Philips Sonicare DiamondClean HX9398/20 - Reviews

Poetsbewegingen
31000 per minuut

Namibya 24-11-2016 Product paar weken in bezit

Kwalitatieve elektrische tandenborstel

Ondertussen gebruik ik de Philips Sonicare DiamondClean reeds een aantal weken. In de doos zitten samen naast de tandenborstel ook tal van accessoires, zoals 2 extra opzetborstels, een tongborstel + tongspray en een mooi glas + handige reisetui waarmee je de tandenborstel zelfs kunt opladen! Deze manier van opladen vind ik heel erg innovatief en tevens heel handig. Het oogt ook veel mooier in de badkamer.

De tandenborstel vind ik er persoonlijk mooi uitzien. Hij heeft een neutrale witte kleur en een glad modern design. Dit laatste zorgt ervoor dat hij gemakkelijker schoon te houden is. Voor mij is dit al zeker een pluspunt, want mijn vorige elektrische tandenborstel had ribbeltjes vooraan en de tandpasta is soms moeilijk te verwijderen hierdoor.

Het was eventjes wennen toen ik voor de eerste keer gebruik maakte van de Philips Sonicare DiamondClean. De Sonicare geeft een volledig ander gevoel dan mijn vorige elektrische tandenborstel van Oral-B. De trillingen zijn bijvoorbeeld volledig anders (niet meer roterend) en ook de opzetborstel is verschillend (ovaal ipv rond). Na mijn eerste poetsbeurt voelde ik echter meteen al een verschil. Mijn tanden voelden schoon aan en er was duidelijk meer tandplak verwijderd. De Sonicare geeft aan wanneer je van kwadrant moet veranderen. Ik vind het handig dat er zo’n timer opzit. Het enige was ik misschien mis is een sensor die aangeeft wanneer je te hard drukt op de tanden.

De Sonicare heeft 5 verschillende poetsstanden. Persoonlijk heb ik er niet zoveel nodig. Voor mij zijn witte tanden heel belangrijk. Daarom geniet de poetsstand ‘white’ mijn voorkeur. Wat me wel opvalt is dat bij Oral-B het opzetborsteltje zorgt voor wittere tanden terwijl het bij Philips de poetsstand is die hiervoor zorgt. Mijn tanden zijn in ieder geval niet minder wit geworden door de Sonicare. Ook de batterij gaat lang mee.

Conclusie? Ik vind het een super apparaat en kan hem alleen maar aanraden aan iedereen!

Pluspunten

• innovatieve manier van opladen
  • lange batterijduur
  • timer
  • verwijdert effectief tandplak
  • gemakkelijk schoon te houden

Minpunten

• Geen druksensor

Amydv 19-11-2016 Product paar maanden in bezit

Mooie design tandenborstel met te harde vibraties

Een heel mooi design van deze elektrische tandenborstel!
Ik plaatste de tandenborstel in het laadstation, tot ik besefte dat het glas er eerst nog moest op geplaatst worden. Probleempje: de tandenborstel + de lader + het glas zorgen ervoor dat de elektronische tandenborstel niet past tussen mijn wasbak en spiegelkast.. Ik heb maar een beperkte ruimte en moet deze nu dus elders opladen.. Jammer!
Na het 24H opladen, probeer ik de tandenborstel uit.Ik was even geschrokken bij het poetsen, wat een sterke vibraties! Een minder aangenaam gevoel als je zeer gevoelige tanden hebt. Zelf op de stand sensitive is het enorm sterk. Het is ook even wennen omdat mijn vorige tandenborstel draaibewegingen maakte en deze niet. Blijkt dat er een timer is, maar die maakt geen geluid? Het valt me dus niet echt op. Om eerlijk te zijn, ik kan het ook geen 2 minuten uithouden wegens de te sterke vibraties. Mijn tanden zijn ook niet witter. Het gebruiksgemak is ok, maar ik vind niet dat deze tandenborstel goed in de hand ligt. Het is een goede elektrische tandenborstel met een mooi design, maar dat is het zo een beetje. Ik vind het niet beter dan elke andere tandenborstel. Als de "sensitive-mode" nog iets gevoeliger had geweest, dan was het wel ok geweest voor mij denk ik.. Ik ben lichtjes teleurgesteld..

