Oral-B PRO 7000 zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 116 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B PRO 7000 zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anna de V 25-01-2019

fijne, functionele elektrische tandenborstel

De elektrische tandenborstel van Oral B is een hele fijne tandenborstel! Ik vond het heel leuk dat ik de kans kreeg om de tandenborstel gratis te testen, en het testen is me zeker goed bevallen! Wat vooral fijn is, zijn de vele opzet-borsteltjes die erbij geleverd worden. Hierdoor heb je ruime keuze, en kun je met het meest zachte borsteltje beginnen om je tandvlees te laten wennen aan het apparaat. Ook is het heel prettig dat de tandenborstel makkelijk is in gebruik en veel functies heeft. Er zijn wel veel functies, dus het is aan het begin wel even zoeken wat waar voor is. Daarnaast is het design van de tandenborstel heel strak en mooi, en zijn de piepjes en lichtjes een fijne indicator van de manier waarop en hoe lang je al poetst. Ik ben namelijk geneigd om te hard te poetsen, en er gaat direct een rood lampje branden en de tandenborstel zoemt dan even ter correctie. Zo weet ik direct dat ik zachter moet poetsen. Ook leuk dat er een klok is bijgeleverd, zo zul je nooit meer te kort poetsen. Een nadeel van deze tandenborstel is dat het best een tijd duurt voordat de tandenborstel geheel is opgeladen. Daarbij maakt de tandenborstel best wat lawaai als je hem gebruikt, maar dat is vrijwel met alle elektrische tandenborstels zo. Verder ben ik enkel positief over deze tandenborstel, hij is namelijk ook handig om mee op reis te nemen, vanwege het reissetje die erbij geleverd wordt! Al met al een aanrader!

Pluspunten

• veel opzetborstels
  • handig reissetje
  • veel functies
  • strak design

Minpunten

• uitvogelen wat alle functies zijn
  • opladen duurt een tijdje

Roy G. 02-01-2019

Fijne tandenborstel met verschillende programma’s

Ik ben sinds 2 maanden in het bezit van de
Oral-B Smart D36 7000. Tot op heden ben ik positief over deze tandenborstel. Ik vind het plezierig dat de tandenborstel meerdere standen heeft. Bijvoorbeeld de stand voor gevoelig tandvlees waar ik last van heb werkt fijn. Ook het bijgeleverde Bluetooth scherm werkt goed. Je kunt precies zien hoe lang je bezig bent en of je nog iets in je programma moet aanpassen.

Na 2 maanden gratis deze borstel getest te hebben zou ik een positieve aanbeveling doen voor deze tandenborstel.

Pluspunten

• Meerdere programma’s

Rika 26-11-2018

Zeer goede, uigebreide elektrische tandenborstel

Sinds enkele weken gebruik ik de Oral-B Smart D36 7000 en tot nu toe heeft deze mij positief verrast. In eerste instantie had ik geen toegevoegde waarde verwacht in het schermpje dat erbij zit die met Bluetooth connect met de tandenborstel. Echter wanneer ik mijn tanden poets kijk ik altijd naar het scherm om de juiste stand in te stellen en te zien hoe lang ik al bezig ben zodat ik de tijd goed verdeel tijdens het poetsen. Het connecten ging in het begin wat lastiger, maar na nog eens goed de handleiding te hebben bestudeerd ging dit al vrij snel wel goed. In mijn geval is het aantal sterren die je krijgt voor jouw poetsbeurt niet echt van toegevoegde waarde omdat ik hiervoor ook een elektrische tandenborstel gebruikte, maar wanneer bijvoorbeeld kinderen deze gebruiken of iemand die er nog nooit eerder een heft gebruikt zie ik dit zeker wel als nuttig in. De meerdere standen die de tandenborstel heeft zijn heel prettig, ik kan hem op de gevoelige stand zetten als ik last heb van mijn tandvlees of wanneer ik naar de tandarts ga de grondige reiniging. Tongreiniging, polijsten en tandvleesverzorging gebruik ik maar heel weinig maar dat is denk ik meer een kwestie van gewenning is aangezien ik dit eerder nooit gebruikt heb. Ook de meerdere opzetborstels die worden meegeleverd zijn heel fijn om alle opties eens te proberen en sommige vind ik wat fijner dan anderen. Ik heb deze gratis ontvangen om te testen en nu na een maand deze gebruikt te hebben zou ik hem ook zeker willen aanbevelen aan anderen.

