Philips Sonicare FlexCare+ HX6921 - Reviews

Poetsstand
standaard/clean
Timer
Snelheid instelbaar

Beoordeling op basis van 57 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Anne6705 24-05-2017

hele fijne tandenborstel, maar gaat niet lang mee

Ik heb nu 5× een tandenborstel gehad van Philips Sonicare, maar helaas gaan ze maar amper 2 jaar mee. En iedere keer neem ik dan weer een jongere versie in de hoop dat die langer mee gaat, maar helaas. Blijf ook iedere keer met opzet borsteltjes zitten omdat die dan net weer niet passen. Heel jammer, want ze zijn niet goedkoop.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

tikay 20-02-2016

Goede prestatie, gemak en design minder !

De borstel zelf bevalt voor het poetsen zeer goed. Het poetsen gaat gemakkelijk, snel en grondig. Na het poetsen in het begin steeds weer een "net terug van de tandarts" gevoel. Helaas is er geen wandhouder en moet je de tandenborstel ergens neerleggen want hij valt op een planchet of wastafel snel om. Omvallen gebeurt ook snel op de oplader omdat deze erg klein en smal is

Enrique98 17-02-2016 Product paar weken in bezit

Deze tandenborstel heb ik sinds kort, maar het is voor mij een groot succes. De verschillende programma's zijn goed, ook al gebruik ik met name de reinigingsstand. Ik heb een tand die wat naar achteren staat en waar ik moeilijk bij kan. Dit is voor deze tandborstel geen probleem. Hoewel de bruine vlek die hier zit niet geheel verdwijnt, wordt het wel minder. De timer is handig, daardoor weet ik precies wanneer ik moet wisselen van mondhoek. Na het poetsen is er een fris gevoel. Ik ben nogmaals zeer tevreden. De nieuwe opzetborstels vind ik overigens wel prijzig.

Enrique98 17-02-2016

zeer goede tandenborstel

Dorien777 12-02-2016 Product paar weken in bezit

Werkt goed en is simpel in gebruik. Tanden voelen stuk schoner aan en verschillende standen is prettig.

Anoniem 12-02-2016

Mooie en fijne tandenborstel

In het begin erg wennen met de sonicare. De trillingen zijn heel anders als bij een andere tandenborstel. Maar nu paar weken later kan ik niet meer zonder. Hele fijne en mooie tandenborstel met 5 standen. Goed voor tanden en tandvlees. Sinds het poeten met de Sonicare zijn mijn tanden een stuk gladder en voelen een stuk schoner aan.

samselg 12-02-2016 Product paar weken in bezit

Kom van de oral b triumph, moet zeggen dat de batterij van de philips echt super is! gaat makkelijk 2 weken mee bij 2 x poetsen. In het begin moest ik nog wennen met het spetteren, maar vindt het nu al met al een zeer goede tandenborstel met mooie resultaten:)

Miekie75 06-02-2016 Product paar weken in bezit

Heerlijk gladde tanden, meerdere keuzes is erg fijn.
Een reisetui erbij is super dat had ik bij de vorige tandenborstel niet en nam het dus ook niet mee op vakantie.Nu dus weer wel!

Miekie75 05-02-2016

goed product

Heerlijk gladde tanden, meerdere keuzes is erg fijn.

Cwijltje 05-02-2016 Product paar weken in bezit

borstel ligt goed in de hand. De tanden voelen gladder aan (schoner ?)De lange accuduur is ook een pluspunt.

Infinity 05-02-2016 Product paar weken in bezit

Ik heb de Sonicare voor het eerst gebruikt en ben er zeer tevreden over.
Batterij gaat lang mee.
Poetsen is easy, in het begin maak je automatisch de normale poetsbeweging maar dit is natuurlijk helemaal niet nodig. Tanden worden goed schoon in no time.
Er zit ook een verlicht menu op het apparaat waaruit je kunt kiezen, dus je kunt ook een massage e.d. kiezen.
Design is mooi en strak.

Infinity 05-02-2016

Super tandenborstel!

Ik heb de Sonicare voor het eerst gebruikt en ben er zeer tevreden over.
Batterij gaat lang mee.
Design is mooi en strak.

Kellydeg84 04-02-2016 Product paar weken in bezit

Het is een krachtige tandenborstel met meerdere standen. Fijn ook dat er elke 30 seconden een trilling is zodat je weet dat je het volgende gedeelte moet poetsen. Heeft een krachtige batterij die lang mee gaat.

Kolletje013 04-02-2016 Product paar weken in bezit

Wat ben ik blij met de Philips Flexcare+.
Heerlijk schone tanden.
Ik heb last van optrekkend tandvlees maar met de sensitive stand kan ik veilig mijn tanden poetsen.
Wat ik ook ideaal vind is dat ik niet elke dag mij tandenborstel op hoef te laden.

Niels71 04-02-2016 Product paar weken in bezit

Poetsen gaat prima met deze tandenborstel. Had hiervoor een roterende borstel maar vind de sonicare beter. Met de smalle borstelkop kom je op alle moeilijk bereikbare plaatsen. Prettig is de quadrantwissel die wordt aangegeven doordat de borstel dan even stopt. Accu gaat echt lang mee. Je kunt inderdaad 3 weken elke dag 2x poetsen zonder op te laden.
Het zoemende geluid is wel even wennen en van mij had de autostop na 2 minuten niet gehoeven.

Kolletje013 04-02-2016

Geweldige tandenborstel

Wat ben ik blij met de Philips Flexcare+.
Heerlijk schone tanden.

Backermans 04-02-2016 Product paar weken in bezit

Tandenborstel poetst erg goed. Het is nu al merkbaar, na twee weken gebruik, dat ie zorgt voor een betere mondhygiëne. Ik heb nu al 'beter' tandvlees. batterij gaat lang mee. Nadeel is dat de tandenborstel nogal wat geluid maakt.

zoesoe 04-02-2016 Product paar weken in bezit

Makkelijk in gebruik reinigt grondig. Je hebt het gevoel alsof je langer van je tandplak af bent. Ook handig is timer die erop zit zodat je weet wanneer je de volgende kant moet poetsen.

zoesoe 04-02-2016

Makkelijk te gebruiken en goede reiniging

Borstel is makkelijk in gebruik. Hadden voor mij niet zoveel standen op hoeven te zitten. Reinigt goed je hebt het gevoel alsof je minder tandplak hebt. Je moet wel even wennen dat deze vrij hard trilt als je je mond niet goed opendoet tril je helemaal.

SeydahS 04-02-2016

Ideaal tegen bloedend tandvlees

Ik ben iemand die altijd last heeft van bloedend tandvlees bij het poetsen. Met de Sonicare merk ik dat ik dat niet meer heb! Ik heb een onwijs schoon en fris gevoel in mijn mond en ik merk ook dat mijn gebit duidelijk witter is geworden. In het begin is het heel erg wennen aan het getril van de borstel, maar dat merk je na een paar dagen ook niet meer. Ik gebruik de borstel nu ruim 2 weken en ik heb maar 1 keer opgeladen!