Oral-B Professional Care 600 Precision Clean Elektrische Tandenborstel

Braun Oral-B Vitality Sensitive

Poetsstand
sensitive, standaard/clean, grondige reiniging, gum care, whitening
Laadstation

Laadstation
Philips Sonicare For Kids HX6321/03 Best Reviewed 2 keer aug 2016
9,5 (13)

markteun 15-11-2014 Product kwartaal in bezit

Deze elektrische tandenborstel is zeer gemakkelijk in gebruik en daarnaast is het poetsen met een ingebouwde timer ook een ieder aan te raden. De prijs / kwaliteitverhouding is bij dit product zeer goed te noemen. De accuduur is bij mijn apparaat tot nu toe niet zolang als voorgeschreven staat, maar dat is maar een kleinigheidje.

figaro66 14-11-2014 Product maand in bezit

Goede tandenborstel, kwaliteit/prijsverhouding goed. minpunten: accu is snel leeg en maakt veel lawaai.Geeft absoluut een schoner, gladder en frisser gevoel dan wanneer je poetst met een hand tandenborstel.
De Pro 600 voelt wat ” plastic” en goedkoop aan, maar de resultaten zijn prima en daar gaat het uiteindelijk om.

ingetingelinge 02-11-2014 Product kwartaal in bezit

Ik gebruik de Oral-B Prof care 600 nu een aantal maanden. Op zich vind ik het een fijne borstel, maar niet geschikt als gezinstandenborstel omdat er geen mogelijkheid is om extra opzetborsteltjes netjes op te bergen. Verder vind ik het signaaltje dat hij elke 30 seconden geeft overbodig, maar niet storend. Ik kan me voorstellen dat iemand anders het wel prettig vindt om gewaarschuwd te worden wanneer hij naar het volgende kwadrant kan gaan.
Het is een krachtige tandenborstel, die je echt het "tandartsschone"gevoel geeft.
Het snoer is vrij kort, dat had wat mij betreft wel iets langer gemogen. Ook had ik het handig gevonden als het snoer losgekoppeld had kunnen worden van het oplaadstation, zodat de borstel altijd in het station kan blijven staan. Hij zou dan minder snel omvallen.

keeden 21-10-2014 Product paar weken in bezit

Ik ben verbaasd dat er niet meer recensies zijn van deze geweldige borstel!
Sinds ik deze borstel gebruik (en ik gebruik hem maar 1 keer per dag) zijn mijn tanden een stuk witter geworden. Ik gebruik deze met de whitening Oral B tandpasta
Hiervoor probeerde ik mijn tanden witter te krijgen met Iwhite. Dat is nu helemaal niet meer nodig.
Het is zeer eenvoudig te gebruiken, de timer is handig. Het verwijderd tandsteen en reinigt heel goed in de gebieden tussen de tanden en het tandvlees.
Het is veel goedkoper dan andere sonische borstels. En eerlijk gezegd weet ik niet wat die dure tandenborstels kunnen doen dat deze borstel niet kan. Ik ben heel blij met deze borstel, nu kan ik lachen met vertrouwen en krijg complimenten over mijn gebit.

netske 16-10-2014 Product paar dagen in bezit

super fijne tandenborstel, zou hem niet meer willen missen. na het poetsen een fris gevoel en gladdere tanden en je poetst nooit meer te hard door de poetsdruk sensor, nooit meer geïrriteerd tandvlees.ook hoef je de batterij maar 1x week op te laden.

cleijte 12-10-2014 Product paar weken in bezit

Hele fijne tandenborstel en makkelijk in het gebruik. Lampje geeft aan als je teveel druk zet en trilling als je 2 minuten erop zitten. Voorheen poetste ik met een handtandenborstel en merk heel goed het verschil qua "schoonheid" van mijn tanden na het poetsen met een elektrische of handtandenborstel. Ik wil niet meer terug en kan deze tandenborstel zeker aanbevelen!

LouisaNL 11-10-2014 Product maand in bezit

Het is een hele fijne tandenborstel, erg makkelijk in gebruik. Hij geeft je ook een lang schoon en fris gevoel. Het enige minpuntje, de trillingen, die vind ik persoonlijk soms wat te sterk waardoor het soms een beetje zeer doet.

SusanVR 09-10-2014 Product maand in bezit

Prima elektrische borstel voor zijn prijsklasse. Mooi design. Maakt helaas wel redelijk veel geluid.

