Philips Sonicare FlexCare+ HX6922 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 45 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare FlexCare+ HX6922 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Floor72 15-05-2016

Nog steeds blij mee

Ik gebruik de Phillips Soniccare nu al enkele maanden. Ik ben er nog steeds erg tevreden mee. De accu gaat lang mee. Mijn tanden voelen ook erg schoon en glad aan. Ik heb zelfs het idee dat ze ook iets witter zijn geworden.

Gerwin1979 17-02-2016

Nu een aantal weken dit toestel aan het gebruiken en wat voelen mijn tanden goed glad aan. Eerst even wennen dat het borsteltje niet rond is en in het begin kietelt het enorm aan je tandvlees. Na 2x poetsen ben je gewend.
Het toestel is makkelijk in gebruik en heeft 5 standen. Voor mij persoonlijk niet nodig, als het maar goed reinigt.
Design is erg mooi en de batterij gaat erg lang mee. Bijna 2 weken! Toestel is ook snel opgeladen
Er zit een tijdsindicatie op en het toestel stopt vanzelf na 2 minuten.
Inclusief handige reismapje waarin je je tandenborstel makkelijk mee kan nemen.
Een absolute aanrader!

RvdZ 12-02-2016

Ik gebruik deze Philips tandenborstel nu een paar weken en ben er zeer tevreden over. De eerste paar dagen moet je wellicht wennen aan de trillingen, maar na het poetsen heb je echt een schoon gevoel in je mond en je tanden voelen glad aan. Ook gaat de batterij lang mee na een oplaadbeurt.

Linside 07-02-2016

Ik ben tevreden over deze tandenborstel.
Het was wennen in het begin, vooral aan de trillingen . Ik merk aan het flossen achteraf dat de tanden goed schoon worden, dit dacht ik eerst niet.het islam een lichtgewicht borstel. De opzet borstels wisselen vind ik zelf lastig omdat het ( nog? ) strak is.
De smalle houder neemt weinig plaats in beslag.doordat ik de stekker niet gebruik (geen stopcontact in de badkamer ) staat hij nu wel onstabiel. Op de houder is plek voor twee borstels

Aniger1977 04-02-2016

Nog nooit zó'n schoon mondgevoel gehad! Heerlijk gladde tanden en kiezen, je hoeft allen de borstel maar tegen je gebit te houden, verder niets! Super!!

MartijnYeah 01-02-2016

Ik vind dit een prettige elektrische tandenborstel. Ik heb al een Sonicare tandenborstel in mijn bezit, uit de 3-serie type HX6631. Was dus al aan het systeem gewend. Qua prestaties ontlopen ze elkaar niets, de 6631 heeft drie intensiteits niveaus en deze HX6922 heeft meer standen voor bijv. tandvlees massage en snelle reiniging. Ook merk je dat de 6922 iets luxer aanvoelt, met een rubber gedeelte aan de achterzijde. Het is dus maar net welke functies je nodig hebt.

Jenned 29-01-2016

Hartstikke fijne tandenborstel. We hebben een electrische van een ander merk, maar jeetje wat een verschil. Deze tandenborstel maakt je tanden heel erg schoon en je kan ook nog voor een extra poetsbeurt kiezen. Ik zou deze echt aan iedereen willen aanbevelen.

Aline 29-01-2016

Hier word nu een week gepoetst met de nieuwe tandenborstel.
Wij zijn fan! De borstel is niet te groot, waardoor makkelijk overal bij te komen is.
Geluid valt erg mee.
Tandenborstel werkt lang zonder hem tussendoor elke keer op te hoeven laden!
Lekker fris en schoon gevoel in mijn mond.

goudkuip 29-01-2016

Blij verrast qua resultaat. Poets heel erg schoon en maakt weinig geluid.
Vind alleen teveel programma's die je toch niet gebruikt en prijs een nadeel

miri71 28-01-2016

hele dag schone tanden, door het borsteltje kom je overal met gemak bij. Duidelijk beter dan mijn vorige elektrische tandenborstel(oral B)

Bogaartjes 25-01-2016

Het is niet mijn ding. Te klein borsteltje en hij trilt zo hard dat het gewoon kietelt. Het design is perfect. Mooi, straks, goed kleurstelling. Ook de verschillende opties zijn handig. Batterij gaat lang mee alleen vind ik het kietelen zo vervelend dat ik hem niet zou aanbevelen

Floor72 25-01-2016

Fijne tandenborstel die erg goed schoon maakt, handige verschillende standen heeft en erg weinig geluid maakt.

