Waterpik SR 1000 E Sensonic Professional blauw, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Waterpik SR 1000 E Sensonic Professional blauw, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

Lady Black Pearl 05-07-2012

Deze keer voor de sonische tandenborstel gekozen van Waterpik SR-1000. De tandenborstel ligt wat groter in de hand dan andere elektrische tandenborstels. Deze heeft twee standen: Stand 1 langzame stand voor het sonische poetsen en masseren van het tandvlees. Stand 2 snelle stand voor tandplakverwijdering. Het is een geweldige ervaring om hiermee te poetsen, al naar één keer poetsen een schoon en verbluffend resultaat. Mijn tanden zijn zichtbaar schoner, gladder en witter. Nooit meer een ander merk. Ik heb al verschillende bekende merken uitgeprobeerd maar Waterpik spant de Kroon.

martijn1982ut 05-10-2011

Het principe van de waterpik is eenvoudig: water wordt met hoge druk tussen je tanden gespoten zodat je gebit tussen je tanden schoon is.

Hoewel ik de waterpik wat groot vindt om in mijn handen te houden, en tussendoor het water moet bijvullen ben ik tevreden over het gebruik. Helaas is de accu van de waterpik erg slecht, na een half jaar moet je na ieder gebruik de accu opladen en na een jaar is de waterpik helemaal overleden.

Neverbrake 13-02-2010

Betreft de Waterpik WP 360.
Dit is ook een oplaadbaar apparaat van het merk Waterpik maar met losse oplader. Wanneer je gaat laden steek je het plugje van de lader in het apparaat. Na ongeveer een half jaar leek het erop dat het laden niet meer ging.Bij doormeten van de entree van het apparaat bleek dat door inwendige waterlekkage het gehele printje inclusief de entree totaal gecorrodeerd en verteerd waren. Contact opgenomen met de importeur. Er was sprake van twee jaar garantie mits je de aankoopbon nog had. Die had ik dus niet meer. Ook het opsturen van het printje was niet mogelijk. Over en uit dus met de pret. Het was ook geen prettig apparaat. De druk was niet regelbaar, lastig aan/uit knopje en een te klein waterreservoir. Recentelijk bleek dat mijn zus hetzelfde apparaat had gekocht. Ook zij had precies dezelfde klacht. Lijkt dus een constructiefout te zijn.
Jammer, twee keer weggegooid geld.

Marjolijn 2008 12-08-2008

Nog nooit zo'n schone/gladde tanden gehad! Het poetsen met deze tandenborstel is even wennen, omdat het in het begin nogal kriebelt aan je wang/tong/gehemelte, maar als je hier eenmaal aan gewend bent poetst hij echt heel goed! En het gevoel dat je daarna voelt als je met je tong langs je tanden gaat, is het absoluut waard.
De borstel is lief voor je tandvlees en je hele mond voelt schoon aan.
Enige minpuntje: de tandenborstel heeft 2 poetsstanden, en maar 1 knopje. Als de borstel op de langzame stand staat en je drukt op het knopje om hem uit te zetten, dan gaat hij dus eerst over naar de snelle stand (je moet dan eigenlijk 2 keer op het knopje duwen om hem uit te zetten)-> niet handig voor de tandpastaspetters op je spiegel. Maar ook dat is gewoon een kwestie van even wennen.