Philips Sonicare DiamondClean HX9352 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 148 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare DiamondClean HX9352 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bianca Edwin Lisz 11-10-2017

poetst zeer goed en lange accuduur

Voor wij deze borstel gebruikten gebruikten wij de oral b pro.
Onze persoonlijke mening is dat onze tanden schoner en beter gepoetst aanvoelen dan met de oral b pro. ook heb ik het idee dat je overal beter bij kan. Onze dochter (8jaar oud) poetst beter haar tanden dankzij de timer. ook geeft de borstel aan wanneer je van quadrant moet verwisselen zodat je geen plekje overslaat.

Zelf merk ik dat ik vaker mijn tanden poets dan voorheen, en denk er dan ook aan om een tweede aan te schaffen voor beneden zodat ik niet steeds naar boven hoef te gaan om mijn tanden te poetsen.

het oplaadglas is mooi om te zien!

Pluspunten

• poetst grondig
  • Handige timer
  • kinderen poetsen beter

Minpunten

• kinderen wordt hiermee poetsen pas vanaf 8 jaar

Marlike 27-08-2017

hele fijne tandenborstel en gaat al lang mee

Mijn man en ik hebben beiden op aanraden van mijn tandarts een paar jaar geleden een sonicare gekocht, nadat we daarvoor de elektrische tandenborstels van Braun gebruikten. Deze zijn echt veel fijner; veel beter poetsresultaat en poetst gewoon prettiger. Na het poetsen veel meer het schone, gladde tandengevoel. We gebruiken ze nu een paar jaar en we hebben er nog nooit problemen mee gehad. Onze dochter heeft nog een elektrische kindertandenborstel, maar zeer binnenkort krijgt ze een beugel en dan hebben we haar ook een eigen sonicare beloofd. (want ze gebruikt nu al geregeld onze tandenborstel met een eigen opzetborsteltje, omdat ze onze borstels zo fijn vindt)

Pluspunten

• veel schonere tanden
  • elke 30 seconden een lichte trilling

Jochems 16-03-2017

Fijn systeem, praktisch voor op reis en gewoon cool design!

Ik gebruik deze tandenborstel nu bijna 2 jaar. Na verschillende Braun tandenborstels toch tot de conclusie gekomen dat het Sonicare systeem van Philips veel fijner werkt. Deze HX9352VP gebruik vooral op reis. Ik vlieg elke week, soms wel 2x, en deze borstel is nu na twee jaar nog steeds betrouwbaar. Ondanks het gooi en smijtwerk met mijn koffer...

De beschermende hoes draagt daar denk ik aan bij. Daarnaast is het gelijk een handige lader. Alhoewel de lader met het glas voor thuis wel veel cooler is :)
De accu houd het zeker een week of 2-3 uit. Alleen wanneer je altijd de tweede stand (extra sterke vibratie/anti tandsteen) dan is het na 2 weken wel op. Omdat de hoes gelijk een lader is, en je altijd wel een USB adapter bij de hand hebt, zit je dan niet op je hotelkamer met een elektrische tandenborstel die ineens niet meer zo elektrisch is.

Het enige minpuntje is dat je niet zo makkelijk de zwarte opzetborsteltjes kunt vinden...

Ik lees in een paar reviews over teleurstellende betrouwbaarheid. Ik kan na bijna twee jaar alleen maar zegen dat hij er nog als nieuw uitziet, de accu duur niet af lijkt te nemen en hij altijd werkt. Ondanks de mishandeling die hij tijdens mijn reizen elke keer weer te verduren krijgt.

PS: nooit gedacht dat ik ooit nog eens een review over een tandenborstel zou schrijven :)

Pluspunten

• erg fijn poets systeem
  • Betrouwbaar
  • cool design
  • Accu na 2 jaar nog steeds top

Minpunten

• zwarte opzet borstels lastig te krijgen

Michiel 15-03-2017

Gaat te kort mee

In december 2014 mijn eerste exemplaar gehad. Poets prima en is fijn in gebruik, ligt lekker in de hand maar helaas niet erg duurzaam. In juni 2016 was die al stuk. Deze is toen vervangen door Philips, maar helaas de nieuwe is nu (maart 2017) alweer stuk. En Philips zegt nu dat het buiten de garantie is. Dus voor een topmodel heel erg kort. Ik vind het belachelijk kort. Ik ben verbaasd over de vele positieve beoordelingen hier op de site.

Minpunten

• gaat kort mee

Louise 24-11-2016

Super schoon

Fijn in gebruik, de verschillende standen zorgen voor een super schoon gevoel. Design ziet er goed uit. Eerst even wennen is het wel. Pas na 5 dagen kietelde het niet meer tijdens het poetsen.

Whitelover 23-11-2016

Fijn apparaat

Maakt de tanden super schoon! Fijn in gebruik, jammer dat de accu's zo snel kapot gaan. Maakt de tanden witter.

Pluspunten

• Wittere tanden

Minpunten

• Accuduur

KK 20-11-2016

Friends recommend it to me! This Philips Sonicare electric toothbrush provides optimal cleaning between teeth and along the gumline for improved gum health in just two weeks. And this toothbrush also with Sensitive Mode: Gentle, yet thorough cleaning for sensitive gums. It's quite good for my sensitive tooth

RCH 01-11-2016

hoge snelheid, goede accuduur, zeer uitgebreid

Deze tandenborstel maakt tanden glad, kan zeer snel poetsen, polijsten en nog veel meer. De accu gaat lang mee. De bijgeleverde etui oplader is tof en de oplader met glas is handig.

