Philips Sonicare DiamondClean HX9312

Bekijk alle Elektrische tandenborstels

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 23 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

8,9

Ina82 10-05-2018

Heel prettige tandenborstel

Goede tandenborstel met veel mogelijkheden. Voor ieder wat wils! Door de piepjes weet ik precies wanneer ik naar een ander deel van mijn gebit moet gaan.

Koffieleutje86 11-11-2016

Veel gladder tanden

Ik heb deze tandenborstel nu een maand in gebruik en ik kan echt merken dat m'n tanden veel gladder zijn. De batterij gaat ook lang mee en hij trilt erg hard... dus kijk wel uit met spettert 5 standen zitten erop en hij heeft een mooi design met mooie dikke glazen beker erbij. Ook de Reis unit is heel erg handig en je kan hem zelfs op de usb opladen... een aanrader dus!!

Kervel85 18-10-2016

Philips Sonicare DiamandClean

Ik heb nu 2 dagen deze tandenborstel en hij poetst super. 5 poetsstanden en 2 opzetborstels zitten erbij. Een makkelijk oplaadglas en voor te reizen een reisetui die ook voorzien is van de oplader.
Ik heb het gevoel als ik er mee poets heb, dat ik van de mondhygiënisten af kom. Zo schoon poets deze.