Philips Sonicare For Kids HX6321 - Reviews

Poetsstand
standaard/clean
Timer
Laadstation

Beoordeling op basis van 27 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Jolanda 13-06-2016 Product kwartaal in bezit

Philips Sonicare for Kids HX6321/03 - Elektrische tandenborstel

Het was even wennen voor de tweeling om van gewoon poetsen over te stappen naar Electrisch. Maar we mochten bij Tandartsplein.nl op facebook 1 exemplaar winnen en de keus na gebruik werd al snel gemaakt door een 2e aan te schaffen. de jongens hebben nog nooit zo veel en zo vaak gepoetst. Wat is de app ontzettend vrolijk en erg leuk en nodigt de kids dan ook uit om vaker te poetsen. De prijs vindt ik ook erg vriendelijk. Als ik de tweeling van bijna 8 vraag welke manier van poetsen ze het fijnst vinden is de keus snel gemaakt! Volmondig is het antwoord electrisch + app.Ik hoef niet meer te zingen tijdens het poetsen om zo het poetstijd te bepalen want de jongens voelen zich in 1 klap GROOT ... en erg zelfstandig ¯\_(ツ)_/¯

Poeka 28-11-2016

Perfect

Mijn zoon vindt het leuk om nu tanden te poetsen. De app werkt ook heel leuk! Hij krijgt er wittere tanden door! Wij zijn zeer tevreden.

Lotisor 10-09-2016

Effectief & grappig

Deze tandenborstel is effectief, innovatief en vriendelijk in gebruik. Hij is speciaal designed voor de kinderen en de app is de kers op de taart. Geweldig! Mijn dochter kan niet wachten om haar tanden te poetsen.

EWTRTW 14-07-2016 Product maand in bezit

DE Kids-Tandenborstel

EWTRTW 14-07-2016

DE Kids-tandenborstel

Mijn jongste zoon van 6 jaar gebruikt nu sinds 4 weken de Sonicare for kids elektrische tandenborstel met bluetooth. Hij is er zeer enthousiast over en vind het zelfs leuk om te gaan tandenpoetsen. Door de App en de poetstimer op de borstel zelf poetst hij automatisch de minimaal aanbevolen 2 minuten. En door de App zie je dat hij echt zijn eigen tandenborstel de tandenborstel in de App laat volgen zodat hij alle tanden poetst. Mijn oudere zoon van 8 heeft ook een Sonicare maar zonder bluetooth. Maar hij doet gewoon met zijn broertje mee in de App. Ze worden ook helemaal enthousiast van de K-dootjes die ze ontvangen als ze goed gepoetst hebben. Al met al een echte aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bryan 13-07-2016 Product paar weken in bezit

Sonicare kids

Vanaf dag 1 waren de kinderen helemaal weg van de tandenborstel, voornamelijk van sparkly het pluizige beestje uit de app. Binnen 1 dag was het moeilijke ritueel van tandenpoetsen veranderd naar spel dat ze liefst een paar keer per dag willen doen. Door het speelse begeleiden hoef ik nu ook niet meer de tanden na te poetsen, ze leren systematisch hun tanden te poetsen. Echt een aanrader.

Anita 13-07-2016 Product paar weken in bezit

Tandenpoetsen wordt een feestje!

Voorheen wilde de kinderen niet electrisch poetsen, maar door de zachtere stand vinden ze dat hierbij geen probleem. De app met Sparkley vinden ze zo leuk, dat ze direct willen poetsen als ze wakker worden.

Juut72 12-07-2016

super tandenborstel maakt poetsen voor kinderen leuk!

