Philips Sonicare HealthyWhite HX6711 wit, groen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 338 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare HealthyWhite HX6711 wit, groen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Wim W 30-03-2020

Uitstekende keuze

Gebruik de Sonicare nu een paar maanden en merk een groot verschil in positieve zin t.o.v. de Oral B. Geen geïrriteerd tandvlees, schoner en gladder gebit, waardoor veel minder plaque.
Prima product.

Pluspunten

• Geen geïrriteerd tandvlees
  • Gladdere tanden
  • Minder plaque

Perfecte tandenborstel 18-11-2019
  • Product gekregen

perfect resultaat

Voor mijn verjaardag deze elektrische tandenborstel gekregen. Erg blij mee. Geeft veel gladder gevoel dan elektrische tandenborstel die ik gewend was en gaat tandplak beter te lijf. Accu blijft lang opgeladen. In begin even wennen aan vele trillingen maar dat is uiteindelijk wel erg prettig. Aanrader als je op zoekt bent naar een goede elektrische tandenborstel

Pluspunten

• poets resultaat
  • accu duur

mark 05-04-2019

Philips Sonicare HealthyWhite HX6711

De HX6711 is op zich een prima philips sonicare tandenborstel, voor zolang het apparaat blijft werken: 5de tandenborstel is nu stuk binnen 8 jaar! Bij de laatste vervanging kregen we geen bon meer, want uitgaande van datum eerste aanschaf zou er geen aanspraak meer zijn op garantie?

De eerste komt uit een combiset met een HX6730 (2011) die het nog steeds doet.

Pluspunten

• poets prima

Minpunten

• levensduur
  • verspilling

Ankie Mulder 24-03-2019

Na heel veel klagen bij Philips over de korte levensduur van de sonicare kreeg ik een bon voor 40% korting, dus toch maar weer een sonicare gekocht, want ze poetsen heel fijn. Ik heb deze nu een paar maanden en hij bevalt erg goed. Nu maa4 afwachten of hij het weer begeeft na 2 jaar en een maand bijvoorbeeld net als de vorige 4.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Poetst heel goed

Minpunten

• Levensduuur?

Ankie mulder 04-12-2018

Sonicare tandenborstel, poetst geweldig, levensduur te kort

Ben inmiddels aan mijn 4e sonicare toe, telkens kort na de garantieperiode geeft hij het op. Dat is dus een behoorlijk prijzige hobby, een koelkast gaat echt langer meer voor het geld dat je eraan besteed. Beetje jammer want het poetsen gaan magnifiek.

Pluspunten

• Poets heel schoon
  • Niet teveel lawaai

Minpunten

• Korte levensduur
  • Op de laatste passen de borsteltjes dus niet

pell26 02-02-2018

Goede tandenborstel

Goede tandenborstel maar gaat stuk na een jaar. Je krijgt dan met bon een nieuwe . Doen ze niet moeilijk over

Pluspunten

• Je krijgt een nieuwe na een jaar.
  • Super schoon

Minpunten

• Gaat stuk na een jaar

super onhandig 25-12-2017

Het is erg onhandig dat je niet zelf kunt aangeven van wie de opzetborstel is. Ik heb et nu drie, alle drie met hetzelfde symbool dus nu moet ik met viltstift of een plakkertje aangeven welk borsteltje van wie is. Lelijk en super onhandig.

Pluspunten

• opzetkapje

Minpunten

• niet mogelijk om te identificeren. erg onhandig

Desiree 26-09-2017

Superfijne tandenborstel

Mijn Oral B tandenborstel begon na een paar jaar steeds meer lawaai te maken en moest constant aan de oplader. Ik wilde een tandenborstel die wat stiller was en online werd deze tandenborstel daarvoor aangeraden. Hij is niet zo stil als ik had gehoopt, maar het is al een hele verbetering ten opzichte van mijn oude tandenborstel. Deze tandenborstel maakt 31000 bewegingen per minuut t.o.v. de 8800 die mijn oude Oral B deed en dat merk je direct. Mijn tanden zijn nog nooit zo schoon en glad geweest! Echt een aanrader, zeker ook voor mensen die kampen met lichte tandvleesproblemen, een paar dagen hiermee poetsen en het voelt al een stuk rustiger aan. Het enige minpunt voor mij is dat er een langwerpig kopje op zit en dat is lastiger 'navigeren' als je een smalle mond hebt, maar goed, kopjes zijn te vervangen natuurlijk. Al met al heel blij met de aankoop!

Pluspunten

• Echt goed schoon
  • Redelijk stil

Minpunten

• Meegeleverd opzetborsteltje te groot
  • Sonisch poetsen is even wennen

Thijs 30-04-2016

Goed product :-) , alleen de levensduur is erg matig :-(

2 Jaar met veel plezier gebruikt, maar helaas nu al defect. Het is of de batterij of de motor. Viberaties zijn erg zwak, niet bruikbaar meer :-( Hopelijk langer plezier van mijn nieuwe aankoop de HX6712/43

Helaas was dit niet het probleem...

