Oral-B Oral-B Stages Power Elektrische Tandenborstel Met Disney Star Wars - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Oral-B Stages Power Elektrische Tandenborstel Met Disney Star Wars op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Paula. K 13-12-2018

Mijn dochter vind het een fijne tandenborstel.
Zo poetst ze beter en langer dan dat ze deed met een hand tandenborstel.
De grote is ook precies geschikt voor een kindermond.
Mijn dochter heeft hem gekregen om te testen en is er nog steeds heel blij mee
Wel jammer dat deze tandenborstel niet trilt als je van kwadrant moet wisselen zoals de meeste oral b tandenborstels wel doen en de accu gaat niet heel lang mee.
Maar voor een kind is dit een prima tandenborstel.

Pluspunten

• Het uiterlijk van de tandenborstel
  • Het kleine borsteltje
  • De timer die wanneer jij klaar bent met poetsen

Minpunten

• De accuduur

wim 11-12-2018

lange accuduur

Mijn zoontje gebruikt deze tandenborstel sinds een paar weken. Hij is er enthousiast
Het is een fijne tandenborstel die doet wat hij moet doen.
Zijn tanden worden prachtig wit, ook de tandarts is erg tevreden.
We hebben deze tandenborstel gekregen om te testen.
Het enige nadeel dat we kunnen bedenken is dat hij wat meer geluid maakt dan de borstel die mijn dochter gebruikt.
Verder is het zeker een apparaat dat ik iedereen kan aanbevelen.

Pluspunten

• goede accuduur
  • werkt super

Minpunten

• maakt wel wat geluid

Maarten Geraerts 01-12-2018

nu poetsen ze!

Nadat we de Oral B kids tandenborstel kids een aantal weken geleden gratis hebben gekregen hebben we hem uitgebreid kunnen testen. De kinderen waren meteen enthousiast om hun tandjes te poetsen. Hoewel ik niet de indruk had dat er veel verschil is met de versie voor volwassenen is het toch handig dat de kinderen wel gestimuleerd worden om elektrisch te poetsen. De app die je apart kan downloaden is leuk maar na een aantal keren te hebben gebruikte is het nieuwe er snel vanaf.

Pluspunten

• doet wat het moet doen
  • origineel

Minpunten

• app niet vernieuwend

Monique Westra 15-11-2018

Een fijne tandenborstel voor kinderen.

Een aantal weken geleden heb ik deze tandenborstel ontvangen.
Het is een fijne tandenborstel en makkelijk in gebruik.
De kop is iets kleiner dan onze Sonicare die we normaal gesproken voor ons zoontje gebruiken.
De tanden worden goed schoon en glad. Ook zit er een timer op. Voor mijn zoontje ontzettend handig anders is hij met 2 seconden klaar.
Mijn zoontje geeft aan dat hij deze tandenborstel fijner vind en bij deze is de tandenborstel dus goedgekeurd!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Kleine borstelkop
  • Timer

Cynthia 13-11-2018

Aantrekkelijke goede tandenborstel voor kinderen

Zoonlief heeft de tandenborstel nu enkele weken en hij is favoriet. Voorheen poetste hij met een gewone tandenborstel maar onlangs gestart met elektrisch poetsen. Naast dat hij het erg stoer vind en dan vooral de Star Wars versie, is het gebruik ook erg makkelijk. Was mijn zoontje ook erg leuk vind is dat er een app bij zit. Het enige nadeel is dat er geen poetsdruksensor op zit, dat zou het helemaal compleet maken. Mijn zoontje heeft dit product gratis mogen uittesten.

Pluspunten

• Aantrekkelijk design
  • Goede poetsresultaten

Minpunten

• geen poetsdruksensor

Monique 07-11-2018
  • Product gekregen

Makkelijk in gebruik, goede tandenborstel

De elektrische tandenborstel is makkelijk in gebruik. Ook voor kinderen makkelijk zelf te gebruiken. Ik kan nu ook veel beter de kiezen poetsen. Mijn kinderen hebben niet altijd zin om lang stil te zitten voor het poetsen en door de elektrische borstel kan ik in kortere tijd veel beter poetsen dan met een handtandenborstel. We hebben dit product gratis gekregen om te testen maar hij bevalt erg goed en al geeft mijn zoontje niet veel om StarWars hij vindt het wel heel erg stoer.

Pluspunten

• handig in gebruik
  • Poetst goed
  • Leuke vormgeving voor kids

Mounia 04-11-2018

Goed resultaat!

Tandenpoetsen met een koppige 3-jarige is een hele uitdaging. Hij wil wel tandenpoetsen maar na 30 sec is hij er wel weer klaar mee. De app die bij deze tandenborstel hoort is een ware uitkomst! Het zorgt voor afleiding waardoor de 2 minuten veel makkelijker te halen zijn! De tandenborstel doet wat hij moet doen, poetst goed en schoon, de accu gaat lang genoeg mee en door de zachtere borstelharen geen pijn bij het poetsen. Ik heb deze tandenborstel nu ruim een week in gebruik en gratis ontvangen om te testen. Ik ben zeer tevreden met de resultaten en kan hem dan ook zeker aanraden!