ren0t0 23-01-2016

Een hele fijne en makkelijke tandenborstel. Waar een timer op zit zodat je precies weet hoelang je moet poetsen

MissFrenchy 22-01-2016

Hele fijne elektrische tandenborstel, ziet er mooi uit en is stiller dan andere modelen. Mijn tanden voelen schoner. Deze model geeft ook aan wanneer je van kant moet wisselen zodat je op de 2 min. poetsen komt

Henk Fr 22-01-2016

erg fijne tandenborstel. ongelooflijk goed resultaat. Hiervoor een braun gehad, maar dat kun je niet vergelijken.

sylliek 02-01-2016

Nu een aantal weken aan het poetsen. Vele malen beter dan een goedkope versie. Ik gebruik de vele poetsstanden nauwelijks, maar voor de afwisseling straks misschien wel fijn.

Elbel 21-12-2015

Ik heb de tandenborstel nu een aantal weken in gebruik en ben er erg blij mee. Hij ziet er mooi uit en mijn tanden voelen superschoon na het poetsen. Mijn tandenborstel heeft 5 poetsstanden, dat vind ik wel wat overdreven, lijkt me niet helemaal nodig. Verder heel fijn product. De batterij gaat ook lekker lang mee! Ik zou hem absoluut aanraden.

JaanJ 18-12-2015

Fijne tandenborstel! Tanden voelen erg schoon en glad aan. Timer die aangeeft wanneer te switchen naar ander deel van de mond werkt erg handig. Batterij na bijna 2 weken gebruik met 2 personen pas leeg.

Helena81 15-12-2015

Zeer fijne borstel! Mooi design en een krachtig manier van borstelen. Door de verschillende standen kan je kiezen waar jouw gebit op dat moment behoefte aan heeft!

ST101 12-12-2015

Goede reiniging: schoon gevoel en gladde tanden. Je hoeft geen druk uit te oefenen, dus beter voor je tanden. Batterij gaat ook lang mee (ongeveer 2 weken), erg fijn.
Vergeleken met een goedkoper model, is deze Philips toch echt wel een stuk beter. Aanrader!

Martijn77 04-12-2015

Ik heb de Sonicare nu enige tijd in gebruik en kan alleen maar zeggen dat ik er tevreden over ben. Het eerste wat mij opviel was dat mijn tanden echt glad aanvoelden. De 2 minuten timer is ook erg handig en om de 30 seconden geeft hij een triling dat je moet wisselen van gedeelte. In die 2 minuten kun je echt goed en efficient je tanden poetsen met als resultaat een schoon en fris gebit. De batterij gaat ook lang mee voordat je hem weer moet opladen.

Het is wel even wennen de eerste dagen aangezien de trillingen best intens zijn.

Enige nadeel als je het een nadeel mag noemen is dat de vervangende borsteltjes en het toestel prijzig zijn.

Al met al een goed product.

Wouter 04-12-2015

De tandenborstel is makkelijk in gebruik, de verschillende opties zijn duidelijk omschreven en doen wat je zou verwachten. De tandenborstel voelt stevig aan en lijkt zeker tegen een stootje te kunnen. De rubber randen lijken mij op den duur wat slijtage te gaan vertonen. Maar kortom een fijn ding die lekker lang met zijn accu doet.

Spenc3r 03-12-2015

Gebruik deze tandenborstel nog maar een korte tijd maar ben zeer tevreden. Nog nooit een electrische tandenborstel gehad, maar na dag 1 merk je het verschil al. Ook de timer is een ideale functie. Om de 30 seconden krijg je een melding zodat je je hele gebit goed kan reinigen.

Bas 03-12-2015

Ik heb dit apparaat nu een week in mijn bezit. Ik merk dat mijn tanden gladder zijn geworden. Het voelt glad, maar voelt ook heel fris. Het gebruikersgemak is super. Je hebt verschillende standen voor het tandenpoetsen. Grondig, snel, normaal, massage etc. Hiet kiezen ertussen gaat makkelijk. Als ik dan toch een nadeel moet noemen, vind ik het jammer dat hij niet automatisch naar de normale stand gaat na gebruik. Je moet dus wel even kijken op welke stand hij staat.

creatiets 02-12-2015

Ik ben diep onder de indruk van deze tandenborstel. Het sonische poetsen is wel even wennen, maar mijn tanden zijn schoner en gladder dan ooit. Door de verschillende standen is deze tandenborstel voor iedereen geschikt.

Wat ik heel handig vind is dat de tandenborstel aangeeft wanneer je een gedeelte van je gebit lang genoeg hebt gepoetst. Zo poets je nooit te lang of te kort. Ideaal voor mij, maar ook voor kinderen.