Philips Sonicare HealthyWhite HX6732 wit, groen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare HealthyWhite HX6732 wit, groen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Chongchopin 27-06-2014

Easy to use, and accurate timer for each section.

It would be nice if the pause could be set for longer time.

kruijsdijk 26-06-2014

Goede mooie en stevige elektrische tandenborstel. Werkt prettig en is na een eerste gewenningsperiode beter dan de andere tandenborstel (bijv Oral-B)

Guineveve 18-06-2014

Nog maar enkele dagen in het bezit dus ik kan er nog niet veel van zeggen. De tanden voelen schoon na het poetsen en met de kleine borstelkop kom je overal bij

Pierre F 04-06-2014

Uitstekende borstel. Van alle elektrische tandenborstel de meest aangename in gebruik en de meest masserende en reinigende.

Mr tony 29-06-2008

sinds 2 ,aanden in bezit van deze tandenborstel en word door 4 personen gebruikt dus wel handig die kleur ringen hier voor hadden we een Braun die niet slecht poetste maar zeker niet zo goed als deze philips tandenborstel al naar een paar dagen wittere tanden zo als vermeld was we zijn allemaal dik te vreden het enige naardeel is de timer van 2 minuten

Glimmende 20-06-2008

Ik had altijd een Braun tandenborstel en dacht na jaren maar eens wat anders te nemen. Zodoende kwam ik bij Philips terecht. Helaas was dit een hele verkeerde beslissing. Het apparaat gaat wel lekker te keer, maar echt poetsen zoals de Braun dat doet ho maar....

alf38 30-05-2008

na jaren van braun en oral B ben ik nu over gestapt op deze philips.
ik wist niewt wat mij overkwam.
dit is nog eens poetsen.
wat een super slim en handig werkend apparaat.
heb nu echt het gevoel dat mijn gebit helemaal schoon en plak vrij is.
echt een topper!