Philips Sonicare DiamondClean HX9398 wit

Oral-B Genius X 20100S Elektrische Tandenborstel Wit Powered By Braun wit

Oral-B Genius X 20100S Elektrische Tandenborstel Wit Powered By Braun wit Best Reviewed sep 2019
9,1 (38)
Best Reviewed sep 2019

Oral-B Pro 2 2000 Elektrische Tandenborstel Powered By Braun wit

Oral-B Pro 2 2000 Elektrische Tandenborstel Powered By Braun wit

Oral-B PRO 2 2500 CrossAction Elektrische Tandenborstel zwart, wit

Oral-B PRO 2 2500 CrossAction Elektrische Tandenborstel zwart, wit
8,5 (19)
Bekijk alle Elektrische tandenborstels

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 40 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare DiamondClean HX9398 wit op Kieskeurig.nl.

Pien67 29-08-2017

Hele fijne en goed werkende mooie e-tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9398 wit

Investeer met deze electrische tandenborstel in je gebit en het verlagen van je tandartskosten! Deze week voor mijn dochter gekocht. Gebruik hetzelfde model al enige tijd en ben er zeer tevreden over. Opladen in het glas is ook echt tegek gevonden, heel handig! Verder neusje van de zalm van de e-tandenborstels. Bij zo'n product geldt ook weer goedkoop is... uiteindelijk altijd duurkoop. Dus beter even sparen maar dan heb je iets goeds!

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Accu gaat zonder opladen superlang mee
  • Na gebruik los in t mooie glas zetten. Top!
  • Geeft echt goede resultaten.

Minpunten

• Veel geld maar niet duur voor de kwaliteit
  • Echt geen andere minpunten

Pepijn 01-11-2016

Brilliant product

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9398 wit

Ik ben erg verrast over de werking en resultaten van de Philips Sonicare. De afwerking en samenstelling van het product met toebehoren is erg compleet en van een hoogstaande kwaliteit.
Voor gebruikers (zoals ik) die nog niet eerder met een "sonisch" product hebben gepoetst, zal het aan het begin wel wennen zijn. De trilling is dusdanig hoog dat het bijna kietelt, echter ben ik er snel aan gewend (lees 3 dagen). Je merkt direct dat het poetsresultaat erg goed is, de tanden voelen glad (bijna gepolijst) aan, tevens wordt het tandvlees ontzien doordat de hoge trillingsfrequentie er in resulteert dat je weinig druk hoeft uit te oefenen op de tanden. Dus vooralsnog enkel lof voor dit topproduct van Philips.

mvg
Pepijn

Pluspunten

• Gemakkelijke bediening
  • Hoogwaardig product
  • Geschikt voor gevoelig tandvlees

Minpunten

• Aanschafprijs

Claudia87 01-11-2016

luxe tandenborstel, handig in gebruik

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9398 wit

Bij het openen van de doos moest ik even goed kijken wat ik had en waarvoor het diende. Het boekje lag al snel opzij en de Quick start guide werd gelezen. De oplader met glas ziet er mooi uit maar verdwijnt in de kast omdat ik geen stopcontact bij de wastafel heb. Het etuitje daarentegen wordt gebruikt als oplader en bovenop de kast gelegd. Als die valt, valt de schade hopelijk mee. De eerste dagen behoorlijk moeten wennen aan het gekietel in mijn mond. Het geluid dat hij maakt als de borstelkop met de achterkant een andere tand raakt vind ik nog steeds naar. Maar.. de 5 verschillende programma's werken fijn, als is het lastig om een programma te kiezen. De tekst op de borstel is net niet leesbaar met de borstel in je mond en haal je hem uit de mond, spetter je alles onder. Gelukkig heeft de borstel weinig ribbeltjes en randjes waardoor hij makkelijk schoon wordt en mijn tanden voelen echt schoon na het poetsen. Een fijn gevoel om de dag mee te beginnen!

Pluspunten

• design
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• programma's lastig leesbaar

Maxiclaudi 07-05-2019

Laatste kans op aanraden tandarts

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9398 wit

Dit is de 4e DiamondClean borstel: de eerste is binnen garantie termijn defect geraakt en de vervanging was na 1 jaar defect. Op aanraden tandarts toch nog een kans gegeven, was de 3e na 4 maanden defect... De tandarts kan echt merken aan mijn tandvlees o.a. dat ik met deze borstel poets, vandaar toch nog een keer.

R1chard 01-07-2018

Perfecte tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9398 wit

Tweede gekocht omdat iedereen binnen het gezin er gebruik van wil maken. Houdt de tanden goed schoon, zorgt voor een frisse smaak en de tongborstel zorgt voor nog een extra fris gevoel.

