Philips Sonicare HealthyWhite HX6762 - Reviews

Poetsstand
standaard/clean, whitening
Timer
Laadstation

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare HealthyWhite HX6762 op Kieskeurig.nl.

8,9

Neg27 16-01-2019
  • Product gekregen

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite HX6762

Voorheen poetste ik nog niet met een elektrische tandenborstel. Aan het begin kostte het mij wel wat tijd om hier aan te wennen. De tandenborstel maakt ook best ‘snelle’ bewegingen wat eerst even schrikken was, maar uiteindelijk ben ik zeer tevreden en doet de tandenborstel goed zijn werk. Lekker snel en gemakkelijk. Binnen no time voelen je tanden super schoon aan!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Binnen 2 min klaar
  • Tanden voelen schoon aan

Minpunten

• Wachten tot hij automatisch uit gaat

dribbel80 14-01-2019

prettige borstel

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite HX6762

ik vind het een erg prettige borstelkop. Ik was een ronde gewend, maar heb het idee dat een langwerpige beter poetst. Verder houd hij prettig vast en vind ik 2 borstels met 1 lader geweldig (niet veel ruimte in de badkamer)

Pluspunten

• langwerpige borstelkop
  • 2 borstels met 1 lader

Inge94 07-01-2019
  • Product gekregen

Leuke set, goede elektrische tandenborstels!

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite HX6762

Deze tandenborstels doen wat ze moeten doen. In het begin was het even wennen aan de vorm van de borstels, maar na een kleine week weet je niet meer beter. Na twee minuten poetsen gaan ze automatisch uit. Deze set is inclusief twee handvatten, wat erg handig is voor koppels. Ook leuk als cadeautje! Wel krijg je maar één oplader, maar omdat de tandenborstel ongeveer anderhalve week mee gaat zonder tussentijds op te laden, is dat geen groot probleem. De extra whitening functie draagt niet zoveel bij, het enige wat het doet is een halve minuut extra poetsen. Al met al prima tandenborstels, zeker voor deze prijs!

Pluspunten

• Twee handvatten in één set

Minpunten

• Slechts één oplader

plakpot 04-01-2019

Degelijk apparaat, poetst goed!

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite HX6762

Meteen al bij uitpakken merk je dat het een degelijk design betreft. De tandenborstel voelt goed in de hand en de oplader is niet vormgebonden wat het plaatsen makkelijk maakt.

Het interface op de tandenborstel is erg duidelijk en geeft goed de accuduur weer, welke trouwens erg goed is!

Poetst goed, geen problemen mee. De functie waarbij het apparaat aangeeft dat je 30 seconden helpt enorm bij een goede poetsbeurt. Een handeling die je normaliter automatisch doet wordt nu goed geleid door een subtiele actie.

De whitening functie niet lang genoeg kunnen testen.

De Aan/uit knop is niet goed over nagedacht, omdat hij zo stijf is valt hij een beetje weg in het handvat, waardoor ik vaak misklik. Bij andere philips tandenborstels is dit beter gedaan.

Ben er blij mee, 2 in huis nu.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Accuduur
  • Degelijk
  • Ligt goed in de hand

Minpunten

• Aan/uit knop niet ideaal

AcesHigh 03-01-2019

Mooie schone, glade tanden.

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite HX6762

Met de Philips Sonicare HealthyWhite voelen mijn tanden heel schoon aan na het tanden poetsen. Ook zijn mijn tanden iets witter na een paar weken gebruik. Het is zeer fijn dat er geen restjes in de borstel blijven zitten, de borstel is volledig gesloten dus er kan ook niets in de binnenkant komen dus betere hygiëne in tegenstelling tot Oral B bijvoorbeeld. Ik moet alleen wel erg wennen aan de tijd die je hebt, 2 minuten zijn opgedeeld in vier keer 30 seconden tussen elke 30 seconden trilt de borstel kort. Het liefst poets ik gewoon zolang ik zelf wil. Meestal poets ik toch nog even extra nadat de borstel zichzelf uitschakelt na de 2 minuten. De body ligt mij niet lekker in de hand, het oppervlak is te glad en te slank. Maar ben wel tevreden met het product want het gaat erom dat de tanden schoon zijn.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Makkelijk schoonmaken
  • Gebruikersgemak

Minpunten

• Glad oppervlak
  • Te slank

Rubennn1 27-12-2018

Goede tandenborstel!

