Philips Sonicare HealthyWhite HX6712 wit, groen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 123 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare HealthyWhite HX6712 wit, groen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Frederiek 09-07-2018

Fijn poetsen, maar snel kapot

Na wennen aan het gezoem bevalt deze tandenborstel goed en zorgt voor goede gebitsreiniging. Echter nu 2x na een jaar stuk, gaat spontaan aan en wil niet meer opgeladen worden. Niet Philips waardig !

John-Pierre 16-09-2017

Gaan steeds rond einde garantieperiode kapot

Philips Sonicare zijn hele slechte tandenborstels. Ze doen het goed en ze lijken van goede kwaliteit, maar ze gaan steeds rond het einde van de garantieperiode kapot. Wij hebben een set van 2 van deze borstels in huis. De eerste set ging net in de garantie kapot: nieuwe gekregen. De 2e set ging net buiten de garantie kapot: geen nieuw want het waren al vervangingsborstels en het was buiten de garantie. We kregen wel een kleine korting. Van de 3e set is inmiddels de eerste borstel kapot en binnen de garantieperiode vervangen en de tweede borstel is bijna kapot (want de lampjes blijven aan).

Pluspunten

• Doet het goed
  • Stevig

Minpunten

• Gaan te snel kapot
  • Slechte kwaliteit

Chris van Seggelen 29-06-2017

Geweldig fijne tandenborstel

Heb 1 keer een Braun gehad en hierna een Philips Sonicare en was meteen verkocht. Super schoon poetsresultaat en de accu gaat lang mee.

Enige nadeel is dat de tandenborstel er doorgaans na de garantieperiode mee ophouden; zo na 3 jaar. Inmiddels ben ik aan mijn 3e Sonicare die er zo na 3 jaar mee stopt.

Anderzijds is de prijs, uitgesmeerd over 3 jaar, wel te accepteren.

Pluspunten

• Super schoon poetsresultaat
  • Accu gaat lang mee

Minpunten

• Na de garantieperiode overlijden ze vrij snel

JPCNL 20-05-2017

Zeer slechte kwaliteit

De hele Philips Sonicare is van een erg slechte kwaliteit!
Ik heb de Sonicare Duo HX6972/34 met 2 borstels HX6972/10 in 2011 gekocht. Na 1,5 jaar ging de ene kapot en een half jaar later de tweede.
In 2013 kreeg ik dus nieuwe, de HX6950/BH, maar ook die gingen binnen 2 jaar kapot. Omdat het al een vervangingsproduct betrof kreeg ik geen nieuwe meer. Wel een kortingsvoucher, om in de Philips online winkel te besteden, maar ook met de korting eraf bleek een nieuwe houder elders goedkoper. Het was toen 2015 en ik heb toch weer een nieuwe sonicare gekocht, de HealthyWhite HX6712/43 maar ook deze is nu na iets meer dan 2 jaar kapot. Nu krijg ik weer wel een nieuwe. Ik ben erg benieuwd hoe lang die het vol houdt.

Minpunten

• Slechte kwaliteit
  • Gaat maar 2 jaar mee

Moniek 29-07-2016

Sonicare. Nooit meer n ander.

Sinds Sonicare is overgenomen door Philips is hij er niet degelijker op geworden...
Vroeger 1998 - 2002 waren ze nog vrij groot, maar gingen veel langer mee.
De sonische kracht ontstaat door het zeer hoge aantal poetsbewegingen per minuut, ik meen 36000.
Geen ronddraaiend borsteltje maar een uiterst zachte borstel in de vorm van een ouderwetse handtandenborstel.
Door het hoge aantal poetsbewegingen worden de vloeistoffen vermengd met tandpasta in een trilbeweging omgezet waardoor ook voedselresten ook loslaten op minder goed bereikbare plekjes.
Een kwadrant-timer geeft een puls waardoor het volgende kwart vh gebit onderhanden moet worden genomen. Zo krijgt het gebit de aandacht die het nodig heeft.
Een verademing in vergelijking met de hakkelaars van andere merken die ook te harde borsteltjes hebben. Het is een misvatting dat harde borstels goed zijn om mee te poetsen. Fout! je poetst er meer overheen dan dat je de fragiele randjes vh tandvlees schoonpoetst. Bovendien verniel je je tandvlees er onherroepelijk mee! Een zacht borsteltje komt wel goed op die plekken.
Het geluid zonder borsteltje is heel zacht. Helaas is t met borsteltje n behoorlijk geluid.
Ondanks deze kleine bezwaren is het voor mij nog steeds de beste elektrische tandenborstel op de markt.
De bijbehorende borsteltjes zijn duur maar gaan langer mee omdat je ze niet te hard op je tanden moet zetten.

Dhr Schrok 10-06-2016

Nog steeds erg tevreden

De tandenborstel werkt nog steeds erg goed. de accu gaat lang mee, het gebruiksgemak is goed. Poetst goed.het geluid went maar is best had en irritant.