Pluspunten

• Lange batterijduur

Minpunten

• te harde vibraties - niet voor gevoelige tanden
  • het glas is onpraktisch
  • te grote tandenborstel
  • met mond open poetsen
  • te luid

bossie 18-11-2016 Product paar weken in bezit

Super verrassing!

De Philips Sonicare en toebehoren ziet er in de eerste plaats aantrekkelijk en stijlvol uit met zijn oplaadglas, de USB-lader en het handige reisetui. Maar ook het poetsresultaat is geweldig. Het verschil in poetsresultaat in vergelijking met andere tandenborstels is meteen voelbaar. Je tanden voelen gladder aan, ook op de moeilijker bereikbare plaatsen. Het resultaat blijft ook langer dan met een gewone tandenborstel. De keuze van de verschillende poetsprogramma's is een meerwaarde. De Sonicare geeft ook om de 30 seconden een signaal om aan te geven hoe lang je aan het poetsen bent. De opgeladen batterij gaat ook lang mee, waardoor de Sonicare ook handig is om bijvoorbeeld mee op reis te nemen. Volledig overtuigd van de tandenborstel, voor mij geen andere meer.

Hourr 16-11-2016 Product paar weken in bezit

Geweldig tandenborstel

Heb in het verleden een electrische tandenborstel gehad. Maar het is niet te vergelijken met dit fijne tandenborstel en is voor iedereen makkelijk te gebruiken. DFijne tandenborstel en is voor iedereen makkelijk te gebruiken. De handgreep is mat en past goed in de hand. Timer zit erop van 2 minuten en 5 verschillende standen. Het heeft een mooie design. Dit geldt ook voor de oplader. De batterij gaat lang mee! Daarnaast is er ook een draagbare oplader wat tevens het opbergtasje is! Een fijne tandenborstel en zeker een aanrader.

Pluspunten

• Mooi model
  • Batterij gaat lang mee
  • Makkelijk

Karin 14-11-2016 Product paar weken in bezit

Zeer complete tandenborstelset

Ik heb tot nu toe een gewone tandenborstel gebruikt en maak sinds kort gebruik van de Philips Sonicare. Ik ben aangenaam verrast hoeveel beter de tandplak verwijderd wordt en het gemak van het gebruik. Het hele pakket van de tandenborstel en het oplaadstation is mooi: tandenborstel ligt goed in de hand en het glas van het oplaadstation is erg handig. De tandenborstel is hierdoor niet kwetsbaar tijdens het opladen. Ook het reisetui is erg praktisch. Je legt hem in de etui en via het bijgeleverde snoertje en de stekker, is opladen een fluitje van een cent. En opladen hoef je niet veel te doen door de lange duur dat van de batterij. Mijn conclusie na een paar weken gebruik van de tandenborstel is zeer positief. Mijn tanden voelen schoon en ook mijn tong voelt veel prettiger door het gebruik van de TongueCare .

SophieVB 14-11-2016 Product paar weken in bezit

De elektrische tandenborstel 2.0

Voor het eerste gebruik, koos ik voor de clean stand. In eerste instantie vond ik het een heel vreemde sensatie. Niet alleen op mijn tanden en tandvlees want dat gevoel is beduidend zachter dan mijn oude elektrische tandenborstel, maar de trilling veroorzaakte een heel raar gevoel. Het is even wennen, maar na een 2e gebruik was dat gevoel verdwenen.
Na afloop voelden mijn tanden heel erg schoon en zacht, eigenlijk net zoals na een bezoek aan de tandarts.
De duurtijd wordt heel handig aangegeven met kleine stopjes na 30sec. Na 2 minuten stopt het toestel gewoon vanzelf.

