Philips Sonicare HealthyWhite HX671102 - Reviews

Poetsstand
standaard/clean, polijsten, grondige reiniging, whitening
Timer
Laadstation

Beoordeling op basis van 407 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Volle Vick 24-06-2015 Product paar dagen in bezit

Erg goede tandenborstel. Ligt goed in hand. Tanden zijn gladder en schoner dan met andere borstel.(ik heb ook een braun gehad) Alleen over de degelijkheid kan ik nu nog niets zeggen. Eerdere ervaringen niet echt positief. Dit is inmiddels de 4e sonicare, al een paar `versleten` dus. Gevoelsmatig vind ik dat ze vrij snel aan vervanging toe zijn. De laatste was een HX6950, een duurder model. Die is 2 jaar meegegaan, alvorens hij er spontaan mee stopte. Ook die daarvoor, ik weet de types niet meer, zijn relatief snel stuk gegaan, 1 maal in de garantieperiode weliswaar, dus die werd kosteloos vervangen. Voor de kinderen gebruiken we sonicare kids naar volle tevredenheid. Ze doen samen met 1 body. Deze doet het na 2 jaar nog steeds. Al met al wel erg tevreden over het resultaat, iets minder over de degelijkheid/duurzaamheid.

peeeee 26-05-2015 Product paar dagen in bezit

6,5
Hiervoor had ik een Philips Sonicare met 5 programma`s, die lag beter in de hand en je kon van te voren een programma kiezen, nu moet ik tijdens het poetsen drukken voor een ander programma, is mis de gum care, die 3 min. duurde, die gebruikte ik alleen maar. Maar ja, die is veel duurder en ze gaan maar 1 tot 2 jaar mee.

Gakje 24-01-2017

Het product heeft na 2 1/2 jaar de geest gegeven.

Poets eigenschappen zijn goed, maar de levensduur is mij tegen gevallen. Na 2 1/2 jaar laadt deze niet meer op en weigert de tandenborstel dienst.

Kaylen 15-12-2016

Zo jammer van een goed product

Ik ben inmiddels aan mijn 4e toe. De eerste was na 1 jaar stuk. Vervanger gekregen, die ook na 8 maanden stuk. Weer een vervanger en deze stuk 1 maand na de garantie. Hij doet het dan nog wel in de zin van hij gaat aan, maar hij brengt de trilling niet meer over op de borstel dus je hebt er niks aan. Het is een super tandenborstel, hij maakt goed schoon en ik heb veel minder plak, maar hij zou langer mee moeten gaan.

Jantje03 02-06-2016

doet wat het beloofd

Ivm tandplak aanbevolen door mijn tandarts. Schoon en fris gevoel a het poetsen. Timer is zeer handig.

Tonkan 10-05-2016

Na 2 jaar...

Een prettige en prima borstel. Gaat lang mee opladen 1x per week. Borstels zijn goed verkrijgbaar.

Maar na 2 jaar staat de melding CLEAN aan op de borstel gaat even trillen maar doet verder niets. Ook niet op te laden.

Thijs 30-04-2016 Product jaar of meer in bezit

Goed product :-) , alleen de levensduur is erg matig :-(

2 Jaar met veel plezier gebruikt, maar helaas nu al defect. Het is of de batterij of de motor. Viberaties zijn erg zwak, niet bruikbaar meer :-( Hopelijk langer plezier van mijn nieuwe aankoop de HX6712/43

Helaas was dit niet het probleem...

Trigger1953 27-04-2016

Doet wat hij moet doen. Poetsen!

Doet wat hij moet doen, namelijk poetsen! Hij werkt geweldig, na van mijn oude elektrische tandenborstel afscheid te hebben genomen heb ik deze nu in gebruik en deze poets werkelijk beter dan de vorige. Ik ben een zeer tevreden mens (met nog wittere tanden).