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite HX6762

Deze Philips elektrische tandenborstel doet wat hij moet doen, tandenpoetsen. De borstel poetst fijn en maakt voor mijn gevoel beter schoon dan mijn vorige elektrische tandenborstel. Standaard staat de borstel 2 minuten aan en gaat daarna automatisch uit, deze 2 minuten zijn opgedeeld in vier keer 30 seconden tussen elke 30 seconden trilt de borstel kort. Dit is een handige functie zodat elk deel van je gebit evenveel aandacht krijgt. Daarnaast is nog een white functie, dit is gewoon tandenpoetsen alleen dan 30 seconden extra zodat je de voortanden extra kan poetsen. Op zich een handige functie, maar dan zou elke tandenborstel een speciale white kunnen zijn als je maar langer poetst. De borstel voelt solide aan en is verder niet bijzonder qua uiterlijk. Schoonmaken gaat makkelijk en tot nu toe heb ik geen tandpasta resten die aan de borstel blijven kleven. De batterij duur is goed, de borstel gaat ongeveer anderhalf week mee zonder opladen. Al met al een hele complete borstel die doet wat hij moet doen.

Pluspunten

• Batterij duur
  • Solide

Minpunten

• white functie niet bijzonder

Wil11 27-12-2018

schone tanden, maar nog niet witter

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite HX6762

Mooie tandenborstel, in het begin was het wel wennen met poetsen. De melding dat 30 seconden poetsen voorbij is, is erg onduidelijk. Geeft schone, gladde tanden na het poetsen. Maar nog geen duidelijk wittere tanden [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Samen12 24-12-2018

Wat en top apparaat!

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite HX6762

De Philips Sonicare nu een tijdje in gebruik en wat me direct opviel is het super gladde geval resultaat. Prettige poets ervaring en lange batterijduur maken het een zeer prettig product te gebruiken. Nadeeltje: na twee minuten poetsen gaat die automatisch uit terwijl ik af en toe graag wat langer poets.

Pluspunten

• Goed resultaat

Minpunten

• Gaat automatisch uit

Patrick 24-12-2018

Tandenborstel die een perfect finish geven

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite HX6762

Fijne tandenborstels, makkelijk te verwisselende koppen en goede accuduur.

Ik poetste voorheen met een ander merk, maar dat is verleden tijd! Ik ben helemaal weg van deze en zijn functies! Hij geeft aan hoelang je moet poetsen, stopt vanzelf. Twee standen, 1 voor extra polish/whitening en de ander is normaal poetsen. Ook gaat de batterij lang mee, een echte aanrader! Veel plezier met die van jou!

Pluspunten

• Batterijduur
  • Verfijnde trilling
  • Polish functie
  • Makkelijk veranderbare borstels

Minpunten

• Dopje van borstel zit soms iets te strak

Irina 23-12-2018

Hele goede tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite HX6762

Geweldige tandenborstel! In deze set zitten er 2 tandenborstels. Een roze en een blauwe. Perfect voor een gezin. Dit model heeft alle noodzakelijke functies: het reinigt en bleekt tanden perfect. Het heeft twee verwijderbare opzetborsteltjes en 2 werkingsmodi (reinigen en bleken). Er waren zorgen over het gevolg van de gevoelige tanden op sommige plekken, ik ben blij dat het schoonmaken geen ongemak wat dat betreft heeft opgeleverd. De borstelhaartjes op de opzetborsteltjes zijn middelhard, wat goed is voor de tandvlees. Na elk gebruik is er een gevoel van comfort en perfecte reinheid. De interdentale ruimte wordt ook perfect van voedsel schoongemaakt. Tanden worden goed gereinigd en de versheid wordt de hele dag behouden. De tanden zijn glad (zonder gedenkplaat) tot het volgende gebruik. Er is een lamp die de lading van de borstel aangeeft. Ik moet toegeven dat ik aangenaam verrast ben door haar werk in termen van opladen, na de aankoop heb ik het maar een keer opgeladen (trouwens, ik gebruik het al meer dan 2 weken), dat wil zeggen, dat het tandenborstel lange tijd gebruikt kan worden zonder opladen. En, natuurlijk, is het belangrijk hoe comfortabel het handvat van de tandenborstel is, omdat het comfort bij het poetsen daarvan afhangt - en hier wordt het apparaat 100% compleet. Perfect voor een geschenk. Hele goede tandenborstel. Philips - zoals altijd bovenaan. Ik ben tevreden! Geen gebreken!

