Philips Sonicare HealthyWhite HX671102 - Reviews

Poetsstand
standaard/clean, polijsten, grondige reiniging, whitening
Timer
Laadstation

Thijs 30-04-2016 Product jaar of meer in bezit

Goed product :-) , alleen de levensduur is erg matig :-(

2 Jaar met veel plezier gebruikt, maar helaas nu al defect. Het is of de batterij of de motor. Viberaties zijn erg zwak, niet bruikbaar meer :-( Hopelijk langer plezier van mijn nieuwe aankoop de HX6712/43

Helaas was dit niet het probleem...

Jess07 17-02-2016 Product jaar of meer in bezit

Tandenborstel werkt perfect . gaat lang mee op 1 lading en poetst heel schoon.
Alleen inmiddels de derde unit die net na de garantieperiode defect raakt door slijtage van het motortje.
Gezien de aanschafprijs vind ik dit veel te kort en aangezien dit de derde unit betreft met verschillende defecten stap ik over op een ander merk .
Helaas want verder is het echt een perfecte tandenborstel

ElmervdM 16-02-2016 Product jaar of meer in bezit

Goed poetsresultaat. Twee stuks in 1 keer gekocht. Beiden worden maximaal 1x per dag gebruikt. Eén poetst nog perfect na 2,5 jaar. De ander heeft het niet begeven, maar poetst niet meer goed. Een eerdere Sonicare tandelborstel heeft het na ruim 2 jaar volledig begeven, dus qua degelijkheid heeft Philips nog wel wat te verbeteren. Ik weet niet of ik nog wel een nieuwe Philips tandenborstel ga kopen.

Paul 29-01-2016 Product jaar of meer in bezit

Prima tandenborstel met beperkte levensduur.
3 stuks defect in 4,5 jaar.
Ook de borstels zijn aan de prijs, waardoor het tandenpoetsen op deze wijze een dure aangelegenheid wordt.

RED6 12-07-2015 Product maand in bezit

op advies van de tandarts aangeschaft. eerste keer poetsen is erg wennen. Na een aantal dagen erg gemakkelijk in gebruik. degelijk apparaat zonder poespas.
top

Jeffery 12-07-2015 Product paar weken in bezit

Het apparaat ligt goed in de hand, en erg makkelijk ingebruik.
En zeer gebruiks vriendelijk. Ik kan het iedereen aanrade.

drachten1931 08-07-2015 Product jaar of meer in bezit

Dit is een nieuw tanden borstel maar mij man en ik gebruik al een paar jaar deze model en het bevalt ons goed

Huub Schwerzel 03-07-2015 Product paar dagen in bezit

Dit is mijn vierde Sonic-care in 6 jaar, ze duren 2 jaar.
De reden dat ik er toch weer een aanschaf is dat mijn tanden veel gezonder zijn en mijn tandartsrekening van 400€ p.j. naar rond de 70€ is gegaan. Toch vind ik dat zo`n apparaat veel langer moet meegaan.

Jana10 01-07-2015 Product paar dagen in bezit

Mijn vorige elektrische tandenborstel (Kruidvat) maakte zoveel herrie dat alle communicatie in de badkamer onmogelijk werd. Deze Philips is heerlijk stil en poetst bovendien prima. Tot nu toe zeer tevreden.

Utrw 25-06-2015 Product half jaar in bezit

controle bij de tandarts:minder plaques
makkelijk te gebruiken,weinig inspanning vereist.Makkelijk met vacantie mee te nemen, ruime oplaat duur van de batterij.

Anaïs4 25-06-2015 Product paar dagen in bezit

De fijnste tandenborstel die er is, daar kan geen andere tegen op. Wij gebruiken deze al lange tijd.

Anaïs4 25-06-2015 Product paar dagen in bezit

We gebruiken nu al een paar jaar de sonicare en het bevalt heel goed, de vorige is wel snel kapot gegaan.

Volle Vick 24-06-2015 Product paar dagen in bezit

Erg goede tandenborstel. Ligt goed in hand. Tanden zijn gladder en schoner dan met andere borstel.(ik heb ook een braun gehad) Alleen over de degelijkheid kan ik nu nog niets zeggen. Eerdere ervaringen niet echt positief. Dit is inmiddels de 4e sonicare, al een paar `versleten` dus. Gevoelsmatig vind ik dat ze vrij snel aan vervanging toe zijn. De laatste was een HX6950, een duurder model. Die is 2 jaar meegegaan, alvorens hij er spontaan mee stopte. Ook die daarvoor, ik weet de types niet meer, zijn relatief snel stuk gegaan, 1 maal in de garantieperiode weliswaar, dus die werd kosteloos vervangen. Voor de kinderen gebruiken we sonicare kids naar volle tevredenheid. Ze doen samen met 1 body. Deze doet het na 2 jaar nog steeds. Al met al wel erg tevreden over het resultaat, iets minder over de degelijkheid/duurzaamheid.

RS Ritfeld 21-06-2015 Product paar dagen in bezit

Prima borstel, makkelijk in gebruik en neemt niet veel ruimte in beslag. Tot slot, wat mij betreft niks mis mee1

JanW1965 21-06-2015 Product paar dagen in bezit

Goede tandenborstel. Hadden er al een. Daarvan hield de batterij er mee op.
Jammer dat je die niet kan vervangen.
Een nieuwe gekocht.

Karin Predeek 19-06-2015 Product paar dagen in bezit

Ik was jaren lang aan een draaiende borstel (ik heb voorheen alleen elektrische tandenborstels van Braun Oral B gehad) gewend, dus ik moest even wennen aan een ander borstel-systeem.
Maar de tandenborstel maakt een degelijke en goede indruk.niet teveel poespas Maar eenvoudig en goed, alles zit erop wat ik verwacht!

Jozef1979 18-06-2015 Product paar weken in bezit

Sonicare, beste tandenborstel ever! Vrijwel alle modellen gehad, levensduur is een minpunt. Maargoed, er is geen alternatief!

Leeuwinnetje46 15-06-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb dit apparaat net een paar dagen in gebruik. Ik heb hetzelfde model al jaren in gebruik gehad. Ik ken het apparaat dus goed. Het is een prima tandenborstel, ligt prettig in de hand en mijn gebit wordt heel schoon. Het apparaat is gemakkelijk schoon te maken.

Bernd van Puffelen 14-06-2015 Product paar dagen in bezit

Sinds precies een week in mijn bezit, de Philips HX6711/2 HealthyWhite elektrische tandenborstel, welke ruim voldoet aan mijn verwachtingen. Sterker nog, dit had ik veel eerder moeten doen, de overstap maken naar elektrisch tandenpoetsen! Het verzorgen van mijn tanden is nu echt een feest en dat had ik van tevoren niet voor mogelijk gehouden.

Over de degelijkheid kan ik nog niets delen, anders dan dat ik op mijn hoede ben, sinds menig review dat ik voordat ik de aanschaf van de HX6711/2 maakte niet zeer te spreken was over de levensduur van de tandenborstels van Philips. Tijd zal leren of mijn exemplaar wél gewoon keurig een goed aantal jaar mee gaat.

Mir 14-06-2015 Product jaar of meer in bezit

Tweede sonicare; eerste is na ca 3 jaar kapot gegaan. Toch dezelfde gekocht vanwege fijne poetsen. Ik hoop dat deze langer meegaat.