi meegenomen!).

De Sonicare DiomondClean is eenvoudig in gebruik, heeft verschillende poetsstanden én geeft gelijk resultaat (én dit is echt zo!). De verschillende poetsstanden (5) zijn allemaal voorgeprogrammeerd, tijdens de poetsbuurten is er een piepje te horen, die aangeeft dat je naar het ‘volgende’ gebied kan gaan, zodat de hele mond goed en grondig wordt gereinigd (vind ik persoonlijk erg handig, zodat je in ieder geval twee keer per dag 2 minuten tandenpoetst en niks overslaat).

Pluspunten

• Snel resultaat
  • Verschillende poetsstanden
  • Eenvoudig in gebruik
  • Mooi Design

Marietje31 10-04-2017

Mooi design, veel mogelijkheden én snel resultaat!

Naast dat deze elektrische tandenborstel een mooi design heeft, goed en grondig je tanden/ tandvlees schoonmaakt, heeft het ook nog een goede accu (lang in gebruik). Daarnaast kan je de tandenborstel makkelijk meenemen op reis door de bij de bijgeleverde usb kabel en reisetui. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Dyl199 10-04-2017

Dit heeft mijn kijk op tandenborstels helemaal veranderd

Pluspunten

• accuduur
  • makkelijk in gebruik
  • mooi ontwerp

Minpunten

• soms te hevig

Dyl199 10-04-2017

Dit product heeft mijn kijk op tandenborstels veranderd

Dit is een zeer mooie,krachtige en gewoon goede tandenborstel. 5 standen waaruit je kan kiezen dit allemaal via 1knop te bedienen, dus vrij eenvoudig in gebruik ook. De batterij houd het ook wel een tijdje mee en moest deze toch plat zijn, kan je de sonicare makkelijk opladen al dan niet draadloos via het bij geleverde design glas. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jeffrey6k 10-04-2017

Top product, goede accu, krachtige poets-standen

Het verwijderd vele malen meer tandplak dan de vorige tandenborstel die ik had van Oral B.

Pluspunten

• Goede Accu
  • Krachtige poetsstanden
  • Langwerpige borstel

Minpunten

• Lang opladen

stevie77 10-04-2017

Beste elektrische tandenborstel

Ik gebruik al heel lang een elektrische tandenborstel, maar van deze ben ik echt overtuigd dat het ook echt iets doet met je tanden. Een hele fijne en degelijke elektrische tandenborstel. Ook zijn de meegeleverde accecoires modern en leuk.

Pluspunten

• Degelijk
  • Fraai design

Minpunten

• Kort oplaadsnoer

stevie77 10-04-2017

Een geweldig krachtige tandenborstel

Al heel lang gebruik ik een elektrische tandenborstel, maar het gevoel na een poetsbeurt is net alsof je net bij de tandarts bent geweest. Hij is simpel in gebruik en lekker krachtig tijdens het poetsen. Ook de mee geleverde Accessoires zijn zeer fraai [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

RonaldS 08-04-2017

Een geweldige tandenborstel die verwachtingen overtreft

De tandenborstel is geweldig.
De verschillende standen maken het voor een ieders gebruik geschikt.
De borstel kan naar wens worden ingesteld met de verschillende functies.
Het contactdoos opladen is heerlijk, de borstel gewoon plaatsen in het glaasjes en hef opladen begint.
Top apparaat! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ercoke 07-04-2017

Geweldige tandenborstel!!!

Pluspunten

• Poetst heel goed
  • Tanden zijn witter
  • Quadpacer (timer) aanwezig

Minpunten

• Snoertje van de oplader is erg kort

Ercoke 07-04-2017

Geweldige tandenborstel!!!

Een geweldige tandenborstel. Ik dacht dat ik altijd goed poetste, maar sinds ik deze tandenborstel gebruik zijn mijn tanden veel schoner en witter. Ze voelen zelfs super schoon. In het begin is het even wennen aan het geluid en de harde trillingen, maar na een aantal dagen ben je daaraan gewend. Heel prettig is dat de tandenborstel na 30 seconden heel even stopt, zodat je weet dat je kan overgaan naar het volgende kwadrant. Niet tegen je tanden stoten met de tandenborstel tijdens het poetsen, want dit voelt niet prettig door de hoge trillingen. Tandenborstel heeft een mooi design en staat mooi in de badkamer. Handig reisetui meegeleverd. Nadeel is het korte snoertje van de oplader. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Stefertje 06-04-2017

