Oral-B PRO 2500 zwart, wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B PRO 2500 zwart, wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Herman de Vries 27-09-2018

Oral B PRO 2500 Black

Geschreven voor: Oral-B PRO 2500 zwart, wit

Ik gebruik deze elektrische tandenborstel inmiddels een paar weken. Hij poetst super goed, heeft erg veel kracht en is erg stil in het gebruik. Ik ontving deze tandenborstel van Roamler om te testen. Ik heb al vaker met een elektrische tandenborstel gepoetst maar vind deze wel super. Ik beveel deze zeker aan. Ook de oplaadbare batterij gaat erg lang mee.

Pluspunten

• Lange batterij
  • Power

Ron Lance 23-09-2018
  • Product gekregen

Schone en gladde tanden

Geschreven voor: Oral-B PRO 2500 zwart, wit

Wat ik fijn vind is dat je er langer dan 45 minuten me 1 oplaad cyclus mee kan doen. Dit betekend dat hij ook mee kan en gaat tijdens een lang weekend. Ook de reisverpakking is top.
Er zit een poets druk waarschuwing op zodat als je te hard poetst er een lampje branden. Ook de 2 standen vind ik handig en fijn. Kortom een aanrader! En nee niet omdat ik gratis ontvangen heb om hem te testen...mijn input is oprecht

Pluspunten

• Goede accu
  • hard poetsen signalering

Dannyh070 14-07-2017

Wat een heerlijke elektrische tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B PRO 2500 zwart, wit

Sinds een week ben ik in het bezit van de Oral- B PRO 2500. Bij aanvang heb ik het product meteen opgeladen gedurende een nacht. Dit heeft geleid dat ik hem na 7 dagen intensief gebruikt te hebben (2x per dag) weer moest opladen. De elektrische tandenborstel is zwart van kleur en heeft een mooi design. Hij is licht qua gewicht en ligt fijn in de hand. Het heeft twee poetstanden; een stand zorgt voor een grondige reiniging van het gebit met een hoge snelheid, tweede stand masseert het tandvlees met een lagere snelheid. Dit is ideaal voor als je gevoelig tandvlees hebt. Ik merk dat mijn tanden schoon worden en glad aanvoelen. Ik merk ook dat het mijn tandplak goed aanpakt.
De elektrische tandenborstel is voorzien van een rood signaallampje dat gaat branden wanneer je te hard drukt met je borstel. Het geeft om de 30 seconden een signaal af om af te wisselen in het gebied waar je aan het poetsen bent. Na twee minuten krijg je weer een signaal. Nadeel is wel dat hij dan gewoon verder gaat met poetsen.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Lekker licht

Rinus Menken 14-07-2017

Redelijke accuduur

Geschreven voor: Oral-B PRO 2500 zwart, wit

Een goede werking en maakt het gebit goed schoon. Bovendien bevat het sensoren met lampjes voor poetsdruk en maximale poetsduur.

Pluspunten

• Goede werking
  • Goede reiniging

Eric 20-05-2017

Werkt uitstekend

Geschreven voor: Oral-B PRO 2500 zwart, wit

Prima tandenborstel. Mijn oude tandenborstel laadde steeds langzamer op, dus een oral B pro 2500 besteld. Wat een verschil zeg. Deze werkt gewoonweg super!

Klaas 13-03-2017

Accu snel leeg

Geschreven voor: Oral-B PRO 2500 zwart, wit

De accu van de ORAL-B PRO 2500 is vrij snel leeg. Met mijn scheerapparaat doe ik meer dan een maand tussen oplaadbeurten, maar bij de ORAL-B knippert het lampje na 5 a 6 dagen. Je hebt dan nog maximaal 1 poetsbeurt over. Dit is met ongeveer vier minuten per dag poetsen. Verder een goed apparaat. Ik gebruik de massagestand niet, alleen de poetsstand.

Pluspunten

• goede poetswerking

Minpunten

• accu snel leeg

Marleen 20-02-2017

goed voor tanden én tandvlees

Geschreven voor: Oral-B PRO 2500 zwart, wit

Ik gebruik reeds jaren een elektrische tandenborstel omdat ik last heb van tandplak en het werd me aangeraden door de tandarts. Deze 2500 pro is echt wel de beste! Er is een aparte stand om de tanden te poetsen (20.000 toeren) en een zachte stand voor het tandvlees, ideaal! Als je te hard duwt brandt een lichtje. De etui om te tandenborstel met opzetborstels mee te nemen op reis is zeer handig, zo kan er tijdens het transport niet onverwachts op het aan/uit knopje geduwd worden en zit alles veilig en hygiënisch bij elkaar.

Pluspunten

• poetsstand voor tanden en tandvlees
  • goede accuduur
  • ligt goed in de hand

Minpunten

• lange oplaadduur

Charles 14-01-2017

Fijne tandeborstel, goed poetsresultaat

Geschreven voor: Oral-B PRO 2500 zwart, wit

Ik heb de tandenborstel nu een paar dagen. Is eenvoudig in het gebruik, het poetsresultaat is uitstekend en de poetsdruksensor en timer hebben zeker toegevoegde waarde.

Pluspunten

• Poetsdruksensor
  • Timer
  • Eenvoudig te gebruiken

BvKvH 28-11-2016

poetst goed, mooi uiterlijk

Geschreven voor: Oral-B PRO 2500 zwart, wit

mooie, krachtige tandenborstel. Ideaal met timer en duidelijk zichtbare poetsdruksensor. Makkelijk in gebruik, makkelijk te reinigen. Jammer dat er geen bakje bij zit voor het opbergen van je tandborstels, wat onze vorige Oral-B wel had.

Pluspunten

• poetsdruksensor

Minpunten

• geen opbergbakje voor tandneborstels

HdN 05-08-2016

Reviuw Oral-B PRO 2500

Geschreven voor: Oral-B PRO 2500 zwart, wit

Degelijk product en zeer gemakkelijke bediening. Zonder gebruik te maken van de gebruiksaanwijzing kan het apparaat, nadat het is opgeladen, meteen in gebruik genomen worden. Het product functioneert uitstekend en is gemakkelijk schoon te maken.