Delilah879 09-10-2014 Product maand in bezit

Sinds dat ik de Oral-B pro 600 in huis heb ben ik overgetapt. In het begin was het even wennen wat het leek allemaal wat langer te duren en je hoeft geen poetbeweging te maken. Ben reuma patiënte en een elektrische tandenborstel is dus fantastisch. Zeer makkelijk in gebruik en super schoon gevoel, door het Cross Action borsteltje. Wil nooit meer zonder!

xjenniferx 08-10-2014 Product paar weken in bezit

Makkelijk in gebruik alleen helaas erg snel leeg, zit meer in de oplader dan ik hem gebruik heb ik soms het idee

samdeb 07-10-2014 Product paar weken in bezit

Altijd een handtandenborstel gebruikt en een beetje huiverig voor de elektrische tandenborstel, maar wat een verademing. Lekker gladde tanden, waardoor je het gevoel hebt dat er ook minder tandsteen ontstaat. De dertig seconde interval is heel fijn.

Een nadeel is dat hij lang moet opladen en dat hij best wat herrie maakt.

juliette88 06-10-2014 Product paar weken in bezit

Op zich een fijne tandenborstel. Ook ik poetste hiervoor nog niet elektrisch. Hij is vrij groot, en hij maakt veel herrie. Ondertussen begin ik eraan te wennen, en wordt het minder vervelend. Erg fijn is de zoemer na elke 30 seconde, hoewel dit voor mijn gevoel erg kort is, en ik nog niet elke tand heb gehad. Opladen duurt erg lang.

miss_clau 06-10-2014 Product paar weken in bezit

ik poetste altijd met de hand, maar ik ga voortaan alleen nog maar elektrisch poetsen. heerlijk schone tanden en de tandsteen is ook veel minder! ook een voordeel is dat de timer aangeeft wanneer je moet wisselen. ik ben zeer positief over deze tandenborstel =D

smittang 05-10-2014 Product paar weken in bezit

Wat was ik tegen elektrische tandenborstels, dat gekriebel aan je lippen en neus! Vervelend gewoon.
Maar ik ben door de oral b 600 helemaal om! Wat een fantastisch product! Echt een tandartsschoon gevoel en volgens mij veel minder tandsteen, ik wil niet anders meer poetsen

123731 04-10-2014 Product paar weken in bezit

Ik poets nu na lang twijfelen electrisch. Omdat ik niet wist of het iets voor mij zou zijn, wilde ik het eerst proberen. Nu na een paar weken poetsen, wil ik niet meer anders. De timer is perfect! Deze verteld na dertig seconden dat je kan wisselen van kant. Mijn gebit voelt schoner. Ik voel de hele dag met mijn tong over mijn tanden. Het voelt als de eerste dag dat ik mijn beugel kwijt was! Heerlijk glad

LO-87 03-10-2014 Product paar weken in bezit

Ik ben tevreden met de elektrische tandenborstel. Ik heb het mogen testen en ben daar erg blij mee. Na gebruik voelen je tanden heerlijk glad en schoon aan, alsof je net bij de tandarts vandaan komt. De bedoeling is je gebit in kwarten te delen en de tandenborstel geeft na 30 seconden een seintje, met een totaal van 2 minuten. Daarnaast gaat ook de batterij erg lang mee. Enig minpuntje is voor mij dat er maar 1 functie is.

Monsie79 03-10-2014 Product maand in bezit

Deze tandenborstel is makkelijk in gebruik en heeft een kleine lader. De timer geeft elke 30 seconden een kleine extra trilling, zodat je in 2 minuten steeds een kwart van je gebit kan poetsen. Al na de eerste poetsbeurt was het verschil te merken: de tanden voelen gladder aan. En ook bij de controle van de tandarts was er veel minder plak aanwezig, na slechts een maand poetsen!

Katja1983 03-10-2014 Product paar weken in bezit

Ik ben enkele weken geleden overgestapt van een handtandenborstel naar elektrisch poetsen en ik kan alleen maar beamen dat wat Oral-B beloofd te doen, ook waarmaakt.. Ik snap eigenlijk niet goed waarom ik niet eerder overgestapt ben, want mijn tanden voelen zoveel frisser, gladder en schoner aan. Een beetje dat gevoel wanneer je net naar de tandarts bent geweest en ze je tanden vrij maken van tandsteen en ze vervolgens wat polijsten, dat gevoel wanneer je met je tong over je tanden gaat en je enkel en alleen een super glad gevoel krijgt aan je tong.... Ik wil gewoonweg niet anders meer!

marijker 02-10-2014 Product paar weken in bezit

Een geweldige elektrische tandenborstel
Ligt prettig in de hand ,bereikt de kleinste plekjes ,en komt goed tussen mijn tanden
Ik wil echt nooit meer een hand tandenborstel

janine76 02-10-2014 Product paar weken in bezit

hij bevalt mij echt super goed een makkelijk, simpel apparaat. mijn tanden voelen echt super schoon en glad aan..voor mij geen handtandenborstel meer...dit bevalt echt veel beter..