Philips Sonicare FlexCare+ HX6921 wit - Reviews

Poetsstand
standaard/clean
Timer
Snelheid instelbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 29 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare FlexCare+ HX6921 wit op Kieskeurig.nl.

Kellydeg84 04-02-2016

Het is een krachtige tandenborstel met meerdere standen. Fijn ook dat er elke 30 seconden een trilling is zodat je weet dat je het volgende gedeelte moet poetsen. Heeft een krachtige batterij die lang mee gaat.

hansbrugge 22-01-2016

Ik moest even wennen aan de nieuwe poets ervaring en de vorm van de borstel, vergeleken met de ronde borstel die ik normaal gebruik. Ik was blij verrast over het resultaat. Tevens ligt het apparaat goed in de hand en is de grip goed.

DmasterD 25-10-2019

Poetst prettig en goed! Alleen stuk na 2,5 jaar.

Geschreven voor: Philips Sonicare FlexCare+ HX6921 wit

Ik zocht een elektrische tandenborstel. Een ronde borstel had ik al geprobeerd, en ik wilde deze nieuwe technologie uitproberen. Het werkt zeker fijner en beter dan ronddraaiende ronde borstels, dus dat is zeker goed! Ik heb wel eigenijk alleen maar de "Clean" stand gebruikt. De andere standen hadden geen toegevoegde waarde voor mij.

Bij mij thuis werd het gebruikt door drie personen, wat het misschien sneller heeft laten stuk gaan. (Telkens het opzetten en afzetten van borstels.) Na 2,5 jaar is er teveel speling gekomen waardoor hij niet meer goed trilt en veel lawaai maakt, waardoor het onbruikbaar is geworden helaas.

Stephanie1803 08-08-2019

na de garantieperiode is hij stuk

Geschreven voor: Philips Sonicare FlexCare+ HX6921 wit

Ik heb de eerste 2 jaar prima mijn tanden hiermee gepoetst, tot hij het ineens niet meer deed. Eerst viel het menu uit, maar oké hij poetste nog. Nu gaat hij alleen aan en maakt geluid (ook na resetten) maar dusdanig zacht dat hij niets meer kan. Jammer dat zo'n dure tandenborstel niet langer dan een paar jaar mee kan gaan.

Marco010 23-07-2019

Zeer tevreden maar met mankementen

Geschreven voor: Philips Sonicare FlexCare+ HX6921 wit

Ik poets nu zo twee jaar met dit apparaat. Ik ben zeer tevreden over het resultaat. Mijn tanden zijn goed schoon en geen irritaties aan het tandvlees. Een opgeladen batterij gaat vrij lang mee en het apparaat is makkelijk mee te nemen in de bijgeleverde etui op vakantie. Echter heb ik wel wat pech gehad. Mijn eerste apparaat ging na bijna een jaar kapot en deed helemaal niets meer. Door de klantenservice werd direct een nieuwe opgestuurd, klasse. Bij mijn huidig apparaat gaat nu het rubber aan de onderzijde helemaal verpulveren met als resultaat dat het apparaat er niet zo mooi meer uit ziet. Wordt waarschijnlijk veroorzaakt door oplader waar je het apparaat op zet. Ondanks de mankementen kan ik het apparaat wel aanbevelen.

Chrispy50 30-04-2019

Veel opties, geen feedback

Geschreven voor: Philips Sonicare FlexCare+ HX6921 wit

Dit product heeft erg veel poets mogelijkheden waarvan je er waarschijnlijk maar 1 of 2 gebruikt.
Daarentegen had ik graag even feedback gekregen als ik na een halve minuut poetsen naar een ander gedeelte van het gebit mag.
Matige accu.

wimvdm 01-09-2018

Gaat spontaan aan

Geschreven voor: Philips Sonicare FlexCare+ HX6921 wit

In werkelijkheid een prima elektrische tandenborstel, maar na 20 maanden gaat hij zomaar geheel vanzelf aan, zo'n 4 keer per dag. En dat ding maakt toch een kabaal! je moet hem echt in een doos in de kelder leggen anders schrik je je een ongeluk.

willemke 23-07-2018

Geweldig product

Geschreven voor: Philips Sonicare FlexCare+ HX6921 wit

Had al een oudere tandenborstel van Philips , deze vervangen, doet het geweldig, glanzend en schone tanden zonder moeite

Karel63 20-02-2018

Al mijn derde tandenborstel en nog steeds perfect.

Geschreven voor: Philips Sonicare FlexCare+ HX6921 wit

Derde Philipstandenborstel en nog steeds geen spijt van. Heb een keer ander merk gebruikt maar die accu was na paar maanden al kapot. Dus is de keuze gemakkelijk.

Anne6705 24-05-2017

hele fijne tandenborstel, maar gaat niet lang mee

Geschreven voor: Philips Sonicare FlexCare+ HX6921 wit

Ik heb nu 5× een tandenborstel gehad van Philips Sonicare, maar helaas gaan ze maar amper 2 jaar mee. En iedere keer neem ik dan weer een jongere versie in de hoop dat die langer mee gaat, maar helaas. Blijf ook iedere keer met opzet borsteltjes zitten omdat die dan net weer niet passen. Heel jammer, want ze zijn niet goedkoop.

Mel86 25-02-2016

Topproduct!

