Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Philips Sonicare 3 Series gum health HX6611

Philips Sonicare 3 Series gum health HX6611
1 reviews

Oral-B Genius X 20100S Luxe Edition Elektrische Tandenborstel Roségoud Powered By Braun

Bekijk alle Elektrische tandenborstels

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 263 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare DiamondClean HX9332 op Kieskeurig.nl.

abcdex 25-02-2020

Borstels vallen na ongeveer 1 week van apparaat

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Een paar weken geleden een diamondclean black gekocht. Poetst prima.
Na ongeveer een week was de eerste borstel defect (klemt niet meer)en viel van het apparaat de tweede borstel heeft het 4 dagen uitgehouden. Niet echt positief voor een tandenborstel van deze prijsklasse.

TPDchem 27-12-2019

wat een verschil

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Wat een verschil met een Braun Oral B. Niet om de paar dagen opladen en een veel frisser gevoel na het poetsen ook door de verschillende poetsstanden te gebruiken

JJCHN 27-09-2019

Super tandenborstel (maar snel stuk)

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Ik denk dat dit de best verkrijgbare tandenborstel van dit moment is. Ik heb er al twee gekocht. De eerste ging vrij snel stuk en is probleemloos door Philips vervangen. Top! De tweede voldeed in eerste instantie ook heel goed, maar hield er ook al snel mee op. Ik raad Sonicare alsnog aan, mits je voor lief neemt dat je hem snel moet vervangen. En dat maakt de aankoop wel erg duur. Voor nu heb ik dan ook een goedkopere versie gekocht.

Chrisz 17-09-2019

Geweldige tandenborstel, maar wel al na een half jaar kapot.

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Het hele gezin vond deze tandenborstel geweldig en we kregen voor het eerst een compliment van de tandarts. Helaas ging het toestel al na een half jaar kapot. Dat heb ik met andere elektrische tandenborstels nog nooit mee gemaakt.

Francois65 14-09-2019

Fijne tandenborstel, maar plots raar defect terwijl accu OK.

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Ik heb deze (mijn tweede) dure Sonicare HX9332/04 geruime tijd gebruikt. Uitstekend poetsresultaat. Alleen zo jammer dat hij ineens niet goed meer werkt. Het lijkt net of de motor 'dronken' is geworden, hapert op willekeurige momenten. Terwijl de accu nog wel echt goed is. Mijn klacht lijkt op die van dhr Brussel (Itta46) van 21 juli jl.
Een nieuwe 'body' lijkt mij nodig - de accessoires heb ik tenslotte....

Blok 12-08-2019

Gladde tanden

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Ik moest in het begin heel erg wennen aan deze ‘trilling’ omdat ik een andere elektrische tandenborstel gewend was. Maar ik je krijgt van deze tandenborstel wel supergladde tanden van. Ik ben heel erg positief en zou hem iedereen aanraden.
Wel een 2 kleine minpuntje vind ik dat hij na 2 minuten uitgaat en ik ben dan nog lang niet klaar met poetsen. En ook dat er geen usb-adapter bij zit om op te laden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Caliona 23-07-2019

Geweldig product!

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Ik ben heel erg blij met het product. Dit is niet mijn eerste Philips Sonicare tandenborstel, zeker niet de laatste, maar wel echt de beste tot nu toe.
Goede prijs/kwaliteitsniveau, geen poespas. Philips claimt dat er tot wel 10x meer tandplak verwijderd wordt en dat voel je na het poetsen, de tanden voelen schoner aan. En de plekken tussen de tanden worden goed gepoetst wat ook goed is voor het tandvlees.
Ook bijzonder goed is de AdaptiveClean-opzetborstel. Maakt alles grondig schoon, maar op zachte wijze zonder dat het tandvlees wordt aangetast.
De borstel heeft 5 poetstanden, dus je kan zelf kiezen wat je vandaag doet met je tanden. Soms zijn mijn tanden meer gevoelig dan anders, dus ik vind Sensitive, maar ook bij voorbeeld Gum Care een goede aanwinst.
De handige timer werkt ook goed, zoals wij gewend zijn van Philips.
Mooie reisetui, waardoor de tandenborstel makkelijk mee te nemen is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

jpmj07 23-07-2019

top product

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

makkelijk in gebruik met de verschillende poetsstanden bij tandenpoetsen haalt meer tandplak weg,handige oplaad/reisetui accu gaat lang mee, [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Roy87 22-07-2019

Mooi design, en poetst top

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Poetst erg fijn, ook als je last heb van gevoelig tandvlees. Na gebruik voelen je tanden glad en schoon aan. Hij is stil en weinig trillingen tijdens het poetsen. Enige nadeel vindt ik het opladen in het hoesje via USB. Zou dit product zeker aanraden.

