Philips XL6652C/22 - Reviews

Laadstation
Elektrische flosser

7,9

Testertje79 21-11-2015 Product maand in bezit

Wat een waardeloos apparaat, NIET aanschaffen!
Mijn eerste ging na twee weken gebruik kapot, ik heb toen een nieuwe ontvangen (na veel moeite) en deze heeft het welgeteld 5 flosbeurten uitgehouden. Daarna ook kapot (geeft alleen nog een hoge pieptoon en doet verder niets meer) Nu al meerdere malen contact gezocht met Philips maar die geven niet thuis, geen enkele reactie mogen krijgen van ze. Conclusie: zowel apparaat als de service van Philips is waardeloos!

AA 25-10-2015 Product kwartaal in bezit

5,5
Airfloss gekocht in verband met operatie aan de kaak. Het apparaat heeft drie weken goed gewerkt. Daarna heb ik ongeveer zes weken niet meer gebruikt en het doet het niet meer. Geen beweging meer in te krijgen.

Testertje79 13-08-2015 Product paar weken in bezit

4,5
Ik was in eerste instantie enthousiast over dit apparaat maar nu na nauwelijks 3 weken gebruik doet hij het al niet meer. Er komt alleen nog een hoge pieptoon uit. Waardeloos dus, slechte kwaliteit

nuvel 03-08-2015 Product paar weken in bezit

Het is een handzaam en makkelijk te gebruiken apparaat.
Fijn dat je er ook mondwater in kan doen, zodat het een extra fris gevoel geeft.

Elzebel 12-07-2015 Product jaar of meer in bezit

6,5
Puik idee, puik industrial design en geweldig voor je tanden en tandvlees, maar....
Het systeem zuigt vacuum, waardoor er na een tijdje van de krachtige straal niets over blijft.
Het duurt te lang voor je na een keer spuiten de volgende keer kan spuiten.
Maar meer nog, als te vaak bij Philips, is het apparaat niet robuust.
Na een een tijdje gaat ie onregelmatig werken en dan houd ie er mee op.
Met name als hij een tijdje niet gebruikt is, bijv. na vakantie (nee ,hij is wel opgeladen!).
Ik heb er nu twee ingeruild (2x 1.5 jaar) en ga mn derde halen, want het blijft een puik apparaat.
Maar, Philips, kunnen jullie svp Japanse of Duitse productie engineers in dienst nemen?
Want gaat na de Sarista (zelfde recept) dit ding ook uit de handel?

MK1978 11-07-2015 Product paar weken in bezit

even wennen maar sneller en makkelijker dan met flosdraad!
op aanraden van mijn moeder gekocht en kan nu niet meer zonder!

Erik1973 08-07-2015 Product paar dagen in bezit

Het ziet er breekbaar uit, is soms lastig te richten tussen de tanden en als je het (mond)water er in laat zitten na gebruik dan lekt het.

a swinkels 04-07-2015 Product maand in bezit

prima product ...........................................................................................................

4000ds devil 04-07-2015 Product paar weken in bezit

Na 4 jaar niet bij de tandarts te zijn geweest en dalles laten verhelpen deze airfloss aangeschaft, werkt prima alles word tussen de tanden en kiezen weg geblazen. Ik doe er listerine mondwater in. Super apparaat.

FGG850 03-07-2015 Product paar dagen in bezit

Het reservoir is simpel te vullen en door de 'naald' op de spuitmond is de goede locatie in de mond makkelijk te vinden. Bediening is eenvoudig wanneer het apparaat in de mond is geplaatst.
Het apparaat ziet er degelijk uit, wel benieuwd hoe lang het klepje van het reservoir het volhoudt.

SandraB& 03-07-2015 Product paar dagen in bezit

Makkelijk in gebruik.
Alles wordt goed schoon.
Verder is het afwachten hoe de duurzaamheid van dit apparaat is

eric7325 30-06-2015 Product paar dagen in bezit

tot nu toe werkt het perfect. hoop niet dat hij snel kapot gaat , zoals ik in sommige reviews lees.
met half water , half mondwater geeft het een fris gevoel. over een paar weken moet je echt het verschil merken. ik ben benieuwd.

arlettevanrossum 30-06-2015 Product paar dagen in bezit

Heel fijn product! Makkelijk in gebruik en heel schoon gevoel na gebruik. Zeker een ik gebruik heb wel met mondspoelwater, omdat ik dat al regelmatig gebruikte, maar denk dat het zonder mondspoelwater ook hetzelfde effect heeft. Aanrader dus!!

plienplukje 29-06-2015 Product paar weken in bezit

De Philips Sonicare Airfloss HX8211-02 werkt echt perfect! Eerste paar dagen wat bloedend tandvlees, maar dat vertelden ze bij de tandarts ook dat dat zou gebeuren. Daarna gezond, mooi tandvlees dat niet meer bloedt. Binnen een minuut de hele mond geflost, zelfs de kiezen die normaal zo moeilijk te bereiken zijn. Geweldig verjaardagscadeau dit jaar!

CT63 29-06-2015 Product paar dagen in bezit

Ik vind de korte handleiding fantastisch! Geen ellenlange teksten met onzinnige dingen die je niet moet doen bij gebrek aan gezond boerenverstand. Het apparaat doet wat het met doen. Een paar extra opzetstukjes er gelijk bij gekocht zodat de rest van het gezin er ook plezier van heeft. Dit werkt zo veel beter dan die metalen borsteltjes waar de mondhygiënist mee aan kwam zetten. Het gewone flossen met de houten stokertjes blijft om de grote stukken te verwijderen. De rest handelt het apparaat af. Inmiddels heb ik een beetje handigheid in het verplaatsen in de mond gekregen en komt de mogelijk om de vuurknop ingedrukt te houden goed van pas. Zodoende kost het maar weinig tijd om even een "waterflos" te doen.

AME 1949 28-06-2015 Product paar weken in bezit

Gemakkelijk in gebruik. Lang te gebruiken zonder oplading. Fijn te gebruiken met gewoon kraanwater.
Verder geen op en aanmerkingen.

ChristaF 28-06-2015 Product paar weken in bezit

De Sonicare Airfloss is makkelijk te installeren en te bedienen. Door het compacte formaat is hij ook nog eens handig in het gebruik.

Rene-Grr 26-06-2015 Product paar dagen in bezit

Degelijkheid nog niet echt een goed cijfer aan kunnen geven aangezien ik hem net een dag binnen heb en dus nog maar 1 x gebruikt heb.
Werkt fijn, apart gevoel tussen je tanden zo'n straal.
Had al begrepen dat er soms bij gevoelig tandvlees wat bloed vrij kan komen, en ja.. dat had ik dus ook.
Niks aan de hand.. verdwijnt vanzelf.. zeggen ze:-)
De tijd zal het leren.. voorlopig positieve 1e ervaring !

Christine212121 26-06-2015 Product paar weken in bezit

Geeft een heel fris gevoel, zeker als je het gebruikt met mondwater.
Ben er erg blij mee en kan het iedereen aan raden.

schonetandjes 25-06-2015 Product paar weken in bezit

5,5
Na gebruik een lekker schoon gevoel. Wel veel water wat "geknoeid" wordt, dus ik draai altijd een klein handdoekje om het steeltje heen als ik het gebruik.