Philips Sonicare AirFloss HX8210 wit, groen - Reviews

Kleur(en)
wit, groen
Fabrikant kleur(en)
groen, wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare AirFloss HX8210 wit, groen op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Hilsaba 15-03-2020

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8210 wit, groen

Ik gebruik sinds enkele weken de airbrush van Philips. Ik gebruik er paradontax mondwater in en poets mijn tanden met paradontax whitning.Mijn tanden zijn spierwit en geen plak meer. Ik poets 'smorgens en 'avonds.Ik had altijd veel plak. Ik vind het een fantastisch apparaat. Míjn leeftijd is overigens 71 jaar.

PeteraanZee 04-02-2020

Prima product voor schoonhouden tussene de tanden

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8210 wit, groen

Ik heb nu het 4 keer een product gekocht in een aantal jaren, meerdere keren dat de spuitkop lektin het midden en bij nummer 3 dat hij niet meer spuit ook niet na het opladen. Heb 2 apparaten niet niet meer werken in de kast liggen, mogelijk voor onderzoek.

Jan j. 09-12-2019

Lange gebruiksduur

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8210 wit, groen

Produceert krachtige straal, jammer dat je telkens de knop moet indrukken voor een straal. Verder is bijvullen eenvoudig.

Krijgsman 16-10-2019

Werkt na enkele keren flossen niet meer!

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8210 wit, groen

Ik was enthousiast over het idee van het flossen met water. Ik heb het apparaat gekocht maar het opladen van deze airfloss was na enkele keren opladen blijkbaar te veel van het goede en lukte niet meer. Vervolgens de hele tijd op de oplader gezet maar nu doet het apparaat het helemaal niet. Wat een aanfluiting! ik gebruik het niet meer maar ik zag het net weer in de badkamer staan en probeerde nogmaals de airfloss de praat te krijgen. Niet dus! Slechte kwaliteit.

R0NALD 11-05-2019

Zeer korte levensduur

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8210 wit, groen

De Sonicare AirFloss is alleen aanbeveling waardig als het betrouwbaarder zou zijn. (minder snel defect gaat)
Deze conclusie is niet gebaseerd op één enkel geval.
Voor mij is het mijn derde Sonicare AirFloss welke het begeeft binnen een jaar, de vorige 2 gingen zelfs binnen 4 maanden al defect.
Tot nu toe geruild voor een nieuw apparaat in de veronderstelling dat het een pech geval was, ben hier nu niet meer zeker van.
Na deze negatieve product ervaring stap ik over op een ander merk, helaas.

Djiee 20-03-2019

Met de airbrush sluit ik het tandenpoetsen perfect af.

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8210 wit, groen

De airbrush is gemakkelijk te gebruiken. Met telkens 2 'pufjes' tussen mijn tanden en kiezen ben ik snel klaar.

barend60 24-08-2018

fris gevoel

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8210 wit, groen

heel tevreden met mijn air floss!
resultaat na handmatig flossen is niet te vergelijken met de air floss
dacht dat ik na flossen alles wel had gehad? nou nee hoor zet de air floss er maar tussen ,en je ziet wat er allemaal nog vergeten is .

AdP1 09-08-2018

Miskoop van de maand.

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8210 wit, groen

Gepruts om het veel te kleine tankje te vullen.
In zo'n enorm geval zou je 20 maal zoveel verwachten.

De straal is zo hard, dat het pijnlijk is voor de tong.

Het design is een kwestie van smaak, maar het is niet de mijne.

1 spuitkop is wel erg karig.

JanV04 16-06-2018

Twijfels over Effect van verwijdering tandplak.

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8210 wit, groen

Mooi design. Jammer dat het niet erg stabiel staat, omdat de onderkant te klein is. Als je veel vloeistof er in laat, lekt het er wat uit.
Ik heb twijfels of de tandplak wel volledig wordt verwijderd.

micko 28-05-2018

Bon

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8210 wit, groen

Bon produit, simple d'utilisation...

Point négatif à mon goût: les jets devraient être un peu plus puissant, et devrait fournir 2 canules qu'une seule

Astredos 22-05-2018

Compact apparaat

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8210 wit, groen

Een compact apparaat die doet wat die doen moet .
Wanneer je hem vult met een cleaner , spoelt de mond ook lekker schoon .

Ina63 13-05-2018

Dit product doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8210 wit, groen

Tevreden over het resultaat. Mag wat mij betreft de straal wat langer duren. Verder voldoet hij naar tevredenheid

Johannes83 11-05-2018

slimme spuiter

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8210 wit, groen

Voor de reden van aanschaf, om tussen de tanden te reinigen, voldoet dit apparaat prima. Wat lastig is om het reservoir te vullen, door het ronde model kan je het niet neerleggen om de fles mondwater te openen. Daarnaast gaat er zo weinig in, dat het steeds over de rand gaat bij het vullen. Verder heel handig en makkelijk in gebruik.

Parry 10-05-2018

Prima

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8210 wit, groen

Lijkt mij een prima apparaat, het is goed te gebruiken. Ik heb het vooral gekocht voor op reis want ik heb al een groot apparaat voor dagelijks gebruik.

Rutger9000 10-05-2018

Ik deed het nooit maar nu flos ik 4x per week

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8210 wit, groen

Met de airflos ben ik begonnen met flossen en het gaat prima. Elke keer als ik klaar ben voelt mijn mond zo achoon, net alsof ik bij de tandarts ben geweest!

OmeDirk67 30-04-2018

Dit apparaat doet in het algemeen wat hij doen moet.

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8210 wit, groen

Het apparaat doet wat hij moet doen: de ruimtes tussen de tanden en kiezen schoonmaken.
Maar helaas is het moeilijk om het waterreservoir zelf goed schoon te maken.

Na 18 maanden gebruik is het apparaat op hol geslagen. Hij begon spontaan te spuiten en kon niet gestopt worden. Pas nadat de accu leeg was kwam hij tot stilstand.
Ik heb een nieuw exemplaar gekregen.

Aly1961 03-04-2018

Ce produit est plus un prototype qu'un produit intelligemment fini

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8210 wit, groen

Ce produit a plusieurs défauts,
-1 le jet est trop puissant sans pouvoir en régler l'intensité.
-2 le réservoir est trop petit pour nettoyer toutes les dent efficacement, il faut le recharger 3 fois.
-3 l'entre jets est une précieuse perte de temps.
Je suis prêts à investir d'un un de vos produits qui,n'ont pas ces défauts.

Ignatius10 08-03-2018

Doet wat het beloofd

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8210 wit, groen

Prima apparaat om het tandvlees gezond te houden. Het is snel en makkelijk in gebruik.
Reservoir is niet groot, maar voor een keer het hele gebit langsgaan groot genoeg.
Ik hoop dat deze het wat langer blijft doen dat de vorige 3(!). Die waren allemaal binnen een half jaar bij toch normaal gebruik kapot.

Hansone 23-10-2017

goede werking, kwetsbare storingsgevoelige uitvoering

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8210 wit, groen

Het apparaat maakt de verwachtingen geheel waar. Het raakt echter gauw defect. Inmiddels mijn 3de airfloss. Elke keer een probleem bij het opladen ( apparaat wordt niet of onvoldoende opgeladen) dat zich na ca. 8 maanden voordoet. Dankzij de garantie steeds een nieuw apparaat gekregen, dit kan echter niet de bedoeling zijn.

Php67 15-10-2017

Apparaat lekt

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8210 wit, groen

Apparaat gisteren gekocht, na 24 uur opladen gevuld met water. Blijkt dat het apparaat lekt aan de onderzijde, precies op de lader!