Philips Sonicare FlexCare+ HX6922/03 - Reviews

Timer
Snelheid instelbaar

Floor72 15-05-2016 Product half jaar in bezit

Nog steeds blij mee

Ik gebruik de Phillips Soniccare nu al enkele maanden. Ik ben er nog steeds erg tevreden mee. De accu gaat lang mee. Mijn tanden voelen ook erg schoon en glad aan. Ik heb zelfs het idee dat ze ook iets witter zijn geworden.

Gerwin1979 17-02-2016 Product maand in bezit

Nu een aantal weken dit toestel aan het gebruiken en wat voelen mijn tanden goed glad aan. Eerst even wennen dat het borsteltje niet rond is en in het begin kietelt het enorm aan je tandvlees. Na 2x poetsen ben je gewend.
Het toestel is makkelijk in gebruik en heeft 5 standen. Voor mij persoonlijk niet nodig, als het maar goed reinigt.
Design is erg mooi en de batterij gaat erg lang mee. Bijna 2 weken! Toestel is ook snel opgeladen
Er zit een tijdsindicatie op en het toestel stopt vanzelf na 2 minuten.
Inclusief handige reismapje waarin je je tandenborstel makkelijk mee kan nemen.
Een absolute aanrader!

nathaliedc 12-02-2016 Product paar weken in bezit

Het is een zeer goed toestel en ook bruikbaar als tieners een beugel/blokjes hebben. Want voor het poetsen van tanden met een blokjes, dan is dit toestel er zeer geschikt voor. Want het heeft diverse standen. Dus ook ideaal voor mensen met gevoelige of ontstoken tandvlees. Veel negatiefs kan ik er niet over vertellen, eigenlijk niets negatief.
Super goede tandenborstel voor schone & gladde tanden.

Sarahbr29 12-02-2016 Product paar weken in bezit

Als dit je eerste elektrische tandenborstel is, dan is het in het begin aanpassen aan de harde trilling. Daarnaast is het een prima tandenborstel. De batterij gaat lang mee en doorheen de poetsbeurt wordt aangegeven wanneer je van zone in je mond moet veranderen.

phill 12-02-2016 Product paar weken in bezit

Sinds 2 weken gebruik ik nu deze elektrische tandenborstel. Ik heb vroeger nog een elektrische tandenborstel gehad met een ronde kop, en ik moet zeggen, dit is toch makkelijker, vind ik. Met deze borstel die langwerpig is, poets ik blijkbaar te hard, omdat dit meer lijkt op een gewone tandenborstel. Het is handig dat je verschillende poets standen hebt, en de batterij gaat vrij lang mee.Na het poetsen heb je het gevoel dat je tanden echt schoon zijn! Het toestel maakt wel vrij veel lawaai, en maakt een vervelend geluid als je tegen je tanden zit met de kop van je borstel. Geeft de trillingen nogal vrij hard door, er zijn er in het huishouden die dit vervelend vinden. Bij het poetsen is het echt vervelend , dat je telkens bij het draaien van de tandenborstel veel meer rondspat met water dan anders. Conclusie: elektrisch poetsen geeft je een proper gevoel aan je tanden, is gemakkelijk in gebruik, maar dit model is blijkbaar niet geschikt voor mij.

RvdZ 12-02-2016 Product paar weken in bezit

Ik gebruik deze Philips tandenborstel nu een paar weken en ben er zeer tevreden over. De eerste paar dagen moet je wellicht wennen aan de trillingen, maar na het poetsen heb je echt een schoon gevoel in je mond en je tanden voelen glad aan. Ook gaat de batterij lang mee na een oplaadbeurt.

PieVie 08-02-2016 Product paar weken in bezit

Ik gebruik de philips sonicare flexcare reeds 2 weken en deze blijkt heel eenvoudig in gebruik. Je tanden zijn goed gepoetst en voelen ook schoon aan wanneer je met je tong langs je tanden glijdt.
Het toestel slechts 1 maal opgeladen en na 2 weken gebruik 2 maal per dag nog steeds niet leeg. Het toestel ligt ook goed in de hand.

droopy_kat 07-02-2016 Product paar weken in bezit

Ik test deze tandenborstel nu een tiental dagen en het schone mond gevoel is echt overduidelijk aanwezig. Hij ligt makkelijk en goed in de hand. Het feit dat ik op sensitive kon beginnen poetsen is echt een bonus. Zo kon mijn tandvlees gewoon worden aan deze manier van borstelen.
Het niet steeds moeten herop laden van de tandenborstel is ook enorm gemakkelijk.
Tot op heden heb ik buiten de prijs van de borsteltjes weinig negatief te melden

Neleke0309 07-02-2016 Product paar weken in bezit

Deze tandenborstel is een oerdegelijk product. Het grootste pluspunt vind ik de batterij die erg lang meegaat. Verder krijg je een handige opbergdoos meegeleverd om de borstel makkelijk in op te bergen wanneer je op reis gaat. Voor deze borstel gebruikte ik een manuele, en in het begin vond ik de trillingen erg hard waardoor ik een onaangenaam gevoel in de mond kreeg. Na een drietal keer poetsen was dit gevoel volledig over.

