Philips Sonicare For Kids HX6311 wit, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 189 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare For Kids HX6311 wit, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

frankyboy1979 04-07-2014

Deze tandenborstel had ik eerder moeten kopen. Hij is degelijk en poetst zeer fijn. De timer functie is handig. Hij doet precies wat je van een tandenborstel verwacht

jose1991 03-07-2014

goed apparaat reinigt de tanden goed geeft een zeer schoon en glad gevoel en worden zichtbaar witter.

Danielllle 03-07-2014

Op het eerste oog lijkt het een fijne, handige, goede tandenborstel en dat blijkt ook met gebruik. De tweede poetsoptie is ietwat krachtiger maar minimaal verschil.

vlinder79 03-07-2014

Nu tweede tandenborstel gekocht voor in weekendhuis. Erg prettig in gebruik. Gebruikersvriendelijk en poetst mooi schoon. Voor ieder kind een must-have!

Celesta76 02-07-2014

Fijne tandenborstel. Tanden voelen schoner aan dan bij het gebruik van een andere elektrische tandenborstel.

albertutama 02-07-2014

Uitstekend gebruiksgemak, na enkele dagen kan ik de degelijkheid niet beoordelen. Vandaar een 7, maar Philips kennende, het zal wel goed zitten.

Sebastiaan2006 01-07-2014

Het apparaat is ideaal om mijn kinderen te leren tandenpoetsen, de leuke geluidjes en stickers helpen daarbij en werken motiverend.

s m i l e 30-06-2014

prima apparaat, na aantal jaren slijtage van binnenwerk door vocht. toch weer opnieuw voor de sonicare gekozen.

Els 1211 28-06-2014

Op zich poetst de sonicare heel goed. Alleen de levensduur van de tandenborstel valt erg tegen. Ik heb er in 1,5 tijd al 2 moeten vervangen omdat de batterij op niet meer oplaadde.

Niet interessant 28-06-2014

Effe wennen, maar zeker een fris gevoel. Heb apparaat nog te kort om een eerlijke beoordeling te geven.

dijkstraat21 28-06-2014

Mijn apparaat begon na een jaar te spoken en was niet meer tot stilstand te brengen. Maar ik kreeg prompt een nieuwe.

Gert Versluys 26-06-2014

De afgelopen jaren was is al verblijd met een Philips Sonicare. Deze ging in de vakantie kapot en tijdens het winkelen in Kampen hebben wij een nieuwe Philips Sonicare HX 6311 gekocht. De eerdere aanschaf van een dergelijke Sonicare werd aanbevolen door zowel mijn tandarts als de mondhygiëniste. Ik ben er tot op de dag van vandaag uiterst tevreden over.

17Arjan17 26-06-2014

De Sonicare prettige tandenborstels met een goed poetsresultaat. De levensduur is echter bij ons altijd slechts 2 a 3 jaar. Ook nu een nieuwe sonicare na 2 jaar en 4 maanden meegegaan.

Joseevankessel 25-06-2014

Super aankoop. Kinderen vonden het super leuk..tandenloetsen. De melodietjes maken het heel gemakkelijk en leuk tegelijk, en de frontjes zorgen voor een beetje afwisseling. Kortom goede aankoop!!!

Beau09 25-06-2014

Dochter van 9 heeft meteen plezier in het poetsen van haar tanden omdat de tandenborstel makkelijk in het gebruik is.

Harry2 Jansen 25-06-2014

Fijne borstel. Lekker stil, reinigt prima. ook het gebruik van verschillende standen is erg prettig.
Heel makkelijk in het gebruik! verschillende standen. Niet te luidruchtig. Vorige exemplaar ging niet zo lang mee (ca. 3 jaar), maar het poetsen op zich gaat prima met deze borstel. Tanden worden prime schoon.

nathalie78 25-06-2014

prima aankoop, aanbevolen product. goede tandenborstel.poets prima, kunt goed bij alle tanden.een goede tandverzorging blijft de tandplak weg.

bedenk een naam 24-06-2014

Tandenborstel die de tanden goed schoonmaakt. De kinderen kunnen hun tandborstel uniek maken door een keuze te maken uit 8 verschillende stickers.

Edwin73 24-06-2014

Zoveelste Sonicare product. Werking en bediening is OK, maar duurzaamheid laat te wensen over. Ben dus over de werking wel tevreden.

gee55 24-06-2014

De tandenborstel hebben wij al eerder gehad en hij poetst goed schoon plus onze tanden blijven langer schoon ook de timer is erg handig. De nieuwe borsteltjes lijken ook goed te te werken

TMH 22-06-2014

De kinderen vinden de tandenborstel geweldig! Poetst er goed, ze vinden het muziekje er leuk. De stickers erbij maakt het persoonlijk. De tandenborstel is goed vast te houden.

Johan1947 22-06-2014

Fantastisch apparaat. Had ik jaren eerder moeten hebben.
Zeer goed voor het tandvlees, ongeacht in welke stand de Sonimax wordt gebruikt.

I.M Raz 18-06-2014

i just like it alot, its robust, easy to use, high build quality and doing its job!
ive decided to buy another set .

Capelle1981 18-06-2014

Deze Sonicare ziet er heel leuk uit met al zijn stickers, de uitstraling is verbeterd en de prijs is vriendelijker geworden, een zeer gebruiksvriendelijke tandborstel geschikt vanaf twee jaar

Weijman 17-06-2014

Deze Sonicate heeft een hele makkelijke bediening, bovenstuk, daar waar het borsteltje aangekoppeld dient te worden is kwetsbaar, vandaar dat dit onze tweede borstel in 2 jaar is. Timer superfijn, kindvriendelijk wij gebruiken hem bij de twee jarige leeftijd,