Goede krachtige tandenborstel met meerdere standen

Na een tijdje de Philips Sonicare diamondclean gebruikt te hebben kan ik wel zeggen dat ik zeer tevreden ben over het product. Er zitten meerdere poets standen of, voor ieder wat wils. Ik gebruik zelf vooral de normale poetsstand en krachtige poetsstand omdat ik geen nut zie in een programma voor wittere tanden. Gebruiksgemak is simpel te noemen en die iedereen makkelijk te gebruiken. Uiteraard wel eerst even de handleiding lezen! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Tohin75 06-04-2017

Philips Sonicare DiamondClean Sonische, el tandenborstel Top

het gebruik van Philips Sonicare DiamondClean Sonische, elektrische tandenborstel is voor mij een geweldige ervaring! Van een gewone tandenborstel naar deze. Na de eerste keer poetsen voel je direct verschil. Je tanden voelen veel gladder (schoner) aan. In het begin is de borstel ook nog een zo geprogrammeerd dat je rustig aan de trillingen gaat wennen.

En mijn tandvlees wordt ook beter onderhouden en daardor een stuk gezonder. Door verschillende standen te kunnen kiezen kun je precies doen wat je wil of dat je fijn vindt. Het design spreekt me ook erg aan en ligt makkelijk in de hand. Het design glas is direct de oplader hoewel je je de tandeborstel niet vaak op hoeft te laden. En wanneer dit wel nodig is geeft deze dat op tijd aan zodat je je poetsbeurt altijd kunt afmaken. De reisetui is er fijn en makkeijk en zelfs via usb op te laten. Al met al kan ik dit product alleen maar aanraden. Ik weet nu dat ik dit jaren eerder had moeten doen en dat het de investering meer dan waard is.

Pluspunten

• Degelijk
  • meerdere standen eenvoudig in te stellen
  • seintje om volgend gedeelte van gebit te poetsen
  • meerdere borstel mogelijk
  • Reisetui op t eladen via USB

Minpunten

• kom er nu achter dat ik dit eerder had moeten doen

Tohin75 06-04-2017

geweldige ervaring, had ik veel eerder moeten doen

En mijn tandvlees wordt ook beter onderhouden en daardor een stuk gezonder. Door verschillende standen te kunnen kiezen kun je precies doen wat je wil of dat je fijn vindt. Het design spreekt me ook erg aan en ligt makkelijk in de hand. Het design glas is direct de oplader hoewel je je de tandeborstel niet vaak op hoeft te laden. En wanneer dit wel nodig is geeft deze dat op tijd aan zodat je je poetsbeurt altijd kunt afmaken. De reisetui is er fijn en makkeijk en zelfs via usb op te laten. Al met al kan ik dit product alleen maar aanraden. Ik weet nu dat ik dit jaren eerder had moeten doen en dat het de investering meer dan wward is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Iris 06-04-2017

Echt een schoon gevoel

Pluspunten

• Meerdere standen
  • Schoon gevoel want werkt erg goed
  • Makkelijk op te laden

Minpunten

• Kan niet onder water of douche gebruikt worden

Iris81 06-04-2017

Super fijn!

In het begin kietelde het n beetje maar het is echt super fijn! Het is alsof je tanden bij de tandarts zijn gepolijst! Voelt echt heel erg schoon. Met name de wat harde standen zijn prettig! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

jelle1234 06-04-2017

Design maar functionele elektrische tandenborstel

Mooie design elektrische tandenborstel die er goede prestaties op na houdt. Tandenbrostel heeft veel verschillende modes, te denken aan sensitive(voor na het wakker worden) en deepclean(voor na een stevige maaltijd of een dag snoepen). Hiermee handig voor elke situatie. Ook meegeleverde borsteltjes zijn van hoge kwaliteit. Goede vorm die precies op je gebit past.
Ook de manier van opladen is fancy, via een glas wat op een oplaadmodule staat krijgt de tandenborstel stroom. De batterij gaat lang mee. Ik zou hem aanbevelen als u houdt van afwisseling en gewoon een mooie doch functionele elektrische tandenborstel wilt hebben die u ondersteunt in het schoon houden van uw gebit.

Pluspunten

• Batterij
  • Borstelkopje poetst fijn

Minpunten

• Led indicator moeilijk leesbaar tijdens poetsen

JCL1113 06-04-2017

Super fijne tandenborstel met mooi design

Deze tandenborstel is veel fijner dan mijn vorige tandenborstel met zijn verschillende standen. Er blijft geen viezigheid aan hangen en door het oplaadglas valt hij ook niet om (en ziet er mooier uit). Soms maakt hij opeens een naar geluid die je dan niet uit kan zetten, maar dat is eigenlijk het enige nadeel.

Pluspunten

• Geen viezigheid onder de tandenborstel
  • Handig oplaadglas
  • Verschillende standen, ook voor tandvlees reinigen

Minpunten

• kan soms naar geluid maken