Philips Sonicare HealthyWhite HX6730 wit, groen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 97 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare HealthyWhite HX6730 wit, groen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

acmaassen 25-09-2015

Na een Flexcare+ gehad te hebben die na 2 jaar overleed, nu deze goedkopere set gekocht.

Doet in wezen hetzelfde, maar blijken nog minder degelijk dan m'n vorige FlexCare+. Er was er al 1 na 5 maanden stuk. Ik lees hier meer negatieve verhalen over.

Wat me ook opvalt is hoe snel de "power" achteruit gaat van deze tandenborstels. Nu ik een nieuwe set heb (na defect vorige) valt me op hoeveel power deze weer hebben en hoe slap de vorige al waren geworden na een paar maanden gebruik. Dus die batterij die erin zit wordt echt snel minder na X keer opladen.

Alles behalve duurzaam dus!
Volgende keer kies ik een Oral B.

Timc1988 03-02-2015

Ik ben erg blij met de tandenborstel en ik vind het een erg fijn apparaat. De clean en white stand is erg fijn.

MBV 15-01-2015

We hebben al een paar jaar dit type tandenborstel in ons bezit. Onze keus is op deze set gevallen omdat je 2 houders hebt voor een redelijke prijs. Aangezien een van onze eerdere houders kapot is gegaan na 3 jaar, hebben we deze nieuwe set aangeschaft. We zijn zeer tevreden, de accu gaat lang mee, en door de vorm van de borstel heb je een breed oppervlak en is makkelijk in gebruik.

Bart van der Kroft 12-01-2015

Het is goed produkt, werkt makkelijk en geeft een goed resultaat! Het is voorzien van een 2e lader en een extra body van een eenvoudiger type; dus altijd een reserve bij de hand!

Daphne31 11-01-2015

Fijne tandenborstel met verschillende standen. Je krijt er schone en witte tanden van. Voelt glad aan.

Basti123456789 11-01-2015

Geruisloze tandenborstel die voor een tandartsschoongevoel zorgt.
Ik raad iedereen aan om mee te doen aan de cashback actie, de tandenborstel is dan goed betaalbaar (ik betaalde slechts 79EU).

Thijs van Ham 05-01-2015

Het is een top product. Het product werkt absoluut naar behoren. Opladen gaat snel en werkt goed. Ik zou iedereen dit product aanraden.

Martje2014 03-01-2015

Super tandenborstel,zeer schone tanden. Doet het lekker lang na opladen, jammergenoeg maar 1 reisetui erbij.

PS1978 02-01-2015

Prima tandenborstel voor een mooie prijs. Mijn tanden worden goed schoon met deze tandenborstel. De timer is ook erg makkelijk.

Chris2015 01-01-2015

Werkt prima Is de derde Philips tandenborstel. Nu ook extra wit erbij

Deze is makelijk

J van Maanen 01-01-2015

Eigenlijk kan ik nog geen mening over mijn nieuwe tandenborstel hebben want ik heb er pas een keer mee gepoetst.Wat me wel direct opviel was dat de borstel in mijn mond enorm kriebelt,maar men heeft mij verzekerd dat het kriebelen na een paar weken overgaat.

Koffie liefhebber2 30-12-2014

Na advies van de elektronicazaak. Van te voren had ik onderzoek gedaan via internet en kwam de Philips als beste uit de bus. Het enige wat naar voren kwam uit de reacties van gebruikers was dat hij een aantal keer binnen twee jaar kapot ging. De goede garantie heeft mij gerust gesteld, waarna ik voor de Philips ben gegaan in plaats van Oral B. Blijkbaar was ook bewezen dat de Philips beter poetste dan de Oral B dankzij de sonische techniek.

philipsspiegel 30-12-2014

Al jarenlang gebruik van de sonicare - maar de vorige hield er ineens mee op. Dus dan maar een nieuw paar aangeschaft. Dus degelijkheid niet heel goed - wel prima borstels

hermineo 30-12-2014

Prima apparaat doet wat hij moet doen. Ziet er goed uit.fijn is de dertig seconde stop om van kant te kunnen ruilen. Kan hem aan bevelen

Mariëlle1978 29-12-2014

Makkelijk in het gebruik, tanden voelen schoon. Eerdere zelfde aankoop was binnen 1,5 jaar stuk. Gelukkig binnen de garantietermijn en kreeg ik zonder problemen een nieuwe.

Maureen 23 28-12-2014

Ik poets al sinds jaren met een elektrische tandenborstel van Oral-B en Philips en blijf lasthouden van tandplak. Ik heb nu echter het gevoel dat na enkele dagen al een schoner en gladder resultaat wordt behaald

Over degelijkheid kan ik nog niet veel zeggen na een paar dagen gebruik

De Tandenfee 25-12-2014

Gladde tanden en weing herrie. Daarbij moet ik zeggen dat als ik had geweten wat een gedoe het was om die 20 euri terug te krijgen ik dit dus nooit had gedaan.

De Groot1953 24-12-2014

Deze Sonicare is onze 3de aanschaf. wij zijn er zeer tevreden over. Wat echter jammer is is dat de aanschaf van de losse borsteltjes best prijzig is.

leo123589 24-12-2014

Ik heb al ervaring met een eerdere aankoop. Gladdere tanden en betere reiniging. Alleen de automatische uitknop bij het verstrijken van de aanbevolen poetstijd is irritant.

MJMCvR 23-12-2014

Het zou fijn zijn als het apparaat onthoudt welke stand de laatste keer is gebruikt. Verder is het een prettige tandenborstel.
Over degelijkheid kun je nog niks zeggen na zo'n korte periode.

j.h.d.den Dekker 19-12-2014

Reeds mijn X-ste van de diverse Sonicare producten, vanaf de introductie. Helpt zeker in het verbeteren van de pockets na een aantal jaren.
De nieuwe slanke vorm was een een enorme verbetering na de eerste te grote
producten.

Na een bepaalde ( te snel, wel buiten de garantie periode) periode begint de bovenkant van het apparaat onder de borstel te lekken en de motorverbinding te haperen. Kijken hoe lang deze nu meegaat!

Bob2031 17-12-2014

Snelle levering, Ziet er degelijk uit,goede verpakking, handige reisetui, glad resultaat na poetsen, aanbeveling mondhygieniste. jammer dat er maar 1 apparaat op de oplader kan, terwijl er 2 bijgeleverd worden, nu moet ik aparte oplader kopen.

edina2006 14-12-2014

Zeer fijne tandenborstel, echter levensduur is beperkt, dit is mijn derde borstel na drie jaar. Vorige twee borstels gaven er na 1.5 jaar de brui aan.

Toby N 12-12-2014

Al vaker dezelfde gehad, prima tandenborstel, zeer tevreden over. poetst makkelijk. en lijkt veel op de (oude) tandenborstel door de vorm van de kop.

persoonlijk vind ik een ronde kop niet fijn poetsen.

roger145 06-12-2014

we gebruiken de sonicare HX6730 en 33 (handig zo'n duo pak) inmiddels meer dan 1 jaar. De tanden voelen glad aan en bij de halfjaarlijkse controle is er nauwelijks tandplak. Inmiddels hebben we ook voor de kinderen Sonicare tandenborstels aangeschaft.