Philips Sonicare HealthyWhite+ HX8911 - Reviews

Poetsstand
whitening
Timer
Snelheid instelbaar

Beoordeling op basis van 68 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Schiane 11-01-2017

Blij verrast.

Ik heb de Philips sonicare nu 1 week in gebruik en ik ben blij verrast over het resultaat en het gemak. Ik was voor deze aanschaf bang dat ik het trillen tegen mijn gebit niet kon verdragen maar door het opbouwen in sterkte ging dit heel soepel en heb ik nergens last van gehad. Mij gebit voelt lekker glad en heb het gevoel dat het veel schoner is. In reviews gelezen dat het geluid irritant is maar dit vind niet. Voor nu, na 1 week, een goede keus

Pluspunten

• poets timer voor de 4 zones van het gebit.
  • Poetst goed, gebit voelt lekker glad

Inge12345 27-12-2016

perfecte tandenborstel

Prima prestaties, zowel in clean als whitening. Maakt alleen wel een rot herrie. Verder heel tevreden!

Lies 03-07-2016

Goed, degelijk product

Voelt heel degelijk aan. Hiervoor had ik een elektrische tandenborstel met smaller handvat. Achteraf vind ik een smaller handvat prettiger. Veel opties op de tandenborstel. Door de opties kan een product wel zijn eenvoud verliezen, maar dat vind ik hierbij nog niet hinderlijk. Maakt minder herrie dan mijn vorige tandenborstel.

Martijn 01-07-2016

Poetst schoner dan elk ander apparaat

Het is even wennen maar eenmaal gewend wil je niet anders meer! ik ben er erg blij mee en wil niet anders meer

Cris35 24-04-2016

Product voldoet niet aan de verwachtingen

De belofte met een schoner en witter gebit maken ze waar. Technisch gezien laat t borsteltje continue los waardoor je het vast moet plakken met tape. Voor die prijs mag dit niet gebeuren

Angel 12-02-2016

Goede tandenborstel merk verschil aan me tanden ook geen last meer van bloedend tandvlees batterij gaat lekker lang mee,
Enigst minpuntje voor mij ik vond m niet echt lekker in de hand glijd uit de hand
Heb 'm nu 2 weken

Angel45 12-02-2016

Doet zijn werk

Ik heb me sonicare flexwhite nu 2 weken ben er op zich tevrede mee
Gee'n bloedend tandvlees meer .
Alleen vind ik 'm niet echt fijn in de Hand liggen ik vind 'm te glad glipt wel eens uit me hand.
Over t algemeen goed resultaat schoner en gladere tanden

Amanda 12-02-2016

Makkelijk in gebruik en heel fijn met meerdere standen en functies ook met de reisetui heel makkeljk om mee te nemen op reis

Marieke 05-02-2016

Wat een fijn apparaat, licht in de hand, lange batterijduur en mooi om te zien!! mijn tanden zijn echt witter, al na 2 weken poetsen..

miniatuur 04-02-2016

fijne tandenborstel,maakt prima schoon en glad,met timer zodat je precies weet hoelang je moet poetsen
batterij gaat lang mee

Kallie 04-02-2016

Erg tevreden met deze tandenborstel. Mooi design, ligt lekker in de hand en prettig dat er zo veel standen op zitten. Ook de batterij gaat lekker lang mee.

insider 04-02-2016

goed en makkelijk apparaat

even wennen en sonische tandenborstel maar het resultaat mag er zijn een veel langer fris en glad gevoel

getest voor insiders

miniatuur 04-02-2016

prima aanschaf

hele fijne tandenborstel,maakt prima schoon,en is zacht voor het tandvlees
de timer is erg makkelijk,zo weet je precies hoelang je moet poetsen
nadeel is dat hij gauw spettert

Selanah 04-02-2016

Kan momenteel eigenlijk niet veel zeggen, mag de tandenborstel uitproberen via the insiders, maar heb de pech dat de opzetborstel van het klikpunt aftrilt daardoor heb ik niet het idee dat het goed functioneert. dit al gemeld bij teh insiders en bij phillips maar krijg geen respons helaas

fastlex 03-02-2016

hele verbetering met een oude Oral B tandenborstel.
na poetsen van 2 minuten voelt het superglad, het krachtige trillen is even wennen, spetters .
geeft na poetsen een fris gevoel.
helaas maar 1 borsteltje, voor een gezin dus veel te weinig

fastlex 03-02-2016

een hele verbetering

na jaren oude elektrische tandenborstel gebruikt te hebben deze uitgeprobeerd.
het valt me op dat deze erg krachtig is , en vind het makkelijk om de 3 verschillende standen te gebruiken
ik voel duidelijk het verschil met de oude, veel frisser.
ook geen bloedend tandvlees.
het enige nadeel was dat er maar 1 borsteltje erbij zat, en deze normaal redelijk prijzig zijn.
dit omdat mijn gezin uit 5 personen bestaat.

Anoniem 01-02-2016

Een fijne tandenborstel die makkelijk in de hand ligt. Na het poetsen voelen je tanden schoon aan. De accu gaat lang mee en de tandenborstel is gebruiksvriendelijk. Ook een pluspunt voor deze tandenborstel is dat hij automatisch stopt na 2 minuten. Een prima tandenborstel voor deze prijs. Een minpuntje wil ik wel meegegeven de tandenborstel maakt meer geluid dan andere elektrische tandenborstels die ik heb gehad.

Anouk1985 01-02-2016

Een prima gebruiksvriendelijke elektrische tandenborstel

Het design is eenvoudig en tijdloos. De tandenborstel is gebruiksvriendelijk en ligt fijn in de hand. De werking spreekt voor zich daar hoef je de handleiding niet voor te lezen. De accu gaat lang mee, dat vind ik erg belangrijk. De tandenborstel maakt mijn tanden niet witter dan belooft, maar dat had ik eigenlijk ook niet verwacht.
De tandenborstel stopt als je 2 minuten hebt gepoetst dat is voor mij ook een dikke plus!

Kortom een prima tandenborstel voor deze prijs, hij maakt alleen meer geluid dan andere elektrische tandenborstels.

Sannekeuitdenberg 01-02-2016

Mijn tanden voelen lekker schoon aan. Even wennen aan het gewone borsteltje ipv een ronde. Ik zie mijn tanden helaas niet veel witter worden. De trilling na 30 sec. vind ik wat minder, zou liever een piepje hebben

Sannekeaardbei73 01-02-2016

Fijne tandenborstel

Fijne tandenborstel, mijn tanden voelen lekker schoon aan. Geeft echt het gevoel flink gepoetst te hebben.