SjoerdSjaak 07-06-2018

Een heel fijne tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9398 wit

Kom net bij de tandarts verdaan en die gaf mij een compliment. Ik poets nu beter alle kiezen en tanden.
Het voelt na afloop erg schoon aan.
Top tandenbortsel!!!
Ook het bijgeleverde reissejes is erg handig.

HCVB 02-04-2018

Super sonicare clean

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9398 wit

Uitstekende elektrische tandenborstel. Verschillende standen voor het poetsen van de tanden. Ligt goed in de hand. makkelijk oplaadbaar en lange batterijduur. Bijzonder handige reisetui voor vakantie. Mooi design.

Marian 08-12-2016

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9398 wit

Fijne tandenborstel, prima schoon gebit, fijn om te gebruiken. Andere elektrische tandenborstels zijn in vergelijking met deze betonmolens.
Batterij gaat echt lang mee.

Namibya 24-11-2016

Kwalitatieve elektrische tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9398 wit

Ondertussen gebruik ik de Philips Sonicare DiamondClean reeds een aantal weken. In de doos zitten samen naast de tandenborstel ook tal van accessoires, zoals 2 extra opzetborstels, een tongborstel + tongspray en een mooi glas + handige reisetui waarmee je de tandenborstel zelfs kunt opladen! Deze manier van opladen vind ik heel erg innovatief en tevens heel handig. Het oogt ook veel mooier in de badkamer.

De tandenborstel vind ik er persoonlijk mooi uitzien. Hij heeft een neutrale witte kleur en een glad modern design. Dit laatste zorgt ervoor dat hij gemakkelijker schoon te houden is. Voor mij is dit al zeker een pluspunt, want mijn vorige elektrische tandenborstel had ribbeltjes vooraan en de tandpasta is soms moeilijk te verwijderen hierdoor.

Het was eventjes wennen toen ik voor de eerste keer gebruik maakte van de Philips Sonicare DiamondClean. De Sonicare geeft een volledig ander gevoel dan mijn vorige elektrische tandenborstel van Oral-B. De trillingen zijn bijvoorbeeld volledig anders (niet meer roterend) en ook de opzetborstel is verschillend (ovaal ipv rond). Na mijn eerste poetsbeurt voelde ik echter meteen al een verschil. Mijn tanden voelden schoon aan en er was duidelijk meer tandplak verwijderd. De Sonicare geeft aan wanneer je van kwadrant moet veranderen. Ik vind het handig dat er zo’n timer opzit. Het enige was ik misschien mis is een sensor die aangeeft wanneer je te hard drukt op de tanden.

De Sonicare heeft 5 verschillende poetsstanden. Persoonlijk heb ik er niet zoveel nodig. Voor mij zijn witte tanden heel belangrijk. Daarom geniet de poetsstand ‘white’ mijn voorkeur. Wat me wel opvalt is dat bij Oral-B het opzetborsteltje zorgt voor wittere tanden terwijl het bij Philips de poetsstand is die hiervoor zorgt. Mijn tanden zijn in ieder geval niet minder wit geworden door de Sonicare. Ook de batterij gaat lang mee.

Conclusie? Ik vind het een super apparaat en kan hem alleen maar aanraden aan iedereen!

Pluspunten

• innovatieve manier van opladen
  • lange batterijduur
  • timer
  • verwijdert effectief tandplak
  • gemakkelijk schoon te houden

Minpunten

• Geen druksensor

Amydv 19-11-2016

Mooie design tandenborstel met te harde vibraties

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9398 wit

Een heel mooi design van deze elektrische tandenborstel!
Ik plaatste de tandenborstel in het laadstation, tot ik besefte dat het glas er eerst nog moest op geplaatst worden. Probleempje: de tandenborstel + de lader + het glas zorgen ervoor dat de elektronische tandenborstel niet past tussen mijn wasbak en spiegelkast.. Ik heb maar een beperkte ruimte en moet deze nu dus elders opladen.. Jammer!
Na het 24H opladen, probeer ik de tandenborstel uit.Ik was even geschrokken bij het poetsen, wat een sterke vibraties! Een minder aangenaam gevoel als je zeer gevoelige tanden hebt. Zelf op de stand sensitive is het enorm sterk. Het is ook even wennen omdat mijn vorige tandenborstel draaibewegingen maakte en deze niet. Blijkt dat er een timer is, maar die maakt geen geluid? Het valt me dus niet echt op. Om eerlijk te zijn, ik kan het ook geen 2 minuten uithouden wegens de te sterke vibraties. Mijn tanden zijn ook niet witter. Het gebruiksgemak is ok, maar ik vind niet dat deze tandenborstel goed in de hand ligt. Het is een goede elektrische tandenborstel met een mooi design, maar dat is het zo een beetje. Ik vind het niet beter dan elke andere tandenborstel. Als de "sensitive-mode" nog iets gevoeliger had geweest, dan was het wel ok geweest voor mij denk ik.. Ik ben lichtjes teleurgesteld..

