Oral-B PRO 2500 + Travel Case Elektrische Tandenborstel - Reviews

Timer
Laadstation

Frieda 08-10-2018

Prettige tandenborstel met reiscase

Deze Oral-B Pro 2500 Black is een prettig in de hand liggende tandenborstel met druksensor. Zeker voor mensen die veel reizen is dit een fijn type, want er zit een reiscase bij en de accu gaat heel lang mee. Deze tandenborstel mocht ik gratis testen en gaat in het vervolg zeker mee in mijn toilettas!

Pluspunten

• Accu gaat lang mee
  • Druksensor

Minpunten

• Reiscase aan de grote kant

Bas 03-10-2018
  • Product gekregen

Goede tandenborstel met veel extra's

Na jaren een oude tandenborstel te hebben gebruikt werd het tijd voor een elektrische tandenborstel. Het gaat hier om de Oral-B Pro 2500 (Black CR) met Black plastic case. Deze tandenborstel heb ik gekregen om te testen.
Met de drukcontrole wordt je steeds gewaarschuwd als je te hard drukt op de tanden. Dit is een uitstekende preventie van terugtrekkend tandvlees.

Pluspunten

• Goede accu duur
  • Druksensor
  • Handige travelcase

testing12 03-10-2018

Krachtige tandenborstel, fijn in het gebruik

De Oral-B PRO 2500 heb ik nu een aantal weken in gebruik nadat mijn vorige Oral-B het helaas had begeven. Ik ben erg tevreden over deze tandenborstel omdat hij lekker krachtig poetst maar door het oplichten weet ik wel precies hoeveel druk ik moet zetten. Want anders poets je snel te hard terwijl dat niet nodig is. Het kwam heel goed uit dat ik deze tandenborstel gratis ontving om te testen omdat ik tijdelijk met de hand poetste. Ik merk het verschil enorm met handmatig poetsen en ook vind ik deze borstel veel krachtiger dan mijn vorige elektrische tandenborstel. Fijn dat er 2 standen op zitten. Ik had ook niet eerder een zwarte tandenborstel gehad, dat ziet er cool uit. Ben er erg tevreden over en kan geen minpunten ontdekken.

Pluspunten

• Poetst krachtig
  • Ligt goed in de hand
  • Lange batterijduur

Bas 24-09-2018
  • Product gekregen

Goede tandenborstel met veel extra's

Na jaren een oude tandenborstel te hebben gebruikt werd het tijd voor een elektrische tandenborstel. Het gaat hier om de Oral-B Pro 2500 (Black CR) met Black plastic case. Het toestel ligt goed in de hand en produceert een normale hoeveelheid geluid. Een grote meerwaarde voor mij is de ingebouwde drukcontrole.

Pluspunten

• Goede accu duur
  • Druksensor
  • Handige travelcase

Ferhat civelek 24-09-2018

Oral-B Pro 2500

Oral-B Pro 2500 is een product dat je echt in huis moet hebben om je tanden te poetsen. Het is een professionele electrische tanden borstel zo veel kracht had ik niet eerder mee gemaakt bij een tandenborstel. Je hebt een medium en een zacht stand. Accu gaat ook lang mee en het gevoel van gladde tanden is niet te beschrijven. Ik heb deze product gratis ontvangen en getest. Het is absoluut een aanrader voor schone en witte tanden. Wil je je tanden goed schoon poetsen, kies dan voor de Oral-B Pro 2500.

Pluspunten

• Batterijen gaan lang mee
  • Meerdere poets standen
  • Waarschuwing lampje voor de accu

Joke de G. 21-09-2018

Oral-B Pro 2500 met plastic reis-etui

Gedurende 4 weken poets ik nu met de elektrische tandenborstel van Oral-B Pro 2500 Black. Ik heb de tandenborstel gratis gekregen om te testen. Ik ben zeer tevreden. De tandenborstel poetst voldoende krachtig. Mijn gebit voelt glad en schoon aan. Om de poetsdruk in de gaten te houden, heeft de tandenborstel een waarschuwingslampje. Indien ik te hard druk tijdens het poetsen, gaat er een rood lampje op de tandenborstel branden.

De tandborstel heeft een handige timer, deze helpt om de door tandartsen aanbevolen twee minuten te poetsen. De batterij gaat meer dan 2 weken mee met 1 volledige oplaadbeurt. Tijdens het laden gaat er een lampje branden. In de doos zit een oplader, tandenborstel, opzetborstel en een handige plastic reis-etui.

Pluspunten

• Poetsdrukcontrole
  • Timer
  • Plastic reis-etui