Pluspunten

• Bluetooth scherm
  • Meerdere poetsopties

PH 21-11-2018

Fijne tandenborstel en handig display.

Deze 7000 is echt heel anders dan de eerdere oral-b borstel die ik heb gehad.

Deze gaat wat sneller en daardoor heb ik gladdere tanden.

Het display is top. de timer laat goed zien wanneer je de 2 minuten vol maakt en krijg je een smiley. Ziet ook gelijk in welke stand hij staat.

Het opladen duurt wel wat lang.

De app gebruik ik niet. Geen toegevoegde waarde voor mij.

Ik heb het apparaat gratis gekregen om te testen en is erg goed bevallen.

Pluspunten

• Goed resultaat
  • Display

Minpunten

• Lange laadtijd.

Pascal 17-11-2018

Geweldige tandenborstel met één minpunt.

Ja de Oral-B Smart D36 7000 Black is echt een geweldige elektrische tandenborstel en heeff eigenlijk maar één minpunt!

Het uitpakken van deze tandenborstel is al super, het lijkt net op een cadeautje, voor mij was het ook een cadeautje omdat ik hem gratis mocht testen.

Het gebruik van de Oral-B Smart D36 7000 Black is heel simpel en fijn, je hebt maar een paar knoppen maar wel weer meerdere standen bijv hard,zacht en een stand voor je tong.
Zijn natuurlijk nog veel meer standen maar die moet je maar zelf gaan ervaren.

De tandenborstel komt met een berg aan accesoires en opzetstukken, wat heel fijn is!

Het enige nadeel vind ik dat hij TE degelijk is, nu zul je denken te degelijk?
Ja dat klopt, omdat hij zo degelijk is is hij ook best zwaar vergeleken met andere elektrische tandenborstels.

Verder is het echt een alles kunner!

Pluspunten

• Simpel
  • Luxe
  • Makkelijk
  • Veel standen
  • Degelijk

Minpunten

• Degelijk, zwaar

JoeyD 16-11-2018

Overall een uitstekende tandenborstel

Mijn oude elektrische tandenborstel, een Philips variant, was inmiddels aan vervanging toe. Na een poetsbeurt van een paar minuten was de batterij leeg. Na enkele reviews te hebben gelezen was ik er al snel uit dat mijn volgende tandenborstel een Oral B moest worden.

Wat een geluk dat ik werd uitgekozen voor een review betreffende een Oral B tandenborstel. En dan nog wel een hele mooie ook!

Aan niets te kort bij deze tandenborstel. Een bluetooth scherm die bijhoudt hoelang je poetst, een uitgebreide app (die overigens lastig onder de knie te krijgen is), een reisetui en extra tandenborsteltjes behoren allen bij dit product. Ik was dan ook vrij verrast toen ik dit prachtexemplaar opende.

Na een uitgebreide leessessie waarin ik de gebruikershandleiding doorspitte was het moment dan eindelijk daar. Zijn eerste vuurdoop! Het beloofde een mooie avond te worden. Je kent het wel, vriendin, concert, veel mensen om me heen.. Een frisse mond was dan net wat ik nodig had!

Wat mij direct opviel was dat ik erg bewust naar het klokje keek met daarop informatie hoelang ik waar moest poetsen. Zelf ervaar ik dit als enorm handig en fijn. Juist ook omdat ik nogal eens te snel wil wisselen waardoor sommige tanden in verhouden veel langer dan andere worden gepoetst. Een hele mooie toevoeging dus! Het eindresultaat was echt iets om over naar huis te schrijven! Heerlijk glad gevoel en het voelde enorm fris aan.

Het toestel ligt fijn in de hand, niet te licht en niet te zwaar. Tot nog toe is de batterij prima. Daarnaast is er een handig lichtje aanwezig die aangeeft of je te hard poetst.

Al met al zou ik dit toestel ten zeerste aanbevelen. Al moet ik eerlijk bekennen dat de prijs nogal aan de hoge kant ligt. Natuurlijk heb ik hem gratis mogen reviewen en hebben veel andere mensen die luxe niet en moeten dus uitgaan van de reviews van andere maar ik kan in elk geval met opgeheven hoofd meegeven dat dit een hele fijne tandenborstel is en doet wat hij moet doen. En meer!

