Philips Sonicare DiamondClean HX9398 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare DiamondClean HX9398 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Pien67 29-08-2017

Hele fijne en goed werkende mooie e-tandenborstel

Investeer met deze electrische tandenborstel in je gebit en het verlagen van je tandartskosten! Deze week voor mijn dochter gekocht. Gebruik hetzelfde model al enige tijd en ben er zeer tevreden over. Opladen in het glas is ook echt tegek gevonden, heel handig! Verder neusje van de zalm van de e-tandenborstels. Bij zo'n product geldt ook weer goedkoop is... uiteindelijk altijd duurkoop. Dus beter even sparen maar dan heb je iets goeds!

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Accu gaat zonder opladen superlang mee
  • Na gebruik los in t mooie glas zetten. Top!
  • Geeft echt goede resultaten.

Minpunten

• Veel geld maar niet duur voor de kwaliteit
  • Echt geen andere minpunten

Marian 08-12-2016

Heerlijke tandenborstel

Fijne tandenborstel, prima schoon gebit, fijn om te gebruiken. Andere elektrische tandenborstels zijn in vergelijking met deze betonmolens.
Batterij gaat echt lang mee.

Hourr 16-11-2016

Geweldig tandenborstel

Heb in het verleden een electrische tandenborstel gehad. Maar het is niet te vergelijken met dit fijne tandenborstel en is voor iedereen makkelijk te gebruiken. DFijne tandenborstel en is voor iedereen makkelijk te gebruiken. De handgreep is mat en past goed in de hand. Timer zit erop van 2 minuten en 5 verschillende standen. Het heeft een mooie design. Dit geldt ook voor de oplader. De batterij gaat lang mee! Daarnaast is er ook een draagbare oplader wat tevens het opbergtasje is! Een fijne tandenborstel en zeker een aanrader.

Pluspunten

• Mooi model
  • Batterij gaat lang mee
  • Makkelijk

Karin 14-11-2016

Zeer complete tandenborstelset

Ik heb tot nu toe een gewone tandenborstel gebruikt en maak sinds kort gebruik van de Philips Sonicare. Ik ben aangenaam verrast hoeveel beter de tandplak verwijderd wordt en het gemak van het gebruik. Het hele pakket van de tandenborstel en het oplaadstation is mooi: tandenborstel ligt goed in de hand en het glas van het oplaadstation is erg handig. De tandenborstel is hierdoor niet kwetsbaar tijdens het opladen. Ook het reisetui is erg praktisch. Je legt hem in de etui en via het bijgeleverde snoertje en de stekker, is opladen een fluitje van een cent. En opladen hoef je niet veel te doen door de lange duur dat van de batterij. Mijn conclusie na een paar weken gebruik van de tandenborstel is zeer positief. Mijn tanden voelen schoon en ook mijn tong voelt veel prettiger door het gebruik van de TongueCare .

Philips Sonicare DiamondClean HX9398/20 12-11-2016

super elektrische tandenborstel

heerlijke tandenborstel. batterij gaat lang mee zonder opladen. goed bruikbare programma's. wil nooit meer anders

Smulders 10-11-2016

De perfecte tandenborstel

Tanden voelen veel schoner als met andere electrische tandenborstel. Ze zijn ook glanzender en witter

Hidzer 09-11-2016

Uitstekende Tandenborstel!

Voorheen gebruikte ik een Oral B elektrische tandenborstel.
Dus ook een elektrische tandenborstel, desondanks had ik bij de tandarts altijd wel iets. zeker mijn tandvlees gaf altijd problemen. Ik was dan ook heel blij dat ik deze mocht testen!

