Bekijk 1 andere uitvoering
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HX6512 wit op Kieskeurig.nl.

sazey 07-04-2021

Het product beste kenmerken

Geschreven voor: Philips HX6512 wit

Ik vind fijn apparaat maar levensduur is te kort.Deze apparaat net 2 Jaar gebruikt is kapot. Andere doet het wel maar voor zekerheden ik koop 2 nieuwe Philips sonicare 4500 pro.Clean.

Mas22 05-03-2021

Sonicare easyclean poetst heel goed!

Geschreven voor: Philips HX6512 wit

De tandenborstel doet wat hij belooft mijn tanden zijn veel schoner dan bij mijn oude elektrische tandenborstel. Het enige min puntje is dat de buitenkant glad is een hierdoor glibberig kan worden tijdens het poetsen maar ik heb hier niet veel last van.

JVinkelst 11-12-2020

Simpel maar zo ideaal

Geschreven voor: Philips HX6512 wit

Simpel maar met de juiste techniek zodat tandenpoetsen een feest word
Ideaal ook dat om de halve minuut je een seintje krijgt om de volgende kwart van je gebit te poetsen

Hans vdW 16-07-2020

Fijne elektrische tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX6512 wit

In het begin even wennen aan het 'gekriebel' in je mond. Poetst goed schoon. Heel fijn die timer om per 30 seconden te melden om te wisselen. Accuduur is prima

harry 25-08-2017

slechte kwaliteit

Geschreven voor: Philips HX6512 wit, groen / duo pack

fijne tandenborstel,aleen na twee jaar defect is al mijn derde ik stop nu met philips. Philips om uit leg gevraagd, maar kwam niet verder dan hier herkenen wij ons niet in!

4000ds devil 13-01-2016
  • Product half jaar in bezit

Zeer goede tandenborstel die tankplak goed weg krijgt.
Accu kan lang mee en het apparaat ligt goed in de hand.
Top!