Pluspunten

• Licht makkelijk in hand
  • reisetui
  • App heeft veel functies

Minpunten

• App is lastig in gebruik

Nicky 13-11-2018

Een tandenborstel waardoor je beter je tanden gaat poetsen

Tand poetsen is nu niet echt mijn favoriete bezigheid van de dag. Ik ben er liever sneller vanaf dan dat ik er uitgebreid de tijd voor neem. Toen ik de mogelijkheid had om de Oral-B pro 7000 black te testen was ik benieuwd of dat deze tandenborstel mijn gedachtes konden veranderen. In de verpakking vindt je naast de elektrische tandenborstel, verschillende opzetborstels, een reisetui en een timer. Vanaf nu werd het voor mij dus visueel hoe lang ik mijn tanden poets. Het opladen duurde wel wat langer dan normaal in het begin maar wat wil je als de batterij leeg is. Daarna gaat de batterij makkelijk twee weken mee. Door de timer ben ik inderdaad langer mijn tanden gaan poetsen, het wordt voor mijzelf een soort wedstrijdje van hoeveel sterren kan ik behalen (5 is maximaal bij 2,5 minuut poetsen ben ik al achter gekomen). Ook kun je diverse standen selecteren zoals een stand om je tong te reinigen of eentje die juist zacht is voor je tandvlees. Hierdoor heb ik het gevoel dat mijn gebit frisser is maar ook mijn tandvlees is gezonder. Nu poets ik zelf niet te hard maar anders zie je duidelijk een rood lampje branden. Bij deze tandenborstel hoort ook een app die alles registreert. Er zit zelfs een funzone op wat leuk is voor de kinderen. Zelf kun je diverse programma's kiezen als je bijvoorbeeld extra aandacht wilt geven aan je tandvlees. Bij mij werkt de app helaas niet goed op mijn telefoon en trekt ook mijn batterij enorm snel leeg (lees meer dan 20% in 5 minuten tijd). Maar de app zorgt er wel voor dat je alles overzichtelijk hebt qua poetsbeurten waardoor je extra bewust wordt van jezelf.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Door de timer poetst je langer je tanden
  • Ligt makkelijk in de hand

Minpunten

• batterij telefoon gaat sneller leeg door de app
  • App die erbij hoort slaat regelmatig vast

Peter 12-11-2018

Zeer luxe tandenborstel / accesoires, mooi in zwart

Ik gebruik de Oral-B Smart Black 7000 nu sinds een aantal weken. Het is een erg complete tandenborstel qua accessoires (handige (sjieke) reisetui en extra tandenborstels). Maar de meest gebruikte is het klokje waarop je ook kan zien welk deel van je mond er gepoetst moet worden om lang genoeg/goed te poetsen. De poetsbeurt levert een sterren beoordeling op (2 minuten 4 sterren). De tandenborstel is een flink apparaat (wat groter dan mijn oude oral-b), maar ligt prima in de hand. De tandenborstel heeft verschillende poets standen, ik gebruik de ‘normale’ stand dagelijks, de andere heb ik wel geprobeerd. Tanden voelen lekker glad na het poetsen. De oude oral-b poetste veel langzamer, mogelijk doordat de batterij slecht werd, maar hij heeft nooit zo gepoetst als deze. De nieuwe maakt veel meer toeren en poetst daardoor / of door t nieuwe type borsteltje gladder.
Mijn zoontje van 7 is met deze tandenborstel voor het eerst elektrisch gaan poetsen , het scoren van sterren is een goede stimulans, aanrader. De smartphone app maakt het voor hem ook leuk, maar hebben we maar een aantal dagen gebruikt. De smartphone app kan wat meer info geven over je poets beurten, gebruik ik niet dagelijks. Deze tandenborstel heb ik gratis ter review gekregen, bovenstaande is mijn eigen ervaring. Ik vind de tandenborstel wat duur, maar zou na deze ervaring toch overwegen hem te kopen

Pluspunten

• Poetsresultaat
  • Klokje
  • Reisetui
  • Design / kleur

Minpunten

• prijs
  • smartphone app is leuk voor eventjes

Maaike 08-11-2018

Fijne tandenborstel!