Qua uitzicht vind ik de tandenborstel bijzonder geslaagd. Strak wit design, geen ribbels of kantjes waar vuil in kan kruipen en hoe cool is die lader in dat glas? Enige minpuntje van dat glas vind ik dat het best zwaar weegt. En dat gaat volgens mij nog wel eens gevaarlijk worden met een kind van 2 in huis dat uit nieuwsgierigheid alles in zijn handbereik wilt vastnemen.

De handleiding is duidelijk, alleen is het mij niet helemaal duidelijk waarvoor de extra tandenborstels juist dienen.

De tongschraper is handig, maar het product zelf vind ik erg vies smaken. Ik heb een gewone "hand" tongschraper, die vind ik persoonlijk makkelijker, maar het is wel zo dat mijn tong er gezonder uitziet na gebruik met de Philips Sonicare.

Na een paar weken gebruik, merk ik wel degelijk dat mijn tanden witter zijn geworden, een heel fijne vaststelling!

Eindconclusie: De Philips Sonicare DiamondClean is niet te vergelijken met andere elektrische tandenborstels die ik ken en vraagt daardoor wat gewenning. Maar ondanks dat, wil ik niet meer terug naar mijn oude tandenborstel want hij doet absoluut wat hij beloofd.

Pluspunten

• design
  • doet wat hij beloofd: witte tanden opleveren
  • handig in gebruik
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• zwaar glas als oplader
  • smaak product tongschraper

Philips Sonicare DiamondClean HX9398/20 12-11-2016 Product paar weken in bezit

super elektrische tandenborstel

heerlijke tandenborstel. batterij gaat lang mee zonder opladen. goed bruikbare programma's. wil nooit meer anders

PinLi 11-11-2016 Product paar weken in bezit

Heerlijke tandenborstel

Mijn OralB tandenborstel was al ettelijke jaren oud en dringend aan vervanging toe! Ik was zeer aangenaam verrast toen ik de doos van de Philips Sonicare opende. Wat een luxe toestel.

Bij het eerste gebruik verschoot ik wel een beetje. Het toestel maakt een heel ander geluid en trilt op een heel andere manier dan mijn oude toestel.

Twee kleine minpuntjes. Ik krijg het borsteltje er moeilijk af. Wij gebruiken het apparaat met twee personen dus moeten van borsteltje kunnen wisselen. En hij spettert heel erg hard. Ik had hem vanmorgen per ongeluk aangezet voor hij in mijn mond zat en alles zat onder de spettertjes. Maar dat is natuurlijk mijn eigen domme fout en zo weer opgekuist.

Ik heb het gevoel dat mijn tanden zeer proper zijn na het poetsen met de Philips Sonicare. Bovendien geeft hij ook heel handig aan wanneer ik moet wisselen van kant.

Ook het design van deze tandenborstel is top! Alles voelt uitermate luxueus aan. De handige reisetui is ook al meerdere keren van pas gekomen. De batterij gaat drie keer zo lang mee als onze oude tandenborstel. Die begon na 1 dag al aan kracht te verliezen.... Deze Sonicare gaat lang mee en blijft even goed werken.

Kortom, de perfecte tandenborstel voor ieder die graag mooie en propere tanden heeft en tussendoor ook nog eens wil genieten van een prachtige tandenborstel. Wij zijn tevreden!!

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Poetst grondig
  • Handig in gebruik

Kim 10-11-2016 Product paar weken in bezit

topproduct

Philips heeft mijn verwachtingen overtroffen. Ik gebruik hem nu een dikke week en na iedere poetsbeurt ben ik steeds opnieuw verbaasd hoe proper mijn tanden aanvoelen. Zelfs na een nachtje slapen voelen ze nog proper aan. Ik gebuikte vooral de whiteningfunctie, om ze echt wit te krjigen zal ik moeten bleachen, maar ik denk wel dat ze al een streepje witter zijn.

