Philips Sonicare FlexCare+ HX 6972 - Reviews

Poetsstand
standaard/clean
Timer
Snelheid instelbaar

Beoordeling op basis van 279 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Jos 20-06-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastische poetservaring

Ter vervanging van de OralB electrische tandenborstel gegaan voor een zeer uitgebreide Sonicareset met extra body, twee reisetuis, twee laders en UV-reiniger. Na de allereerste poetsbeurt viel al op hoe schoon ons gebit was!
Door de toepassing van de zogeheten 'quadpacer' weet je zeker dat je voldoende tijd besteed aan ieder kwadrant tanden en met de 5 verschillende poetsmodi kun je naar hartelust je gehele gebit, tandvlees en tong verzorgen.
Wij zijn helemaal overtuigd van het poetsresultaat, het gebruiksgemak en de kwaliteit van deze bovendien geweldig uitziende tandenborstels welke slechts eens per 3 weken hoeven te worden opgeladen, waardoor je tijdens een korte vakantie niet eens een lader hoeft mee te nemen!
Van harte aan te bevelen en de investering meer dan waard, veel plezier met je verdere afwegingen.

Bert75 23-12-2016

Goede tandenborstel met korte levensduur

Maakt heel goed schoon en batterij doet het erg lang. Helaas 1 van de 2 borstels na 4 jaar al kapot.

Lipje opbergdoosjes ligt er na een paar keer openen al af.

Voor een borstel in deze prijsklasse mag hij wel wat langer meegaan of langere garantieperiode hebben.

johnpaul 20-09-2016

goed maar helaas te snel kapot gegaan

ik heb de tandenborstel met veel plezier gebruikt en hij was ook erg fijn.

helaas is hij na ander half jaar kapot gegaan. had geen aankoopbewijs meer en daarom kon ik hem niet via garantie laten repareren of vervangen.

maar ik zou hem zekers wel aanraden bij anderen want hij was erg fijn

DGGr 24-08-2016

Prima

Prima tandenborstel met 5 standen. doet wat ie moet doen: tanden goed schoonmaken en tandvlees stimuleren.

gebruiker98635627829 29-07-2016

Top produkt

Na twee jaar poetste het apparaat niet meer goed. Na contact met Philips compleet nieuwe set ontvangen met alles erop en eraan. TOP SERVICE!!

Bart1983 05-07-2016

Goed product maar na 2,5 jaar helaas kapot

Ik heb lange tijd met alle plezier gebruik gemaakt van deze Sonicare. Helaas is deze net na de garantie (2,5 jaar) kapot gegaan. Had gehoopt wat langer plezier te kunnen hebben van de Sonicare. Ben er ook zorgvuldig mee omgegaan en goed onderhouden. Ze hebben een goede naam. Daar betaal je ook voor. Twijfel nu of ik weer voor een Sonicare ga kiezen.

Marion66 30-05-2016

Ik heb een heel schoon en glad gebit

Ik heb een schoon en glad gevoel als ik m'n tanden gepoetst heb.
Zou geen andere tandenborstel meer willen!

RN67 15-05-2016

Korte levensduur

Dit is inmiddels mijn derde philips Sonicare. De eerste twee waren binnen twee jaar stuk en deze na 2,5 jaar (net na de garantie). Hij poetst erg goed maar gezien de kostprijs mag je niet verwachten dat deze tandenborstel na dik twee jaar weer kapot is. Ik ben hier dan ook ontevreden over en overweeg nu om over te gaan naar een ander merk.

CarlaUtr 09-05-2016

zo snel stuk...

hx6730/33
Nu na een half jaar mn 2e borstel het in eens niet meer doet (nadat mn 1e borstel van de set van 2 een kleine 2 jaar meeging) kijk ik op internet en zie dat ik eigenlijk 2 jaar garantie zou hebben. Dat is jammer zeg! Maar zal toch nog even graag contact hierover willen hebben.
2x eerder ze ook aangeschaft want als ze het doen vind ik ze geweldig, maar ze gaan zo kort mee!

Xenia1881 14-02-2016

Ik ben zeer tevreden.

