Oral-B PRO 6000 Elektrische Tandenborstel - Reviews

Poetsstand
sensitive, standaard/clean, grondige reiniging, gum care, whitening
Timer
Laadstation

Ru 15-09-2016 Product paar dagen in bezit

als opvolger van 5000 serie

Heb deze aangeschaft omdat mijn 5000 serie het had begeven ...dus deze aangekocht met als aanbieding een extra body ..altijd makkelijk om erbij te hebben..ook zit op deze tandenborstel bleutooth ..grappig maar ik gebruik het niet ..vind het een beetje onnodig ..voor de rest een perfecte borstel ..wel wennen omdat de 5000 groene verlichting gaf ..deze blauw ..beetje te fel die verlichting ..zeker als je hem nachts oplaad ..de hele slaapkamer is verlicht ..ook vind ik de wisseling van poetsen wennen ..de 5000 gaf een piepje ,maar deze wisseld gelijk van kwadrant ..wel vind ik deze goed in de hand liggen en stil...ook er fijn is dat hij langer met de accu doet ..opladen heb ik na een week poetsen nog niet hoeven doen ..

Heb er zeker geen spijt van ..ik vind hem perfect poetsen ..maar dat was ik eigenlijk al gewend.

Pluspunten

• lange accu lading
  • ligt goed in de hand

Minpunten

• iets te felle verlichting

Piepetje 14-05-2016 Product paar weken in bezit

Wat lekker schoon!

Het was even een investering maar wat een verschil met onze oude! de indicator is handig maar niet nodig. Wel super dat er een polijst programma op zit. Echt schone tanden! Aanrader!

davidvb 05-03-2016 Product half jaar in bezit

Dikke aanrader! is zéér krachtig! In vergelijking met een normale tandenborstel maar ook met een duur Philips sonic model dat ik eerder gebruikte, voelen je tanden na 2 minuten gebruik van deze oral-b aan alsof ze net gepolijst zijn! Bijzonder sterke motor voor zo'n licht apparaat.

Die smartguide leek me overbodig maar blijk je in de praktijk echt te gebruiken waardoor je altijd minimaal 2 minuten poetst en alle "uithoeken" bereikt. Hij gaat vanzelf aan wanneer je gaat poetsen dus je hoeft er niets extra's voor te doen.

Van de Philips die ik eerder had ging de batterij erg snel stuk en was niet vervangbaar en viel niet onder de garantie!! Lekker dan voor een apparaat van bijna €200 toen... De batterij van deze Oral gaat lang mee. Hij is nog geen een keer uitgevallen. Voordat dit kan gebeuren heeft hij alweer op de lader gestaan.

Anoniem 01-10-2014 Product maand in bezit

Als je een handtandenborstel gewent bent en je poetst de eerste
keer met de Oral B Pro 600 merk je gelijk al het verschil. Je tanden voelen veel schoner en gladder aan en ook voor een langere tijd.
Ik poets nu een maand met Oral B Pro 600 en voor mij komt er nooit meer een handtandenborstel in huis.Ik kan het iedereen aanraden!