Geschreven voor: Philips Sonicare FlexCare+ HX6921 wit

In het begin is het even wennen want ik kreeg er wat hoofdpijn van maar na een tijd geraakte ik het gewoon. Ik had altijd veel last van tandsteen en met een manuele tandenborstel krijg je dit echt niet weg. Deze tandenborstel wel. Er vormt zich duidelijk minder tandsteen. Ook is mijn tandvlees veel gezonder. Eerst had ik vaak last van bloedend tandvlees maar dat is ook verleden tijd. Leuk is ook dat je het op verschillende standen kan zetten. Voor elk wat wils. De batterij gaat ook superlang mee!

tikay 20-02-2016

Goede prestatie, gemak en design minder !

Geschreven voor: Philips Sonicare FlexCare+ HX6921 wit

De borstel zelf bevalt voor het poetsen zeer goed. Het poetsen gaat gemakkelijk, snel en grondig. Na het poetsen in het begin steeds weer een "net terug van de tandarts" gevoel. Helaas is er geen wandhouder en moet je de tandenborstel ergens neerleggen want hij valt op een planchet of wastafel snel om. Omvallen gebeurt ook snel op de oplader omdat deze erg klein en smal is

benj 19-02-2016

tevreden maar geen fan

Geschreven voor: Philips Sonicare FlexCare+ HX6921 wit

hey het is de eerste keer dat ik een elektrische tandenborstel gebruik en heb de sonicare nu 3 weken mogen uitproberen en ook al is het een mooi toestel en gebruiksvriendelijk toch blijf ik bij mijn gewone tandenborstel. Het toestel geeft een signaal wanneer je moet wisselen van zone in de mond en dat is wel handig toch vind ik dat ik een beter resultaat bekom met mijn gewone tandenborstel.

Deborabeille 18-02-2016

Uen brosse à dents électrique tout à fait différente!!!!!!

Geschreven voor: Philips Sonicare FlexCare+ HX6921 wit

Etant fumeuse, je dois faire très attention à la plaque dentaire et l'état de mes gencives. les brosses à dents manuelle permettent un "décrassement" mais de la surface de la dent mais pas assez douce pour les gencives...Les brosses à dents électriques classiques respectent les gencives mais ne laissent pas une sensation de nettoyage complet. Avec ma brosse à dents Philips le résultat est au rendez-vous. tout d'abord une réelle sensation de nettoyage, fraîcheur, décrassage et ce, en seulement 2 minutes. Jamais une brosse à dents ne m'a laissé cette impression complète. Et seulement en 2 minutes chrono. Côté gencives, aucun saignement! Un respect total pour les gencives sensibles. après 3 sem d'utilisation, j'ai pu voir une réelle amélioration de la plaque dentaire au bord des gencives (risque de déchaussement). promesse tenue : 2 minutes suffisent amplement 2 x par jour. le mode "gencives" est super pour un soin attentionné des gencives. Enfin, la batterie est super! plus besoin de la charger tous les jours, elle tient réellement et à la même puissance pdt au moins 2 semaines!!!!

Ilsev 17-02-2016

Handige tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare FlexCare+ HX6921 wit

Deze tandenborstel ligt goed in de hand en maakt weinig lawaai in vergelijking met andere elektrische tandenborstels. Hij poetst zacht maar goed, al geef ik de voorkeur aan een rond borsteltje voor een nog properder gevoel in de mond. Blij dat de batterij lang mee gaat, handig dus als je een weekje op reis wil. Er zit ook een opbergdoosje bij. De verschillende poetsstanden hebben mij voorlopig weinig kunnen overtuigen, al bepalen deze wel voor een stuk de (hogere) prijs.

Enrique98 17-02-2016

Deze tandenborstel heb ik sinds kort, maar het is voor mij een groot succes. De verschillende programma's zijn goed, ook al gebruik ik met name de reinigingsstand. Ik heb een tand die wat naar achteren staat en waar ik moeilijk bij kan. Dit is voor deze tandborstel geen probleem. Hoewel de bruine vlek die hier zit niet geheel verdwijnt, wordt het wel minder. De timer is handig, daardoor weet ik precies wanneer ik moet wisselen van mondhoek. Na het poetsen is er een fris gevoel. Ik ben nogmaals zeer tevreden. De nieuwe opzetborstels vind ik overigens wel prijzig.

nat898m 17-02-2016

Super produit!

Geschreven voor: Philips Sonicare FlexCare+ HX6921 wit

J'ai reçu cette brosse à dent il y a bientot 3 semaines.
usage rapide, facile
je n'ai plus aucun saignement des gencives et j'en avais pourtant énormément!
le système pour bien brosser le temps nécessaire chaque partie de la bouche est bien pratique.
sensation de propre directement après le brossage
rangement très simple

Mazz 16-02-2016

Uitstekend!

Geschreven voor: Philips Sonicare FlexCare+ HX6921 wit

Gebruik hem elke dag en is echt een aanrader! Enkel als je gevoelige tanden/tandvlees hebt, is het wel ff wennen op het begin denk ik.

Maar zou hem zeker aanraden! :)

Mell1992 16-02-2016

het perfecte toestel voor een uitstekende verzorging

Geschreven voor: Philips Sonicare FlexCare+ HX6921 wit

Na meer als 3 weken te testen kan ik echt wel zeggen dat ik geen ander toestel nog wil! Enorm handig in gebruik, 5 verschillende standen en een batterij dat u zich eens om de 3 weken moet opladen.

bartie 16-02-2016

beter dan verwacht

Geschreven voor: Philips Sonicare FlexCare+ HX6921 wit

het was even wennen van oral b overstappen naar deze maar nu ben ik deze meer dan gewoon en valt heel goed mee.
Ook om mee te nemen op reis in de handige reisetui super
ook zeer makkelijk te onderhouden vooral de borsteltjes want deze van oral b kreeg je niet zo proper in de kleine gaatjes