Philips Sonicare DiamondClean HX9352 - Expert review

Poetsstand
standaard/clean
Timer
Laadstation

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 148 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare DiamondClean HX9352 op Kieskeurig.nl.

BesteProduct.nl 19-02-2015
8,1

De Philips Diamond Clean: Black edition: de allermooiste tandenborstel die er is

Dit is gewoon de allermooiste tandenborstel die er op de markt te verkrijgen is, punt! De Philips Diamond Clean is - zoals de toevoeging 'Black edition' al doet vermoeden - mat zwart en hij ligt echt heerlijk in je hand. Het is een Philips tandenborstel, dus dat betekent sonisch tandenpoetsen. Als je dit niet gewend bent, kan dit kriebelen. Maar geloof me, als je er aan gewend bent geraakt, levert het een stuk wittere tanden op dan ervoor. De zwarte versie is vijftien euro duurder dan de witte, die exact hetzelfde is. Dus, je moet wel heel erg fan zijn van zwart om hier vijftien euro extra voor neer te willen leggen. Desalniettemin, een prima tandenborstel met fijne, nuttige accessoires.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Prachtig uiterlijk
  • Aantoonbaar wittere tanden
  • Zeer goeie accu
  • Fijne accessoires
  • Zeer goede accu