Jess07 17-02-2016

Tandenborstel werkt perfect . gaat lang mee op 1 lading en poetst heel schoon.
Alleen inmiddels de derde unit die net na de garantieperiode defect raakt door slijtage van het motortje.
Gezien de aanschafprijs vind ik dit veel te kort en aangezien dit de derde unit betreft met verschillende defecten stap ik over op een ander merk .
Helaas want verder is het echt een perfecte tandenborstel

ElmervdM 16-02-2016

Goed poetsresultaat. Twee stuks in 1 keer gekocht. Beiden worden maximaal 1x per dag gebruikt. Eén poetst nog perfect na 2,5 jaar. De ander heeft het niet begeven, maar poetst niet meer goed. Een eerdere Sonicare tandelborstel heeft het na ruim 2 jaar volledig begeven, dus qua degelijkheid heeft Philips nog wel wat te verbeteren. Ik weet niet of ik nog wel een nieuwe Philips tandenborstel ga kopen.

Paul 29-01-2016

Prima tandenborstel met beperkte levensduur.
3 stuks defect in 4,5 jaar.
Ook de borstels zijn aan de prijs, waardoor het tandenpoetsen op deze wijze een dure aangelegenheid wordt.

RED6 12-07-2015

op advies van de tandarts aangeschaft. eerste keer poetsen is erg wennen. Na een aantal dagen erg gemakkelijk in gebruik. degelijk apparaat zonder poespas.
top

Jeffery 12-07-2015

Het apparaat ligt goed in de hand, en erg makkelijk ingebruik.
En zeer gebruiks vriendelijk. Ik kan het iedereen aanrade.

drachten1931 08-07-2015

Dit is een nieuw tanden borstel maar mij man en ik gebruik al een paar jaar deze model en het bevalt ons goed

Huub Schwerzel 03-07-2015

Dit is mijn vierde Sonic-care in 6 jaar, ze duren 2 jaar.
De reden dat ik er toch weer een aanschaf is dat mijn tanden veel gezonder zijn en mijn tandartsrekening van 400€ p.j. naar rond de 70€ is gegaan. Toch vind ik dat zo`n apparaat veel langer moet meegaan.

Jana10 01-07-2015

Mijn vorige elektrische tandenborstel (Kruidvat) maakte zoveel herrie dat alle communicatie in de badkamer onmogelijk werd. Deze Philips is heerlijk stil en poetst bovendien prima. Tot nu toe zeer tevreden.

Utrw 25-06-2015

controle bij de tandarts:minder plaques
makkelijk te gebruiken,weinig inspanning vereist.Makkelijk met vacantie mee te nemen, ruime oplaat duur van de batterij.

Anaïs4 25-06-2015

De fijnste tandenborstel die er is, daar kan geen andere tegen op. Wij gebruiken deze al lange tijd.

Anaïs4 25-06-2015

We gebruiken nu al een paar jaar de sonicare en het bevalt heel goed, de vorige is wel snel kapot gegaan.

Volle Vick 24-06-2015

Erg goede tandenborstel. Ligt goed in hand. Tanden zijn gladder en schoner dan met andere borstel.(ik heb ook een braun gehad) Alleen over de degelijkheid kan ik nu nog niets zeggen. Eerdere ervaringen niet echt positief. Dit is inmiddels de 4e sonicare, al een paar `versleten` dus. Gevoelsmatig vind ik dat ze vrij snel aan vervanging toe zijn. De laatste was een HX6950, een duurder model. Die is 2 jaar meegegaan, alvorens hij er spontaan mee stopte. Ook die daarvoor, ik weet de types niet meer, zijn relatief snel stuk gegaan, 1 maal in de garantieperiode weliswaar, dus die werd kosteloos vervangen. Voor de kinderen gebruiken we sonicare kids naar volle tevredenheid. Ze doen samen met 1 body. Deze doet het na 2 jaar nog steeds. Al met al wel erg tevreden over het resultaat, iets minder over de degelijkheid/duurzaamheid.

RS Ritfeld 21-06-2015

Prima borstel, makkelijk in gebruik en neemt niet veel ruimte in beslag. Tot slot, wat mij betreft niks mis mee1

JanW1965 21-06-2015

Goede tandenborstel. Hadden er al een. Daarvan hield de batterij er mee op.
Jammer dat je die niet kan vervangen.
Een nieuwe gekocht.

Karin Predeek 19-06-2015

Ik was jaren lang aan een draaiende borstel (ik heb voorheen alleen elektrische tandenborstels van Braun Oral B gehad) gewend, dus ik moest even wennen aan een ander borstel-systeem.
Maar de tandenborstel maakt een degelijke en goede indruk.niet teveel poespas Maar eenvoudig en goed, alles zit erop wat ik verwacht!

Jozef1979 18-06-2015

Sonicare, beste tandenborstel ever! Vrijwel alle modellen gehad, levensduur is een minpunt. Maargoed, er is geen alternatief!