Perez 26-10-2016

mooie product

Very nice product, works very good and easy to use it.
I like the black colour. Very elegant, a bit expensive but at the end you have a good product in your hand.

Danny 13-07-2016

Philips sonicare diamondclean black

Na jarenlang een oral-b electrische tandenborstel te hebben gehad en na het lezen van veel positieve reviews voor deze sonicare tandenborstel gekozen.
Het is aan het begin even wennen omdat de poetsbeweging van deze Philips niet te vergelijken is met de heen en weer draaiende beweging van de oral-B borstel.
Ik heb deze tandenborstel nu 2 weken in gebruik en wil niet meer terug. Vanaf dag 1 al gladdere tanden, de tandenborstel is een heel stuk stiller en lichter van gewicht dan de oral-B. Ik heb hem na aanschaf netjes eerst 24 uur opgeladen en tot nu toe al 2 weken niet hoeven opladen dus de 3 weken die Philips zegt begin ik aardig te geloven.
Klein nadeeltje t.o.v de oral-B is dat de opzetborstels niet duidelijk verschillend zijn de oral-B heeft duidelijk gekleurde ringen om de borsteltjes uit elkaar te houden, op de Philips borsteltjes staan figuurtjes (driehoekje/vierkantje/rondje)
Binnenkort willen we de witte diamondclean aanschaffen voor mijn vrouw.

Bee 11-07-2016

Sonicare tandeborstel - prima aankoop

Fijne tandenborstel. Maakt heel goed schoon. Duurt even voordat je echt aan de slag kunt (24 uur opladen en even wennen), maar is de moeite meer dan waard.

Marcel de Winter 06-07-2016

mooietanden

super schone tanden. alleen vervelend dat de borstel niet onder de douch mag worden gebruikt. de standen zijn niet makkelijk te veranderen.

Esther 05-07-2016

Zeer fijne tandenborstel

Overgestapt van oral b naar sonicare. Het poetst anders maar vind hem zeer fijn in gebruik. De meerdere opties zijn erg handig. Opladen in het glas en dan bijna pas na drie weken weer te hoeven opladen is zeker een pluspunt. Je krijgt een mooi hoesje erbij om je tandenborstel mee te kunnen en tevens te kunnen opladen onderweg. Ik ben super enthousiast

Petra 02-07-2016

Superschoon

Mijn tanden zijn nu enorm glad vergeleken bij mijn vorige elektrische tandenborstel. Het leek na 1 keer poetsen alsof mijn tanden witter waren geworden!

Davey 30-06-2016

Zeker een van de beste in zijn soort.

Deze tandenborstel is net zo fijn als hij eruit ziet. In alles lijkt hij perfect te zijn... tandenpoetsen is geen straf meer. Ontzettend schoon gevoel en een plaatje in de badkamer.

Daantje 29-06-2016

Philips Diamond clean

Complimenten van mijn tandarts op een week al duidelijk verschil met vorige tandenborstel. Meer plaque verwijderd, tanden voelen gladder aan. Geen bloedend tandvlees.

AM 28-06-2016

Philips Sonicare DiamondClean

Ontzettend fijne elektrische tandenborstel. Heb echt het idee dat mijn tanden veel schoner zijn en mijn tandvlees zacht gemasseerd wordt. Een leuke bijkomstigheid is het design. Echt een aanrader.

Martijn 26-06-2016

Superieure tandenborstel

Ter vervanging van een concurrerend tandenborstelmerk een Philips Sonicare Diamondclean gekocht - wat een verschil! Degelijk, licht, stil, met een stijlvolle manier van opladen en een reisetui dat ook de accu vult. Handig!

toothbrusher 25-06-2016

Nice design

Like the design of this SKU,and it is quite user friendly. The black one and pink one have good color. However it might be overpricing.

Claudia 25-06-2016

top product

In het begin even wennen aan het geluid, maar daarna alleen maar fijn en goede resultaten. Zelf heb ik hem dus al een tijdje, nu een zwarte versie gekocht voor mijn man.

Martijn 25-06-2016

Na 2 jaar gaan de tandenborstels kapot

Na 2 jaar gaan de tandenborstels kapot , ik gebruik ze graag maar zou het fijner vinden als ze wat langer mee zouden gaan.

LTU 24-06-2016

Fijne tandenborstel

Een tijdje op proef gehad deze tandenborstel en deze presteerde voorbij mijn verwachtingen. Jarenlang gepoetst met de elektrische tandenborstel van het andere merk, maar de Sonicare Diamond Clean Black Edition gaf een schoner eindresultaat. Na deze proeftijd heb ik dezelfde Sonicare aangeschaft

Robert 24-06-2016

beoordeling tandenborstel soniccare

apparaat is heel fijn in gebruik tanden worden voelbaar schoner ook licht het toestel heel fijn in de hand.

Sven 24-06-2016

Helemaal Top

Top ding zowel in gebruik als in vormgeving! Het glas staat chique op het nachtkastje, het reisdoosje heb ik nog niet hoeven gebruiken maar ziet er ook super degelijk uit.

J Gootjes 23-06-2016

prettig poetsen

ik poets nu 8 jaar met sonicare ,deze black diamond is duidelijk verbeterd tov .de oudere versie's