Pluspunten

• Lange batterijduur

Minpunten

• te harde vibraties - niet voor gevoelige tanden
  • het glas is onpraktisch
  • te grote tandenborstel
  • met mond open poetsen
  • te luid

bossie 18-11-2016

Super verrassing!

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9398 wit

De Philips Sonicare en toebehoren ziet er in de eerste plaats aantrekkelijk en stijlvol uit met zijn oplaadglas, de USB-lader en het handige reisetui. Maar ook het poetsresultaat is geweldig. Het verschil in poetsresultaat in vergelijking met andere tandenborstels is meteen voelbaar. Je tanden voelen gladder aan, ook op de moeilijker bereikbare plaatsen. Het resultaat blijft ook langer dan met een gewone tandenborstel. De keuze van de verschillende poetsprogramma's is een meerwaarde. De Sonicare geeft ook om de 30 seconden een signaal om aan te geven hoe lang je aan het poetsen bent. De opgeladen batterij gaat ook lang mee, waardoor de Sonicare ook handig is om bijvoorbeeld mee op reis te nemen. Volledig overtuigd van de tandenborstel, voor mij geen andere meer.

Hourr 16-11-2016

Geweldig tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9398 wit

Heb in het verleden een electrische tandenborstel gehad. Maar het is niet te vergelijken met dit fijne tandenborstel en is voor iedereen makkelijk te gebruiken. DFijne tandenborstel en is voor iedereen makkelijk te gebruiken. De handgreep is mat en past goed in de hand. Timer zit erop van 2 minuten en 5 verschillende standen. Het heeft een mooie design. Dit geldt ook voor de oplader. De batterij gaat lang mee! Daarnaast is er ook een draagbare oplader wat tevens het opbergtasje is! Een fijne tandenborstel en zeker een aanrader.

Pluspunten

• Mooi model
  • Batterij gaat lang mee
  • Makkelijk

Joyce12 16-11-2016

Verassende kracht

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9398 wit

Zeer tevreden over de Sonicare DiamondClean!
Zou hem zeker aanraden, fris en proper tandgevoel na het poetsen.

Pinli 14-11-2016

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9398 wit

Mijn oude tandenborstel was al ettelijke jaren oud en dringend aan vervanging toe! Ik was zeer aangenaam verrast toen ik de doos van de Philips Sonicare opende. Wat een luxe toestel.

Bij het eerste gebruik verschoot ik wel een beetje. Het toestel maakt een heel ander geluid en trilt op een heel andere manier dan mijn oude toestel.

Twee kleine minpuntjes. Ik krijg het borsteltje er moeilijk af. Wij gebruiken het apparaat met twee personen dus moeten van borsteltje kunnen wisselen. En hij spettert heel erg hard. Ik had hem vanmorgen per ongeluk aangezet voor hij in mijn mond zat en alles zat onder de spettertjes. Maar dat is natuurlijk mijn eigen domme fout en zo weer opgekuist.

Ik heb het gevoel dat mijn tanden zeer proper zijn na het poetsen met de Philips Sonicare. Bovendien geeft hij ook heel handig aan wanneer ik moet wisselen van kant.

Ook het design van deze tandenborstel is top! Alles voelt uitermate luxueus aan. De handige reisetui is ook al meerdere keren van pas gekomen. De batterij gaat drie keer zo lang mee als onze oude tandenborstel. Die begon na 1 dag al aan kracht te verliezen.... Deze Sonicare gaat lang mee en blijft even goed werken.

Kortom, de perfecte tandenborstel voor ieder die graag mooie en propere tanden heeft en tussendoor ook nog eens wil genieten van een prachtige tandenborstel. Wij zijn tevreden!!

