Philips Sonicare HealthyWhite HX6732 - Reviews

Poetsstand
standaard/clean
Timer
Elektrische flosser

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare HealthyWhite HX6732 op Kieskeurig.nl.

Hanna68 05-06-2018

De vorige sonicare ging lang mee

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite HX6732

Daar wij zeer tevreden waren over de vorige tandenborstels,
hebben we weer voor Philips Sonicare gekozen.

DaanJ 15-01-2016

Poetst goed, maar gaat wel vlot kapot

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite HX6732

Net iets meer dan 2 jaar deze tandenborstel in gebruik. Deed het altijd prima, tot gisteren. Toen wilde hij opeens niet meer opladen. De oplader doet het nog, dus helaas de tandenborstel en/of batterij kapot.

Gezien mijn garantie helaas net verlopen is, leek het me een poging waard de batterij zelf te vervangen (genoeg tutorials op internet hiervoor). Borstel open gemaakt en wat blijkt, hele onderkant van de printplaat van binnen is verrot door water. Moet al een tijd aan de gang geweest zijn, gezien de staat ervan. Die kan dus de vuilnisbak in.

Lekker ontwerp van Philips, een tandenborstel die niet goed waterdicht is van onder.

kruijsdijk 26-06-2014

Goede mooie en stevige elektrische tandenborstel. Werkt prettig en is na een eerste gewenningsperiode beter dan de andere tandenborstel (bijv Oral-B)

fjeroen 04-09-2018

Maakt goed schoon echter bijzonder korte levensduur!

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite HX6732

Ik heb de afgelopen 2 jaren 3 Philips Sonicare tandenborstels gehad. Alle drie waren ze binnen een halfjaar defect. Ik heb telkens weer een nieuwe gekocht omdat ik het product het voordeel van de twijfel gaf én heel erg tevreden was met de schoonmaakcapaciteiten. Want poetsen doet dit product als de beste. Echter, na enkele maanden gaat het apparaat meer lawaai maken om vervolgens sterk verminderd te vibreren.

Na 3 exemplaren was ik het meer dan zat en ben dus overgestapt naar de concurrent. Deze poetst minder goed, maar blijft wél heel. @ philips: Er ligt echt een verbeterpunt in de degelijkheid van dit apparaat voor jullie. En ik ben echt niet de enige. Een rondje langs verschillende fora bevestigt dit.

Chongchopin 27-06-2014

Easy to use, and accurate timer for each section.

It would be nice if the pause could be set for longer time.

Guineveve 18-06-2014

Nog maar enkele dagen in het bezit dus ik kan er nog niet veel van zeggen. De tanden voelen schoon na het poetsen en met de kleine borstelkop kom je overal bij

Pierre F 04-06-2014

Uitstekende borstel. Van alle elektrische tandenborstel de meest aangename in gebruik en de meest masserende en reinigende.

Mr tony 29-06-2008
  • Product kwartaal in bezit

sinds 2 ,aanden in bezit van deze tandenborstel en word door 4 personen gebruikt dus wel handig die kleur ringen hier voor hadden we een Braun die niet slecht poetste maar zeker niet zo goed als deze philips tandenborstel al naar een paar dagen wittere tanden zo als vermeld was we zijn allemaal dik te vreden het enige naardeel is de timer van 2 minuten

Glimmende 20-06-2008

5,5
Ik had altijd een Braun tandenborstel en dacht na jaren maar eens wat anders te nemen. Zodoende kwam ik bij Philips terecht. Helaas was dit een hele verkeerde beslissing. Het apparaat gaat wel lekker te keer, maar echt poetsen zoals de Braun dat doet ho maar....

alf38 30-05-2008
  • Product maand in bezit

na jaren van braun en oral B ben ik nu over gestapt op deze philips.
ik wist niewt wat mij overkwam.
dit is nog eens poetsen.
wat een super slim en handig werkend apparaat.
heb nu echt het gevoel dat mijn gebit helemaal schoon en plak vrij is.
echt een topper!