Philips HX6321 Meerkleurig

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HX6321 Meerkleurig op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

EWTRTW 14-07-2016

DE Kids-Tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX6321 Meerkleurig

Mijn jongste zoon van 6 jaar gebruikt nu sinds 4 weken de Sonicare for kids elektrische tandenborstel met bluetooth. Hij is er zeer enthousiast over en vind het zelfs leuk om te gaan tandenpoetsen. Door de App en de poetstimer op de borstel zelf poetst hij automatisch de minimaal aanbevolen 2 minuten. En door de App zie je dat hij echt zijn eigen tandenborstel de tandenborstel in de App laat volgen zodat hij alle tanden poetst. Mijn oudere zoon van 8 heeft ook een Sonicare maar zonder bluetooth. Maar hij doet gewoon met zijn broertje mee in de App. Ze worden ook helemaal enthousiast van de K-dootjes die ze ontvangen als ze goed gepoetst hebben. Al met al een echte aanrader!

Bryan 13-07-2016

Sonicare kids

Geschreven voor: Philips HX6321 Meerkleurig

Vanaf dag 1 waren de kinderen helemaal weg van de tandenborstel, voornamelijk van sparkly het pluizige beestje uit de app. Binnen 1 dag was het moeilijke ritueel van tandenpoetsen veranderd naar spel dat ze liefst een paar keer per dag willen doen. Door het speelse begeleiden hoef ik nu ook niet meer de tanden na te poetsen, ze leren systematisch hun tanden te poetsen. Echt een aanrader.

Anita 13-07-2016

Tandenpoetsen wordt een feestje!

Geschreven voor: Philips HX6321 Meerkleurig

Voorheen wilde de kinderen niet electrisch poetsen, maar door de zachtere stand vinden ze dat hierbij geen probleem. De app met Sparkley vinden ze zo leuk, dat ze direct willen poetsen als ze wakker worden.

Juut72 12-07-2016

Songcare for kids

Geschreven voor: Philips HX6321 Meerkleurig

Mijn dochter is erg blij met haar nieuwe tandenborstel. Dat begint al bij de leuke stickers die er bij zitten om het echt je eigen tandenborstel te maken. Vanwege de verschillende fases met leuke geluidjes vindt mijn dochter het erg leuk om haar tanden te poetsen en zorgt dan ook altijd dat ze alle delen van haar tanden uitgebreid poetst. Ook de app is leuk alleen gebruiken we die niet altijd omdat we de telefoon niet altijd in de badkamer hebben..

BartB2000 12-07-2016

Degelijke tandenborstel en leuke app

Geschreven voor: Philips HX6321 Meerkleurig

De tandenborstel maakt kleine bewegingen en is daarom geschikt voor de allerkleinsten. De app is heel leuk en legt goed uit hoe je moet poetsen met een animatie van de mond.
De tandenborstel ligt goed in de hand voor ons zoontje van 5. Alleen de knop is lastig om in te drukken.

Larissa 05-07-2016

Geweldige tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX6321 Meerkleurig

Hele fijne tandenborstel. Houdt prettig vast en door de bijgeleverde stickers kunnen kinderen hun tandenborstel echt eigen maken.
De app zorgt ervoor dat de kinderen nu zelf graag tanden willen poetsen en ze willen weten welk kadootje ze vandaag gaan krijgen. Ze kijken zelf hoe vaak ze al gepoetst hebben en ze zijn heel enthousiast als het weer tijd is. De app geeft ze ook adviezen over hoe ze goed moeten poetsen, dus op een leuke manier heel erg leerzaam. Wel jammer dat de app af en toe crasht.

Anoukske 05-07-2016

Tandenpoetsen wordt leuk

Geschreven voor: Philips HX6321 Meerkleurig

Het tandenpoetsen wordt een feestje met de tandenborstel en bijbehorende app. Het poetsen is nu leuk en je kunt goed zien hoe lang er nog gepoetst moet worden. En aan het eind het cadeautje voor Sparkly als beloning maakt het helemaal af.

Joost 03-07-2016

Spelenderwijs leren tandenpoetsen

Geschreven voor: Philips HX6321 Meerkleurig

De Philips Sonicare for Kids ontvangen als producttester voor Philips. De tandenborstel samen met de app is ontzettend leuk opgezet. Sparkly leert spelenderwijs de kinderen tanden te poetsen. Onze kinderen vinden het tandenpoetsen inmiddels een leuke activiteit, en wij als ouders erg blij mee dat het tandenpoetsen leuk is geworden!

SDWasabi 02-07-2016

Innovatieve manier om kinderen elektrisch te laten poetsen

Geschreven voor: Philips HX6321 Meerkleurig

Een hele leuke en leerzame manier om kinderen elektrisch te laten poetsen. Mijn kind was er snel aan gewend en vraagt zelf naar mijn telefoon om via de app zijn vorderingen en trainingsmonstertje te verzorgen.
Innovatief en makkelijk in gebruik.

Lunafay 01-07-2016

Lachend tanden poetsen

Geschreven voor: Philips HX6321 Meerkleurig

Onze dochter vind het door de bijbehorende app ineens heel.leuk om haar tanden te poetsen. De tips en cadeautjes die ze kan verdienen dor te poetsen zijn favoriet

Koetje2508 01-07-2016

Sonicare Kids

Geschreven voor: Philips HX6321 Meerkleurig

Het product thuis gekregen om te testen. De doos opengemaakt en bekeken wat erbij wordt geleverd. Een oplader, een enkele borstel en de tandenborstel. Natuurlijk even de handleiding doorgelezen en kwam erachter dat deze tandenborstel bluetooth mogelijkheid heeft en een beschikbare app aanwezig is om als extra voor de kinderen spelenderwijs tanden te leren poetsen.

