Philips Sonicare DiamondClean HX9353 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare DiamondClean HX9353 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,3

piet b 19-11-2020

philips sonicare hx935/56

gekocht 11-01-20 . na 7 maanden veel speling op aansluiting van de tanden borstel .ben niet tevreden over dit product.

Wiebe 30-01-2020

Helaas niet zo goed als de oude sonicare borstels

Binnen een paar maanden had de aansluiting voor het kopje zoveel speling dat er niet meer mee te poetsen is. Waardeloze kwaliteit.

Minpunten

• lage kwaliteit

Martin 17-12-2019

Deed het prima, maar 3 maanden na eind garantie defect

Heb deze peperdure tandenborstel in september 2017 gekocht, was er tevreden over maar net als andere Philips producten laten ze me net na de garantie in de steek. (Philips TV 25 maanden oud, deed niets meer en op mijn e-mail werd !!! 3 maanden later door Philips gereageerd. Ik moest dus zelf een andere oplossing zoeken) Philips ondersteuning zeer slechte ervaring,helaas!!!

Pluspunten

• poest goed schoon
  • meeerdere programma's

Minpunten

• onbetrouwbaar
  • extreem korte levensduur (tot prijs)

Hans Suter 28-05-2018

Reistasje voldoet niet

Ik was er al bang voor. Via het reistasje zou je via USB de tandenborstel kunnen opladen. Mooi idee. De USB aansluiting past echter van geen kant op het tasje, hoe je het stekkertje ook probeert. Jammer, functionaliteit weg.

Pluspunten

• Werking borstel uitstekend
  • Opladen via glas prima
  • Design is mooi

Minpunten

• Opladen reistasje onmogelijk

Kieskeurig 15-02-2018

waardeloos product

Aandeel in wegwerpmaatschappij

Poetst fantastisch, prachtig design maar voor 259,00 euro verwacht je dat het langer dan 1,5 jaar meegaat. Ik heb inmiddels in 4 jaar tijd 3x een Sonicare Diamond Clean gehad, waarvan 1x kosteloos de body vervangen door Philips. Bij alle werkte op de duur de aan en uit knop niet meer. Kortom ik stap over naar een ander merk. Inmiddel bij Philips in 4 jaar tijd +/- 750,00 euro weggegooid.

Minpunten

• Aan en uitknop
  • Prijs

Wilem 05-12-2019

Het niet meer werken van de aan/uit knop is een bekend probleem van de Diamond Clean. Dit is echter eenvoudig op te lossen.

Leg de body een hele nacht in een emmertje met koud water. De volgende dag druk je rustig maar met kracht op de aan/uit knop, je zult zien dat er een hele boel tandpasta los komt die is opgedroogd achter de aan/uit knop.

Mijn Diamond clean werkt nog steeds en komt uit 2012

Jelle 01-09-2017

Geweldige tandenborstel

Geweldige tandenborstel, voelt goed in de hand en fijn in de mond. Ziet er mooi uit en poetst duidelijk beter dan mijn vorige tandenborstels. Wat leuk is, is dat de tandenborstel draadloos oplaad in het oplaad-glas of reisetui.

Pluspunten

• Poetst beter dan andere borstels
  • Draadloos opladen

Minpunten

• Prijs