Pluspunten

• laad snel
  • design
  • weinig geluid

Minpunten

• prijs
  • oplaadglas groot

Smulders 10-11-2016 Product paar dagen in bezit

De perfecte tandenborstel

Tanden voelen veel schoner als met andere electrische tandenborstel. Ze zijn ook glanzender en witter

MarijkeB 10-11-2016 Product paar weken in bezit

Super apparaat! Modern design, goede resultaten!

De verpakking van de Sonicare is zeer degelijk, heeft een mooi design. Wanneer ik de doos opende en de Sonicare bekeek was ik meteen verbaasd over het apparaat. De etui ziet er zeer elegant uit, alsook de Sonicare zelf. Wanneer ik opmerkte dat ik de Sonicare kan opladen op verschillende mogelijkheden stond mijn mond open. Als ik dit vergelijk met mijn vorig apparaat is er in design en innovatie een serieus verschil, in het voordeel van Philips. Ik heb de Sonicare nu een 3 weken en het voelt zeer goed aan. De 1e keer was het nogal onwennig. De trillingen zijn volledig anders dan bij mijn oud elektrisch apparaat. Het kittelde nogal. Na een paar keer gebruik word je dit wel gewoon. Het feit dat je de tandenborstel op verschillende standen kan zetten vind ik super. De Sonicare maakt ook een fractie van lawaai tov mijn ander apparaat. Ik hou er ook van dat de Sonicare zelf aangeeft wanneer je van kwadrant moet veranderen en voornamelijk dat hij zelf stopt na deze periode. Bij mijn ander apparaat moet ik steeds mijn hoofd erbij houden en stop ik soms te vroeg of te laat. Tot nu toe ben ik zeer tevreden. Ik moet zeggen dat mijn tanden zeer proper voelen nadat ik mijn tanden heb gepoetst met de Sonicare. Het lijkt ook dat mijn tanden iets witter zijn geworden.
Ik heb de Tonguecare ook al eens een keer uitgeprobeerd. Dit voelt wel redelijk raar aan. Het product dat je eerst moet spuiten op je tong heeft geen goede smaak. Het is niet zo gemakkelijk voor mij om achteraan mijn tong te komen. Het gedeelte dat ik wel kan doen is nadien wel een pak properder. Het geeft je echt terug een roze tong ipv een witte/rozige tong.

De handleiding is zeer duidelijk. Enige verwarrende tot nu toe zijn de borstels. Er zijn 2 tandenborstelopzetstukken bijgeleverd en de borstels zijn volledig anders. Ik heb daarentegen geen idee waarom.. dienen ze voor bepaalde programma's? Het zou handig zijn dat dit ergens vermeld wordt. Voor de rest is het apparaat zeer gemakkelijk te gebruiken. Met 1 klik kan je een ander programma nemen. Alles is zeer duidelijk en intuïtief te gebruiken. De batterij gaat ook zeer lang mee.
In het algemeen vind ik dit toestel zeer aangenaam. Het is een echt modern toestel dat qua design, gebruik en resultaat echt top is. We hebben nog een andere elektrische tandenborstel maar deze laat ik nu volledig naast me liggen. Voor mij telt nu enkel de DiamondClean

Pluspunten

• goede resultaten
  • mooi design
  • weinig lawaai
  • lange batterijduur
  • gemakkelijk te gebruiken

Minpunten

• onwennig gevoel bij het 1e gebruik

Hidzer 09-11-2016 Product paar weken in bezit

Uitstekende Tandenborstel!

Voorheen gebruikte ik een Oral B elektrische tandenborstel.
Dus ook een elektrische tandenborstel, desondanks had ik bij de tandarts altijd wel iets. zeker mijn tandvlees gaf altijd problemen. Ik was dan ook heel blij dat ik deze mocht testen!

