Philips Sonicare HealthyWhite HX6762 roze

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 32 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare HealthyWhite HX6762 roze op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

dribbel80 14-01-2019

prettige borstel

ik vind het een erg prettige borstelkop. Ik was een ronde gewend, maar heb het idee dat een langwerpige beter poetst. Verder houd hij prettig vast en vind ik 2 borstels met 1 lader geweldig (niet veel ruimte in de badkamer)

Pluspunten

• langwerpige borstelkop
  • 2 borstels met 1 lader

AcesHigh 03-01-2019

Mooie schone, glade tanden.

Met de Philips Sonicare HealthyWhite voelen mijn tanden heel schoon aan na het tanden poetsen. Ook zijn mijn tanden iets witter na een paar weken gebruik. Het is zeer fijn dat er geen restjes in de borstel blijven zitten, de borstel is volledig gesloten dus er kan ook niets in de binnenkant komen dus betere hygiëne in tegenstelling tot Oral B bijvoorbeeld. Ik moet alleen wel erg wennen aan de tijd die je hebt, 2 minuten zijn opgedeeld in vier keer 30 seconden tussen elke 30 seconden trilt de borstel kort. Het liefst poets ik gewoon zolang ik zelf wil. Meestal poets ik toch nog even extra nadat de borstel zichzelf uitschakelt na de 2 minuten. De body ligt mij niet lekker in de hand, het oppervlak is te glad en te slank. Maar ben wel tevreden met het product want het gaat erom dat de tanden schoon zijn.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Makkelijk schoonmaken
  • Gebruikersgemak

Minpunten

• Glad oppervlak
  • Te slank

Rubennn1 27-12-2018

Goede tandenborstel!

Deze Philips elektrische tandenborstel doet wat hij moet doen, tandenpoetsen. De borstel poetst fijn en maakt voor mijn gevoel beter schoon dan mijn vorige elektrische tandenborstel. Standaard staat de borstel 2 minuten aan en gaat daarna automatisch uit, deze 2 minuten zijn opgedeeld in vier keer 30 seconden tussen elke 30 seconden trilt de borstel kort. Dit is een handige functie zodat elk deel van je gebit evenveel aandacht krijgt. Daarnaast is nog een white functie, dit is gewoon tandenpoetsen alleen dan 30 seconden extra zodat je de voortanden extra kan poetsen. Op zich een handige functie, maar dan zou elke tandenborstel een speciale white kunnen zijn als je maar langer poetst. De borstel voelt solide aan en is verder niet bijzonder qua uiterlijk. Schoonmaken gaat makkelijk en tot nu toe heb ik geen tandpasta resten die aan de borstel blijven kleven. De batterij duur is goed, de borstel gaat ongeveer anderhalf week mee zonder opladen. Al met al een hele complete borstel die doet wat hij moet doen.

Pluspunten

• Batterij duur
  • Solide

Minpunten

• white functie niet bijzonder

Samen12 24-12-2018

Wat en top apparaat!

De Philips Sonicare nu een tijdje in gebruik en wat me direct opviel is het super gladde geval resultaat. Prettige poets ervaring en lange batterijduur maken het een zeer prettig product te gebruiken. Nadeeltje: na twee minuten poetsen gaat die automatisch uit terwijl ik af en toe graag wat langer poets.

Pluspunten

• Goed resultaat

Minpunten

• Gaat automatisch uit

Patrick 24-12-2018

Tandenborstel die een perfect finish geven

Fijne tandenborstels, makkelijk te verwisselende koppen en goede accuduur.

Ik poetste voorheen met een ander merk, maar dat is verleden tijd! Ik ben helemaal weg van deze en zijn functies! Hij geeft aan hoelang je moet poetsen, stopt vanzelf. Twee standen, 1 voor extra polish/whitening en de ander is normaal poetsen. Ook gaat de batterij lang mee, een echte aanrader! Veel plezier met die van jou!

