Philips Sonicare AirFloss HX8210 - Reviews

Laagste prijzen
Oplaadtijd
24 uur

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 17 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Astredos 22-05-2018

Compact apparaat

Een compact apparaat die doet wat die doen moet .
Wanneer je hem vult met een cleaner , spoelt de mond ook lekker schoon .

Ina63 13-05-2018

Dit product doet wat hij moet doen

Tevreden over het resultaat. Mag wat mij betreft de straal wat langer duren. Verder voldoet hij naar tevredenheid

Johannes83 11-05-2018

slimme spuiter

Voor de reden van aanschaf, om tussen de tanden te reinigen, voldoet dit apparaat prima. Wat lastig is om het reservoir te vullen, door het ronde model kan je het niet neerleggen om de fles mondwater te openen. Daarnaast gaat er zo weinig in, dat het steeds over de rand gaat bij het vullen. Verder heel handig en makkelijk in gebruik.

Parry 10-05-2018

Prima

Lijkt mij een prima apparaat, het is goed te gebruiken. Ik heb het vooral gekocht voor op reis want ik heb al een groot apparaat voor dagelijks gebruik.

OmeDirk67 30-04-2018

Dit apparaat doet in het algemeen wat hij doen moet.

Het apparaat doet wat hij moet doen: de ruimtes tussen de tanden en kiezen schoonmaken.
Maar helaas is het moeilijk om het waterreservoir zelf goed schoon te maken.

Na 18 maanden gebruik is het apparaat op hol geslagen. Hij begon spontaan te spuiten en kon niet gestopt worden. Pas nadat de accu leeg was kwam hij tot stilstand.
Ik heb een nieuw exemplaar gekregen.

Ignatius10 08-03-2018

Doet wat het beloofd

Prima apparaat om het tandvlees gezond te houden. Het is snel en makkelijk in gebruik.
Reservoir is niet groot, maar voor een keer het hele gebit langsgaan groot genoeg.
Ik hoop dat deze het wat langer blijft doen dat de vorige 3(!). Die waren allemaal binnen een half jaar bij toch normaal gebruik kapot.

Erik 19-04-2017

Kwetsbaar en prijzig

Als deze Airfloss werkt zoals hij moet werken, dan doet hij het zonder meer goed. Ligt ook prettig in de hand. Echter, er is een heel belangrijk nadeel en dat is de kwetsbaarheid. Al 3 apparaten in een half jaar tijd versleten. Twee apparaten konden na een paar weken al niet meer opladen. Bij een derde apparaat is een heel klein stukje plastic afgebroken waardoor water en lucht niet meer met kracht uit het mondstuk komt waardoor het dus nutteloos is. Voor de hoge prijs van zo tot 80 euro mag je veel meer degelijkheid verwachten.

KoningKlant 14-05-2016

Even wennen, redelijk tevreden over resultaat

Heb na enige twijfel toch voor deze Airfloss gekozen, in de hoop dat deze methode beter werkt dan flossen met zijde of borsteltjes.
Was wat wennen in het begin om het spuitstuk goed voor de spleet tussen de kiezen achterin te krijgen en goed te positioneren. Na enige dagen oefenen lukt dat steeds beter. Bij hardnekkige voedselresten is meerder malen spuiten nodig.
Waterreservoir zou wat groter kunnen, nu is wat vaker vullen nodig.

Het spuitmondje is erg hard, vraag me af of dit tandhalzen kan beschadigen. Een verbetering zou zijn als het rubber ringetje door zou lopen tot het uiteinde van het spuitmondje.

Peetje5 20-10-2015

geweldige vondst, deze sonycare airfloss!!

Als de ruimte tussen je tanden heel klein is, dan is deze Sonicare AirFloss een uitkomst! Daar waar je met een flosdraad of tandenstoker niet bij komt, dat krijgt deze airfloss voor elkaar! Als je per ongeluk op de 'spuit-knop'duwt, kan de vloeistof de ruimte in spuiten.

Monica50 27-09-2015

Last van bloedend tandvlees na een keer gebruik

Heb het apparaat pas een keer gebruikt! Had gelijk al last van bloedend tandvlees! Weet niet of ik na een keer gebruik nog steeds last heb van deze klachten..Als het zo blijft vind ik dit apparaat niet fijn om te gebruiken!!

Beun 04-09-2015

Doet meer dan zijn werk: behalve flossen word ik nat gespat.

Dit is mijn tweede airfloss.
Flosst uitstekend maar ook dit 2e exemplaar spuit water tussen opzetstuk en machine, hoe ikhet ook vast houd.
Floss nu met twee handen: vervelend en niet de bedoeling.

Chris188 29-08-2015

Is een prima vervanger voor tandenstokers

Apparaat geeft een fris en schoon gevoel na flossen. Alle rommel tussen de tanden en kiezen is weg, perfect

grvc 16-08-2015

voor mij een heel passend product

Ik had altijd moeite met flossen, vond tandenstokers en dental-borsteltjes heel onhandig en ongemakkelijk in gebruik. Ik gebruik Airfloss van Philips nu een week en ik heb er spijt van dat ik niet al jaren eerder dit product heb aangeschaft. Voor mij de ideale oplossing om regelmatig én goed te flossen...

ride 15-08-2015

flossen wordt fijn

Zelf altijd problemen gehad met flossen, dus ik gebruikte soms tandenstokers. Dat kwam echter niet echt in mijn dagelijkse ritme, zoals tandenpoetsen.
Met de sonicare is flossen echter weer leuk geworden. Het kost mij geen moeite om dit dagelijks te doen. Het blijft leuk, wat mijn tandvlees weer te goede komt. Ik heb hem nu 2 maanden, ik hoop dat mijn tandarts het de volgende keer ziet dat ik nu wel genoeg flos.

Schaa209 13-08-2015

Voldoet aan verwachting.

Tot zover zijn mijn reacties positief.
Ik kan zien dat er voedsel restanten verwijderd worden.

Ik wacht de reacties van de mondhygieniste nog af.

JT17 19-07-2015

Doet wat het moet doen.

Super goed. Je tanden worden echt geflost. Net of je net bij tandarts bent geweest. Je voelt ruimte tussen je tanden.

Wil80 07-07-2015

Doet helemaal aan de verwachting

De gecombineerde lucht- en waterstoot lijkt plaatsen te reinigen waar een tandenborstel niet bij kan komen.