Pluspunten

• App

Jolanda 31-10-2018

Kwalitatief goede tandenborstel

De Oral B Vitality Kids star wars is een kwalitatief goede electrische tandenborstel. De tandenborstel is voor kinderen vanaf 3 jaar. Dit merk je aan de borstelkop, die vrij klein is. Voor kinderen van bvb 10 jaar (waar wij hem voor hebben) mag er een iets grotere borstelkop op. De tandenborstel hebben we gratis ontvangen om uit te proberen. De greep van de tandenborstel is iets smaller dan een reguliere ... wat het voor kinderen prettig vasthoudt. In gebruik qua vasthouden, poetsen, oplaadpunt kan ik erg positief zijn, gewoon goed. Echter was mijn zoontje helemaal enthousiast over het Star Wars thema. Wat bij ontvangst erg tegenviel. Alleen de borstelkop heeft het star wars thema, welke ook op iedere andere tandenborstel gezet zou kunnen worden. De tandenborstel heeft wel blauwe en rode kleuren, om op de borstel zelf geen star wars items.
Zeker voor kleine kinderen zou ik deze tanden borstel aanraden... voor wat oudere kinderen zie ik geen echte toegevoegde waarde boven een gewone electrische tandenborstel.

Pluspunten

• Handzaam vast te houden
  • Kwalitatief goed
  • Lange oplaadtijd

Minpunten

• Kleine borstelkop
  • Geen star wars items op de borstel zelf
  • Grote plastic verpakking

Marry 31-10-2018

Leuke borstel voor stoere jongens

Een hele leuke borstel voor stoere jongens, mijn zoon is meteen fan! Wat leuk dat hij deze borstel mag testen. De verpakking is duidelijk van Star Wars maar op de borstel zelf zie ik dit niet zo terug. Er is een kleine afbeelding op het borsteltje, dit is van papier en na verloop van tijd gaat dit kapot door het vocht wat er steeds op komt.
Dan heeft deze borstel nog een functie die gekoppeld kan worden met een app op te telefoon. De Disney Magic Timer app. Door het product te scannen zie je in de app ook het thema van de borstel, Star Wars in dit geval. De kinderen vonden de app wel heel erg interessant en het hielp om ze beter te laten poetsen. De app is een leuke gadget maar voor mij niet speciaal nodig. Voor kinderen is een app wel een extra stimulans om beter te poetsen maar dan moet ik er wel steeds aan denken om mijn telefoon mee te nemen naar de badkamer. De borstel zelf is fijn in gebruik en door de ronde borstelkop kun je beter in de hoekjes en achter de kiezen poetsen. Ik heb ook het idee dat ik minder hoef na te poetsen en dat de tanden schoner zijn. Wat ik jammer vind is dat er geen batterij timer op zit, ik kan niet zien of de batterij al voldoende opgeladen is, of juist dat de batterij bijna leeg is. Dat heb ik bij mijn eigen Oral B borstel wel. Ook mis ik de functie van”te hard drukken”. Zeker bij kinderen zou het een goed extra hulpmiddel zijn als ze weten wanneer er te hard tegen de tanden gedrukt wordt.

Pluspunten

• Leuke print op de borstels
  • Makkelijk poetsen ook achterin de mond

Minpunten

• Geen oplaadlampje
  • Geen druksensor

Maaike 29-10-2018

Leuke tandenborstel voor kinderen!

Mijn zoontje is dol op star wars, dus deze borstel was eigenlijk meteen goed in zijn ogen! Ik mocht dit product testen, en we zijn meteen aan de slag hiermee gegaan, hij poetst er zelf eerst mee, ik poets altijd na. Door de mooie kleine borstel komt hij zelf overal makkelijk bij, en de gehele borstel ziet er voor kinderen gewoon goed uit! Vind t wel jammer dat hij niet meerdere standen heeft

Pluspunten

• Mooi uiterlijk voor kinderen
  • Mooie kleine borstelkop

Minpunten

• Meerdere standen zou mooi zijn

Mark van de G 28-10-2018

Behulpzaam en leuk poetsen!

De Oral-B Vitality Kids Star Wars CLS tandenborstel wordt bij ons thuis door ons zes jarig zoontje gebruikt. Hij zelf vond hem “cool” vanwege zijn uiterlijk, wat uiteraard ook helpt in het stimuleren van het gebruik ervan. De tandenborstel geeft aan wanneer de tijd van het poetsen voorbij is, dus dat is ook voor kinderen heel goed bij te houden. Daarnaast kun je een app installeren waardoor de kinderen ook visueel kunnen zien hoe lang ze nog moeten. Dit werkt zeer effectief. Ik heb de borstel ontvangen om te testen en kan hem iedereen met jonge kinderen aanbevelen. Het motiveren tot goed tandenpoetsen is een stuk makkelijker geworden.

• De app

SDWasabi 27-10-2018

Prettig poetsen voor jonge kinderen

Mijn zoontje heeft veel meer plezier tijdens het tandenpoetsen. Het handvat is erg goed, omdat het niet wegglijdt. Persoonlijk vind ik de automatische herinnering voor de optimale reinigingstijd (2 minuten) heel goed, omdat mijn zoontje weet wanneer hij voldoende schoongemaakt heeft. Het Star Wars ontwerp is leuk voor elk kind. Dit betreft een test exemplaar.

Pluspunten

• design
  • licht in gewicht
  • goede grip
  • Star Wars opzetborstels

Minpunten

• geen laad indicatielampje
  • geen 30sec. trilling ivm quadrant poetsen