Philips HX8210/22 Airfloss - Reviews

Beoordeling op basis van 11 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Erik 19-04-2017 Product half jaar of langer in bezit

Kwetsbaar en prijzig

Als deze Airfloss werkt zoals hij moet werken, dan doet hij het zonder meer goed. Ligt ook prettig in de hand. Echter, er is een heel belangrijk nadeel en dat is de kwetsbaarheid. Al 3 apparaten in een half jaar tijd versleten. Twee apparaten konden na een paar weken al niet meer opladen. Bij een derde apparaat is een heel klein stukje plastic afgebroken waardoor water en lucht niet meer met kracht uit het mondstuk komt waardoor het dus nutteloos is. Voor de hoge prijs van zo tot 80 euro mag je veel meer degelijkheid verwachten.

KoningKlant 14-05-2016

Even wennen, redelijk tevreden over resultaat

Heb na enige twijfel toch voor deze Airfloss gekozen, in de hoop dat deze methode beter werkt dan flossen met zijde of borsteltjes.
Was wat wennen in het begin om het spuitstuk goed voor de spleet tussen de kiezen achterin te krijgen en goed te positioneren. Na enige dagen oefenen lukt dat steeds beter. Bij hardnekkige voedselresten is meerder malen spuiten nodig.
Waterreservoir zou wat groter kunnen, nu is wat vaker vullen nodig.

Het spuitmondje is erg hard, vraag me af of dit tandhalzen kan beschadigen. Een verbetering zou zijn als het rubber ringetje door zou lopen tot het uiteinde van het spuitmondje.

Peetje5 20-10-2015

geweldige vondst, deze sonycare airfloss!!

Als de ruimte tussen je tanden heel klein is, dan is deze Sonicare AirFloss een uitkomst! Daar waar je met een flosdraad of tandenstoker niet bij komt, dat krijgt deze airfloss voor elkaar! Als je per ongeluk op de 'spuit-knop'duwt, kan de vloeistof de ruimte in spuiten.

Monica50 27-09-2015

Last van bloedend tandvlees na een keer gebruik

Heb het apparaat pas een keer gebruikt! Had gelijk al last van bloedend tandvlees! Weet niet of ik na een keer gebruik nog steeds last heb van deze klachten..Als het zo blijft vind ik dit apparaat niet fijn om te gebruiken!!

Beun 04-09-2015

Doet meer dan zijn werk: behalve flossen word ik nat gespat.

Dit is mijn tweede airfloss.
Flosst uitstekend maar ook dit 2e exemplaar spuit water tussen opzetstuk en machine, hoe ikhet ook vast houd.
Floss nu met twee handen: vervelend en niet de bedoeling.

Chris1981 29-08-2015

Is een prima vervanger voor tandenstokers

Apparaat geeft een fris en schoon gevoel na flossen. Alle rommel tussen de tanden en kiezen is weg, perfect

grvc 16-08-2015

voor mij een heel passend product

Ik had altijd moeite met flossen, vond tandenstokers en dental-borsteltjes heel onhandig en ongemakkelijk in gebruik. Ik gebruik Airfloss van Philips nu een week en ik heb er spijt van dat ik niet al jaren eerder dit product heb aangeschaft. Voor mij de ideale oplossing om regelmatig én goed te flossen...

ride 15-08-2015

flossen wordt fijn

Zelf altijd problemen gehad met flossen, dus ik gebruikte soms tandenstokers. Dat kwam echter niet echt in mijn dagelijkse ritme, zoals tandenpoetsen.
Met de sonicare is flossen echter weer leuk geworden. Het kost mij geen moeite om dit dagelijks te doen. Het blijft leuk, wat mijn tandvlees weer te goede komt. Ik heb hem nu 2 maanden, ik hoop dat mijn tandarts het de volgende keer ziet dat ik nu wel genoeg flos.

Schaa209 13-08-2015

Voldoet aan verwachting.

Tot zover zijn mijn reacties positief.
Ik kan zien dat er voedsel restanten verwijderd worden.

Ik wacht de reacties van de mondhygieniste nog af.

JT17 19-07-2015

Doet wat het moet doen.

Super goed. Je tanden worden echt geflost. Net of je net bij tandarts bent geweest. Je voelt ruimte tussen je tanden.

Wil80 07-07-2015

Doet helemaal aan de verwachting

De gecombineerde lucht- en waterstoot lijkt plaatsen te reinigen waar een tandenborstel niet bij kan komen.