Philips Sonicare EasyClean HX6512 wit - Reviews

standaard/clean
Timer
Laadstation
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare EasyClean HX6512 wit op Kieskeurig.nl.

Hans vdW 16-07-2020

Fijne elektrische tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare EasyClean HX6512 wit

In het begin even wennen aan het 'gekriebel' in je mond. Poetst goed schoon. Heel fijn die timer om per 30 seconden te melden om te wisselen. Accuduur is prima

Maple1970 29-06-2020

prima tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare EasyClean HX6512 wit

Plus is dat geen enkele tandenborstel zo goed poetst als deze.
min is toch echt de levensduur van de handsets, 2 jaar en een beetje en dan is het op. voor deze prijs verwacht je toch betere kwaliteit / levensduur.
de opzet borstels vindt ik ook prijzig.

JavaS 18-04-2020

Voldoet!

Geschreven voor: Philips Sonicare EasyClean HX6512 wit

Eenvoudig te bedienen. Voor mij (nog) niet te beoordelen in welke mate mijn gebid beter of slechter behandeld worden.

ppwm56 20-12-2018

Prima tandenborstel, productspecificatie op website onjuist!

Geschreven voor: Philips Sonicare EasyClean HX6512 wit

Als altijd prima tandenborstel, maar de productspecificaties vallen tegen; op de website wordt aangegeven 'tot 62.000 bewegingen', in werkelijkheid blijken het bij afleveren 'tot 31.000 bewegingen'.. en dat verschil merk je echt in de praktijk..

Assel 02-11-2018

Prima product.

Geschreven voor: Philips Sonicare EasyClean HX6512 wit

Goed en mooi product, alleen is de opzetborstel een stuk zachter dan die van mijn vorige elektrische tandenborstel.

Jandz 11-07-2018

Prima elektrische tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare EasyClean HX6512 wit

Deze tandenborstel geeft een schoon gevoel na het poetsen ik ben tot nu toe erg tevreden. Het is een groot verschil met mijn vorige elektrische tandenborstel die na 10 jaar de geest gaf.

adjees 07-05-2018

prettige tandenborstel, die snel stuk gaat

Geschreven voor: Philips Sonicare EasyClean HX6512 wit

De tandenborstel doet het goed. Lekker glad poetsresultaat. Ook de opzetborstels zijn prettig. Klinkt prettig zoemend. Andere merken klinken meer als heggeschaar dan als tandenborstel.

Eén nadeel: de borstelhouder gaat snel stuk. In de borstelhouder zit een schroefje dat na een aantal maanden lostrilt. Het poetsresultaat loopt dan snel terug, omdat de borstel minder vibreert. De borstelhouder is ook niet te repareren. Mijns inziens een ontwerpgebrek van de borstel. Dit zou Philips toch op moeten kunnen lossen?

Ben inmiddels meer dan 7 borstelhouders verder in 12 jaar tijd!

Jenny01 07-02-2018

Perfect poetsresultaat maar korte levensduur

Geschreven voor: Philips Sonicare EasyClean HX6512 wit

Uitstekende borstel met perfect poetsresultaat. Helaas is de levensduur van de body kort. Al eerder een luxe versie van den sonicare borstel gekocht en net buiten de garantietermijn houdt de borstel er mee op. Hierna toch weer gegaan voor een sonicare en ook hier net na de verlopen garantie stopt de borstel met poetsen. Beide keren lag het probleem aan de body. Voor mij dus geen sonicare meer gezien de hoge kosten in een paar jaar tijd.

Jerry754 04-02-2018

poetst prima,lange accuduur

Geschreven voor: Philips Sonicare EasyClean HX6512 wit

Poetst tanden goed schoon,hoeft niet snel weer op te laden.Jammer genoeg gaan bodys niet al te lang mee, de vorige ging ook na ongeveer een jaar stuk.Heb wel een nieuwe gekregen dus service prima Hoop dat deze ook vervangen wordt.

HansOirschot 17-01-2018

Uitstekende reiniging maar levensduur kan beter

Geschreven voor: Philips Sonicare EasyClean HX6512 wit

Prima product om de tanden mee te reinigen maar de levensduur van het apparaat komt mij na enkele keren vervangen matig over. Toch maar weer aangeschaft.

