Philips Sonicare 3 Series gum health HX6632 wit, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare 3 Series gum health HX6632 wit, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

tandenbostel 25-11-2016

Tandenbostel

Deze tandenborstel is geweldig. Hij poetst gronden en de tijd duur houd die keurig bij. We hebben voor deze tanden borstel gekozen op aanraken van onze tandarts

Plankgas 08-11-2016

Fijne tandenborstel. Reinigt uitstekend. Lange accuduur. Ergonomisch ontwerp. Jammer dat de borsteltjes nogal prijzig zijn vergeleken met het andere merk.

Pluspunten

• vormgeving
  • accuduur
  • zachte reiniging

Minpunten

• dure borsteltjes

Helscha 13-04-2015

Sinds een ruime 2 weken heb ik de Philips Sonicare 3, voorheen gebruikte ik wat nu de FlexCare+ heet maar dan zonder de uv lamp. Ik vind het prettig dat je uit 3 intensiteiten kan kiezen voor het poetsen aangezien ik altijd ondanks het elektrisch poetsen ontstoken tandvlees heb. Ik mis wel een beetje de massage stand, deze vond ik erg prettig maar als ik het prijsverschil zie tussen de Philips Sonicare 3 en FlexCare+ vind ik het missen van de massage stand in eens een stuk minder erg. De tandenborstel ziet er weer degelijk uit, ik denk dat hij ook weer jaren mee gaat.

bonkie77 01-04-2015

Sinds een paar dagen maak ik nu gebruik van de sonicare tandenborstel. Over het algemeen ben ik erg enthousiast over deze elektrische tandenborstel, wat een verschil met een ander merk.
Daar had ik altijd het gevoel dat mijn tanden eruit trilden en dat is bij deze tandenborstel absoluut niet het geval. Doordat hij zo anders aanvoelt heb ik nu wel het gevoel dat ik zelf meer poetsbewegingen moet maken maar dit is dus echt niet noodzakelijk. Tanden voelen echt super schoon.
Wel een puntje van aandacht, je kunt niet zien op welke stand hij staat als je hem aanzet en als je dan wel kijkt dan spettert alles onder.
En ik kan in de handleiding nergens vinden of hij ook waterdicht is omdat ik mijn tanden vaak onder de douche poets.
Maar al met al dus echt wel een aanrader.