Dhr Schrok 21-02-2016

Poetsresultaat is goed, accu gaat lang mee. Het apparaat maakt voor mijn gevoel wel veel geluid, maar misschien moet ik hier nog aan wennen

ElisabethB93 13-10-2015

Super fijn! Kan niet anders zeggen.
Afgelopen maand op vakantie geweest, maar de oplader vergeten.. Oke, het is maar een tandenborstel die je overal wel kan kopen, maar fijn is anders. Uit eindelijk is hij helemaal niet uitgevallen en heeft hij het drie weken volgehouden!

Briekies 01-07-2015

de Philips sonicare bevalt zo goed dat we nog een hebben besteld nu heeft de hele familie een. We hebben ze met meerdere standen zo heb je clean and white. Als je daar mee je tandenpoetst worden je tanden op den duur echt witter. Ook geen commentaar van de tandarts. Het is echt een goede tandenborstel ik vind hem beter dan een van oral-B terwijl tandartsen deze aanraden raad ik je de Philips sonicare aan. :)

ChillieWillie 28-06-2015

makkelijk ding en je tanden trillen niet uit je mond!
Ik ken alleen die oude roterende borstels.
Hopen dat hij het nog lang vol gaat houden.
oplader ziet er ook chique uit

Latina 28-06-2015

poetst zeer goed en is gebruikers vriendelijk. opladen 1x per 3 weken is een pro.
Mooie en handige rei etui, opladen in glas prettig

Pietertje Precies 28-06-2015

Goede tandenborstel. Schonen en zeer gladde tanden.
Ligt lekker in de hand. Makkelijk in het gebruik.

derbraadwurst 27-06-2015

De Philips HX6712/43 is een super goede tandenborstel. Hij is vrij simplistisch, maar dat maakt hem juist zo goed. De borstels zijn fijn in het gebruik en hij heeft 2 standen. Een normale stand 'clean' om je tanden te reinigen. Maar ook een 'white' stand om je tanden witter te maken. Deze laatste stand wordt getimed, het is de bedoeling dat je je mond in kwadranten opdeelt en per 'white' poetsbeurt een kwadrant schoonmaakt. Ideaal.

Het resultaat mag er wezen! Voor mij de ideale tandenborstel.

Whitesmile 25-06-2015

Je tanden voelen echt schoon na een poetsbeurt met de sonicare.
Na een aval op de grond poetste hij half zo actief.
Daarom nu een nieuwe gekocht

lucienantonie 25-06-2015

Altijd goed kwaliteit van apparatuur. Vormgeving is goed. Heb andere tandverzzorgingsproducten al gekocht.

dikkorevaar 23-06-2015

gemakkelijk in het gebruik en zeer doel treffend en het resultaat is uitstekend een uitstekend product

leroy3 18-06-2015

werkt goed en is erg gemakkelijk in gebruik is snel meer kan ik er nog niet over vertellen omdat ik nog maar een paar dagen in het bezit ben van de sonicare

Theo Ferfers 18-06-2015

De AirFloss Ultra voldoet in alle opzichten uitstekend aan mijn verwachtingen (ik hoop dat mijn mondhygiëniste verbaast zal staan!)

naam5569 16-06-2015

werkt goed en ligt lekker in de hand een prettige garantie ,winkel waar het gekocht is gaf goed advies en was vriendelijk

Piet465 13-06-2015

De eerste paar dagen geen klachten, functioneert naar behoren. Hoe in de toekomst (bijv batterijduur etc) moet nog blijken.

Fam. Moeijes 11-06-2015

fijne toevoeging op het tandenpoetsen. Geeft een fijn en fris gevoel in de mond. Is aangeraden door tandarts.

joost van lubeek 10-06-2015

Ik gebruikte de sonicare van mijn vriendin al een tijdje en merkte dat de tandarts bij controle een aanzienlijke verbetering aan mijn gebit zag vandaar dat ik hem nu voor mezelf gekocht heb. Ik zit bedenken wat ik als nadeel kan opvoeren maar kan niet echt iets bedenken. Ik ben er gewoon heel tevreden mee

Jaren d'Narbreg 09-06-2015

Hele fijne tandenborstel met maar 1 nadeel: ik vind die timer zoooo irritant: elke 30 seconden een buzz is tot daar aan toe, maar dan na 2 minuten gewoon uitschakelen: de uiterste betutteling. Ik kan echt met mijn 44 jaar zelf wel beoordelen of ik lang genoeg gepoetst heb. Vaak wil ik wat langer poetsen dan 2 minuten en moet je de tandenborstel opnieuw opstarten. IRRITANT.

Jola1962 06-06-2015

Gladde schone tanden, poetst duidelijk beter dan met een handtandeborstel.
De vorige Sonicare heb ik een paar jaar intensief gebruikt

Yan Wang 06-06-2015

Met de Philips Sonicare HealthyWhite HX6712 elektrische tandenborstel krijgen je tanden hun natuurlijke witheid weer terug. Dankzij de Clean & White poetsstand worden verkleuringen van je tanden verwijderd in slechts twee weken. Daarnaast kun je met deze Sonicare 42 keer je tanden poetsen voordat deze opnieuw moet worden opgeladen!