Ik gebruik de Philips Sonicare DiamanondClean nu een aantal weken. De tanden voelen super glad/schoon na gebruik. (tandartsgevoel) De eerste indruk van hoe het product eruit ziet was geweldig. De tandenborstel straalt één en al kwaliteit en luxe uit. Super handig is de duidelijke en makkelijke gebruiksaanwijzing plus dat de tandenborstel meerdere functies heeft. Alle functies voor een goede mondverzorging. In de doos zit veel extra's 4 opzettandenborstels, reisetui wat tevens een oplader is, een glas waarin je de borstel ook kunt opladen en mondwater. Tot nu toe bevalt hij super, zelf vind ik het ook fijn dat je wat mee kunt bewegen met het poetsen dus zoals een normale tandenborstel. De timer is super handig om de 20 seconden geeft hij aan dat je in die hoek van je mond lang genoeg gepoetst hebt. De tandenborstel kan erg lang zonder opgeladen te moeten worden dit is voor mij een groot pluspunt zo hoef je hem weinig op te laden en hoef je je weinig zorgen te maken dat hij leeg is. En anders wordt het tijdig aangegeven met een trilling en het batterij tekentje begint oranje te kleuren.

Al het bovengenoemde maakt mijn/onze eerste indruk zeer goed! Ik gebruik hem met veel plezier en heb al meerdere mensen verteld over deze Philips tandenborstel. Zeer zeker een echte aanrader!

Pluspunten

• Luxe uistraling
  • Handig in gebruik
  • Lange batterijduur

Manuel 09-11-2016

Perfect borstel met die echt schoon poets

Heb voor de sonicare een standaard philips borstel gehad van paar tientjes. En nu een aantal weken de sonicare gebruikt te hebben voelen mijn tanden ook echt veel schoner aan, Klinkt als marketing leus maar dit voelt echt zo, De borstel werkt als je twee op een dag poets een week lang waarna deze geladen mag worden, Ook een feature is dat hij trilt zodra je moet wisselen van kant om te poetsen is super makkelijk, Reis etui is super handig enige min punt hieraan was waarom hebben ze geen micro usb gebruikt dan had je gewoon je telefoon laad kabel kunnen gebruiken.
Je ziet en voelt ook de sonicare dat het gewoon degelijkheid en kwaliteit uitstraalt. Zeker zijn geld dubbel en dwars waard!!!

Pluspunten

• Poets echt voelbaar schoner
  • Meerdere opzet stukken
  • Strak Design

Minpunten

• Geen Mirco usb aansluiting

Nikita 09-11-2016

Heel erg fijn

Na een paar weken gebruik te maken kan ik zeggen dat ik het een erg fijn apparaat vind. Tijdens onze vakantie hebben we( ik was zo enthousiast dat ik extra opzetborstels heb gehaald zodat mijn man hem nu ook gebruikt) gebruik gemaakt van de reis etui wat is dat ideaal geen gedoe met zakjes om je borstel nu zit alles mooi in de etui. Het is even wennen met de extra standen maar dat went snel. En echt je tanden worden er echt witter van en geeft een heerlijk schoon gevoel. Wel vinden wij in vergelijking met de vorige borstel erg spatten. Het is een dure tandenborstel maar wij vinden het de borstel zeker waard!

• Handige reis etui
  • meerdere standen

Minpunten

• spat wel

BartTilburg 08-11-2016

Philips really makes things better!

Als een van de gelukkige was ik geselecteerd om de nieuwe Philips Sonicare DiamondClean eens even stevig "aan de tand te voelen".

Pakket was keurig aangekomen en ik kon dan ook niet wachten deze open te maken. Bij het openen van de doos viel direct de klasse en kwaliteit van deze elektrische tandenborstel op, een mooie reisetui met laadfunctie én nog een chique glas waar je de tandenborstel in kan zetten om deze op te laden. Vervolgens eerst de handleiding goed gelezen, kleine domper op de feestvreugde was dat de Philips Sonicare DiamondClean eerst 24 uur opgeladen moest worden voor deze gebruikt kon worden. Direct de tandenborstel in het glas geplaatst zodat het laden kon beginnen. Het groene lampje ter indicatie van het opladen ging knipperen en het aftellen van de 24 uur was begonnen.

Om een objectief beeld te vormen eerst nog even mijn ervaring met mijn vorige tandenborstel. Voorheen gebruikte ik de OralB. Het grote nadeel was de accuduur, na één poetsbeurt was de accu dermate leeg dat de tandenborstel flink veel power inleverde. Opnieuw opladen was dus noodzakelijk om s'avonds weer te kunnen gebruiken. Echter was de oplader zo traag dat s'avonds de kracht van de borstel nóg niet optimaal was. Dit was mijn grootste ergernis, daarom wilde ik dolgraag de Philips Sonicare DiamondClean testen.

