Philips Sonicare DiamondClean HX9362 roze

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare DiamondClean HX9362 roze op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Pien 08-11-2017

Gisteren teruggebracht.

Dit is de derde Sonicare die binnen een jaar het niet meer goed doet. Kost veel geld maar is het niet waard. In het begin erg tevreden, accu gaat super lang mee maar sinds een paar weken stopt de kracht na een heel klein beetje druk op de borstel. Mooie is dat je direct je geld terug krijgt na het terugbrengen in de garantieperiode. Toch maar weer aan de Braun...

Pluspunten

• Accu gaat erg lang mee
  • Ziet er mooi uit
  • Veel verschillende standen

Minpunten

• Na 10 maanden kapot
  • Erg duur

Liesbeth 25-10-2017

Gladde tanden, frisse adem

Vanaf het eerste moment dat je deze tandenborstel in je handen neemt, weet je: Philips is terug! Wat een design, het out-of-the-box idee van opladen in een glas... Knap. De eerste keer dat ik 's avonds mijn tanden poetste, merkte ik dat ze 's morgens nog glad waren, waar ik met andere tandenborstels vroeger tegen de ochtend alweer beginnende plaque voelde op mijn tanden. Hoe ze dat doen? Geen idee. De bijhorende app is een goede hulp om elk deel van je gebit evenveel aandacht te geven. Het opzetstuk om je tong te reinigen zal niet iedereen kunnen verdragen misschien, maar als je het gebruikt is het zeker een toegevoegde waarde om een frissere adem te hebben. In ieder geval: de beste tandenborstel die ik ooit gehad heb, er moet heel wat research in gekropen zijn om dit te ontwikkelen... Top!

Elisa lam 08-10-2017

Veel verschillende standen

Voor iedere gelegenheid een stand, om je tandvlees extra te verzorgen, je voortanden extra te polijsten en je tanden witter te maken

Pluspunten

• Veel verschillende standen
  • Handig oplaadglas

Minpunten

• Kieteld

stefertje 10-04-2017

Krachtige borstel met lange batterijduur

Goede krachtige tandenborstel met verschillende poets programma's bijv. een hard en normal poets programma. Zeer lange batterijduur en makkelijk in gebruik. Oplader is voor mij wat groot (zit een glas bij wat ik niet gebruik.) verder echt een aanrader! Heb deze tandenborstel na jarenlang het andere merk gebruikt te hebben aangeschaft en hij bevalt mij uitstekend!

Pluspunten

• Krachtige poetsstanden
  • Lange batterijduur

Minpunten

• glas bij oplader

Shanshan Wang 27-11-2016

Fantastic experience

Great design and Fantastic chargers - induction travel case is genious!
Great feel and narrow head makes it easy to reach the back of your mouth.. Mouth feels dentist clean - cliche I know!

PAtricia 22-11-2016

De Tesla onder de tandenborstels

Al eerder een sonicare tandenborstel gehad. Erg lang mee gedaan. Daarna elektrische tandenborstel gekocht van Oral B. Spijt van gehad. De sonicare poets een stuk beter en wat mij betreft aangenamer dan ander bekend merk. De diamond versie (rosé) gekocht. Mooi om te zien en veel poetsstanden. Opladen via bijgeleverd glas of via reis-etui. Erg handig. Na laden gaat de tandenborstel 2 a 3 weken mee!

Pluspunten

• Opladen via bijgeleverd glas of reiskoker
  • Uiterlijk
  • Diverse poetsstanden
  • Accu/batterij gaat extreem lang mee

Minpunten

• Prijs

LucienSn 05-11-2016

Sonicare Diamond Clean

Perfect product, jammer dat je de timer niet uit kunt zetten. Paar dagen in bezit tanden en tandvlees merkbaar schoner en beter van kleur.

Minpunten

• Timer kan niet uit worden gezet.

Mei 26-10-2016

Praktisch

Superhandig als je veel reist. De tandenborstel maakt niet veel lawaai en is bijna muisstil. Gebit voelt naar eerste keer gebruik al veel schoner aan.

Teszmaniandevil 04-07-2016

Super tandenborstel

Bijna geluidloos, schoon en fris gevoel, elegant om te zien, handig reiskoffertje met oplader erbij, diverse standen. Top!

CWN 02-07-2016

Topprodukt!

Alsof je van de mondhygienist(e) terugkomt (maar dan in 2 minuten ipv een uur in de stoel:-) heel schoon en glad gevoel. Weinig geluid bij het poetsen.

Annelies 27-06-2016

Top borstel!

Beste tandenborstel ooit. Heerlijk schone tanden, geen geknoei en een super mooie borstel om te zien.

Marielle 24-06-2016

Prachtige tandenborstel die het geld helemaal waard is!

Naast het prachtige uiterlijk van deze tandenborstel poetst ie ook nog is heel fijn, ik zie echt verbetering. Oplaadglas is ook echt heel handig!

Adelina05 21-05-2015

Perfect, I saw the different just now . Very easy to use and I just like it. I can smile like never before.

Annemaaike 14-05-2015

Het is mij niet helemaal duidelijk in welk opzicht de sonicare van een gewone electrische tandenborstel verschilt, maar het resultaat is echt veel beter!

nannan123 04-05-2015

I buy it because the outlook of this product is really very beautiful and strikingly attractive. It is also very easy to charge with the glass and the travel case is also very handy. It vibrate 62000 times per minut and very powerful as well. easy to use and very effective. i really love it.

Lady72 30-04-2015

Ik heb de Sonicare net ontvangen en kan nog geen oordeel geven. Mijn vorige tandenborstels waren ook van Philips dus hij zal vast weer fijn zijn

zonnetje155 24-04-2015

Geweldige tandenborstel, echte aanrader.
Kan maar één minpuntje ontdekken: er staat nergens beschreven hoe je het juiste programma kunt instellen. Dat heb ik wel uitgevonden, maar zou in de handleiding moeten staan

R0xanne 20-04-2015

Tanden zijn beduidend witter bij gebruik van de Sonicare, vergeleken bij andere merken elektrische tandenborstels. Fijne, brede borstel (vergeleken bij kleine ronde borstels bij andere elektrische tandenborstels). Mooie kleur, mat roze!