Pluspunten

• Batterijduur
  • Verfijnde trilling
  • Polish functie
  • Makkelijk veranderbare borstels

Minpunten

• Dopje van borstel zit soms iets te strak

Irina 23-12-2018

Hele goede tandenborstel

Geweldige tandenborstel! In deze set zitten er 2 tandenborstels. Een roze en een blauwe. Perfect voor een gezin. Dit model heeft alle noodzakelijke functies: het reinigt en bleekt tanden perfect. Het heeft twee verwijderbare opzetborsteltjes en 2 werkingsmodi (reinigen en bleken). Er waren zorgen over het gevolg van de gevoelige tanden op sommige plekken, ik ben blij dat het schoonmaken geen ongemak wat dat betreft heeft opgeleverd. De borstelhaartjes op de opzetborsteltjes zijn middelhard, wat goed is voor de tandvlees. Na elk gebruik is er een gevoel van comfort en perfecte reinheid. De interdentale ruimte wordt ook perfect van voedsel schoongemaakt. Tanden worden goed gereinigd en de versheid wordt de hele dag behouden. De tanden zijn glad (zonder gedenkplaat) tot het volgende gebruik. Er is een lamp die de lading van de borstel aangeeft. Ik moet toegeven dat ik aangenaam verrast ben door haar werk in termen van opladen, na de aankoop heb ik het maar een keer opgeladen (trouwens, ik gebruik het al meer dan 2 weken), dat wil zeggen, dat het tandenborstel lange tijd gebruikt kan worden zonder opladen. En, natuurlijk, is het belangrijk hoe comfortabel het handvat van de tandenborstel is, omdat het comfort bij het poetsen daarvan afhangt - en hier wordt het apparaat 100% compleet. Perfect voor een geschenk. Hele goede tandenborstel. Philips - zoals altijd bovenaan. Ik ben tevreden! Geen gebreken!

MickyG 20-12-2018

Beste electrische tandenborstel

de Philips Sonicare HealthyWhite ligt prettig in de hand en door de opzetborstel kom je overal goed bij met poetsen (ook de moeilijkere plekjes). Erg prettig dat er twee poetsstanden zijn en tevens een timer zodat je weet hoe lang je poetst. De batterij gaat lang mee. Mijn gebit lijkt toch echt wat witter dankzij deze tandenborstel! Na het poetsen met deze topper krijg ik een heerlijk schoon en fris gevoel. Al met al een echte aanrader!

Pluspunten

• Wittere tanden
  • Batterij gaat lang mee
  • Timer en 2 poetsstanden

TessaHans 20-12-2018

Hele fijne tandenborstel

Mijn partner en ik gebruiken de Philips Sonicare nu al een tijdje en zijn super tevreden. Door de langwerpige borstelkop, kom je veel beter bij alle tanden en kiezen. Ook hebben we na elke poetsbeurt een super schoon gevoel. Het is erg prettig dat er een timer op zit, zodat je precies weet hoelang je moet poetsen. Daarnaast gaat de batterij super lang mee! Het is echt een super fijne tandenborstel en onze tanden zijn al zeker een tintje lichter!

Pluspunten

• Batterijduur
  • Rechte opzetborstel

Deborah 12-06-2016

Mooie en fijne tanden borstel, waar voor je geld

Hij is fijn in de hand. Poetst naar behoren en geen de poetst tijden aan wat erg fijn is.ook zit er een extra functie op waarbij deze extra grondig poetst voor extra witte tanden. Wat een fijne tandenborstel

Arie van der Voorden 03-02-2015

Stevig apparaat, ligt goed in de hand. Goede poetsresultaten. lekker gladde tanden.
Zo te zien is de batterijduur ook dik in orde.

Jet0504 12-01-2015

Mijn tanden voelen heel glad en schoon aan na het poetsen van m'n tanden! Al heel lang trouwe fan van philips in deze familie en deze elektrische tandenborstel voldoet weer aan mijn verwachtingen.

Silverjewel 11-01-2015

Na veel positieve ervaringen te hebben gelezen over de Philips Sonicare besloot ik deze ook aan te schaffen.
Heb last van gevoelig tandvlees en met een gewone tandenborstel poets je al snel te hard.

Ben tot nu toe erg tevreden! De 2 minuten poetstijd vliegen voorbij. Ook zijn mijn tanden al echt witter geworden en voelen gladder aan.

Nic0le88 04-01-2015

Deze Sonicare is erg gebruiksvriendelijk. Je kunt 2 poetsprogramma's volgen en er wordt duidelijk aangegeven wanneer je van kant moet wisselen. Tanden zijn zichtbaar schoner, kreeg zelfs compliment van mondhygiëniste!