De tandenborstel is me erg goed bevallen! Ik had al een oudere elektrische tandenborstel van Oral-B, maar ik merkte dat deze wat power verloor. Deze nieuwe doet het erg goed en heeft handige functies, zoals een lichtje dat aangeeft of je te hard poetst. Persoonlijk gebruik ik de verschillende poets standen en de app die bij de tandenborstel hoort niet vaak. Het is leuk om eens mee te experimenteren, maar uiteindelijk wil ik 's ochtends en 's avonds gewoon even snel mijn tanden poetsen. Ik mocht deze tandenborstel gratis testen, maar ik zou deze tandenborstel zelf niet kopen, omdat ik 'm in verhouding duur vind. Oral-B heeft ook goedkopere varianten die het waarschijnlijk net zo goed doen, zonder de luxere uitbreidingen.

Pluspunten

• Maakt goed schoon
  • Leuke extra's

Minpunten

• Duur

Ron 05-11-2018

Mooi design borstel, alles er op en d'r aan.

Mooie tandenborstel, prima functies d'r op. Met de app is alles goed in de gaten te houden. Hoe hard je poetst, welke poets stand hij staat én welke kant van je gebit je nog niet hebt gehad. Eerste keer batterij duurt best lang, maar gaat dan toch wel een goede week mee. Komt met voldoende opzetborstels (5 verschillende) en mooie opberg (reis) etui en doosje.

Pluspunten

• design
  • batterij gaat lang mee
  • verschillende poets standen
  • via app geïnformeerd worden over je poets gedrag

Minpunten

• lomp opberg doosje
  • 1ste keer batterij opladen duurt erg lang 24+ uur

DWR 04-11-2018

Tandenborstel met extra”s

Bij binnenkomst stevig verpakte en stevig voelbaar apparaat.
Tandenborstel voelt degelijk in de hand. Opzetborstels gemakkelijk te wisselen.
Verder leuke snufjes! De functie met rode lamp wanneer je te hard drukt vind ik ideaal! Klokje met aanduiding ook.
De app is een leuk speeltje voor erbij, echter denk ik dat het gebruik daarvan wel snel afneemt. (Al het begin is leuk).

Al met al mooie en degelijke tandenborstel met leuke snufjes!

Pluspunten

• Leuke snufjes
  • Rode lamp bij te hard drukken

Minpunten

• App is eerst wat ingewikkeld

Jonathan Mos 31-10-2018

Goede Tandenborstel

Na lang gebruik is mijn oude electrische tandenborstel overleden en was ik op zoek naar een nieuwe.
na heel veel reviews gelezen te hebben kreeg ik de Oral-B pro 7000 gratis.
na een aantal weken was de tandenborstel in huis en kon het testen beginnen.
het uitpakken van deze tandenborstel is al een feestje opzich komt zeer degelijk verpakt in een verpakking die openklapt in de ene helft van de verpakking zit de tandenborstel met de lader in de andere helft de meegeleverde accessoires.
de tandenborstel komt compleet met 5 opzet borstels (4 verschillende), een reis etui, een opbergdoosje voor de borstels en waar de lader in klikt, een smartguide met bevestiging materiaal en natuurlijk heeft deze tandenborstel bluetooth voor verbinding met de app.
na het uitpakken de borstel op de lader gezet en dan begint het lange wachten de eerste keer opladen duurt best lang(24 uur) maar daarna gaat de borstel ook 10 dagen mee voordat hij weer op de lader kan.
de borstel ligt goed in de hand en de connectie met de app werkt ook goed, de borstel heeft verschillende poetsstanden die je met de app in kunt stellen dit werkt goed.
het enige nadeel wat ik heb kunnen ontdekken is dat de blauwe ledjes tijdens het laden heel fel zijn helaas kan je deze niet uitzetten.
al met al een hele fijne borstel voor heel veel poets plezier!

Pluspunten

• Maakt de tanden goed schoon
  • Accu duur

Minpunten

• Felle blauwe ledjes

Hakan Y 27-10-2018

Een aanrader Oral-B black 7000

Het is een fijne tandenborstel die zeer lekker in de hand zit. Daarnaast heeft hij 7 verschillende poets programma's. Ook zit er een mooie oplaadstation bij dit inclusief met opslag voor reserve borstels. De accu duur van de borstel is goed want na een dag poetsen is hij nog steeds krachtig.De borstel beschikt ook over bluetooth waarmee je je telefoon kan verbinden en je poets gegevens kunt inzien. Ik heb deze product gratis gekregen waar ik zeer dankbaar voor ben.