Jill09 22-07-2019

Fijne tandenborstel in reisetui!

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Ik heb deze tandenborstel nu een aantal weken. Ik ben veel op reis, dus ik ben allereerst blij verrast over de reisetui/oplader die bij de borstel zit. Super handig.
De verschillende standen zijn top! White, gumcare en standaard poetsen gebruik ik voornamelijk. Doordat de borstel kan buigen kan ik ook goed achter mijn achterste kiezen poetsen.
De borstel maakt wel iets meer geluid dan ik had verwacht. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Itta46 21-07-2019

Product houdt er na 3 jaar mee op !!!

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

De tandenborstel begon uit zichzelf actief te worden of nog gekker maakt een vreemd geluid in het oplaad-glas.
Nu is hij er helemaal mee opgehouden.
Helaas voor die prijs.
Wel heeft hij het langer uitgehouden dan de vele goedkopere voorgangers.

Globosan 10-02-2019

Mooi, goed poetsresultaat en top om mee te reizen.

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Poetst goed, borstels gaan lang mee en voldoende keuze uit kleine, grote, harde (Diamon, optimal white) of zachte borstels. Vooral de Paarse kleur staat erg mooi op het slanke design. De aansluiting voor opladen in het reisetui is zeer handig. De eerste Sonicare heeft het opgegeven na ruim 2 jaar. Nu weer dezelfde nieuw en weer net zo tevreden.

CeesvdP 06-11-2018

Beste tandenborstel ooit

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Ondanks de prijs is deze tandenborstel het waard. Nog nooit zulke schoon aanvoelende tanden gehad. Ik gebruikte jaren het andere merk maar deze tandenborstel is toch wel een stuk beter.

FrankVteZ 30-10-2018

Poetst goed, maar zeer korte levensduur

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Zoals er al veel reviews geschreven zijn: de tandenborstel poetst goed.
Lastig is om een ander menu te selecteren, aangezien je dit moet doen terwijl de borstel aan staat. M.a.w. de spiegel zit vol met de spetters omdat je wil kijken op welke reinigingsmenu hij nu weer staat.
Even aanzetten en daarna weer uit wil ook niet - dan gaat hij verder het menu door en moet je eerst 5 menus doorwandelen. Dus na het spoelen onder de kraan zit ook de spiegel weer vol met de spetters.

Maar nu na exact 2,5 jaar is hij er plots mee gekapt. Het motortje werkt nog wel, maar absoluut geen poetsbewegingen meer.
Na contact met de support van Philips werd er een "coulance korting" op een nieuwe geboden van 30% op de webshop van Philips.
Maar in de gewone winkel is deze (of andere tandenborstels) al goedkoper zonder de "coulance korting".

Samengevat:
De tandenborstel werkt goed, als hij het doet. Hou wel rekening mee dat deze tandenborstel EUR 75/jaar kost aan vervanging.
Aangezien er technisch geen verschil zit in dit type of de nieuwere types, verwacht ik bij de aanschaf van de nieuwe zeker geen langere levensduur. En de hoeveelheid spelfouten bij de specificaties van de nieuwere types doen bij mij het vertrouwen in een kwalitatief goed product zeker NIET toenemen.
Oftewel: ik pak mijn oude van de concurrent maar weer uit de kast :(

Nawi 09-09-2018

Beetje snel kapot

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Prima tandenborstel, na een jaar kapot en een nieuwe ontvangen volgens garantie. Echter exact een jaar later ook de nieuwe weer stuk...
Verder een perfect product. Hoop dat de volgende een langere levensduur heeft

xmykonos 08-08-2018

Il ' y a encore du travail à faire

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

C'est mon deuxième modèle identique au premier, mort il ya un mois de manière inexplicable. Je pense que c'est un bon produit mais le mode d'utilisation n'est pas bien détaillé en réalité.
Lors de utilisation l'appareil se mouille et et nécessite un nettoyage. Le mode d'emploi indique d'utiliser un chiffon doux mais ceci n'est pas applicable car il y a du dentifrice qui coule de partout. On doit donc utiliser un tissu mouillé.

Ceci est totalement occulté dans le mode d'emploi.

Je pense donc que des instructions devraient être données à cet égard.