Problemen zitten in batterij en schakelaar.

yrooo 05-12-2017

Durée de vie très limitée

Geschreven voor: Philips Sonicare EasyClean HX6512 wit

Je ne suis pas à ma première brosse à dent philips. En moyenne après 1 ans et demi elle ne fonctionne plus.

Hooggie 19-10-2017

Fantastiche tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare EasyClean HX6512 wit

iedereen raad ik deze aan want hij poetst voelbaar beter en reinigt goed. Beter dan de concurrent! 1 van de 2 is defect geraakt na 1 jaar. Met 2 jaar garantie werd dit uitstekend opgelost door Philips door een nieuw exemplaar op te sturen uit garantie!

harry 25-08-2017

slechte kwaliteit

Geschreven voor: Philips Sonicare EasyClean HX6512 wit, groen / duo pack

fijne tandenborstel,aleen na twee jaar defect is al mijn derde ik stop nu met philips. Philips om uit leg gevraagd, maar kwam niet verder dan hier herkenen wij ons niet in!

roelw 11-07-2017

Fijne elektrische tandenborstel alleen gaat deze vaak kapot

Geschreven voor: Philips Sonicare EasyClean HX6512 wit

Op zich ben ik fan van sonic poetsen, mijn tanden voelen erg schoon. Echter dit apparaat heeft een erg korte levensduur. Mijn eerste elektrische tandenborstel is binnen 2 jaar 2x kapot gegaan (wel telkens netjes een nieuwe gekregen van philips), en nu mijn 2e elektrische tandenborstel is nu net weer kapot gegaan (na 2 jar en 2 maanden, dus net buiten de garantie).

Mirthe43 15-05-2017

uitstekende tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare EasyClean HX6512 wit

Een prima elektrische tandenborstel de sonicare.
gebruik de tandenborstel nu 3 maanden en hoefde pas 1 keer op te laden, de opzet borstels zijn er gemakkelijk op en af te halen.
Tevens is er ruime keuze in de opzet borsteltjes.

LeonJ 09-08-2016

Fijne tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare EasyClean HX6512 wit

We gebruiken deze tandenborstel al enige tijd en hij blijft goed poetsen (wanneer de opzetborstels regelmatig vervangen worden). Het is fijn om geattendeerd te worden wanneer je te hard poetst. Het is verwarrend dat je niet precies weet in welke modus je poetst wanneer je per ongeluk te vaak op het startknopje drukt maar dat is een kwestie van wennen (ik gebruik de andere opties naast de standaard weinig). Hij doet er alleen wel lang over om op te laden.

Nick1955 11-06-2016

goed

Geschreven voor: Philips Sonicare EasyClean HX6512 wit

Tevreden over de goede werking. Voldoet goed voor het goed reinigen van kiezen en tanden. Ligt goed in de hand

Snap65 12-05-2016

Geweldig !

Geschreven voor: Philips Sonicare EasyClean HX6512 wit

Dit is een geweldige tandenborstel met een enorme reinigingskracht. Nog nooit werden mijn tanden zo schoon. Topproduct.

MauHe 23-02-2016

Heel tevreden mee

Geschreven voor: Philips Sonicare EasyClean HX6512 wit

Op aanraden van mijn tandarts aangeschaft. Wel eventjes wennen na al die jaren handmatig poetsen, maar ik zou hem nu al niet meer kunnen missen. Je hebt na het poetsen een veel schoner gevoel en hebt ook niet meer de neiging om eventjes snel je tanden te poetsen, omdat je vanzelf de poetstijd van het apparaat afwacht. Ook zijn die waarschuwingen om een ander gedeelte van je gebit te poetsen handig. Ook fijn dat de accu zo lang meegaat. Ik ben er heel tevreden mee.

4000ds devil 13-01-2016
  • Product half jaar in bezit

Zeer goede tandenborstel die tankplak goed weg krijgt.
Accu kan lang mee en het apparaat ligt goed in de hand.
Top!