Chris88 04-01-2015

Ik heb deze Sonicare gisteren gekocht en ben heel tevreden. Hiervoor had ik ook al een Sonicare Healthy White en die beviel ook heel goed, vandaar dat ik er weer zo een wilde hebben. De vorige heb ik ruim 3 jaar dagelijks gebruikt. Helaas ging hiervan de as stuk.

P.Nikkels 04-01-2015

Beste,

zoals alle producten van Philips deze zijn goed en kwaliteit voldoet aan mijn eisen.
Heb al een Sonicare en deze is zijn gewoon goed en super in gebruik.
Ik wil niets anders als Sonicare. Stralend witte tanden en een heerlijk fijn gevoel van frisheid in je mond. Tanden heerlijk glad en stralend.

Mvg.
Cindy

Nancy te Den Haag 04-01-2015

Ik poets al vrij lang met de Philps Sonicare Healthy White. Deze poetst echt super waardoor je tanden veel schoner aanvoelen dan met een gewone tandenborstel. Mijn tandarts heeft me deze tandenborstel geadviseerd om langer plezier te hebben van mijn gebit. Echter ik heb nu al een keer meegemaakt dat de Sonicare Healthy White binnen de garantie periode kapot ging. Philips heeft een goed geregelde garantie zodat ik een nieuwe heb ontvangen maar dat vind ik toch jammer. Ondanks alles blijf ik bij deze tandenborstel.

Flipper66 02-01-2015

Geweldig apparaat dat precies doet wat het beloofd eenvoudige bediening en degelijk design. De batterij gaat lekker lang mee!

Anja912 30-12-2014

Fijne tandenborstel, ben overgestapt naar Philips dus even wennen was het wel. Na paar dagen al prima in gebruik, ook timer is superhandig!

Lu INNL 30-12-2014

This is the second time I buy this model, it's a very reliable model and love the design, I had a green one, and now see pink available, would like to renew my toothbrush. :-)

Tinus_G 30-12-2014

Bevalt goed, doet wat het doen moet, je tanden schoon maken. Simpel in gebruik en schoonmaken is eenvoudig. Dit wel regelmatig doen, vuil hoopt zicht makkelijk op tussen de houden en borstelkop.

Arie van der Voorden 27-12-2014

Stevig product.
Enige aanmerking is dat het aan/uit knopje tijdens het poetsen moeilijk te vinden is.
Beter zou zijn een wat meer geprofileerde schakelaar

Ensj 22-12-2014

makkelijk door de roze kleur te onderscheiden van die van de partner. Poetst tanden schoon en glad. Levensduur: nog niet echt geluk gehad, binnen 2 jaar alle philips tandenborstel kapot

Frank_2014 20-12-2014

Vervanging van eenzelfde tandenborstel die na 1.5 jaar stuk is gegaan. Afwachten of deze langer meegaat.

anco52 18-12-2014

te kort in mijn bezit om er zeker van te zijn dat deze borstel wel n lange levensduur heeft. ik poets al jaren met sonicare borstels en ben over t poetsen zeer tevreden. (ik stel hoge eisen aan het resultaat - ik ben mondhygiënist). met de eerste sonicareborstel deed ik jaren; de borstel bleef zijn werk goed doen. de laatste 2(!) borstels die ik gebruikte waren binnen 2 jaar kapot. toch geef ik sonicare nog een (laatste) kans omdat voor mij t resultaat nog net iets zwaarder weegt.
je tanden zijn na iedere poetsbeurt heerlijk en langdurig glad en schoon!

Gerrie88 16-12-2014

Dit is mijn 2e Sonicare, ik koos weer voor dezelfde, en alhoewel de elektrische tandenborstel van Oral B dezelfde prijs had, vind ik toch deze fijner. Bovendien zijn er nieuwe opzetborstels, die ga ik ook nog aanschaffen.
Ik gebruik de ene in de badkamer en de andere beneden, na het eten.
De opgeladen borstel kan lang functioneren voordat hij weer opgeladen moet worden.
Deze roze kleur vind ik ook erg leuk.
Het pakketje is snel en goed afgeleverd.