24 uur later was het dan zo ver, volledig geladen en gereed voor gebruik, "Start Your Engines!". Direct de tandenborstel uit het prachtige oplaadglas gehaald, de LED-verlichting met de diverse poetsstanden begon te branden. Een adembenemend gezicht natuurlijk, tevens ligt de tandenborstel heerlijk in de hand. De "look and feel" die je bij een dergelijk product mag verwachten. Wat ook direct opviel was de hals van de opzetborstel, deze is veel slanker dan die van de OralB waardoor je veel makkelijker op de moeilijk bereikbare plaatsen kan komen. Hier is goed over nagedacht bij Philips. Direct begonnen met de eerste poetsbeurt op de "Clean-stand". Om de 30 seconde geeft de tandenborstel een signaal dat je naar een andere zone van je tanden moet verplaatsen, erg handig! Hij poetst bijna geruisloos met zeer snelle bewegingen, zeer aangenaam! Mijn tanden voelden schoon aan. Bewust de tandenborstel niet in het oplaadglas gezet om te kijken of er s'avonds nog voldoende kracht was voor een tweede poetsbeurt, en ja hoor, zonder problemen kon ik s'avonds mijn tanden poetsen!

Kortom, de Philips Sonicare DiamondClean maakt alle verwachtingen waar. Een kwaliteitsproduct!

Pluspunten

• Accuduur
  • Kwaliteit
  • Mogelijkheden
  • Oplaadglas en USB reislader

Minpunten

• GEEN

Daisy 07-11-2016

Op reis met de Philips Sonicare DiamondClean,

Op reis met de Philips Sonicare DiamondClean,

Op reis geweest met de nieuwe poetservaringen van Sonicare, wat een genot en plezier alleen al om hem in te pakken.
Het opladen van te voren was niet nodig, tijdens de vlucht heb ik hem op kunnen laden aan mijn laptop en in de hotelkamer in het stopcontact dit voor 24 uur en 'hoppa'' poetsen maar.....
Hoe makkelijk, en hoe fijn is het dat Philpips Sonicare met zijn tijd mee gaat, design van de tandenborstel is supermodern! niet nog meer opladers mee in te pakken voor de tandenborstel maar een classy met style Case met een zilveren touch en ook nog eens een oplaadfunctie via USB helemaal tegek!
Ik gebruikte de Quick start guide om snel mee te beginnen bij het eerste gebruik met
erg duidelijke plaatjes en uitleg.
Het tandenpoetsen was ook een feestje, evenals de TongueCarekit die bij deze tandenborstel geleverd wordt is super! eerst was het even wennen om de tong te poetsen met de tongborstel en zijn microbristels, het kriebelde een beetje maar dit wende al snel, tandenpoetsen met een timer was nieuw voor mij, vaak gepoetst met de clean stand die na 2 minuten automatisch stopte ,ideaal! wat een ervaring! en een mondhygiëniste schoon gevoel!
Met gladde tanden en een fris gevoel stond ik op of ging ik slapen,
Beter dan dit kon de reis niet beginnen of eindigen...
Vervolgens de andere dagen iedere stand uitgeprobeerd tot deep clean laat in de avond! en net zo enthousiast, de White functie trok mijn aandacht het meest en ook dit heeft een mooi effect gekregen op mijn gebit met een stralende lach.....het gebruik gemak is erg vriendelijk en de tandenborstel ligt goed in de hand tijdens het poetsen.
Deze Sonicare DiamondClean maakt alle beloftes waar
Kortom ik ben om!
En wil nooit meer anders dan deze super sonische hippe elektrische tandenborstel!