Pluspunten

• fijn in de hand
  • accuduur
  • krachtig

Danny A 26-10-2018
  • Product gekregen

Mooi product de beste in zijn categorie

Wat een fantastische tandenborstel is dit. Heel uitgebreide app met iets wat te veel functies. Maar wel een handige klok erbij die je aangeeft welke van de 6 programma’s de tandenborstel staat, hoelang je poetst en of je niet de veel druk zet. (Rode licht op tandenborstel brand ook bij te veel druk). Ideaal voor mensen die veel reizen goeie lange accuduur. En een mooie reis etui.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Complete set
  • Voor optimale controle over jou gebit

Minpunten

• Niet een van de stilste
  • App veel te uitgebreid

Baukje Griek 26-10-2018

Secuur, eenvoudig en schoon

deze tandenborstel is de mercedes onder de electrische tandenborstels. Met een handige app op je telefoon kun je precies zien hoe lang he poetst of je goed poetst en of je niet te hard drukt.
Mijn tanden voelen super schoon en zijn stralender dan ooit. Ook tandvleesproblemen verdwijnen snel.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Leert je goed poetsen

T v. Rijn 23-12-2017

Jammer

Vindt het jammer, dat je de app telkens moet activeren om registratie van het poetsen te communiceren.
Waarom ontdekt de app niet zelf als de borstel wordt aangezet. Moet als je mobiel in dezelfde WIFI-ruimte is toch mogelijk zijn.

Sebastiaan 18-08-2016

Goede en complete tandenborstel

Goede tandenborstel die via Bluetooth lan communiceren met je mobiele telefoon. Deze geeft feedback.

Ook kan je je tandarts een poetsadvoes laten geven dat weer in je tandenborstel gezet kan worden.

Tanden voelen heel glad en schoon aan!

Pluspunten

• Goede werking
  • Echt gladde tanden

Minpunten

• Batterij snel leeg
  • Groot

Sporthaas 03-04-2016

Poest goed.... maar dat opladen...

Met deze tandenborstel een prima poetsresultaat.
Bluetooth hen je niets aan, leuk voor de eerste paar dagen in combi met je smartphone. Daarna nooit meer gebruikt.
Verder heb ik 2 poetsstanden geactiveerd, de overige heb ik uitgezet.
Poetssnelheid neemt af als de accu leger is.
Het opladen duurt wel overdreven lang. Bij een volledig lege tandenborstel staat deze ruim 2 dagen op te laden. Absurd.

DairyBeat 26-03-2016

Waardeloos

Na iets meer dan een jaar gebruik heeft die het begeven. Deze is wel een paar keer gevallen, maar ik vind dat een tandenborstel daar tegen moet kunnen!

Op een volle batterij poetste die prima, geen klachten, maar met dit soort batterijen uit de 'vorige eeuw' (waarom geen Lithium batterij in zo'n duur apparaat?), raakte steeds sneller zijn volle kracht kwijt, en tevens duurt het ook nog ruim 24 uur voor die weer opgeladen is.
Kon die batterij vervangen worden, dan had ik er nog mee kunnen leven, maar nee, dat is natuurlijk niet lonend voor deze firma...!

En die Bluetooth in een tandenborstel, wat moet je er in hemelsnaam mee!? Straks komen ze met zo'n ding waar je ook nog mee kan bellen en foto's maken...

Voor mij geen Oral-B meer zolang ze er geen sterkere en sneller opladende Lithium batterij in stoppen!

Michelle-Erben 15-11-2014

De Pro 7000 nu al enkele weken/maanden in bezig. Wat een super apparaat! Me tanden voelen heel schoon aan en dat de gehele dag door. Deze tandenborstel is heel gebruiksvriendelijk, ideaal en duidelijk in gebruik. Zeker een aanrader.

remco1649 12-11-2014

Ik was al een oral-b fan, maar met deze tandenborstel waan je je echt als mondhygienist.
Zelf toen ik hem voor het eerst gebruikte voelde mijn tanden gladder en schoner aan.
Nu naar een paar weken kan ik alleen maar beamen dat het een top product is tanden voelen schoner, geen last meer van mijn tandvlees en mijn tanden lijken daadwerkelijk witter in combinatie met de oral-b pro tandpasta.