Ik gebruik de Philips Sonicare DiamanondClean nu een aantal weken. De tanden voelen super glad/schoon na gebruik. (tandartsgevoel) De eerste indruk van hoe het product eruit ziet was geweldig. De tandenborstel straalt één en al kwaliteit en luxe uit. Super handig is de duidelijke en makkelijke gebruiksaanwijzing plus dat de tandenborstel meerdere functies heeft. Alle functies voor een goede mondverzorging. In de doos zit veel extra's 4 opzettandenborstels, reisetui wat tevens een oplader is, een glas waarin je de borstel ook kunt opladen en mondwater. Tot nu toe bevalt hij super, zelf vind ik het ook fijn dat je wat mee kunt bewegen met het poetsen dus zoals een normale tandenborstel. De timer is super handig om de 20 seconden geeft hij aan dat je in die hoek van je mond lang genoeg gepoetst hebt. De tandenborstel kan erg lang zonder opgeladen te moeten worden dit is voor mij een groot pluspunt zo hoef je hem weinig op te laden en hoef je je weinig zorgen te maken dat hij leeg is. En anders wordt het tijdig aangegeven met een trilling en het batterij tekentje begint oranje te kleuren.

Al het bovengenoemde maakt mijn/onze eerste indruk zeer goed! Ik gebruik hem met veel plezier en heb al meerdere mensen verteld over deze Philips tandenborstel. Zeer zeker een echte aanrader!

Pluspunten

• Luxe uistraling
  • Handig in gebruik
  • Lange batterijduur

Elke1985 09-11-2016 Product paar weken in bezit

Aanrader!

Ik test de tandenborstel nu al enkele weken. En voor mij zijn er niets dan voordelen. De batterij gaat enkele weken mee. Ik heb een enorm fris gevoel na het poetsen met de tandenborstel en het gebruik van de mondspray. En ik heb het gevoel dat deze tandenborstel tandsteen beter verwijdert dan mijn vorige elektrische tandenborstel.

Pluspunten

• verschillende poetsstanden

Minpunten

• prijs

Manuel 09-11-2016 Product paar maanden in bezit

Perfect borstel met die echt schoon poets

Heb voor de sonicare een standaard philips borstel gehad van paar tientjes. En nu een aantal weken de sonicare gebruikt te hebben voelen mijn tanden ook echt veel schoner aan, Klinkt als marketing leus maar dit voelt echt zo, De borstel werkt als je twee op een dag poets een week lang waarna deze geladen mag worden, Ook een feature is dat hij trilt zodra je moet wisselen van kant om te poetsen is super makkelijk, Reis etui is super handig enige min punt hieraan was waarom hebben ze geen micro usb gebruikt dan had je gewoon je telefoon laad kabel kunnen gebruiken.
Je ziet en voelt ook de sonicare dat het gewoon degelijkheid en kwaliteit uitstraalt. Zeker zijn geld dubbel en dwars waard!!!

Pluspunten

• Poets echt voelbaar schoner
  • Meerdere opzet stukken
  • Strak Design

Minpunten

• Geen Mirco usb aansluiting

Nikita 09-11-2016 Product paar weken in bezit

Heel erg fijn

Na een paar weken gebruik te maken kan ik zeggen dat ik het een erg fijn apparaat vind. Tijdens onze vakantie hebben we( ik was zo enthousiast dat ik extra opzetborstels heb gehaald zodat mijn man hem nu ook gebruikt) gebruik gemaakt van de reis etui wat is dat ideaal geen gedoe met zakjes om je borstel nu zit alles mooi in de etui. Het is even wennen met de extra standen maar dat went snel. En echt je tanden worden er echt witter van en geeft een heerlijk schoon gevoel. Wel vinden wij in vergelijking met de vorige borstel erg spatten. Het is een dure tandenborstel maar wij vinden het de borstel zeker waard!

• Handige reis etui
  • meerdere standen

Minpunten

• spat wel

BartTilburg 08-11-2016 Product paar weken in bezit

Philips really makes things better!

Als een van de gelukkige was ik geselecteerd om de nieuwe Philips Sonicare DiamondClean eens even stevig "aan de tand te voelen".