• meerdere standen
  • timer
  • Tonguekit

Minpunten

• geen

Liekiely 07-11-2016

Prachtig design en super werking

Eerst even het uiterlijk; superstijlvol! De oplaadcase heb ik al gebruikt om hem mee te nemen. Hygienisch en stevige case! Verder worden m'n tanden superglad en schoon, zonder enige moeite. Gladder gevoel dan met mn Oral B! Erg onder de indruk tot nu toe! Ik hoop dat mn tanden ook nog witter worden, maar so far; erg tevreden Ook de "tonguescrubber" gebruikt! Flink wennen, maar wat een heerlijk schoon gevoel, en vooral supersuper fris!

Ook fijn dat je meerdere opties hebben. Savonds bijv extra goed schoonmaken met de deep clean! Opladen ongeveer 1x per week, zo gedaan! Ik ben supertevreden!

Pluspunten

• Prachtig design (glas is ook oplader!)
  • Verschillende standen kwa poetsen
  • Tonguescrubber
  • Lange batterij duur

Kübra 06-11-2016

Fijne borstel

Het hele gebeuren oogt heel luxe.

Het glas waar je je tandenborstel in bewaart, is ontzettend degelijk en ook gelijk de oplader!

Er zitten meerdere opzetstukken bij én een luxe travelcase voor je borstel. Hier zit ook een kabel bij waarmee de case ook gelijk een oplaadpunt wordt, zodat je het glas niet mee hoeft te nemen. 1 van de opzetstukken is een tongborstel. Die vind ik geweldig! Ik kan zichtbaar zien dat mijn tong veel schoner wordt.

De elektrische borstel zelf is ook een mooi ding, wat fijn aanvoelt een goed in de hand ligt. Ik zelf ben een roterende ronde borstel gewend. Dit werkt anders, dus dat was wel even wennen voor mij.

Aan het begin van de dag gebruik ik de standaart optie clean om te poetsen. Aan het einde van de dag kies ik voor deep cleaning, wat iets langer duurt en naar mijn mening echt grondig alles schoonmaakt.

Pluspunten

• Luxe
  • Meerdere programma's
  • Maakt grondig schoon
  • Niet te veel geluid

tt 06-11-2016

een fijne gevoel glad tanden

zeer enthousiast over. alleen opladingstijd vind persoonlijk te lang. Ik heb mijn zon aan bevolen en is middels voor hem ook geregeld. nu mijn dochter nog.

Pluspunten

• ergonomische
  • handig etui op reis
  • fijn poetsen bij gevoelig tanden

Minpunten

• oplaadtijd 24uur te lang

John1979 04-11-2016

Schoon gevoel na het poetsen

Gebruik de sonicare nu 2 weken en ben er erg tevreden over, geeft me een schoon gevoel na het poetsen, er zitten meerdere programma s op, inclusief een speciaal voor je tong, je laadt hem op door em in het glas te leggen, met een volle batterij kan je er zeker 2 weken mee poetsen, er zit ook een hele mooie reistasje bij en die kan je ook via usb aansluiten en opladen,hij is wel wat prijzig maar ik ben er erg tevreden over en kan em daarom ook aanraden

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Geeft een schoon gevoel
  • Batterij gaat lang mee
  • Handige reistasje met usb
  • Meerdere opzetstukjes

Minpunten

• Prijs

adrie 03-11-2016

Krachtig & Stil

De Sonicare ziet er erg mooi uit met een strak design. Het poetsen geeft een tintelende sensatie, anders dan dat ik gewend ben met electrisch poetsen. Je kunt poetsen met verschillende opties (Clean, Deep Clean, White, etc). Tanden voelen schoon en glad aan. Prettig is ook dat de tandenborstel minder lawaai maakt dan mijn vorige. Nu kan ik ook 's avonds electrisch poetsen zonder de kids wakker te maken.

Pluspunten

• Schone, gladde tanden
  • Stil
  • Mooi Design

samselg 01-11-2016

Zeer mooie en kwalitatief hoogwaardig product!

De philips sonicare diamondclean is op het eerste gezicht een genot voor het oog. Met een strak fris, modieus en vooral hygiënisch design is dit echt een aanrader voor een ieder die zijn of haar mondhygiëne serieus neemt.

