De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B MD20 Oxyjet op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Kathleenepeen 12-10-2018
  • Product gekregen

degelijk product

Geschreven voor: Oral-B MD20 Oxyjet

Wanneer je dit product voor de eerste keer gebruikt, is het even zoeken en uittesten welke stand je bijvoorbeeld gebruikt. Wij hebben het toestel gratis gekregen om te testen en persoonlijk zou ik het zelf nooit kopen. Op zich was het wel een aangenaam gevoel en kan je goed reinigen. Maar het toestel is op zich groot en neemt dus veel plaats in beslag en bovendien moet je je goed "organiseren" om het toestel proper te gebruiken (of alles hangt vol).

Pluspunten

• prijs/kwaliteit

Minpunten

• groot

Nadine J. 07-10-2018

Monddouche

Geschreven voor: Oral-B MD20 Oxyjet

De Oral-B Oxyjet Irrigator heb ik nu al een tijdje in huis. Het was in het begin wel even wennen om te gebruiken, in plaats van het gebruikelijke flossen. Maar als je het eenmaal onder de knie hebt, is het een fijn apparaat. Goed schoon gebit en gezonder tandvlees. Een grote plus vind ik dat je de druk zelf in kan stellen. Ik heb het product gratis mogen testen, maar zou het zelf nu ook aanschaffen, het is een aanrader.

Pluspunten

• Zelf druk instellen

Minpunten

• kort snoer

Hiet1234 03-10-2018
  • Product gekregen

Alsof je bij de mondhygienist bent geweest

Geschreven voor: Oral-B MD20 Oxyjet

De Oral-B Oxyjet Irrigator is een product wat ik zeker zou aanraden bij andere personen. De eerste keer dat ik hem had gebruikt had ik koud water in het bakje gedaan. Niet heel handig. Gezien dit onder druk op je tanden komt. Best gevoelig dus. Hierna gauw warm water in het reservoir gedaan. Heel erg fijn! Nu naar een aantal keer heb ik telkens een schoner gevoel in mijn mond. Zeker een aanrader. Ik heb deze gekregen, maar als die ook een keertje kapot gaat zal ik er zeker over nadenken om weer een nieuwe aan te schaffen. Zelfs mijn man is nu helemaal om. Ook hij gebruikt nu de Oxyjet minimaal 1 keer in de week.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik.
  • Schoon en fris gevoel.
  • Voor meedere mensen te gebruiken.

Minpunten

• NIet met koud water gebruiken.

Peter Pluijmert 03-10-2018

maakt goed schoon tussen je tanden

Geschreven voor: Oral-B MD20 Oxyjet

op zicht is het een goede methode om tussen je tanden en bij je tandvlees je mond te reiningen. Ik vind het persoonlijk wel een gedoe. Als je niet goed oplet zitten de spetters overal. Ik heb hem zelf gekregen om hem te testen. Ik zou hem zelf niet kopen. Ik kan me voorstellen dat als je tandvleesproblemen hebt het wel een goede aanvulling is op poetsen.

Pluspunten

• schoon gevoel
  • krachtige straat

Minpunten

• kort snoer

Bernard 14-09-2018

monddouche

Geschreven voor: Oral-B MD20 Oxyjet

De eerste paar keer de monddouche gebruiken was wel wat wennen. Ik merk dat de wat lagere standen 1 tot 3 niet goed tussen mijn tanden en kiezen komen. Maar de standen 4 en 5 doen dit wel en dat geeft dan na het poetsen en de monddouche een extra schoon gevoel.De massage stand is een fijne extra optie Deze oxyjet die ik gekregen heb om te testen zou ik zeker aanraden aan familie en vrienden.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • massage stand