Karin 14-11-2016

Zeer complete tandenborstelset

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9398 wit

Ik heb tot nu toe een gewone tandenborstel gebruikt en maak sinds kort gebruik van de Philips Sonicare. Ik ben aangenaam verrast hoeveel beter de tandplak verwijderd wordt en het gemak van het gebruik. Het hele pakket van de tandenborstel en het oplaadstation is mooi: tandenborstel ligt goed in de hand en het glas van het oplaadstation is erg handig. De tandenborstel is hierdoor niet kwetsbaar tijdens het opladen. Ook het reisetui is erg praktisch. Je legt hem in de etui en via het bijgeleverde snoertje en de stekker, is opladen een fluitje van een cent. En opladen hoef je niet veel te doen door de lange duur dat van de batterij. Mijn conclusie na een paar weken gebruik van de tandenborstel is zeer positief. Mijn tanden voelen schoon en ook mijn tong voelt veel prettiger door het gebruik van de TongueCare .

SophieVB 14-11-2016

De elektrische tandenborstel 2.0

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9398 wit

Voor het eerste gebruik, koos ik voor de clean stand. In eerste instantie vond ik het een heel vreemde sensatie. Niet alleen op mijn tanden en tandvlees want dat gevoel is beduidend zachter dan mijn oude elektrische tandenborstel, maar de trilling veroorzaakte een heel raar gevoel. Het is even wennen, maar na een 2e gebruik was dat gevoel verdwenen.
Na afloop voelden mijn tanden heel erg schoon en zacht, eigenlijk net zoals na een bezoek aan de tandarts.
De duurtijd wordt heel handig aangegeven met kleine stopjes na 30sec. Na 2 minuten stopt het toestel gewoon vanzelf.

Qua uitzicht vind ik de tandenborstel bijzonder geslaagd. Strak wit design, geen ribbels of kantjes waar vuil in kan kruipen en hoe cool is die lader in dat glas? Enige minpuntje van dat glas vind ik dat het best zwaar weegt. En dat gaat volgens mij nog wel eens gevaarlijk worden met een kind van 2 in huis dat uit nieuwsgierigheid alles in zijn handbereik wilt vastnemen.

De handleiding is duidelijk, alleen is het mij niet helemaal duidelijk waarvoor de extra tandenborstels juist dienen.

De tongschraper is handig, maar het product zelf vind ik erg vies smaken. Ik heb een gewone "hand" tongschraper, die vind ik persoonlijk makkelijker, maar het is wel zo dat mijn tong er gezonder uitziet na gebruik met de Philips Sonicare.

Na een paar weken gebruik, merk ik wel degelijk dat mijn tanden witter zijn geworden, een heel fijne vaststelling!

Eindconclusie: De Philips Sonicare DiamondClean is niet te vergelijken met andere elektrische tandenborstels die ik ken en vraagt daardoor wat gewenning. Maar ondanks dat, wil ik niet meer terug naar mijn oude tandenborstel want hij doet absoluut wat hij beloofd.

Pluspunten

• design
  • doet wat hij beloofd: witte tanden opleveren
  • handig in gebruik
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• zwaar glas als oplader
  • smaak product tongschraper

NadjaStein 13-11-2016

Super tandenborstel!

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9398 wit

Luxe tandenborstel die heel goed zijn werk doet: verschillende standen, tanden voelen heel schoen aan na het poetsen, de batterij gaat superlang mee.
Tevens wordt er een reisetui met oplader (usb) meegeleverd.
Super!!! Ik ben heel tevreden!

Philips Sonicare DiamondClean HX9398/20 12-11-2016

super elektrische tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9398 wit

heerlijke tandenborstel. batterij gaat lang mee zonder opladen. goed bruikbare programma's. wil nooit meer anders

Hugo88 11-11-2016

Geweldig poetsresultaat

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9398 wit

Wat mij betreft is de Philips DiamondClean de beste elektrische tandenborstel van het moment, en dat blijkt ook uit alle product reviews. Deze tandenborstel heeft 5 verschillende functies voor elke specifieke gevoeligheid of voorkeur. Mijn tandarts ziet het verschil duidelijk in de gezondheid van mijn gebit.

Wat ik vooral fijn vind aan het apparaat is de timing functie. Door een subtiele vibratie weet je dat er 30 seconden voorbij zijn en dat je naar een ander gedeelte van je gebit kan. Daarnaast stopt de tandenborstel na 2 minuten automatisch. Bovendien is het een aesthetisch mooi apparaat. Het heeft een moderne look en past prima in de badkamer. De travelkit die wordt meegeleverd is erg handig!

Kortom erg tevreden en beter dan alle vorige elektrische apparaten die ik heb gehad.

PinLi 11-11-2016

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9398 wit

Mijn OralB tandenborstel was al ettelijke jaren oud en dringend aan vervanging toe! Ik was zeer aangenaam verrast toen ik de doos van de Philips Sonicare opende. Wat een luxe toestel.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Poetst grondig
  • Handig in gebruik