karenfdes 09-11-2014

Ik hou van deze tandenborstel! Krijg je het "tandarts schone" gevoel telkens als u het gebruikt. Ik vind dat terug indicator die rood knippert wanneer u te hard poetst. De batterij lijkt eeuwig duren (meer dan 2 weken) voordat een heffing nodig. Het komt met een kleine monitor die u uw borstelen vooruitgang via de timer en een reeks symbolen kunt bekijken. Deze tandenborstel heeft verschillende modi (regelmatige, diep schoon, gevoelige, massage, tong schoner, en whitening) niet zeker moet u ze allemaal maar verschillende zijn erg handig.

Ik hou van de mooie zwarte reizen maar voor die licht reizen door de lucht, het is veel zware overslaan dus misschien nemen van de zaak bent u echt krap op gewicht en ruimte. Het opladen licht is verblindende!

Als ik in de markt voor een nieuwe elektrische tandenborstel was, zou ik dit een zeker overwegen met name als het ware op verkoop als de prijs een beetje steil voor mij is.

halloween83 03-11-2014

Voor ongeduldige poetsers is dit een uitkomst. De borstel verwijdert in korte tijd meer tandplak, dus als je jezelf moeilijk aan kunt zetten tot een minutenlange poetsbeurt is een elektrische borstel een aanrader.
Zelf vind ik het apparaat wel een beetje onhandig doordat het zo groot en best zwaar is. Het vergt ook wat oefening om de tandpasta in je mond te houden ;) De eerste week zat het overal, maar het went wel.
Wat ik vervelend vind is dat de batterijindicatorlampjes op de borstel continu blijven knipperen als de stekker ingeplugd is. Ik heb de borstel uiteindelijk ergens in een hoekje weten te proppen waar ik het niet zie, maar ik stoorde me daar echt aan. Ik ben me een keer 's nachts, toen ik uit bed moest en zonder bril door het huis liep, wezenloos geschrokken van het onverwachte knipperlicht! Het is echt heel fel in het donker. Bovendien benadrukt het hoeveel energie zo'n apparaat eigenlijk gebruikt, om het licht constant te laten branden. Het zou prettiger zijn als de lampjes uit zouden gaan als de borstel opgeladen is. Ik vind ook dat de batterij wel heel erg snel leeg gaat: volledig opgeladen kunnen we met z'n tweeën maximaal 3 dagen lang 2 keer per dag poetsen. Dat valt me tegen in vergelijking tot de tijd die het kost om de batterij volledig op te laden. Ook mag de snoer wel wat langer. Zelf zou ik er groot voorstander van zijn als de volgende generatie elektrische tandenborstels in ieder geval de optie zou hebben met licht opgeladen te kunnen worden, met een stekker voor als het licht niet genoeg is. Tegenwoordig is die techniek zo ver ontwikkeld dat dat vast wel mogelijk moet zijn.

Jossly 31-10-2014

Sinds ik deze elektrische tandenborstel gebruik, heb is met name de conditie van mijn tandvlees verbeterd. Daarnaast heb ik minder last van tandplak en heb ik het gevoel dat mijn tanden veel langer schoon blijven.

Ik poets 2x per dag. 's Ochtends op de sensitieve stand met de crossaction opzetborstel, 's avonds zowel de floss- als de cross-action. Elke ochtend geef ik mijn tong ook even een poetsbeurt, omdat mijn app hierop attendeerd (Zelf ingesteld) en geef ik extra aandacht aan mijn probleemzones.

Door middel van de 7 verschillende peotsstanden, de SmartGuide, de Oral-B app en de verschillende soorten opzetborstels, kun je je mondverzorging personaliseren en effectiever maken.

Wil je een goed poetsresultaat met een elektrische tandenborstel? Dan raad ik je de Pro 7000 aan

marjon81 29-10-2014

Sinds ik de Oral-B Pro 7000 in mijn bezit heb, heb ik mijn handtandenborstel niet meer aangeraakt. Ik merk een enorm verschil qua gladheid en schoonheid van mijn gebit.
De bluetooth functie is leuk met de app, maar heel eerlijk gezegd gebruik ik dat niet. Het belangrijkste doel is een schoon gebit en dat maakt deze tandenborstel meer dan waar.
Ik zou hem iedereen aanraden.