Nog meer verschillende opties zoals de leercurve mogelijkheid om 1 minuut tanden poetsen uit te breiden naar 2 minuten. Nou ja genoeg opties om eens uit te proberen. Eerst de tandenborstel opladen en dan door mijn dochter laten gebruiken.

Na het opladen geprobeerd om de app te installeren en te connecten via bluetooth. Helaas heb ik daar wat tijd ingestoken maar kreeg deze niet geconnect met de android tablet. De app wel geinstalleerd.

De verschillende covers die meegeleverd zijn om de tandenborstel persoonlijk aan te kleden is ook een plus.

Tandenborstel:
Het erop klikken van de borstel vergt wat meer druk en het eraf halen vergt ook wat meer kracht maar als je het eenmaal doorhebt is het ook een eitje. Het apparaat ligt ook erg lekker in de hand, ook voor mijn dochter, een goede ergonomie van handgreep. Bij het aanzetten van de tandborstel merk ik dat het geluid vrij hoog is, logisch ook door het sonische maar wel stiller dan de andere borstels die ik in gebruik heb. Na de eerste keer poetsen vroeg ik aan mijn dochter wat zij er van vond. Ze gaf aan dat het een fijnere borstel vind dan de andere. Ze vindt ook dat er een beter poetsresultaat is maar gevoel is moeilijk te polsen. Ook het feit dat het apparaat uit zichzelf stopt als ze klaar is met poetsen vind ze een voordeel.

App en bluetooth:
De app geinstalleerd op de tablet en wat me gelijk opviel was dat de app overal toegang wil hebben om op te kunnen starten. Ik kan me voorstellen dat een locatie nou niet bijdraagt aan de werking van de app of foto's etc. maar goed toch geinstalleerd. Ik heb meerdere geprobeerd om de bluetooth te koppelen maar helaas is mij dat niet gelukt om dit te doen en ook niet door het doorlezen van de handleiding. Dus dan maar zonder bluetooth. De app opgestart en ik was eigenlijk best verrast. Goed en leuk aangekleed. Mijn dochter gelijk enthousiast om de app te willen gebruiken. Na het poetsen word je beloond en het "beestje" levert veel expressie op als je het goed doet maar ook als je het fout doet. Voor mij echt een toevoeging voor de kids. Mijn dochter werd echt blij als ze door het goede poetsen werd beloon met een virtueel kado.

Opladen:
1 keer opgeladen en door 2 kinderen 2 keer per dag gebruikt en is nog niet leeg nu denk ik al een week in gebruik zonder op te laden.

Voordeel:
Redelijk stil
Leuke app,
Prijs-kwaliteit
Stevig en degelijk product.

Nadeel:
Handleiding te omslachtig en soms onduidelijk
Bluetooth connectie maken werkt niet
App kan in sommige gevallen een tegenvaller zijn vooral gebaseerd op de voorwaarden.

Conclusie:
Ik en voornamelijk mijn dochter is er blij mee. Is de vraag om dit product aan te schaffen beantwoord? Voor mij wel, voor de kinderen is het een leuke toevoeging die het tanden poetsen tot een leuke activiteit maakt. Philips heeft ook goed nagedacht over de hele kleintjes onder ons. De mogelijkheid om een learning traject (1-2 minuten) in te zetten is zeker van toegevoegde waarde. De prijs vind ik wat aan de hoge kant, je hebt natuurlijk ook goedkopere tandenborstels maar de mogelijkheden bieden wel degelijk toegevoegde waarde aan het gebruiksgemak.

Voor mij persoonlijk ga ik zeker er nog een aanschaffen voor mijn zoon omdat ik wel de toegevoegde waarde ervan zie.

lesmarten 01-07-2016

Fijne tandenborstel met leuke app

Geschreven voor: Philips HX6321 Meerkleurig

Onze kinderen waren meteen super enthousiast over de app. Deze is een zeer welkome toevoeging om de kinderen bij de les te houden tijdens het poetsen. De app doet voor hoe gepoetst moet worden en aan het einde van de poetstijd ontvangen de kinderen een beloning. De tanden worden goed schoon

Jolanda 13-06-2016

Philips Sonicare for Kids HX6321/03 - Elektrische tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX6321 Meerkleurig

Het was even wennen voor de tweeling om van gewoon poetsen over te stappen naar Electrisch. Maar we mochten bij Tandartsplein.nl op facebook 1 exemplaar winnen en de keus na gebruik werd al snel gemaakt door een 2e aan te schaffen. de jongens hebben nog nooit zo veel en zo vaak gepoetst. Wat is de app ontzettend vrolijk en erg leuk en nodigt de kids dan ook uit om vaker te poetsen. De prijs vindt ik ook erg vriendelijk. Als ik de tweeling van bijna 8 vraag welke manier van poetsen ze het fijnst vinden is de keus snel gemaakt! Volmondig is het antwoord electrisch + app.Ik hoef niet meer te zingen tijdens het poetsen om zo het poetstijd te bepalen want de jongens voelen zich in 1 klap GROOT ... en erg zelfstandig ¯\_(ツ)_/¯