Daarnaast kun je kiezen uit vele bruikbare poets programmas en gaat de batterij ook heel lang mee. Na enkele dagen voelde ik meteen dat mijn tanden veel schoner en gladder werden. Ook zag ik mijn tanden beetje bij beetje een wittere kleur krijgen:)

Uiteindelijk heb je een goede gezondheid voor je mond en dat is wat het belangrijkste is!;)

Pluspunten

• design
  • schoonmaken
  • batterij
  • kwaliteit
  • levensduur

Minpunten

• prijs

HugoVo 01-11-2016

Heerlijk gladde en schone tanden!

De vormgeving van de tandenborstel en het oplaadstation zijn erg mooi: tandenborstel heeft een fris wit uiterlijk en het glas van het oplaadstation is erg handig. De tandenborstel is hierdoor niet kwetsbaar tijdens het opladen. Ook het opladen via de reisetui is praktisch. Je legt hem in de etui en via het bijgeleverde snoertje en de stekker, is opladen een fluitje van een cent. Het zou wel praktisch zijn geweest als er ook een opbergruimte zou zijn voor de stekker en het snoertje. Dit is nu los en dus gemakkelijker kwijt te raken. Mijn eerste ervaring is super! Ik heb van de 5 standen tot nu toe de clean, whitning en de diepe reiniging geprobeerd. De laatste 2 standen zijn echt m'n favoriet. Deze programma's voelen wat krachtiger, wat ik persoonlijk prettig vindt. Je voelt echt dat je je tanden poetst. M'n tanden voelen heerlijk schoon. En het lijkt er nu op dat m'n tanden na 2 weken testen zelfs witter worden - iets wat ik voor onmogelijk had gehouden. Iedere 30 seconden geeft hij een geluidje wat aangeeft dat je naar het andere kwadrant kunt overstappen. Het is prettig om te weten dat je in een normaal programma sowieso 2 minuten poetst. Zonder de timer hou ik niet zo snel 2 minuten aan. Tijdens het poetsen maakt hij best wat lawaai, maar minder dan de Braun tandenborstels en je went er goed aan. De tandenborstel is daarentegen zeer licht en ligt fijn in je hand, waardoor hij prettig in gebruik is.

Pluspunten

• Mooi Design
  • Perfect poetsresultaat
  • Handige opberg/reis etui
  • Krachtig apparaat

Minpunten

• Geen opbergruimte in etui voor kabels

Pepijn 01-11-2016

Brilliant product

Ik ben erg verrast over de werking en resultaten van de Philips Sonicare. De afwerking en samenstelling van het product met toebehoren is erg compleet en van een hoogstaande kwaliteit.
Voor gebruikers (zoals ik) die nog niet eerder met een "sonisch" product hebben gepoetst, zal het aan het begin wel wennen zijn. De trilling is dusdanig hoog dat het bijna kietelt, echter ben ik er snel aan gewend (lees 3 dagen). Je merkt direct dat het poetsresultaat erg goed is, de tanden voelen glad (bijna gepolijst) aan, tevens wordt het tandvlees ontzien doordat de hoge trillingsfrequentie er in resulteert dat je weinig druk hoeft uit te oefenen op de tanden. Dus vooralsnog enkel lof voor dit topproduct van Philips.

mvg
Pepijn

Pluspunten

• Gemakkelijke bediening
  • Hoogwaardig product
  • Geschikt voor gevoelig tandvlees

Minpunten

• Aanschafprijs

Claudia87 01-11-2016

luxe tandenborstel, handig in gebruik

Bij het openen van de doos moest ik even goed kijken wat ik had en waarvoor het diende. Het boekje lag al snel opzij en de Quick start guide werd gelezen. De oplader met glas ziet er mooi uit maar verdwijnt in de kast omdat ik geen stopcontact bij de wastafel heb. Het etuitje daarentegen wordt gebruikt als oplader en bovenop de kast gelegd. Als die valt, valt de schade hopelijk mee. De eerste dagen behoorlijk moeten wennen aan het gekietel in mijn mond. Het geluid dat hij maakt als de borstelkop met de achterkant een andere tand raakt vind ik nog steeds naar. Maar.. de 5 verschillende programma's werken fijn, als is het lastig om een programma te kiezen. De tekst op de borstel is net niet leesbaar met de borstel in je mond en haal je hem uit de mond, spetter je alles onder. Gelukkig heeft de borstel weinig ribbeltjes en randjes waardoor hij makkelijk schoon wordt en mijn tanden voelen echt schoon na het poetsen. Een fijn gevoel om de dag mee te beginnen!