Linside 07-02-2016 Product paar weken in bezit

Ik ben tevreden over deze tandenborstel.
Het was wennen in het begin, vooral aan de trillingen . Ik merk aan het flossen achteraf dat de tanden goed schoon worden, dit dacht ik eerst niet.het islam een lichtgewicht borstel. De opzet borstels wisselen vind ik zelf lastig omdat het ( nog? ) strak is.
De smalle houder neemt weinig plaats in beslag.doordat ik de stekker niet gebruik (geen stopcontact in de badkamer ) staat hij nu wel onstabiel. Op de houder is plek voor twee borstels

Aniger1977 04-02-2016 Product paar weken in bezit

Nog nooit zó'n schoon mondgevoel gehad! Heerlijk gladde tanden en kiezen, je hoeft allen de borstel maar tegen je gebit te houden, verder niets! Super!!

bcardo0 04-02-2016 Product paar weken in bezit

In het begin was het even wennen. Vooral gespetter van tandpasta en niet goed weten hoe te poetsen met een elektrische tandenborstel. Nu vind ik het zalig! Mijn mond/tanden voelen na het poetsen enorm fris en proper + mijn tandvlees bloedt veel minder.

Peggy D.M. 01-02-2016 Product paar weken in bezit

Wat een innovatie! Verkleuringen op mijn tanden door koffie die ik niet wegkreeg met m'n vorige tandenborstel verdwijnen als sneeuw voor de zon! Ik heb ook de indruk dat tandsteen beetje bij beetje los getrild wordt. Wel even wennen aan het trillen in het begin.

MartijnYeah 01-02-2016 Product paar dagen in bezit

Ik vind dit een prettige elektrische tandenborstel. Ik heb al een Sonicare tandenborstel in mijn bezit, uit de 3-serie type HX6631. Was dus al aan het systeem gewend. Qua prestaties ontlopen ze elkaar niets, de 6631 heeft drie intensiteits niveaus en deze HX6922 heeft meer standen voor bijv. tandvlees massage en snelle reiniging. Ook merk je dat de 6922 iets luxer aanvoelt, met een rubber gedeelte aan de achterzijde. Het is dus maar net welke functies je nodig hebt.

TomBO 31-01-2016 Product paar weken in bezit

Het is de eerste keer dat ik met een elektrische tandenborstel poets, dus het is wel eventjes wennen. Maar het resultaat mag er zeker zijn. Mijn tanden voelen erg proper aan en de timer geeft goed aan, wanneer je moet overschakelen. Aangenaam verrast en ik denk niet dat ik terug naar de gewone tandenborstel ga.

Beauval01 31-01-2016 Product paar weken in bezit

zéér gebruiksvriendelijk, niet te luid en tanden voelen mooi glad aan. Batterij blijft lang bruikbaar (nog maar 1 keer moeten opladen). De verschillende functies op het toestel zijn mooi meegenomen. zeer zuinig in gebruik van tandpasta in verhouding met manueel poetsen. Mijn gewone tandenborstel zal nu niet meer gebruikt worden nu ik dit toestel ontdekt heb.

Brientje 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

4,5
De trilling die de borstel geeft is wennen en dat lukt mij niet. Ik kan niet overal geraken met deze borstel omdat deze meer rechthoekig is. Het enige goede dat ik kan vertellen is dat het verschillende mogelijkheden (functies) heeft en het heeft een mooi design.

Jenned 29-01-2016 Product paar dagen in bezit

Hartstikke fijne tandenborstel. We hebben een electrische van een ander merk, maar jeetje wat een verschil. Deze tandenborstel maakt je tanden heel erg schoon en je kan ook nog voor een extra poetsbeurt kiezen. Ik zou deze echt aan iedereen willen aanbevelen.

teut 29-01-2016 Product paar dagen in bezit

Sinds een paar dagen in het bezit van deze tandenborstel. Dit is mijn eerste elektrische tandenborstel, dus had ik er geen idee van hoe en wat...Na de eerste poestbeurt viel het mij al direct op dat dit een beter resultaat geeft dan met een gewone tandenborstel. Het poetsen gat dus beter en is ook snel genoeg.
Ik ben dus tevreden over deze tandenborstel!

Katia121 29-01-2016 Product paar weken in bezit

Gevoel alsof je net van bij de tandarts komt. Geluid en trillingen zijn in het begin even wennen maar snel gewoon. Geeft met heel korte onderbreking aan wanneer je van gebitskwadrant moet wisselen en valt automatisch uit na 2 minuten. Hierdoor kost het me totaal geen moeite om effectief 2min te poetsen. Zeer geschikt voor gevoelig tandvlees. Enige minpuntje is dat de verschillende borsteltjes te onderscheiden zijn door een piepklein tekentje ipv een gekleurd ringetje.