Pakket was keurig aangekomen en ik kon dan ook niet wachten deze open te maken. Bij het openen van de doos viel direct de klasse en kwaliteit van deze elektrische tandenborstel op, een mooie reisetui met laadfunctie én nog een chique glas waar je de tandenborstel in kan zetten om deze op te laden. Vervolgens eerst de handleiding goed gelezen, kleine domper op de feestvreugde was dat de Philips Sonicare DiamondClean eerst 24 uur opgeladen moest worden voor deze gebruikt kon worden. Direct de tandenborstel in het glas geplaatst zodat het laden kon beginnen. Het groene lampje ter indicatie van het opladen ging knipperen en het aftellen van de 24 uur was begonnen.

Om een objectief beeld te vormen eerst nog even mijn ervaring met mijn vorige tandenborstel. Voorheen gebruikte ik de OralB. Het grote nadeel was de accuduur, na één poetsbeurt was de accu dermate leeg dat de tandenborstel flink veel power inleverde. Opnieuw opladen was dus noodzakelijk om s'avonds weer te kunnen gebruiken. Echter was de oplader zo traag dat s'avonds de kracht van de borstel nóg niet optimaal was. Dit was mijn grootste ergernis, daarom wilde ik dolgraag de Philips Sonicare DiamondClean testen.

24 uur later was het dan zo ver, volledig geladen en gereed voor gebruik, "Start Your Engines!". Direct de tandenborstel uit het prachtige oplaadglas gehaald, de LED-verlichting met de diverse poetsstanden begon te branden. Een adembenemend gezicht natuurlijk, tevens ligt de tandenborstel heerlijk in de hand. De "look and feel" die je bij een dergelijk product mag verwachten. Wat ook direct opviel was de hals van de opzetborstel, deze is veel slanker dan die van de OralB waardoor je veel makkelijker op de moeilijk bereikbare plaatsen kan komen. Hier is goed over nagedacht bij Philips. Direct begonnen met de eerste poetsbeurt op de "Clean-stand". Om de 30 seconde geeft de tandenborstel een signaal dat je naar een andere zone van je tanden moet verplaatsen, erg handig! Hij poetst bijna geruisloos met zeer snelle bewegingen, zeer aangenaam! Mijn tanden voelden schoon aan. Bewust de tandenborstel niet in het oplaadglas gezet om te kijken of er s'avonds nog voldoende kracht was voor een tweede poetsbeurt, en ja hoor, zonder problemen kon ik s'avonds mijn tanden poetsen!

Kortom, de Philips Sonicare DiamondClean maakt alle verwachtingen waar. Een kwaliteitsproduct!

Pluspunten

• Accuduur
  • Kwaliteit
  • Mogelijkheden
  • Oplaadglas en USB reislader

Minpunten

• GEEN

Daisy 07-11-2016 Product paar weken in bezit

Op reis met de Philips Sonicare DiamondClean,

Op reis met de Philips Sonicare DiamondClean,

Op reis geweest met de nieuwe poetservaringen van Sonicare, wat een genot en plezier alleen al om hem in te pakken.
Het opladen van te voren was niet nodig, tijdens de vlucht heb ik hem op kunnen laden aan mijn laptop en in de hotelkamer in het stopcontact dit voor 24 uur en 'hoppa'' poetsen maar.....
Hoe makkelijk, en hoe fijn is het dat Philpips Sonicare met zijn tijd mee gaat, design van de tandenborstel is supermodern! niet nog meer opladers mee in te pakken voor de tandenborstel maar een classy met style Case met een zilveren touch en ook nog eens een oplaadfunctie via USB helemaal tegek!
Ik gebruikte de Quick start guide om snel mee te beginnen bij het eerste gebruik met
erg duidelijke plaatjes en uitleg.
Het tandenpoetsen was ook een feestje, evenals de TongueCarekit die bij deze tandenborstel geleverd wordt is super! eerst was het even wennen om de tong te poetsen met de tongborstel en zijn microbristels, het kriebelde een beetje maar dit wende al snel, tandenpoetsen met een timer was nieuw voor mij, vaak gepoetst met de clean stand die na 2 minuten automatisch stopte ,ideaal! wat een ervaring! en een mondhygiëniste schoon gevoel!
Met gladde tanden en een fris gevoel stond ik op of ging ik slapen,
Beter dan dit kon de reis niet beginnen of eindigen...
Vervolgens de andere dagen iedere stand uitgeprobeerd tot deep clean laat in de avond! en net zo enthousiast, de White functie trok mijn aandacht het meest en ook dit heeft een mooi effect gekregen op mijn gebit met een stralende lach.....het gebruik gemak is erg vriendelijk en de tandenborstel ligt goed in de hand tijdens het poetsen.
Deze Sonicare DiamondClean maakt alle beloftes waar
Kortom ik ben om!
En wil nooit meer anders dan deze super sonische hippe elektrische tandenborstel!