Carrick 30-07-2018

Opzetborstels maken extreem hard geluid

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

De Philips Sonicare DiamondClean tandenborstel ziet er prachtig uit en wordt geleverd met een mooi oplaadglas (innovatief) en een reisetui. Middels een USB-aansluiting in de reisetui kan de tandenborstel ook daarin worden opgeladen. Ontzettend handig voor op reis! Het apparaat werkt eenvoudig en het gebit wordt perfect gereinigd. Middels het oplaadglas duurde het de eerste keer wel 48 uur voordat de tandenborstel volledig was opgeladen, het zou fijn zijn als dit wat sneller ging. Al met al is het voor mij de perfecte elektrische tandenborstel, op een ding na.

Het grote nadeel aan de Sonicare tandenborstel is dat de DiamondClean opzetborstels (en andere originele Sonicare opzetborstels) na ongeveer een week gebruik een ontzettende herrie gaan maken. Het geluid komt van de metalen ring die onderin de opzetborstel zit. Die metalen ring gaat na verloop van tijd (gemiddeld na ongeveer een week gebruik) losser zitten in het opzetborsteltje. Je kunt er zelf niets aan zien of voelen, je merkt het alleen als je de Sonicare tandenborstel hebt ingeschakeld. Zodra de tandenborstel wordt aangezet gaat het metalen ringetje onderin de opzetborstel “trillen” en wordt er dus een heel hard, constant geluid geproduceerd. Het is dat ik mijn tanden goed wil poetsen, maar zou door het geluid juist minder lang mijn tanden willen poetsen.

De Philips Sonicare DiamondClean tandenborstel is niet mijn eerste Sonicare tandenborstel, dezelfde ervaring met het extreem harde geluid van bepaalde opzetborstels had ik al toen ik nog de Philips Sonicare FlexCare+ gebruikte met de volgende soorten opzetborstels:
- InterCare Standaard opzetborstels
- Sonicare opzetborstel voor tandplakverwijdering
- Sonicare AdaptiveClean opzetborstels
- Sonicare DiamondClean Standaard opzetborstels

Het probleem met het harde geluid heb ik nooit ervaren met de (erg simpele) Sonicare ProResults Standaard sonische opzetborstels. Helaas verwijderden deze opzetborstels relatief weinig tandplak en sleten ze veel sneller dan de hierboven vermelde opzetborstels. Ik heb altijd de originele opzetborstels van Philips gebruikt en dacht dat het vervelende geluid met deze nieuwe Sonicare DiamondClean tandenborstel niet meer zou optreden. Dit is helaas wel het geval, wat ik eigenlijk niet van zo’n luxe elektrische tandenborstel verwacht.

Er wordt aangeraden om opzetborstels na 3 maanden gebruik te vervangen, echter komt het harde geluid al erg snel na het in gebruik nemen van een nieuwe, originele Sonicare opzetborstel tevoorschijn (gemiddeld na een week).

De Philips Sonicare DiamondClean tandenborstel en accessoires zijn dus perfect, afgezien van het irritante geluid waar je iedere ochtend mee wakker wordt door de Sonicare opzetborstels. De opzetborstels zijn onlosmakelijk verbonden aan de gehele productervaring. Gezien de hoge verkoopprijs van de vervangbare opzetborstels lijkt het mij toch mogelijk om die metalen ring in de onderkant van de opzetborstel, die het geluid veroorzaakt, te vervangen door een geluidsarm materiaal of door de metalen ring beter te bevestigen aan de opzetborstel.

Door deze uitgebreide ervaringen met verschillende Sonicare opzetborstels zou ik dit product niet aanbevelen. Daarom geef ik de algemene waardering en prestatie binnen de productwaardering helaas slechts 1 ster. Het gebruiksgemak en design zijn wat mij betreft uitstekend.

R1chard 20-06-2018

Goede tandenborstel die perfect poetst

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Deze tandenborstel haalt echt alles tussen de tanden vandaan en zorgt voor een stevige afname van tandsteen. Dit merk je dan weer bij de tandarts.

Enig nadeel is dat ze nogal de neiging hebben na de garantietermijn te stoppen met werken en je weer een nieuwe moet kopen.

RoyyoR 17-06-2018

Nette tandenborstel met goede poetsfunctie

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

We zijn erg blij met deze tandenborstel. Helaas is hij deze week defect gegaan. Hij is 5,5 jaar oud geworden en zullen hem nooit meer vergeten.

Toet 31-05-2018

Poetst prima.

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Ben zeer tevreden over het poets resultaat.
Maar na drie jaar gebruik problemen met de schakelaar, ging zijn eigen leven leiden! Spontaan aan en uit.
Echt jammer, voor zo'n prijs!
Wordt door een persoon gebruikt.
Heb wel weer een nieuwe gekocht, hoop dat deze langer meegaat!