De Philips Sonicare FlexCare+ 6 series heeft een hele moderne uitstaling, 5 poetsstanden (clean, gum care, refresh, sensitive and massage), een batterijduur voor 3 weken poesten, een quadpacer (stimuleert grondig poetsen van alle tanden) en een smartimer (ondersteunt de aanbevolen poetsduur van tenminste 2 minuten). Een van de beste optie aan de tandenborstel is de UV-reiniger voor de opzetborstel-na de poetsbeurt kun je het opbergen in de UV reiniger en UV licht maakt de opzetborstel droog en vrij van bacterien. Heel handig dus.
Poetsen met deze andenborstel geef me een heel schoon gevoel. Ik ben zeer tevreden.

Marincke 14-02-2016

hele goede tandenborstel

Veel gebruiksopties. Normaal altijd last van bloedend tandvlees. Met deze borstel tot nu toe nog niet gebeurd. Zelfs niet op de gewone clean stand niet.

Uv reiniger zorgt voor extra hygiëne. Top!

Iris34 09-02-2016

Gaat steeds kapot

De tandenborstel zelf vind ik fantastisch. Helaas sneuvelt de body bij ons steeds weer. De eerste keer waren viel het nog net binnen de garantie en kregen we een nieuwe. Deze stopte er echter binnen een jaar weer mee, waarna wij geen nieuwe meer kregen. We hadden er twee. (set van twee aangeschaft) De tweede gaf een paar maanden later de geest. Bij mijn zwager gebeurde hetzelfde.
Ik zou bijna denken dat ze gemaakt zijn om niet langer dan twee jaar mee te gaan. Jammer want de poetsresultaten zijn wel heel goed.

Ronald1971 09-02-2016

Goede gebruikersgemak en mooie design

Dit product gebruik ik nu al 3 weken en kan dit zeker aanbevelen. Op het eerste gezicht valt het design op. Het gemak waarmee je opzetborstel kunt reinigen middels UV-reiniger is hier een groot pluspunt. Verder vind ik het zeer prettig dat er 5 verschillende poetsstanden op dit product zitten. Ik merk dat het heel prettig voor mijn tandvlees poetsen is. En vooral de reisetui springt eruit als extra accessoire.

Lightblue 06-02-2016

Aanrader!

Dit is mijn tweede tandenborstel die ik van Philips Sonicare heb. Het zijn degelijke producten die lang meegaan.

aj1977 06-02-2016

fantastisch!

Ik gebruik deze tandenborstel nu ruim een week.
Ik heb hiervoor meerdere elektrische borstels gehad.
Deze is echt formidabel, wat een kracht zit erin.
Mijn tanden voelen veel gladder aan, en het tandvlees is ook gezonder!
Ook het reinigen stelt niks meer voor met de reiniger!
Kortom een aanrader voor iedereen, die hygiëne wil en een gezonder gebit!

kna66el 02-02-2016

Mooi resultaat!

Goed werkende tandeborstel. Zie na 2 weken echt het resultaat.
Mijn tanden zijn iets witter en glader. Moest eerst wel erg wennen aan de trillingen maar dat went.

Marianne68 01-02-2016

Verfrissend schoon poetsen

Een ideale tandenborstel met timer die je tanden verfrissend schoonpoetst. Het extra reinigingslampje zorgt ervoor dat mijn borstel ook altijd optimaal schoon is voor de volgende poets beurt.

Michel16 31-01-2016

Zeer goede en degelijke tandenborstel!

Ik heb deze tandenborstel even te leen gekregen om te kijken wat ik ervan vind. Maar ik moet zeggen dat die echt goed poetst. Mijn tanden voelen na het poetsen heel glad aan. Verder maakt die een apart vrij stil geluid. In ieder geval maakt die minder geluid dan mijn eigen tandenborstel. Dat vind ik zelf wel prettig! En verder is die makkelijk schoon te maken. Ow ja..! De accu van deze tandenborstel gaat erg lang mee, voordat die weer opgeladen moet worden. Dat vind ik zelf echt heel prettig!

cbdkl 31-01-2016

review na een week gebruik

Wauw mijn tanden voelen schoon aan na gebruik. Makkelijk in gebruik en door uv reiniger blijft borstel schoon. Borstel is fijner dan van oude sonicare. Blijf het af halen van de borstel stroef vinden gaan. Ideaal dat je verschillende standen hebt.

woef1 29-01-2016

Heerlijk apparaat!

Dit product voldoet aan alle wensen. Het doet wat het moet doen en dat is: schone tanden krijgen door het poetsen. Het voelt heerlijk schoon als je het gebruikt hebt. En je moet er niet eens voor naar de tandarts.
Topproduct!