Philips Sonicare 2-Serie HX6231/01 - Reviews

Timer
Laadstation

6,5

Helga 11-02-2016
  • Product half jaar in bezit

6,5
Dit is mijn derde Philips Sonicare en de batterij was al na vijf dagen toe aan oplading. Eerst dacht dat ik dat went wel maar helaas. Gebeld met Coolblue en ik moest de borstel opsturen (zonder kosten) om de klacht te onderzoeken. Enkele dagen later werd er een nieuwe tandenborstel afgeleverd!! Geweldige service! Ben alleen nieuwsgierig naar het verschil met de tandenborstel HX6231.

Helga 06-04-2016

Moet helaas constateren dat Philips er vanuit gaat dat je maar 1 keer per dag je tanden poetst. Op de doos staat dat je veertien dagen zonder problemen kunt poetsen, in werkelijkheid is dit slechts 10 dagen. Bij twee keer per dag is het dus maar vijf dagen, jammer want op vakantie gaan zonder oplader is dus geen optie.

Ludwina60 04-02-2016

Schonere tanden, goede accu met een sonicare

Ik ben heel blij met mijn Sonicare tandenborstel. Het is in aanvang wel even wennen maar als je de slag te pakken hebt poest hij heel schoon. Wel was het zoeken naar opzetbostels maar heb intussen via het internet de juiste besteld voor een eerlijke prijs. De accu is na een week half leeg en ik poest zeker 3x per dag.

Aneta 12-04-2015

Deze tandenborstel geeft prima resultaat!!

Er zijn al twee weken als ik de Philips Sonic 2-serie gebruik. Een geweldige ervaring! De tandenborstel poetst super. Mijn tanden zijn schoon en glad. Ze is simpel, handig, heeft een heel leuk design en efficiënte batterij. Ik wil niets anders meer en met zekerheid ga ik nooit meer een handtandenborstel gebruiken. Ik ben er erg tevreden over de Philips Sonic 2-series tandenborstel!

WildeBeek 07-04-2015

Super borstel

Fijne zachte borstel, die mijn beugel niet beschadigd. Kom ook goed tussen de blokjes van mijn beugel. Batterij gaat erg lang mee, zeker 10 dagen bij 2x per dag poetsen.

Flore1178 02-04-2015

Prima tandenborstel!

Handzame tandenborstel, niet te lomp en groot. En lekker licht in de hand. Bovendien vindt ik hem erg 'stil' in gebruik.

Ik heb hem na ontvangst meteen opgeladen en poets er al ruim een week twee keer per dag mijn tanden mee. De batterij gaat nog altijd mee, zonder tussendoor opladen, dus erg handig.

Na iedere 30 sec krijg je een trilling waardoor je weet dat je naar de volgende poetszone moet, ook erg handig.

Zeker aan te bevelen.

Marijke27 01-04-2015

goed produkt, nog voor verbetering vatbaar

Ik moet wennen aan de vormgeving van de tandenbostel. Hij ligt niet lekker in de hand.

De beweging is ook totaal anders dan ik gewend ben, dus ook even wennen.

De prestatie van het apparaat is heel goed, lekker gladde tanden en een schoon gevoel.