Philips 1 poetsstand, 2 opzetborstels, 2-serie voor tandplakverwijdering - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 1 poetsstand, 2 opzetborstels, 2-serie voor tandplakverwijdering op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Alexander 24-01-2018

Zeer krachtige borstel.

Philips heeft me verrast met de effectiviteit en kracht van Sonicare. Het opzetborsteltje klikt degelijk aan de body. In het opzetborsteltje komt geen water, en kan daardoor aan de body blijven zitten. De pulsonic van een ander merk is hierbij vergeleken speelgoed.

Pluspunten

• Poetskracht
  • Gebruikstijd accu

bertsengers 28-04-2015
Moest even wennen aan de lengte. Is iets langer dan mijn vorige.
Borstel is voor mijn gevoel wel wat klein.
Ben zeker tevreden.

lister1308 13-04-2015
Als vervanger van mijn vorige sonicare. In begin even wennen aan 'plastic' handvat, was de 'rubberen' gewend van mijn vorige sonicare, maar na 2 weken poetsen helemaal om. Werkt verder goed, prettige borstel en ideel de 2 minuten timer.

Vankoppenhagen56 01-04-2015
Was een Braun gebruiker maar ben voor 100% om.Hij is rustig en minder tandpasta nodig.
Gebruik hem nu sinds een paar dagen en ben benieuwd naar de resultaten over een paar weken.

Vankoppenhagen56 20-07-2015

Nu enkele maanden in gebruik en kreeg zelfs van mijn tandarts complimenten over mondhygiëne .
Ben zelf ook meer dan tevreden !