Philips Sonicare HealthyWhite HX 6732/02 - Reviews

Poetsstand
sensitive, standaard/clean, massage, polijsten
Timer
Laadstation

Beoordeling op basis van 21 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

kruijsdijk 26-06-2014 Product paar weken in bezit

Goede mooie en stevige elektrische tandenborstel. Werkt prettig en is na een eerste gewenningsperiode beter dan de andere tandenborstel (bijv Oral-B)

Jeroen44 08-01-2015

Geeft problemen

In het begin een prima borstel. Maar... na 1,5 jaar gebruik gaat deze tandenborstel af en toe midden in de nacht spontaan aan. Al een paar keer het bed uitgegaan om hem dan weer stil te krijgen. Het enige wat dan helpt is de borstel even op de oplader te zetten. Nu moet ik de borstel iedere nacht tussen de handdoeken verstoppen voor het geval hij weer aan gaat. Valt me tegen van best wel een dure tandenborstel.

Chongchopin 27-06-2014 Product paar dagen in bezit

Easy to use, and accurate timer for each section.

It would be nice if the pause could be set for longer time.

Guineveve 18-06-2014 Product paar dagen in bezit

Nog maar enkele dagen in het bezit dus ik kan er nog niet veel van zeggen. De tanden voelen schoon na het poetsen en met de kleine borstelkop kom je overal bij

Pierre F 04-06-2014 Product paar weken in bezit

Uitstekende borstel. Van alle elektrische tandenborstel de meest aangename in gebruik en de meest masserende en reinigende.

Chrisje71 09-12-2013

Geweldig

Een super tandenborstel. Zeer makkelijk in gebruik. En super schone tanden. Ook zeer prettig dat je gebruik kan maken van 3 standen vooral als je een keer last hebt van je tandvlees dan pak je de sensitive.

Carool 21-10-2013

pretttig bruikbaar en goed resultaat.

handig in het gebruik, doett ruim een week met de opgeladen accu. tanden voelen schoner en worden duidelijk witter.

Bram2013 30-08-2013

Poetst beter en fijner dan alle vorige (elektrische) tandenborstels

Plezierig tanden poetsen met goed resultaat.
De tandarts was in ieder geval heel tevreden over mijn gebit.

kies 26-08-2013

heel tevreden over de sonicare

Heel tevreden maar toch blijven er wat wensen over.
1 bredere vleugels voor betere liggende stabiliteit om laatste beetje tandpasta uit tube te persen.
2 bij onderbreking niet via menu pauzeren, maar rechtstreeks.
3 alleen body verkoop, inmiddels 5 opladers!
4 in bezit zijnde flexcare borstels zijn niet toe te passen!

kaje123 21-07-2013

werkt zeer goed en snel

Product ziet er mooi en degelijk uit.
Ben veel sneller klaar dan voorheen.
Tanden voelen mooi en glad aan.

SanneP 21-07-2013

Poetst lekker maar heeft een korte levensduur

Dit was mijn eerste elektrische tandenborstel. Trillingen was even wennen, maar dan poetst het heerlijk. Denk niet dat mijn tanden witter zijn geworden, maar voelt wel schoner dan met gewone tandenborstel. Jammergenoeg ging het apparaat al na 1,5 jaar kapot. Hij ging uit zichzelf aan en maakte de batterijen leeg.

snuf 04-07-2013

geweldig!

Ik ben er erg blij mee, je moet er even aan wennen al dat getril maar daarna is het super. Je tanden voelen er beduidend schoner en gladder van en het werkt ook goed op je tandvlees. Dan lijkt een gewone tandenborstel ineens toch wel prehistorisch.

Evertcornelis 20-06-2013

Dit product doet wat hij moet doen, maar toch

Een vriend adviseerde me dit apparaat. Tijdens de garantieperiode begon hij een luide bromtoon te maken en functioneerde de borstelbeweging niet meer goed.
Ik belde de servicedienst en 3 dagen later ontving ik een nieuwe. Hulde. Echter ook de nieuwe vertoonde na een half jaar dezelfde klachten. Ik belde en ja: 3 dagen later. Fantastisch.
Tot mijn grote verdriet vertoond sinds enkele dagen dit nieuwe model dezelfde klacht. Inmiddels is de garantie voorbij en ik denk dat ik maar eens een ander merk ga proberen.

JolandeB 17-06-2013

Prima product

Het is gemakkelijk in gebruik en geeft een duidelijk verschil met gewoon tandenpoetsen. Mijn tanden zijn schoner, witter en voelen prettig glad aan.

veryoldtimer 16-06-2013

Werkt uitstekend en geeft goede resultaten

Had eerst een elektrische tandenborstel, maar ben overgegaan op deze Sonicare tandenborstel. Heeft het voordeel dat je keurig blijft poetsen op een deel van je gebit en dan een teken krijgt om over te gaan naar een volgende deel. Hierdoor krijgt je gebit de juiste behandeling.

Hendrik60 12-10-2011

Wittere tanden wordt waargemaakt

Ik heb dit apparaat nu een week of zes in gebruik en het is een genot deze te gebruiken. Het poetsen begint met de normale poetsstand, waarbij elke 30 seconden even een kleine pauze optreedt. In die tijd kun je een kwart van je gebit poetsen.
Na 2 minuten houdt het apparaat op en ga ik over op de derde stand, waarbij de borstel wat harder beweegt en trilt. Deze functie is speciaal bedoelt om de in het zicht staande tanden witter te laten worden. En echt, ik zie al resultaat.

Lavan 10-10-2011

uitstekend!

Gebruik ik al jaren. een jaar geleden overgegaan op de 2e generatie Sonicare.

Wacht al op de "plague bestrijder" van Sonicare.

Leneke 09-10-2011

Deze elektrische tandenborstel is de allerbeste volgens mijn broer die tandarts is.

Ik had deze elektrische tandenborstel gekocht, later op de dag
vertelde ik dat aan mijn broer die tandarts is, en hij verzekerde
mij dat ik de allerbeste had gekocht, omdat deze tandenborstel
3 functies heeft, ook voor hele gevoelige tanden, ook met een
3e functie:de tandplakverwijdering.
Vandaar dat ik deze tandenborstel iedereen aanraad met super
gevoelige tanden. Wel poetsen met tandpasta ELMEX SENSITIVE
PROFOSSIONAL, en je hebt nergens geen last meer van je gebit.
Deze tandenborstel is werkelijk SUPERDELUX.

Mr tony 29-06-2008 Product kwartaal in bezit

sinds 2 ,aanden in bezit van deze tandenborstel en word door 4 personen gebruikt dus wel handig die kleur ringen hier voor hadden we een Braun die niet slecht poetste maar zeker niet zo goed als deze philips tandenborstel al naar een paar dagen wittere tanden zo als vermeld was we zijn allemaal dik te vreden het enige naardeel is de timer van 2 minuten

Glimmende 20-06-2008 Product paar weken in bezit

5,5
Ik had altijd een Braun tandenborstel en dacht na jaren maar eens wat anders te nemen. Zodoende kwam ik bij Philips terecht. Helaas was dit een hele verkeerde beslissing. Het apparaat gaat wel lekker te keer, maar echt poetsen zoals de Braun dat doet ho maar....