Mijn dochter is erg blij met haar nieuwe tandenborstel. Dat begint al bij de leuke stickers die er bij zitten om het echt je eigen tandenborstel te maken. Vanwege de verschillende fases met leuke geluidjes vindt mijn dochter het erg leuk om haar tanden te poetsen en zorgt dan ook altijd dat ze alle delen van haar tanden uitgebreid poetst. Ook de app is leuk alleen gebruiken we die niet altijd omdat we de telefoon niet altijd in de badkamer hebben.. Ik was nooit overtuigd van elektrisch poetsen voor kids, maar de sonicare heeft ons overtuigd! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Juut72 12-07-2016 Product paar weken in bezit

Songcare for kids

BartB2000 12-07-2016 Product paar weken in bezit

Degelijke tandenborstel en leuke app

De tandenborstel maakt kleine bewegingen en is daarom geschikt voor de allerkleinsten. De app is heel leuk en legt goed uit hoe je moet poetsen met een animatie van de mond.
De tandenborstel ligt goed in de hand voor ons zoontje van 5. Alleen de knop is lastig om in te drukken.

Larissa 05-07-2016 Product paar weken in bezit

Geweldige tandenborstel

Hele fijne tandenborstel. Houdt prettig vast en door de bijgeleverde stickers kunnen kinderen hun tandenborstel echt eigen maken.

Larissa78 05-07-2016

Geweldige tandenborstel met goeie motivatie

De app zorgt ervoor dat de kinderen nu zelf graag tanden willen poetsen en ze willen weten welk kadootje ze vandaag gaan krijgen. Ze kijken zelf hoe vaak ze al gepoetst hebben en ze zijn heel enthousiast als het weer tijd is. De app geeft ze ook adviezen over hoe ze goed moeten poetsen, dus op een leuke manier heel erg leerzaam. Wel jammer dat de app af en toe crasht. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoukske 05-07-2016 Product paar weken in bezit

Tandenpoetsen wordt leuk

Anoukske 05-07-2016

De tandenborstel met app werkt prima

Het tandenpoetsen wordt een feestje met de tandenborstel en bijbehorende app. Het poetsen is nu leuk en je kunt goed zien hoe lang er nog gepoetst moet worden. En aan het eind het cadeautje voor Sparkly als beloning maakt het helemaal af. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

MamavanJikkeenTibbe 04-07-2016

Heel gebruiksvriendelijk en een feestje om te poetsen!

De kinderen willen nu zelf hun tanden poetsen en zonder mopperen veel langer. Het is een feestje voor hen om beloont te worden met cadeautjes op de app. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Joost 03-07-2016 Product maand in bezit

Spelenderwijs leren tandenpoetsen

De Philips Sonicare for Kids ontvangen als producttester voor Philips. De tandenborstel samen met de app is ontzettend leuk opgezet. Sparkly leert spelenderwijs de kinderen tanden te poetsen. Onze kinderen vinden het tandenpoetsen inmiddels een leuke activiteit, en wij als ouders erg blij mee dat het tandenpoetsen leuk is geworden!

Joost82 03-07-2016

Leuk en leerzaam voor de kids

Het product als producttester van Philips ontvangen. Het is een innovatief product van Philips die de kinderen helpen leren tanden te poetsen. De kinderen vinden Sparkly (het poppetje op de app) erg leuk en moeten er regelmatig om lachen. Tandenpoetsen is bij ons thuis erg leuk geworden dankzij de philips sonicare for kids! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

SDWasabi 02-07-2016 Product paar weken in bezit

Innovatieve manier om kinderen elektrisch te laten poetsen

Een hele leuke en leerzame manier om kinderen elektrisch te laten poetsen. Mijn kind was er snel aan gewend en vraagt zelf naar mijn telefoon om via de app zijn vorderingen en trainingsmonstertje te verzorgen.
Innovatief en makkelijk in gebruik.

Anpanman 02-07-2016

Innovatieve manier om kinderen elektrisch te laten poetsen

Innovatief en makkelijk in gebruik. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

SanderW 01-07-2016

Uitstekend apparaat

Duidelijke handleiding voor ouders én kids. Apparaat spreekt voor zich en de app biedt veel mogelijkheden. Kids blijven daardoor gestimulleerd. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]