• meerdere standen
  • timer
  • Tonguekit

alies 07-11-2016 Product paar weken in bezit

een schot in de roos

ik keek enorm uit naar Mijn Eerste Elektrische Tandenborstel, en ben absoluut niet teleurgesteld! Het was misschien even wennen aan het trileffect, maar het resultaat mag er wezen: een glad resultaat, zoals net-van-bij-de-tandarts, en een fris gevoel dat quasi blijft tot de volgende poetsbeurt. Ook de tongschraper draagt hiertoe bij. Hoewel deze toch wel even wennen is, en het bijgeleverde product een blauwe schijn nalaat op m'n tong.. Misschien gebruik ik dit nog niet zoals het hoort? Al doende leert men, toch? Wat ik ook wel handig vind, is dat er met een signaal aangegeven wordt wanneer ik van kwadrant moet wisselen, aangezien dit mijn eerste elektrische borstelervaring is, en ik gelijk moet toegeven dat ik voorheen lang niet altijd de juiste tijd spendeerde aan het poetsen.. Positieve ervaringen alom dus!

Pluspunten

• langdurend fris en glad gevoel

Minpunten

• product voor tongschraper laat blauwe schijn na

Liekiely 07-11-2016 Product paar weken in bezit

Prachtig design en super werking

Eerst even het uiterlijk; superstijlvol! De oplaadcase heb ik al gebruikt om hem mee te nemen. Hygienisch en stevige case! Verder worden m'n tanden superglad en schoon, zonder enige moeite. Gladder gevoel dan met mn Oral B! Erg onder de indruk tot nu toe! Ik hoop dat mn tanden ook nog witter worden, maar so far; erg tevreden Ook de "tonguescrubber" gebruikt! Flink wennen, maar wat een heerlijk schoon gevoel, en vooral supersuper fris!

Ook fijn dat je meerdere opties hebben. Savonds bijv extra goed schoonmaken met de deep clean! Opladen ongeveer 1x per week, zo gedaan! Ik ben supertevreden!

Pluspunten

• Prachtig design (glas is ook oplader!)
  • Verschillende standen kwa poetsen
  • Tonguescrubber
  • Lange batterij duur

Kübra 06-11-2016 Product paar weken in bezit

Fijne borstel

Het hele gebeuren oogt heel luxe.

Het glas waar je je tandenborstel in bewaart, is ontzettend degelijk en ook gelijk de oplader!

Er zitten meerdere opzetstukken bij én een luxe travelcase voor je borstel. Hier zit ook een kabel bij waarmee de case ook gelijk een oplaadpunt wordt, zodat je het glas niet mee hoeft te nemen. 1 van de opzetstukken is een tongborstel. Die vind ik geweldig! Ik kan zichtbaar zien dat mijn tong veel schoner wordt.

De elektrische borstel zelf is ook een mooi ding, wat fijn aanvoelt een goed in de hand ligt. Ik zelf ben een roterende ronde borstel gewend. Dit werkt anders, dus dat was wel even wennen voor mij.

Aan het begin van de dag gebruik ik de standaart optie clean om te poetsen. Aan het einde van de dag kies ik voor deep cleaning, wat iets langer duurt en naar mijn mening echt grondig alles schoonmaakt.

Pluspunten

• Luxe
  • Meerdere programma's
  • Maakt grondig schoon
  • Niet te veel geluid