Patrick1912 22-12-2018

Tandenborstel met kwaliteiten

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite HX6762

Ik heb inmiddels 3 weken deze tandenborstel in gebruik en ik ben er zeer blij mee! Hiervoor had ik een andere en dat lijkt wel een tractor vergeleken bij de limo waar ik nu mee poets.

De verfijnde trilling kan in eerste instantie wat kietellend aanvoelen, maar is daarna prettiger dan de groffe trilling van mijn oude tandenborstel. Ik heb het gevoel dat mijn tanden net zo schoon blijven, zoals ze zijn als de tandarts ze net schoongemaakt heeft. De extra polish/white functie maakt je tanden ook echt mooier! Makkelijk in gebruik en ook de batterijen gaan lang mee, verder een super tandenborstel!

Philips heeft voor mijn gevoel bij uitstek de beste kennis van kwalitatief goed tanden poetsen! Ik ben er blij mee, koop er een en ik weet zeker dat je nooit meer anders wil. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Smolly 20-12-2018

Beste elektrische tandenborstel in zijn categorie

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite HX6762

Voorheen gebruik gemaakt van verschillende andere tandenborstels. De Philips Sonicare een stuk fijner in gebruik! Daarnaast zijn de borsteltjes wat kleiner waardoor je makkelijker overal bij kan. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

MickyG 20-12-2018

Beste electrische tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite HX6762

de Philips Sonicare HealthyWhite ligt prettig in de hand en door de opzetborstel kom je overal goed bij met poetsen (ook de moeilijkere plekjes). Erg prettig dat er twee poetsstanden zijn en tevens een timer zodat je weet hoe lang je poetst. De batterij gaat lang mee. Mijn gebit lijkt toch echt wat witter dankzij deze tandenborstel! Na het poetsen met deze topper krijg ik een heerlijk schoon en fris gevoel. Al met al een echte aanrader!

Pluspunten

• Wittere tanden
  • Batterij gaat lang mee
  • Timer en 2 poetsstanden

TessaHans 20-12-2018

Hele fijne tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite HX6762

Mijn partner en ik gebruiken de Philips Sonicare nu al een tijdje en zijn super tevreden. Door de langwerpige borstelkop, kom je veel beter bij alle tanden en kiezen. Ook hebben we na elke poetsbeurt een super schoon gevoel. Het is erg prettig dat er een timer op zit, zodat je precies weet hoelang je moet poetsen. Daarnaast gaat de batterij super lang mee! Het is echt een super fijne tandenborstel en onze tanden zijn al zeker een tintje lichter!

Pluspunten

• Batterijduur
  • Rechte opzetborstel

Melissa27 20-12-2018

Het is een goed apparaat om te gebruiken

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite HX6762

Het is een fijn apparaat om te gebruiken
En ik bevel de mensen het aan [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Janodetweede 22-09-2017

Zeer korte levensduur

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite HX6762

2 x een setje geprobeerd. Van de eerste set was na 4 weken het roze exemplaar stuk. Waarschijnlijk lager kapot en tijdens het poetsen veel lawaai en kwam er een zwarte vloeistof uit.
Vervolgens het setje omgeruild onder garantie voor een nieuwe. Bij het 2e setje vertoonde het roze exemplaar echter direct al weer de zelfde problemen.
Slechte beurt van Philips.

MariaGD 11-09-2015

Prima product

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite HX6762

Uitstekend apparaat. De oude was aan vervanging toe.
Onze tandarts is er ook blij mee; de Sonicare is de beste elektrische tandenborstel!