Jess07 17-02-2016 Product jaar of meer in bezit

Tandenborstel werkt perfect . gaat lang mee op 1 lading en poetst heel schoon.
Alleen inmiddels de derde unit die net na de garantieperiode defect raakt door slijtage van het motortje.
Gezien de aanschafprijs vind ik dit veel te kort en aangezien dit de derde unit betreft met verschillende defecten stap ik over op een ander merk .
Helaas want verder is het echt een perfecte tandenborstel

ElmervdM 16-02-2016 Product jaar of meer in bezit

Goed poetsresultaat. Twee stuks in 1 keer gekocht. Beiden worden maximaal 1x per dag gebruikt. Eén poetst nog perfect na 2,5 jaar. De ander heeft het niet begeven, maar poetst niet meer goed. Een eerdere Sonicare tandelborstel heeft het na ruim 2 jaar volledig begeven, dus qua degelijkheid heeft Philips nog wel wat te verbeteren. Ik weet niet of ik nog wel een nieuwe Philips tandenborstel ga kopen.

johan1982 09-02-2016

prima ding , als het juist werkt

in het begin niks mis mee , heb hem nu nog maar net , en hij stopt steeds bij 15 sec ongeveer , word je echt gek van , het is mijn eerste sonicare , en ik vrees ook mijn laatste

Paul 29-01-2016 Product jaar of meer in bezit

Prima tandenborstel met beperkte levensduur.
3 stuks defect in 4,5 jaar.
Ook de borstels zijn aan de prijs, waardoor het tandenpoetsen op deze wijze een dure aangelegenheid wordt.

Dora2563 23-01-2016

uitstekend resultaat

Decennialang een ander merk elektrische tandenborstel gebruikt, maar nooit helemaal tevreden geweest. Het leek alsof de ronde tandenborstel net niet in alle hoekjes kwam, waardoor er bij mij bruine randjes aan de tandrand ontstonden. Nu na een aantal weken de Philips Sonicare gebruikt te hebben, zijn de randjes zichtbaar minder en ik verwacht dat dit goede resultaat nog meer verbetert. De tanden voelen heerlijk glad aan en ze lijken ook witter/schoner.
Wel even wennen aan de langere borstel (wat minder makkelijk wendbaar) en de waterpulsatie, maar met dit resultaat is de Sonicare voor mij een blijvertje.

misssmile15 06-10-2015

Prima product

Tandenborstel werkt prima, heb alleen het vermoeden dat de opzetborsteltjes
steeds zachter worden; dwz sneller slijten.

Beste elektrische tandenborstel, naar mijn ervaring

Zandloper 07-09-2015

Poetst zeer goed schoon

De Sonicare poetst uitstekend schoon, beter dan mijn oude gewone elektrische tandenborstel. Ik hoef minder vaak naar de mondhygieniste, dus hij betaalt zichzelf terug.

Pareltje 25-08-2015

Gebit wordt schoon en glad

Mijn tanden en kiezen worden heel erg schoon en voelen gepolijst aan. De timerfunctie is erg handig.

RED6 12-07-2015 Product maand in bezit

op advies van de tandarts aangeschaft. eerste keer poetsen is erg wennen. Na een aantal dagen erg gemakkelijk in gebruik. degelijk apparaat zonder poespas.
top

Jeffery 12-07-2015 Product paar weken in bezit

Het apparaat ligt goed in de hand, en erg makkelijk ingebruik.
En zeer gebruiks vriendelijk. Ik kan het iedereen aanrade.

drachten1931 08-07-2015 Product jaar of meer in bezit

Dit is een nieuw tanden borstel maar mij man en ik gebruik al een paar jaar deze model en het bevalt ons goed

Huub Schwerzel 03-07-2015 Product paar dagen in bezit

Dit is mijn vierde Sonic-care in 6 jaar, ze duren 2 jaar.
De reden dat ik er toch weer een aanschaf is dat mijn tanden veel gezonder zijn en mijn tandartsrekening van 400€ p.j. naar rond de 70€ is gegaan. Toch vind ik dat zo`n apparaat veel langer moet meegaan.