Pluspunten

• design
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• programma's lastig leesbaar

Robbert 30-10-2016

Hele fijne tandenborstel!

De Sonicare Diamondclean ziet er erg goed uit en ligt prettig in de hand. Ook de accessoires welke mee worden geleverd (reisetui waarin de tandenborstel opgeladen kan worden en het glas wat als oplader fungeert) zien er goed uit en voelen degelijk aan. Ook is er een duidelijke handleiding inde verpakking bijgevoegd.

Op de tandenborstel zelf zijn diverse standen terug te vinden, welke met de aan / uit knop te selecteren zijn. Je merkt direct verschil in de trilling bij het selecteren van een andere stand.

Daarnaast geeft de Diamondclean je hulp bij het aanhouden van de juiste lengte van de poetsbeurt: Iedere 30 seconden geeft hij een kleine trilling. Op deze manier weet je dat je van quadrant kunt wisselen.

Door de sonische manier van poetsen (31.000 trillingen per minuut) zorgt de Diamondclean voor een erg fris gevoel na het poetsen. Ik heb echt het gevoel dat mijn tanden na een poetsbeurt gladder en schoner aanvoelen. Daarnaast heb ik na 1,5 week gebruik het idee dat mijn tanden ook wat witter zijn geworden.

Naast de tandenborstel zit er ook een opzetborstel om je tong mee te reinigen en mondwater in de verpakking. Ik moet nog even wennen aan de kriebeling op mijn tong van de tong-cleaner, maar heb wel het idee dat dit werkt en de aanslag van mijn tong wegpoetst.

Naast het feit dat deze tandenborstel gewoon heel erg goed doet wat ik van een tandenborstel verwacht, is het ook een pareltje om te zien in mijn badkamer. Ik kan de Diamondclean dan ook alleen maar aanraden!

Pluspunten

• Gladdere tanden na het poetsen
  • Merkbaar wittere tanden

Vincent 22-10-2016

Mooi design en handig in gebruik

Een prachtige en zeer gebruiks vriendelijke tandenborstel.
We poetsen hier nu 3 dagen mee en de tanden worden idd witter en schoner dan met vorige tandenborstel.

We zijn ook blij met het tongborsteltje wat een nog schoner gevoel geeft aan de mond. De spray heeft een lekkere smaak en is zuinig in gebruik.

Door de meerdere functies op de diamondClean kan mijn partner hem ook gebruiken met zijn eigen borstel opzetstuk.

Het design ziet er prachtig staat geweldig in onze badkamer een sieraad voor op wastafel.

Pluspunten

• Stil in gebruik
  • Maakt tanden witter
  • Tongborstel fijn ingebruik
  • Handige opladder

Minpunten

• Kort snoertje.

vinniep 22-10-2016

Next level tandenpoetsen!

De sonicare diamondclean is een naast een mooie tandenborstel ook echt een goede tandenborstel, je merkt tov andere (elektrische) tandenborstels dat je tanden echt super schoon worden. De bijgeleverde tongborstel is ook handig! Opladen op een innovatieve manier met een glas waar je de tandenborstel in kan zetten. De bijgeleverde reisopberg/oplaad/alles-in-1 is ook perfect.

Daarnaast zorgt de timer ervoor dat je ook de aandacht geeft aan je tandenpoetsten. De 1e keer dacht ik wanneer stopt deze nou, terwijl het maar 2 minuten is. Verschillende standen voor verschillende doeleinden.

De tandenborstel is voor de rest (in vergelijking met andere elektronische tandenborstels) ook nog eens heel stil, wat ik persoonlijk ook fijn vindt.

Enige kleine minpuntje is dat de borstels er wat moeilijk opgaan. Maar dat is te verwaarlozen.

• Verschillende standen
  • Timer
  • Oplaadmethoden
  • Stil

Minpunten

• opzetborstel wat lastig te verwisselen